Joshua21 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Εντάξει, προφανώς υπάρχει χάσμα μεταξύ απόψεων, δε χρειάζεται να το ψειρίζουμε. Προσωπικά δέχομαι ότι από άποψη ασφάλειας είναι πίσω τα παλιά, εκτός από τις εξαιρέσεις που θα τύχει να βγάλει σοβαρό πρόβλημα το καινούργιο που θα θέσει ζωή σε κίνδυνο. Από εκεί και πέρα, προτιμώ την αίσθηση που μου δίνει το παλιάμαξό μου που κάνει ακριβώς ό,τι του πω. Ακόμα και το ηλεκτρονικό γκάζι που έχουν τα πιο σύγχρονα απ' το δικό μου, είναι κάτι που με ενοχλεί. Προτιμώ την αμεσότητα της ντίζας. Δεν είμαι αρχαιολάγνος, απλά και καινούργιο να πάρω, ξέρω ότι θα μου λείψουν κάποια πράγματα που δε θα τα έχει. Μ'αρέσει που ενώ λες ότι δεν χρειάζεται να το ψειρίζουμε, συνεχίζεις το ψείρισμα(που δεν θεωρώ ότι το ψειρίζουμε, παράθεση και ανταλλαγή απόψεων θα έλεγα πως κάνουμε). Όσο για το "κάνει ακριβώς ότι του λέω", αμφιβάλλω. Οι πρώτες εντυπώσεις όσων οδηγούν αυτοκίνητο 20ετίας και δοκιμάζουν ένα σχετικά καινούργιο είναι πως "φεύγει"(έχει ροπή, κινείται γρήγορα με ελάχιστο γκάζι), πως "στρίβει σαν μαλακισμένο"(ακούει στις εντολές του τιμονιού), πως έχει καλά φρένα(και σε αίσθηση και σε δύναμη), κτλ. Όσο για την υστέρηση απόκρισης στο γκάζι δεν ευθύνεται το ηλεκτρόγκαζο, ευθύνονται οι επιλογές του κατασκευαστή για να πετύχει μικρότερη κατανάλωση, λιγότερα καυσαέρια, προστασία συστήματος μετάδοσης και βάσεων κινητήρα. Αν οδηγήσεις πχ καμιά σύγχρονη bmw m3 θα δεις τέτοια απόκριση στο γκάζι που θα πεις τύφλα να έχουν τα παλιά καλά καρμπυρατεράτα αυτοκίνητα! Έχουν περάσει από τα χέρια μου δύο διαφορετικά starlet(EP70 και E81), τα οποία τα κράτησα τουλάχιστον 5 χρόνια έκαστο, κανένα όμως δεν μου έλλειψε.
moure Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Καποιοι μετράνε την ποιότητα του αυτοκινήτου με το πάχος της λαμαρίνας και αυτό είναι λάθος.Αν ένα τανκς πέσει με 50 χλμ. την ώρα σε ένα τοίχο δε θα πάθει τίποτα αλλά ο οδηγός του θα σκοτωθεί γιατί θα αποροφήσει αυτός τη πρόσκρουση αντί οι λαμαρίνες. Αντίθετα σήμερα τα αυτοκίνητα έχουν ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης, αερόσακους και ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες με αποτέλεσμα σε ένα τρακάρισμα σφοδρό διαλυθεί το αυτοκίνητο αλλά να σωθεί ο οδηγός, κάτι που δε θα συνέβαινε με ένα παλιό αμάξι. 6
margaritagr Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Καποιοι μετράνε την ποιότητα του αυτοκινήτου με το πάχος της λαμαρίνας και αυτό είναι λάθος.Αν ένα τανκς πέσει με 50 χλμ. την ώρα σε ένα τοίχο δε θα πάθει τίποτα αλλά ο οδηγός του θα σκοτωθεί γιατί θα αποροφήσει αυτός τη πρόσκρουση αντί οι λαμαρίνες. Αντίθετα σήμερα τα αυτοκίνητα έχουν ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης, αερόσακους και ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες με αποτέλεσμα σε ένα τρακάρισμα σφοδρό διαλυθεί το αυτοκίνητο αλλά να σωθεί ο οδηγός, κάτι που δε θα συνέβαινε με ένα παλιό αμάξι. Ακριβως ετσι ειχε χτυπησει πρωην μου με νισαν τερανο 4×4. Το νισαν δεν επαθε "τιποτα" , εμεινε ατσαλακωτο ενω οι ιδιοι κατεληξαν ασχημα σε νοσοκομειο. Επισης καποια πραγματα που εξακολουθουν να γραφονται ειναι περα της λογικης. Εχεις σταρλετ , θα οδηγησεις ενα συγχρονο αμαξι με κλασεις ανωτερα κρατηματα, πολυ πιο γρηγορο, καλυτερο κιβωτιο, οικονομικοτερο, τιμονι που δε σου δημιουργει τενοντιτιδα, που θα σου χει κι ενα καλο ac να μη λιωνεις απ τη ζεστη και θα πεις μπαααα δε το θελω με ξενερωνει η αισθηση του γκαζιου yeap standard!! Ενω τω μεταξυ κι εγω ως περυσι αμαξι του 2000 οδηγουσα, αλλα οταν επαιρνα στα χερια μου συγχρονα αυτοκινητα ημουν σε πολιτισμικο σοκ, που ειχε και καλο, σβελτο κινητηρα, καμποσες ανεσεις για την εποχη του, κι οχι κανα sunny ή δε ξερω ποιο απ αυτα που γραφτηκαν. 2
vairass Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Ακριβως ετσι ειχε χτυπησει πρωην μου με νισαν τερανο 4×4. Το νισαν δεν επαθε "τιποτα" , εμεινε ατσαλακωτο ενω οι ιδιοι κατεληξαν ασχημα σε νοσοκομειο. Επισης καποια πραγματα που εξακολουθουν να γραφονται ειναι περα της λογικης. Εχεις σταρλετ , θα οδηγησεις ενα συγχρονο αμαξι με κλασεις ανωτερα κρατηματα, πολυ πιο γρηγορο, καλυτερο κιβωτιο, οικονομικοτερο, τιμονι που δε σου δημιουργει τενοντιτιδα, που θα σου χει κι ενα καλο ac να μη λιωνεις απ τη ζεστη και θα πεις μπαααα δε το θελω με ξενερωνει η αισθηση του γκαζιου yeap standard!! Ενω τω μεταξυ κι εγω ως περυσι αμαξι του 2000 οδηγουσα, αλλα οταν επαιρνα στα χερια μου συγχρονα αυτοκινητα ημουν σε πολιτισμικο σοκ, που ειχε και καλο, σβελτο κινητηρα, καμποσες ανεσεις για την εποχη του, κι οχι κανα sunny ή δε ξερω ποιο απ αυτα που γραφτηκαν. Και τα παλιά έχουν υδραυλικό, κλίμα και σάκους.
phanispal Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Γούστα είναι αυτά μαργαρίταγρ, λόγω δουλειάς έχω οδηγήσει διάφορα αυτοκίνητα, σύγχρονα και μη. Όπως έχω οδηγήσει στην πόλη και σε ταξίδια Qashqai της οικογένειας (και όχι φίλου ώστε να πεις ότι το ζηλεύω που δεν το έχω). Πες το όπως θες, αλλά μ' αρέσει η αίσθηση του συμπλέκτη, το σαζμάν, το τιμόνι (υδραυλικό, υδραυλική υποβοήθηση καλύτερα) που δεν είναι σαν παιχνίδι όπως του Qashqai (πολύ ελαφρύ), αλλά το αισθάνεσαι πιο πολύ. Α, έχει και aircondition και ηλεκτρικά παράθυρα. Το αστείο (ενδεχομένως τραγικό για σένα και άλλους) είναι ότι όσοι το έχουν οδηγήσει μου 'χουν πει ακριβώς τα ίδια, κι έχουν πιο σύγχρονα αυτοκίνητα. Ξαναλέω, δεν προσπαθώ να ευλογήσω τα γένια μου, ούτε θέλω να πάρω άλλο και δε μπορώ. Να το δώσω δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μία, το πολύ όταν έρθει παιδί να πάω σε άλλο. Αλλά και πάλι, παίζει να ψάξω για κανά Corolla Verso να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, γιατί και το Qashqai κάτι είχε βγάλει με το λ πριν κανά δυο χρόνια. 1
vairass Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Για να μην λέω Μαλακιες.. Αν πιάσω χρήμα κάποτε θα πάρω Seat altea Xl 2.0, αυτοκίνητο με πολλά @@ρια. Καλά τα ιαπωνικά δεν λέω αλλά το συγκεκριμένο είναι θηρίο.
aneurysm Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Μαργαριτα λιγα λογια για το sunny, εγω δεν σου θιξα την κουρσα σου, ξερω γω... 3
Nikolas14-MyPhone Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Παντως το υδραυλικο τιμονι ειναι καλο αλλα αμα πετρωσει ειναι πολυ δυσκολο να το κουμανταρεις το αμαξι.Ο παππους μου ειχε Ford Orion του 91 χωρις υδραυλικο τιμονι.Το επαιζε στα δαχτυλα ο παππους και ο πατερας μου.Απλα για οσους εχουν ξεκινησει οδηγηση με υδραυλικο ζοριζονται.Η μανα μου που εχει Skoda Fabia της εβγαλε τετοιο θεμα(ειναι 11 χρονων φετος).Στο Octavia 5 που ειχε ο πατερας μου δεν ειχαμε τετοιο θεμα αλλα εβγαλε καταλυτη και κουρεμα το διαφορικο. Γενικα αμα το υδραυλικο βγαλει θεμα,καλη δυναμη μετα και θελει δυναμη για να στριψει.
De@th L0rd Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Τα γαλλικά μόνο είχαν μηχανικό τιμόνι πουπουλο, γιατί είχαν βαρβάτους μηχανικούς στο σύστημα διεύθυνσης. Όποιος έχει οδηγήσει Peugeot Rally 106, ξέρει τι πάει να πεί ΣΤΡΙΒΩ. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι GoKart. (και στις ανέσεις επίσης). 2
Joshua21 Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Τα γαλλικά μόνο είχαν μηχανικό τιμόνι πουπουλο, γιατί είχαν βαρβάτους μηχανικούς στο σύστημα διεύθυνσης. Όποιος έχει οδηγήσει Peugeot Rally 106, ξέρει τι πάει να πεί ΣΤΡΙΒΩ. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι GoKart. (και στις ανέσεις επίσης). https://www.youtube.com/watch?v=MbPdW1_ZMNQ 3
tarantules Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 To κορυφαίο με το κουρτινόξυλο έπρεπε να βάλεις Έλα γιώργηηηηη https://www.youtube.com/watch?v=jAMdqfTuIIU 2
elvisjedi Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 παρολο που δεν εχω καλη εμπειρεια με την αξιοπιστια των peugeot (τρπηματα σε ψυγεια, καμενοι εγκεφαλοι, διαφορες αλλες πλακετες, immobilizer οτι να'ναι κ πολλα ακομα) σε θεμα στριψιματος-πατηματος στο δρομο ειναι κορυφη (306 του 1999 είχα, με οσα κ να εμπαινες δεν σε φοβιζε καμμια στροφη) τωρα εχω ενα lancer του 97, δεν ζηταει τπτ και παει παντου... και εγω δεν γουσταρω μια τα συγχρονα αυτοκινητα με τα χιλια αχρηστα ηλεκτρονικα συστηματα (αυτοματη επαναφορα στη λωριδα - ειχα τρομαξει απιστευτα με ενα νοικιαρικο 500χ που εστριψε μονο του για να διορθωσει την πορεια) οσες φορες λογο δουλειας χρειαζεται να νοικιασω αυτοκινητο δυσκολευομαι παρα πολυ (ηλεκτρικα τιμονια με μηδεν πληροφορηση δρομου, οθονες ταμπλετ που ολες οι λειτουργειες ειναι απο εκει-κλιματισμος κτλ)
phanispal Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Όσο για το "κάνει ακριβώς ότι του λέω", αμφιβάλλω. Οι πρώτες εντυπώσεις όσων οδηγούν αυτοκίνητο 20ετίας και δοκιμάζουν ένα σχετικά καινούργιο είναι πως "φεύγει"(έχει ροπή, κινείται γρήγορα με ελάχιστο γκάζι), πως "στρίβει σαν μαλακισμένο"(ακούει στις εντολές του τιμονιού), πως έχει καλά φρένα(και σε αίσθηση και σε δύναμη), κτλ. Δε θέλω να είμαι απόλυτος, μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά δεν το βλέπω έτσι, κι ένας λόγος είναι ότι έχω οδηγήσει διάφορα αυτοκίνητα, μεταξύ άλλων και σύγχρονα. Εξάλλου δεν αναφέρθηκα ούτε στη ροπή, ούτε στην πέδηση, αλλά στην αμεσότητα του χειρισμού. Όσο για την υστέρηση απόκρισης στο γκάζι δεν ευθύνεται το ηλεκτρόγκαζο, ευθύνονται οι επιλογές του κατασκευαστή για να πετύχει μικρότερη κατανάλωση, λιγότερα καυσαέρια, προστασία συστήματος μετάδοσης και βάσεων κινητήρα. Αν οδηγήσεις πχ καμιά σύγχρονη bmw m3 θα δεις τέτοια απόκριση στο γκάζι που θα πεις τύφλα να έχουν τα παλιά καλά καρμπυρατεράτα αυτοκίνητα! Σύγχρονο M3 δεν έτυχε να οδηγήσω, αλλά όσα οδήγησα με ηλεκτρόγκαζο, είχαν εμφανέστατο lag, που με μια πολύ πρόχειρη εκτίμηση, το κόβω γύρω στα 300 ms. Η μανα μου που εχει Skoda Fabia της εβγαλε τετοιο θεμα(ειναι 11 χρονων φετος). Δύο περιπτώσεις για το ίδιο αυτοκίνητο, ίδιας χρονολογίας, σε μέλη του insomnia που έτυχε να διαβάσουν το νήμα την ίδια περίοδο είναι κάτι παραπάνω από σύμπτωση και αστοχία υλικού θα έλεγα μάλλον.. Στοιχηματάκι ότι το έχουν βγάλει κι άλλα πολλά. 1
YourTrueLegend Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Eνα πολυ διδακτικο βιντεακι για ορισμενους απο εδω μεσα που μεσες-ακρες πιστευουν οτι εισαι πιο ασφαλης οδηγωντας ενα καλοδιατηρημενο αμαξι 20ετιας σε συγκριση με ενα καινουργιο. Υπο την προυποθεση να μην ειναι ανεπιδεκτοι μαθησεως, πραγμα για το οποιο δε θα στοιχηματιζα. https://www.youtube.com/watch?v=zxDHuthGIS4 4
phanispal Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Μη λέμε τα ίδια πάλι. Προφανώς και ισχύουν όσα έχουν ειπωθεί περί ασφάλειας. Απλά στην πράξη δεν είναι όλα απόλυτα. Ο jumboυιός έτρεχε το supercar με 300 και νόμιζε ότι δεν τρέχει κάστανο. Κι αν αυτό είναι ακραίο παράδειγμα, υπάρχουν πολλά άλλα που τα βλέπουμε καθημερινά εκεί έξω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα