zio10 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Δεν θεωρείς καν παλιό ένα αυτοκίνητο 17 ετών... δηλαδή σε τι ηλικία πρέπει να φτάσει για να το θεωρήσεις παλιό? Μετά την 20ετία ή την 30ετία? Εκεί κάπου στο '95 βάζω μία γραμμή, προφανώς κάπως αυθαίρετα όμως! Μοντέλα γύρω στο 2000 και μετά τα θεωρώ μια χαρά αξιοπρεπή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Παλιό είναι ένα αυτοκίνητο 30ετίας. Από 30 και πάνω πάει προς το αρχαίο. 17 ετών σύγχρονο δεν το λες, αλλά όχι και παλιό. Βασικά είναι θέμα του πώς αντιλαμβάνεται ο καθένας τη λέξη «παλιό». Π.χ. για μένα ο 3770Κ που έχω δεν είναι παλιός, για κάποιον άλλον είναι για το μουσείο ιστορίας. Μαργαρίτα, έχεις απόλυτο δίκιο όσον αφορά την απόλυτη τιμή της ασφάλειας που προσφερει ένα καινουριο αυτοκίνητο, είτε αναφερεσαι στην ενεργητικη είτε στην παθητική. Όμως, προτιμώ έναν εμπειρο και συνετό οδηγό σε ένα παλιό αλλά αριστα συντηρημένο αυτοκίνητο, παρά έναν οτινάναι καγκουρα που δεν ξέρει γρί από μηχανικά σε ένα καινουριο, αν το πάμε και πιο μακρυα. Προσφατα παραδείγματα υπάρχουν. Ε τωρα το πας αλλου ομως, κατι το οποιο ασφαλως ισχυει αλλα γιατι να πρεπει να διαλεξω ή το ενα ή το αλλο;Δε διαφωνώ απλως θεωρω καλυτερα να συνυπαρχουν αυτα τα δυο Oταν λεμε το Χ αμαξι ειναι ασφαλεστερο/εξισου ασφαλες/λιγοτερο ασφαλες απο το Υ, θεωρουμε αυτονοητο οτι σε αυτη τη συγκριση ολα τα υπολοιπα ειναι ιδια (οδηγοι, συνθηκες , δρομος, συντηρηση κλπ).Αντιλαμβανομαι την πιθανοτητα αυτος που εχει ξεμεινει με αμαξι 20ετιας, ειτε λογω οικονομικων, ειτε λογω "συναισθηματικου" δεσιματος να θελει να δικαιολογησει στον εαυτο του την επιλογη του, αλλα δεν γινεται να ξεχασουμε κι αυτα που ξερουμε.Ενα αμαξι 20 ετων με ιδανικη συντηρηση εχει σκαλες λιγοτερη παθητικη και ενεργητικη ασφαλεια απο ενα αντιστοιχης κατηγοριας καινουργιο αμαξι.Το να προσπαθει καποιος να υποστηριξει οτι η ασφαλεια των παλαιοτερων αυτοκινητων ειναι παρομοια με των καινουργιων, απλα δεν βγαζει νοημα και συν τοις αλλοις μηδενιζει και κατι δισεκατομμυρια ευρω που εχουν επενδυσει ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες αυτην την 20ετια σε ερευνα και αναπτυξη για την βελτιωση της ασφαλειας. Σωστά όλα τα σχετικά με τις συγκρίσεις στις ίδιες συνθήκες, αλλά στην πράξη δε βρίσκουν εφαρμογή. Οι παράμετροι στο δρόμο είναι άπειρες. Τα αυτοκίνητα δεν οδηγούνται από ρομπότ σε μία συγκεκριμένη πίστα με τις ίδιες καιρικές συνθήκες. Οπότε το να συγκρίνεις 100% απόλυτους αριθμούς, είναι (έστω και λίγο) αυθαίρετο όταν μιλάμε για real life καταστάσεις. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Παλιό είναι ένα αυτοκίνητο 30ετίας. Από 30 και πάνω πάει προς το αρχαίο. 17 ετών σύγχρονο δεν το λες, αλλά όχι και παλιό. Βασικά είναι θέμα του πώς αντιλαμβάνεται ο καθένας τη λέξη «παλιό». Π.χ. για μένα ο 3770Κ που έχω δεν είναι παλιός, για κάποιον άλλον είναι για το μουσείο ιστορίας. Το 30ετιας δεν ειναι παλιο, αλλά αντικα βαση νομου. Απο κει και περα αν αναλογιστουμε οτι ενα μοντελο το αλλαζει η εταιρεια του ανα 4 χρονια, ε δε γινεται ενα αμαξι 20ετιας που θα ειναι τουλαχιστον 3-4 σειρες πισω απο το τρεχον μοντελο να μην θεωρειται παλαιο, επειδη οι Ελληνες συνηθιζουν να βγαζουν 25ετια με το καθε αμαξι και βλεπουν το αμαξι ως προεκταση του μοριου τους, συνεπως δε θελουν να τους πουν παλιο το...αμαξι. Προφανως και ειναι παλιο ενα αμαξι 20ετιας, αντικειμενικα. Τοσο παλιο που περα απο το ποσα μοντελα πισω ειναι, βγαζει τις κλασσικες φθορες παλαιοτητας (οσο καλοσυντηρημενο κι αν ειναι), απο ξεραμενα πλαστικα και τσιμουχες μεχρι σκασμενο χρωμα, σκουρια, φθορες σε μεταλλικα μερη κλπ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Δηλαδή το Sunny του aneurysm του χρόνου πρέπει να βγάλει πινακίδα ιστορικού οχήματος. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Σωστά όλα τα σχετικά με τις συγκρίσεις στις ίδιες συνθήκες, αλλά στην πράξη δε βρίσκουν εφαρμογή. Οι παράμετροι στο δρόμο είναι άπειρες. Τα αυτοκίνητα δεν οδηγούνται από ρομπότ σε μία συγκεκριμένη πίστα με τις ίδιες καιρικές συνθήκες. Οπότε το να συγκρίνεις 100% απόλυτους αριθμούς, είναι (έστω και λίγο) αυθαίρετο όταν μιλάμε για real life καταστάσεις. Οι παραμετροι στο δρομο ειναι απειρες και ΠΑΝΤΟΤΕ΅ενα καινουργιο αμαξι συμπεριφερεται καλυτερα σε θεματα ασφαλειας (τοσο ενεργητικης οσο και παθητικης) απο ενα αμαξι αντιστοιχης κατηγοριας 20 ετων. Επισης δεν υπαρχει επιχειρημα: "Για δωσε ενα καινουργιο αμαξι σε καγκουρα κι ενα παλιο σε εναν καλο οδηγο κι ελα πες μου ποιο ειναι ασφαλες", διοτι μπορω κι εγω να σου πω, "δωσε το παλιο στον καγκουρα και το καινουργιο στον καλο οδηγο". Γιαυτο λεω οτι οταν συγκρινουμε δυο αμαξια ως προς την ασφαλεια τους, αυτονοητο ειναι πως θεωρουμε τις υπολοιπες παραμετρους κοινες. Αλλιως ειναι σαν να συγκρινουμε ντοματες με πορτοκαλια... Που αυτο συγκρινουμε ουσιαστικα , καθως δεν υπαρχει καμια σχεση στην ασφαλεια ενος σημερινου μοντελου με την ασφαλεια ενος αντιστοιχης κατηγοριας που κυκλοφορησε το 1997. Δηλαδή το Sunny του aneurysm του χρόνου πρέπει να βγάλει πινακίδα ιστορικού οχήματος.Δεν ξερω τι πρεπει να κανει το sunny του ο aneurysm. Εγω σου ειπα οτι στα 30ετη το κρατος -οχι μονο το ελληνικο- θεωρει ως αντικα ενα αμαξι (αρκει να πληρουνται και μερικες ακομα προυποθεσεις πχ να μην εχει υποστει μετατροπες). Κατι ακομα. ΔΕΝ ειναι ντροπη ουτε μειωτικο να εχεις παλαιο αμαξι ή και αντικα. Δεν καταλαβαινω γιατι προσπαθεις να ανατρεψεις κατι δεδομενο μεχρι και νομοθετημενο για να μας πεις οτι ενα sunny ( ! ) δεν ειναι παλιο. Παμπαλαιο ειναι, απο κει και περα τιμη του και καμαρι του του μαγκα που το εχει, το συντηρει και το αγαπαει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tarantules Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Καλά τα λέει η Μαργαρίτα.Δυστυχώς δεν φτάνει να είσαι καλός και έμπειρος οδηγός. Κι εγώ με το δικό μου αμάξι έχω βγάλει σχεδόν μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα σε όλες τις συνθήκες (επαρχιακό δίκτυο, εθνικές , με βροχές , κλπ,κλπ) αλλά σκέφτομαι οτι εαν έρθει κάποιος και σκάσει πάνω μου , πάρα πολύ λίγα πράγματα μπορώ να κάνω.Ούτε αερόσακους έχω , οι λαμαρίνες θα μεταφέρουν όλο το τράνταγμα μέσα στην καμπίνα και άλλα πολλά. Επίσης οι οδηγοί πριν 10-20 χρόνια δεν συγκρίνονται με τους σημερινούς.Ο κόσμος έχει γίνει πολύ ερριστικός και οδηγεί επιθετικά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Στο «ΠΑΝΤΟΤΕ» είσαι λάθος κατά τη γνώμη μου. Πριν το Πάσχα οδήγησα ένα Skoda Fabia ~10 ετών που ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί το υδραυλικό τιμόνι. Κάποιος/α μπορεί να ξαφνιαζόταν και να γινόταν ζημιά. Καινούργιο δεν το λες, αλλά μπορείς να είσαι 100% σίγουρος ότι δε θα το πάθαινε στα πρώτα 2-4 χρόνια; Φίλος με BMW (δε γνωρίζω ακριβές μοντέλο αλλά όχι παλιά) πήγε να στρίψει σε φουρκέτα και το φρένο δεν υπάκουσε ποτέ κι έφυγε ευθεία στο πρανές. Τα παραδείγματα με σύγχρονα αυτοκίνητα που παθαίνουν σοβαρές ζημιές και σε αφήνουν στα καλά καθούμενα ενώ κινείσαι, είναι πολλά, νομίζω όλοι έχουμε πετύχει στο δρόμο. Τα από πάνω δεν έχουν σκοπό να αναιρέσουν τον ισχυρισμό σου, αλλά όταν είσαι απόλυτος, κάπου το χάνεις. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Εκεί κάπου στο '95 βάζω μία γραμμή, προφανώς κάπως αυθαίρετα όμως! Μοντέλα γύρω στο 2000 και μετά τα θεωρώ μια χαρά αξιοπρεπή. Δηλαδή αν κάποιος ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου του 1996(νεώτερο δλδ από τη γραμμή του '95 που έβαλες) ισχυριστεί ότι έχει καινούργιο αυτοκίνητο, δεν θα γελάνε και οι πέτρες? Την αξιοπρέπεια άστη στην άκρη, για άλλο μιλάμε εδώ, για το όριο ηλικίας που ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο δεν θεωρείται καινούργιο αλλά παλιό. Ε αυτό το όριο, για μένα τουλάχιστον, είναι στην 5-7ετία. Για τόσα χρόνια περίπου θα είσαι (σχεδόν) σίγουρος ότι με κανονική χρήση δεν θα σου παρουσιάσει καμία βλάβη, για τόσα χρόνια περίπου θα έχεις ικανοποιητική αξία μεταπώλησης, από κει και πέρα αρχίζει να ζητάει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Στο «ΠΑΝΤΟΤΕ» είσαι λάθος κατά τη γνώμη μου. Πριν το Πάσχα οδήγησα ένα Skoda Fabia ~10 ετών που ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί το υδραυλικό τιμόνι. Κάποιος/α μπορεί να ξαφνιαζόταν και να γινόταν ζημιά. Καινούργιο δεν το λες, αλλά μπορείς να είσαι 100% σίγουρος ότι δε θα το πάθαινε στα πρώτα 2-4 χρόνια; Φίλος με BMW (δε γνωρίζω ακριβές μοντέλο αλλά όχι παλιά) πήγε να στρίψει σε φουρκέτα και το φρένο δεν υπάκουσε ποτέ κι έφυγε ευθεία στο πρανές. Τα παραδείγματα με σύγχρονα αυτοκίνητα που παθαίνουν σοβαρές ζημιές και σε αφήνουν στα καλά καθούμενα ενώ κινείσαι, είναι πολλά, νομίζω όλοι έχουμε πετύχει στο δρόμο. Τα από πάνω δεν έχουν σκοπό να αναιρέσουν τον ισχυρισμό σου, αλλά όταν είσαι απόλυτος, κάπου το χάνεις. Η αστοχια υλικου τι σχεση εχει με την κουβεντα; Αυτο παντα συνεβαινε και παντα θα συμβαινει και δεν εχει σχεση με τη κουβεντα περι ασφαλειας, εκτος αν το επιχειρημα σου ειναι πως ενα καινουργιο αμαξι εχει περισσοτερες πιθανοτητες να εμφανισει αστοχια υλικου που να θετει σε κινδυνο τη ζωη του επιβατη σε συγκριση με ενα αμαξι 20ετιας με 200.000χλμ+ στην πλατη. Αν εχεις τετοιο point, τοτε να προσθεσω κι εγω με την ιδια λογικη, οτι σε καποιες περιπτωσεις ειναι πιο ασφαλες να τρεχεις με 300 στην εθνικη απο το να περπατας στο πεζοδρομιο ενος χωριου, γιατι στο πεζοδρομιο μπορει να σου πεσει καμια γλαστρα στο κεφαλι και να σκοτωθεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
markoliaz Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 εχω ενα καρο απο την εποχη του νωε! μαλιστα ηταν του ιδιου του νωε! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zerg13 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Αυτο που σταματαει να λειτουργει το υδραυλικο ή ηλεκτουδραυλικο τιμονι ειναι θανατος παιδια. Φανταστειτε στην εθνικη οδο και με 80 χλμ ακομα να πας να παρεις στροφη. Και πανω στη στροφη ΞΑΦΝΙΚΑ το τιμονι πετρωνει. Οποτε πεφτεις πανω στα διαχωριστικα ή ακομα και σ εγκρεμο, μπαινεις στο αντιθετο ρευμα... Μονο αυτο να σκευτει καποιος δεν υπαρχει συγκριση σε θεμα ασφαλειας. Στην εθνικη οδο ή στις περιφερειακες οδους ειναι ολα τα ρισκα γιατι μεσα στην πολη ολο και καπως θα την γλιτωσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Δηλαδή αν κάποιος ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου του 1996(νεώτερο δλδ από τη γραμμή του '95 που έβαλες) ισχυριστεί ότι έχει καινούργιο αυτοκίνητο, δεν θα γελάνε και οι πέτρες? Την αξιοπρέπεια άστη στην άκρη, για άλλο μιλάμε εδώ, για το όριο ηλικίας που ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο δεν θεωρείται καινούργιο αλλά παλιό. Ε αυτό το όριο, για μένα τουλάχιστον, είναι στην 5-7ετία. Για τόσα χρόνια περίπου θα είσαι (σχεδόν) σίγουρος ότι με κανονική χρήση δεν θα σου παρουσιάσει καμία βλάβη, για τόσα χρόνια περίπου θα έχεις ικανοποιητική αξία μεταπώλησης, από κει και πέρα αρχίζει να ζητάει. Είπα ότι είναι αυθαίρετο το όριο. Ίσως γιατί τα αυτοκίνητα από το '95 και μετά θυμίζουν περισσότερο αυτά του 2000+ ενώ πριν το '95 πάνε πιο πολύ προς την προηγούμενη δεκαετία; Τι να σου πω, ίσως φταίει ότι γενικά ό,τι έχει γίνει από το 2000 και μετά το θεωρώ πρόσφατο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Αυτο που σταματαει να λειτουργει το υδραυλικο ή ηλεκτουδραυλικο τιμονι ειναι θανατος παιδια. Φανταστειτε στην εθνικη οδο και με 80 χλμ ακομα να πας να παρεις στροφη. Και πανω στη στροφη ΞΑΦΝΙΚΑ το τιμονι πετρωνει. Οποτε πεφτεις πανω στα διαχωριστικα ή ακομα και σ εγκρεμο, μπαινεις στο αντιθετο ρευμα... Μονο αυτο να σκευτει καποιος δεν υπαρχει συγκριση σε θεμα ασφαλειας. Στην εθνικη οδο ή στις περιφερειακες οδους ειναι ολα τα ρισκα γιατι μεσα στην πολη ολο και καπως θα την γλιτωσεις. 1. Η συντριπτικη πλειοψηφια των θανατηφορων γινονται μεσα στις πολεις 2. Ακομα κι αν δεχτουμε οτι τα αμαξια με υδραυλικο τιμονι ειναι... επικινδυνα ( !!! ), still αμα τρακαρεις εχεις αεροσακους και αλλα συστηματα παθητικης ασφαλειας να σε προστατεψουν. Δεν λεω οτι θα ζησεις, αλλα υπαρχει ενας βαθμος προστασιας. Ενω στα..ασφαλη χρεπια χωρις υδραυλικο τιμονι, αμα σπασει η ντιζα για παραδειγμα, απλα γινεσαι ενα με τις λαμαρινες και το τσιμεντο. 3. Δεν εχω ακουσει ποτε περιπτωση να κολλαει το υδραυλικο τιμονι και δεν ξερω και υπο ποιες συνθηκες ειναι δυνατο να συμβει κατι τετοιο. Επειδη το λες σαν να ειναι στανταρακι ξερω γω, οτι οποιος εχει υδραυλικο τιμονι περιμενει την μερα που θα φυγει σε τοιχο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aneurysm Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Διαβαζω με προσοχή αυτα που γράφετε. Προσωπικά τα αυτοκίνητα μετά το 11, δεν τα θεωρώ αυτοκίνητα αλλά παιχνίδια που συγγχωρούν καθε λάθος. Ενα σωρό ηλεκτρονικά να παρεμβαίνουν σε κάθε εντολή, αυτοματα κιβωτια που αλλάζουν την πιο ακατάλληλη στιγμή, καμια ανατροφοδότηση απο το οδοστρωμα, υστέρηση σε κάθε χειρισμό... Αλλά η άνεση άνεση. Τέσπα, μεγάλο το θέμα, απλά υπάρχουμε και εμείς που απο επιλογή εχουμε ένα παλαιοτερο όχημα, γνωρίζοντας τα υπέρ και τα κατά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Ντάξει αμα τα πιστευεις αυτά που λες, οτι η οδηγική συμπεριφορά, το στηςιμο, τα συστήματά ασφαλείας, ακόμα ακόμα και οι αερόσακοι που πολλα παλιά αμάξια δεν έχουν, χρειάζονται μονο για ράλι.... Με τις ταχύτητες που γίνονται τα σοβαρά ατυχήματα μικρή διαφορά θα έχει αν από το να μείνεις παραπληγικός, μείνεις ανάπηρος από τη μέση και κάτω. Σε ατυχήματα με ταχύτητες νορμάλ για αστικό περιβάλλον, κάτι κάνουν οι αερόσακοι και ο ζώνες. Όταν βλέπεις αυτοκίνητα να έχουν γίνει σαν τσαλακωμένο αλουμινόχαρτο η διαφορά συνήθως είναι ζωντανός με μεγάλο ποσοστό αναπηρίας (πρακτικά νεκρός δηλαδή ) ή νεκρός. Καλά χρυσά τα συστήματα ασφαλείας άλλα έχουν κι αυτά ένα όριο. Και οι οδηγοί που έχουν καινούρια ασφαλή οχήματα τείνουν να οδηγούν πιο ριψοκίνδυνα. Τα περισσότερα θέματα δημιουργούνται μεταξύ του καθίσματος και του τιμονιού. Αυτο που σταματαει να λειτουργει το υδραυλικο ή ηλεκτουδραυλικο τιμονι ειναι θανατος παιδια. Φανταστειτε στην εθνικη οδο και με 80 χλμ ακομα να πας να παρεις στροφη. Και πανω στη στροφη ΞΑΦΝΙΚΑ το τιμονι πετρωνει. Οποτε πεφτεις πανω στα διαχωριστικα ή ακομα και σ εγκρεμο, μπαινεις στο αντιθετο ρευμα... Μονο αυτο να σκευτει καποιος δεν υπαρχει συγκριση σε θεμα ασφαλειας. Στην εθνικη οδο ή στις περιφερειακες οδους ειναι ολα τα ρισκα γιατι μεσα στην πολη ολο και καπως θα την γλιτωσεις. Πολύ σπάνιο φαινόμενο αυτό. Για να μην παρεξηγηθώ ΠΡΟΤΙΜΩ τα νεότερα αυτοκίνητα για πολλούς λόγους. Τα σιχαίνομαι βέβαια για τα ηλεκτρονικά τους, και όχι δεν εννοώ τα ABS, ESP. A και τις τιμές τους! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα