Προς το περιεχόμενο

Πόσο παλιό είναι το αυτοκίνητο σας;


Θεkλα

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 207
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Υποθετικά μιλώντας.. Αν τρακάρει ένα Renault Clio με φουλ συστήματα μοντέλο 2012 με ένα Nissan primera 2000 πιο θα γίνει κομμάτια;

 

Κανένα από τα δύο δεν θα γίνει κομμάτια.

 

Η σωστή ερώτηση όμως είναι άλλη, ποιο από τα δύο έχει καλύτερη παθητική ασφάλεια?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένα από τα δύο δεν θα γίνει κομμάτια.

 

Η σωστή ερώτηση όμως είναι άλλη, ποιο από τα δύο έχει καλύτερη παθητική ασφάλεια?

Κανένα; δεν έχεις δει ποτέ τρακαρισμένα αυτοκίνητα, λοιπόν το καινούριο ίσως σώσει τον επιβάτη ίσως όμως, το παλιό που το λες εσύ, ο επιβάτης κατά 60% δεν θα πάθει ούτε γρατζουνιά στην μετωπική, αν του μπει από πλάγια το Renault εκεί θα υπάρχει θέμα ναι, αλλά οι ατσάλινοι δοκοι των καινούριων κάνουν σίγουρα καλό ή κάνουν και κακο; δεν είμαι σίγουρος ότι τα καινούρια αυτοκίνητα είναι πιο ασφαλή φίλε μου. Σίγουρα έχουν πιο πολλά συστήματα αλλά στην πράξη δεν ξέρω τι θα γίνει.

Πλάγια σύγκρουση με 150 χιλιόμετρα το 1985, εμείς είχαμε Lancia Beta ο άλλος δεν ξέρω ήμουν μικρός, λοιπόν ούτε σάκους ούτε τίποτα, όλοι βγήκαμε ζωντανοί με κάποια ράμματα, σύνολο ατόμων στο δικό μας 5, στο άλλο 4.

 

Τωρα αν κάνεις την ίδια τράκα με τόσα χιλιόμετρα σίγουρα θα υπάρχει νεκρός με καινούριο αυτοκίνητο, απλά η λαμαρίνα των παλιών είναι τανκ και τότε είχαν σωθεί πολλά άτομα. Φυσικά τα καινούρια είναι πιο ασφαλή αλλά παίζει ρόλο και από που θα σε χτυπήσει το άλλο όχημα.

Φαντάσου ένα καινούριο όχημα να την φάει από πίσω... Μηδέν ασφάλεια πίσω φίλε μηδέν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένα; δεν έχεις δει ποτέ τρακαρισμένα αυτοκίνητα, λοιπόν το καινούριο ίσως σώσει τον επιβάτη ίσως όμως, το παλιό που το λες εσύ, ο επιβάτης κατά 60% δεν θα πάθει ούτε γρατζουνιά στην μετωπική, αν του μπει από πλάγια το Renault εκεί θα υπάρχει θέμα ναι, αλλά οι ατσάλινοι δοκοι των καινούριων κάνουν σίγουρα καλό ή κάνουν και κακο; δεν είμαι σίγουρος ότι τα καινούρια αυτοκίνητα είναι πιο ασφαλή φίλε μου. Σίγουρα έχουν πιο πολλά συστήματα αλλά στην πράξη δεν ξέρω τι θα γίνει.

Πλάγια σύγκρουση με 150 χιλιόμετρα το 1985, εμείς είχαμε Lancia Beta ο άλλος δεν ξέρω ήμουν μικρός, λοιπόν ούτε σάκους ούτε τίποτα, όλοι βγήκαμε ζωντανοί με κάποια ράμματα, σύνολο ατόμων στο δικό μας 5, στο άλλο 4.

 

Τωρα αν κάνεις την ίδια τράκα με τόσα χιλιόμετρα σίγουρα θα υπάρχει νεκρός με καινούριο αυτοκίνητο, απλά η λαμαρίνα των παλιών είναι τανκ και τότε είχαν σωθεί πολλά άτομα. Φυσικά τα καινούρια είναι πιο ασφαλή αλλά παίζει ρόλο και από που θα σε χτυπήσει το άλλο όχημα.

Φαντάσου ένα καινούριο όχημα να την φάει από πίσω... Μηδέν ασφάλεια πίσω φίλε μηδέν.

 

Όσα γράφεις δεν έχουν καμία μα καμία σχέση με την πραγματικότητα.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσα γράφεις δεν έχουν καμία μα καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Νταξει παλικάρι, να αποφεύγεις τα παλιά στο δρόμο μόνο αυτό σου εύχομαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα παλιά μυαλά όντως, προσπαθώ να τα αποφεύγω.

 

Και μια και ρώτησες για τα 2 συγκεκριμένα αυτοκίνητα, δες δυο βιντεάκια με τα αντίστοιχα crash test, και μετά πες μου σε ποιο από τα δύο θα προτιμούσες να ήσουν μέσα:

 

https://www.youtube.com/watch?v=ui4Y7GloUO4

 

https://www.youtube.com/watch?v=ugrp6FS4tPU

 

ΥΓ

 

Και κάτι άλλο που ξέχασα να αναφέρω, το primera είναι αυτοκίνητο κατηγορίας D ενώ το clio είναι κατηγορίας B, συνεπώς το primera έχει κατασκευαστεί με μεγαλύτερα στάνταρ ασφαλείας από το clio(για την εποχή του τουλάχιστον). Αν θέλεις να δεις τις πραγματικές διαφορές ανάμεσα σε παλιό και καινούργιο πρέπει να συγκρίνεις αντίστοιχα micra 2000 με clio 2012 ή primera 2000 με laguna 2012.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που σταματαει να λειτουργει το υδραυλικο ή ηλεκτουδραυλικο τιμονι ειναι θανατος παιδια. Φανταστειτε στην εθνικη οδο και με 80 χλμ ακομα να πας να παρεις στροφη. Και πανω στη στροφη ΞΑΦΝΙΚΑ το τιμονι πετρωνει. Οποτε πεφτεις πανω στα διαχωριστικα ή ακομα και σ εγκρεμο, μπαινεις στο αντιθετο ρευμα...

 

Μονο αυτο να σκευτει καποιος δεν υπαρχει συγκριση σε θεμα ασφαλειας. Στην εθνικη οδο ή στις περιφερειακες οδους ειναι ολα τα ρισκα γιατι μεσα στην πολη ολο και καπως θα την γλιτωσεις.

Πραγματικά αυτό το πράγμα ούτε να το διανοηθώ .

 

Αυτά ακούω και νιώθω τυχερός που το βασικό αμάξι της οικογένειας δεν έχει υδραυλικό - ηλεκτρικό τιμόνι.

 

Μπορεί να σε κουράζει στο παρκάρισμα αλλά έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα παλιά μυαλά όντως, προσπαθώ να τα αποφεύγω.

 

Και μια και ρώτησες για τα 2 συγκεκριμένα αυτοκίνητα, δες δυο βιντεάκια με τα αντίστοιχα crash test, και μετά πες μου σε ποιο από τα δύο θα προτιμούσες να ήσουν μέσα:

 

https://www.youtube.com/watch?v=ui4Y7GloUO4

 

https://www.youtube.com/watch?v=ugrp6FS4tPU

Δεν αντιλέγω σου είπα τα καινούρια σίγουρα είναι καλύτερα, αλλά.. Κράτα το τελευταίο.. Απέφευγε τα παλιά αυτοκίνητα στο δρόμο... Μακριά από τέτοια μοντέλα μακριά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αντιλέγω σου είπα τα καινούρια σίγουρα είναι καλύτερα, αλλά.. Κράτα το τελευταίο.. Απέφευγε τα παλιά αυτοκίνητα στο δρόμο... Μακριά από τέτοια μοντέλα μακριά.

Τι επιχείρημα είναι αυτό; διαλέγει ποτέ κανείς με τι αμάξι θα τρακάρει; Όπως λέει και ο Joshua το μόνο που μπορείς να επηρεάσεις είναι το τι αμάξι οδηγείς Ο ίδιος, καινούριο με σύγχρονες προδιαγραφές η παλιό με γερή λαμαρίνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά αυτό το πράγμα ούτε να το διανοηθώ .

 

Αυτά ακούω και νιώθω τυχερός που το βασικό αμάξι της οικογένειας δεν έχει υδραυλικό - ηλεκτρικό τιμόνι.

 

Μπορεί να σε κουράζει στο παρκάρισμα αλλά έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο.

Το δικο μου πετρωνε, το βγαζουν αρκετα αμαξια Ιταλικα, Σκοντα επιςης νομιζω οχι μονο το δικο μου. Το εφτιαξα αλλα αν τυχων μου το εβγαζε πρωτη φορα στην εθνικη οδο πανω σε στροφη ισως σκοτωνομουν. Ηλεκτρικο υδραυλικο εχω νομιζω, οχι σκετο. Lancia ypsilon 2007

 

Απανταω και στον true legent που λεει οτι ειναι απιθανο κτλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα το θυμήθηκες ότι είναι off-topic, τώρα που χρειάστηκε να τεκμηριώσεις όσα υποστηρίζεις?

 

Όπως θέλεις.

 

Απ΄ τις 3 εξηγήσεις για τη μη συνέχεια που ανέφερα (off-topic, βαρεμάρα και προφανή κατάληξη ότι ο καθένας μας θα μείνει τελικά με τις απόψεις του) προτίμησες να εστιάσεις σε εκείνη που σε συμφέρει για να δώσεις την εικόνα που θέλεις.

Οκ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, προφανώς υπάρχει χάσμα μεταξύ απόψεων, δε χρειάζεται να το ψειρίζουμε.

 

Προσωπικά δέχομαι ότι από άποψη ασφάλειας είναι πίσω τα παλιά, εκτός από τις εξαιρέσεις που θα τύχει να βγάλει σοβαρό πρόβλημα το καινούργιο που θα θέσει ζωή σε κίνδυνο.

 

Από εκεί και πέρα, προτιμώ την αίσθηση που μου δίνει το παλιάμαξό μου που κάνει ακριβώς ό,τι του πω.

 

Ακόμα και το ηλεκτρονικό γκάζι που έχουν τα πιο σύγχρονα απ' το δικό μου, είναι κάτι που με ενοχλεί.

Προτιμώ την αμεσότητα της ντίζας.

 

Δεν είμαι αρχαιολάγνος, απλά και καινούργιο να πάρω, ξέρω ότι θα μου λείψουν κάποια πράγματα που δε θα τα έχει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένα; δεν έχεις δει ποτέ τρακαρισμένα αυτοκίνητα, λοιπόν το καινούριο ίσως σώσει τον επιβάτη ίσως όμως, το παλιό που το λες εσύ, ο επιβάτης κατά 60% δεν θα πάθει ούτε γρατζουνιά στην μετωπική, αν του μπει από πλάγια το Renault εκεί θα υπάρχει θέμα ναι, αλλά οι ατσάλινοι δοκοι των καινούριων κάνουν σίγουρα καλό ή κάνουν και κακο; δεν είμαι σίγουρος ότι τα καινούρια αυτοκίνητα είναι πιο ασφαλή φίλε μου. Σίγουρα έχουν πιο πολλά συστήματα αλλά στην πράξη δεν ξέρω τι θα γίνει.

Πλάγια σύγκρουση με 150 χιλιόμετρα το 1985, εμείς είχαμε Lancia Beta ο άλλος δεν ξέρω ήμουν μικρός, λοιπόν ούτε σάκους ούτε τίποτα, όλοι βγήκαμε ζωντανοί με κάποια ράμματα, σύνολο ατόμων στο δικό μας 5, στο άλλο 4.

 

Τωρα αν κάνεις την ίδια τράκα με τόσα χιλιόμετρα σίγουρα θα υπάρχει νεκρός με καινούριο αυτοκίνητο, απλά η λαμαρίνα των παλιών είναι τανκ και τότε είχαν σωθεί πολλά άτομα. Φυσικά τα καινούρια είναι πιο ασφαλή αλλά παίζει ρόλο και από που θα σε χτυπήσει το άλλο όχημα.

Φαντάσου ένα καινούριο όχημα να την φάει από πίσω... Μηδέν ασφάλεια πίσω φίλε μηδέν.

 

 

1) H ταχύτητα αποκλείεται να ήταν 150. Ο λόγος είναι ότι θυμάστε την ταχύτητα πριν τη σύγκρουση και όχι τη στιγμή της σύγκρουσης, κανείς που βρίσκετε σε τέτοια κατάσταση δεν κοιτάει το κοντέρ να δει την ταχύτητα ΠΑΝΩ στη σύγκρουση. Η ταχύτητα πάντα είναι μικρότερη από αυτή που γράφουν κολλημένα κοντέρ από τρακαρισμένα αυτοκίνητα, γιατί μέχρι να τσουγκρίσουν 2 αυτοκίνητα κάνουν διάφορους ελιγμούς και φρεναρίσματα που μειώνουν σημαντικά την ταχύτητα.

 

2) Όσο πιο γερή η λαμαρίνα και τόσο πιο παλιό αυτοκίνητο τόσο τα σωθικά σου διαμαρτύρονται. Όταν δεν υπάρχει ζώνη θρυματισμού μπρος και πίσω, όλη η ενέργεια της σύγκρουσης μεταδίδεται στη καμπίνα και κατα συνέπεια στους επιβάτες. Μπορεί εξωτερικά πχ να θες απλά ράματα και μέσα να έχεις γίνει πουρές. Το λιγότερο κάποια εσωτερική αιμοραγία κ διάσειση.

 

Χαίρομαι που είχατε την ΤΥΧΗ να επιβιώσετε τέτοιο ατύχημα, μπορεί όντως οι ταχύτητες να ήταν μεγάλες, άλλα τα καινούρια υπο νορμάλ συνθήκες είναι πολύ πιο ασφαλή. Τα παλιά είναι καλύτερα για άλλους λόγους, τους ίδιους που μερικοί προτιμούς λαμπάτους ενισχυτές και βινύλια. Εμένα στα παλιά μου αρέσει πιο πολύ το γεγονός ότι δεν είναι ΑΠΟΣΤΕΙΡΩΜΕΝΗ η εμπειρία οδήγησης.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) H ταχύτητα αποκλείεται να ήταν 150. Ο λόγος είναι ότι θυμάστε την ταχύτητα πριν τη σύγκρουση και όχι τη στιγμή της σύγκρουσης, κανείς που βρίσκετε σε τέτοια κατάσταση δεν κοιτάει το κοντέρ να δει την ταχύτητα ΠΑΝΩ στη σύγκρουση. Η ταχύτητα πάντα είναι μικρότερη από αυτή που γράφουν κολλημένα κοντέρ από τρακαρισμένα αυτοκίνητα, γιατί μέχρι να τσουγκρίσουν 2 αυτοκίνητα κάνουν διάφορους ελιγμούς και φρεναρίσματα που μειώνουν σημαντικά την ταχύτητα.

 

2) Όσο πιο γερή η λαμαρίνα και τόσο πιο παλιό αυτοκίνητο τόσο τα σωθικά σου διαμαρτύρονται. Όταν δεν υπάρχει ζώνη θρυματισμού μπρος και πίσω, όλη η ενέργεια της σύγκρουσης μεταδίδεται στη καμπίνα και κατα συνέπεια στους επιβάτες. Μπορεί εξωτερικά πχ να θες απλά ράματα και μέσα να έχεις γίνει πουρές. Το λιγότερο κάποια εσωτερική αιμοραγία κ διάσειση.

 

Χαίρομαι που είχατε την ΤΥΧΗ να επιβιώσετε τέτοιο ατύχημα, μπορεί όντως οι ταχύτητες να ήταν μεγάλες, άλλα τα καινούρια υπο νορμάλ συνθήκες είναι πολύ πιο ασφαλή. Τα παλιά είναι καλύτερα για άλλους λόγους, τους ίδιους που μερικοί προτιμούς λαμπάτους ενισχυτές και βινύλια. Εμένα στα παλιά μου αρέσει πιο πολύ το γεγονός ότι δεν είναι ΑΠΟΣΤΕΙΡΩΜΕΝΗ η εμπειρία οδήγησης.

Είναι και πως θα γίνει η τράκα το σημείο επαφής, είναι η τύχη που την

Είχαμε... Είναι πολλά , σίγουρα τα καινούρια έχουν πιο πολλά συστήματα αλλά με πλαστικά φτερά και καπό αλουμινίου που πας; μέσα στο σαλόνι θα μπει το κορολα μου σε ένα καινούριο και όποιον πάρει ο χάρος.

Παντως όλα είναι θέμα τύχης η ατυχίας.

Μπορεί να πεθάνεις και με σταματημένο μηχανάκι να πέσεις κάτω χωρίς κράνος να χτυπησεις κεφάλι και τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...