Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτό το σενάριο το κόβω .....................................

 

Βασικά μπορώ να απαντήσω σε όλα όσα είπες (και τεκμηριωμένα θα έλεγα).

Επειδή όμως είναι off-topic, ψιλοβαριέμαι και είναι μάλλον προφανές ότι δεν θα "συναντηθούμε" πουθενά, λέω να το αφήσω.

Δημοσ.

Βασικά μπορώ να απαντήσω σε όλα όσα είπες (και τεκμηριωμένα θα έλεγα).

Επειδή όμως είναι off-topic, ψιλοβαριέμαι και είναι μάλλον προφανές ότι δεν θα "συναντηθούμε" πουθενά, λέω να το αφήσω.

 

Τώρα το θυμήθηκες ότι είναι off-topic, τώρα που χρειάστηκε να τεκμηριώσεις όσα υποστηρίζεις?

 

Όπως θέλεις.

Δημοσ.

Βασικά το θεμα με το πολυ παλιό αμάξι δεν ειναι μονο το αν ειναι σκυλί μηχανικά, αλλα και το ποσο ασφαλές ειναι, τι οδηγική συμπεριφορά έχει. Αναφέρομαι σε αυτές τις σημαντικότερες παραμέτρους και δε μιλάω για ελλείψεις κλιματισμου κλπ ευκολιών.

Αν κάποιος θέλει να κρατήσει αμάξι 20 χρονια καλα κάνει ΑΛΛΑ να λαμβάνει υπόψην του και τα αλλα και να μη πετάει στα σύννεφα.

  • Like 2
Δημοσ.

Μια χαρα ασφαλη ειναι αρκει να εισαι σωστος στην συντήρηση του αυτοκινήτου και να οδηγας συνετα και συμφωνα με τις δυνατότητες του και του οδοστρωματος. Εχω βαρεθει να ακουω για τα ασφαλη καινουρια αυτοκινητα κτλ. Ναι ξερω οτι ενα νεο αμαξι με ολα αυτα τα ηλεκτρονικά θα ειναι πιο ασφαλες αν θες να κανεις ραλι σε εναν επαρχιακό δρομο αλλα μονο που οι δημοσιοι δρομοι δεν ειναι για αυτον τον λογο. Υπαρχουν και τα αυτοκινητοδρομια. Σε κανονικές συνθηκες νομιμης οδηγησης οι διαφορες στην ασφαλεια ειναι μικρες.

  • Like 1
Δημοσ.

 

Έχω κι ένα scooter Honda SH 150 απο 09/2004 με 81.000 που κι αυτό δεν έχει κάνει κιχ, όπως κι ένα Honda CBF600s με 50.000χλμ του 2005.

 

Πιστεύω πως με συνετή χρήση και σωστή συντήρηση μια χαρά κρατάνε τα οχήματα. Αν τα αφήνεις στην μοίρα τους, είναι λογικό να σκορπάνε και να γίνονται και επικίνδυνα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Μια χαρα ασφαλη ειναι αρκει να εισαι σωστος στην συντήρηση του αυτοκινήτου και να οδηγας συνετα και συμφωνα με τις δυνατότητες του και του οδοστρωματος. Εχω βαρεθει να ακουω για τα ασφαλη καινουρια αυτοκινητα κτλ. Ναι ξερω οτι ενα νεο αμαξι με ολα αυτα τα ηλεκτρονικά θα ειναι πιο ασφαλες αν θες να κανεις ραλι σε εναν επαρχιακό δρομο αλλα μονο που οι δημοσιοι δρομοι δεν ειναι για αυτον τον λογο. Υπαρχουν και τα αυτοκινητοδρομια. Σε κανονικές συνθηκες νομιμης οδηγησης οι διαφορες στην ασφαλεια ειναι μικρες.

Ντάξει αμα τα πιστευεις αυτά που λες, οτι η οδηγική συμπεριφορά, το στηςιμο, τα συστήματά ασφαλείας, ακόμα ακόμα και οι αερόσακοι που πολλα παλιά αμάξια δεν έχουν, χρειάζονται μονο για ράλι....

  • Like 3
Δημοσ.

Θα έλεγα πως φταίει το ότι δεν έχεις συνειδητοποιήσει πως έχεις αυτοκίνητο 17 ετών.

 

Και το δικό μου 17 ετών είναι(MY2000).

Ποιο αυτοκίνητο είναι αυτό;

 

 

Για την άλλη κουβέντα που έχετε, ούτε εγώ θεωρώ ένα αυτοκίνητο 17 χρονών ιδιαίτερα παλιό.

Δημοσ.

Ποιο αυτοκίνητο είναι αυτό;

 

 

Για την άλλη κουβέντα που έχετε, ούτε εγώ θεωρώ ένα αυτοκίνητο 17 χρονών ιδιαίτερα παλιό.

 

Nissan Primera

 

Παλιό όμως το θεωρείς?

Δημοσ.

Μαργαρίτα, έχεις απόλυτο δίκιο όσον αφορά την απόλυτη τιμή της ασφάλειας που προσφερει ένα καινουριο αυτοκίνητο, είτε αναφερεσαι στην ενεργητικη είτε στην παθητική. Όμως, προτιμώ έναν εμπειρο και συνετό οδηγό σε ένα παλιό αλλά αριστα συντηρημένο αυτοκίνητο, παρά έναν οτινάναι καγκουρα που δεν ξέρει γρί από μηχανικά σε ένα καινουριο, αν το πάμε και πιο μακρυα. Προσφατα παραδείγματα υπάρχουν. 

  • Like 3
Δημοσ.

Ε τωρα το πας αλλου ομως, κατι το οποιο ασφαλως ισχυει αλλα γιατι να πρεπει να διαλεξω ή το ενα ή το αλλο;

Δε διαφωνώ απλως θεωρω καλυτερα να συνυπαρχουν αυτα τα δυο

  • Like 3
Δημοσ.

Nissan Primera

 

Παλιό όμως το θεωρείς?

Όχι, μια χαρά μου φαίνεται! Η σωστή συντήρηση εννοείται για όλα, παλιά και καινούργια :)

Δημοσ.

Όχι, μια χαρά μου φαίνεται! Η σωστή συντήρηση εννοείται για όλα, παλιά και καινούργια :)

 

Δεν θεωρείς καν παλιό ένα αυτοκίνητο 17 ετών... δηλαδή σε τι ηλικία πρέπει να φτάσει για να το θεωρήσεις παλιό? Μετά την 20ετία ή την 30ετία?

Δημοσ.

Μαργαρίτα, έχεις απόλυτο δίκιο όσον αφορά την απόλυτη τιμή της ασφάλειας που προσφερει ένα καινουριο αυτοκίνητο, είτε αναφερεσαι στην ενεργητικη είτε στην παθητική. Όμως, προτιμώ έναν εμπειρο και συνετό οδηγό σε ένα παλιό αλλά αριστα συντηρημένο αυτοκίνητο, παρά έναν οτινάναι καγκουρα που δεν ξέρει γρί από μηχανικά σε ένα καινουριο, αν το πάμε και πιο μακρυα. Προσφατα παραδείγματα υπάρχουν.

Oταν λεμε το Χ αμαξι ειναι ασφαλεστερο/εξισου ασφαλες/λιγοτερο ασφαλες απο το Υ, θεωρουμε αυτονοητο οτι σε αυτη τη συγκριση ολα τα υπολοιπα ειναι ιδια (οδηγοι, συνθηκες , δρομος, συντηρηση κλπ).

 

Αντιλαμβανομαι την πιθανοτητα αυτος που εχει ξεμεινει με αμαξι 20ετιας, ειτε λογω οικονομικων, ειτε λογω "συναισθηματικου" δεσιματος να θελει να δικαιολογησει στον εαυτο του την επιλογη του, αλλα δεν γινεται να ξεχασουμε κι αυτα που ξερουμε.

 

Ενα αμαξι 20 ετων με ιδανικη συντηρηση εχει σκαλες λιγοτερη παθητικη και ενεργητικη ασφαλεια απο ενα αντιστοιχης κατηγοριας καινουργιο αμαξι.

 

Το να προσπαθει καποιος να υποστηριξει οτι η ασφαλεια των παλαιοτερων αυτοκινητων ειναι παρομοια με των καινουργιων, απλα δεν βγαζει νοημα και συν τοις αλλοις μηδενιζει και κατι δισεκατομμυρια ευρω που εχουν επενδυσει ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες αυτην την 20ετια σε ερευνα και αναπτυξη για την βελτιωση της ασφαλειας.

Δημοσ.

Audi A3 1.6 fsi με 92k χλμ, έκλεισε τον γενάρη 11 χρόνια.

Mito 1.3 jtd με 76k χλμ, έκλεισε τον γενάρη 5 χρόνια 

Λαδια καιει το FSI?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...