Alithinos Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Ας υποθέσουμε πως έχουμε ένα developer ο οποίος θέλει να δοκιμάσει τη τύχη του φτιάχνοντας προγράμματα τα οποία τα διαθέτει στο κοινό σαν προϊόντα. Με ποια κριτήρια θα ήταν ιδανικό να επιλέξει τι είδους προγράμματα θα φτιάχνει; Ξέρω οτι η πρωτοτυπία / καινοτομία είναι ένας σημαντικός παράγοντας. Επίσης και το πρακτικό value,αν δηλαδή το λογισμικό κάνει κάποια εργασία και ειναι φθηνότερο από κάποια "παραδοσιακά" εργαλεία, ή κάνει την ίδια εργασία πολύ πιο γρήγορα και εύκολα για το χρήστη. Ποιο είναι όμως το κατάλληλο κοινό που αποδίδει περισσοτερα η πιο σίγουρα έσοδα, που θα καθορίσει και το είδος του λογισμικού προς ανάπτυξη; Θα ήταν ας πούμε καλύτερο να: 1) στοχεύσει γενικά "απλούς" χρήστες / ιδιώτες ; 2) στοχευσει επιχειρήσεις; 3) κάτι άλλο;
BabyRage Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Νομίζω πως δουλεύει ανάποδα. Πρώτα βλέπεις τι μπορείς να φτιάξεις, λόγω μιας ιδέας σου για παράδειγμα, και μετά βλέπεις ποιος το χρειάζεται και πως μπορείς να το διαφημίσεις. 1
pmav99 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 @alithinos Ρωτάς κάτι πάρα πολύ γενικό και δεν υπάρχει μία απάντηση. Όλα όσα αναφέρεις υπάρχουν (προιόντα για επιχειρήσεις, προιόντα για ιδιώτες κτλ). Οι επιχειρήσεις είναι πιο εύκολο να πληρώσουν λεφτά αλλά η αγορά είναι πιο μικρή. Επίσης η υποστήριξη που απαιτεί ένας επαγγελματίας είναι άλλου επιπέδου. Kαθαρά ως επιχειρηματικό μοντέλο το ?AAS (δηλαδή SAAS, PAAS, κτλ) είναι μάλλον καλύτερο για εσένα (δεν υπάρχει πειρατεία) και τιμιότερο για τον καταναλωτή (πληρώνει όσο χρησιμοποιεί). Αλλά σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να κάνεις συγκεκριμένη ανάλυση, συγκεκριμένης κατάστασης. ΥΓ. Βασικά υπάρχει ένας τομέας στον οποίο υπάρχει απάντηση. Mobile development! Oι χρήστες iOS σίγουρα βάζουν το χέρι πιο εύκολα στην τσέπη από τους χρήστες android 1
defacer Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Με ποια κριτήρια θα ήταν ιδανικό να επιλέξει τι είδους προγράμματα θα φτιάχνει; Do you solve an actual existing problem? See #1 Το βλέπεις ανάποδα. Πρώτα έχεις το πρόγραμμα στα χέρια σου (έστω και σε εμβρυική/alpha μορφή, δεν έχει σημασία), μετά συνειδητοποιείς πώς το πρόγραμμα αυτό λύνει ένα υπαρκτό πρόβλημα, και μετά αρχίζεις να σκέφτεσαι αν μπορεί να εξελιχθεί αυτό που έχεις σε προϊόν και πώς. Το καλύτερο heuristic που έχω συναντήσει μέχρι τώρα είναι το εξής: κάποιος που ασχολείται μ' αυτό που κάνει το πρόγραμμά σου, όταν του το δείξεις σου λέει "θέλω να μου κάνεις μια κόπια"; Αν σου το πουν 4-5, you might have something going there. Αν όχι, σκέψου τι σημαίνει αυτό: το πιθανό κοινό σου δεν ενδιαφέρεται για το πρόγραμμα ούτε αν το δίνεις δωρεάν. 3
ZauZ Δημοσ. 2 Μαΐου 2017 Δημοσ. 2 Μαΐου 2017 1. Ξεκινάς κοιτώντας το πρόβλημα. Υπάρχει λύση ; Αν ναι, πόσες διαφορετικές λύσεις υπάρχουν στην αγορά ; 2. Μπορείς να το κάνεις «Καλύτερα» ; Το «καλύτερα» μπορεί να είναι πιο γρήγορα, πιο απλά, πιο φτηνά, πιο έξυπνα ή απλά να έχεις ένα καλύτερο τρόπο να το πλασάρεις. Δεν υπάρχει άλλη λύση στην αγορά ; Σιγουρέψου ότι το πρόβλημα είναι όντως υπαρκτό σε γενικότερο πλαίσιο και όχι μόνο στο δικό σου μυαλό και στο δικό σου τρόπο σκέψης. Αν το πρόβλημα υπάρχει γενικότερα και όντως χρήζει λύσης έχεις ένα σαφές πλεονέκτημα όμως βαδίζεις αναγκαστικά σε άγνωστα νερά και λογικό είναι να γίνουν αρκετά λάθη ή και επανασχεδιασμοί μεγάλου (ή και όλου) μέρους της εφαρμογής. Οι εταιρίες μπορεί να πληρώνουν καλύτερα όμως έχουν μεγάλες απαιτήσεις σε υποστήριξη. Δεν τις ενδιαφέρει αναγκαστικά να είσαι ο πιο φτηνός της αγοράς αλλά να κάνεις αυτό που τους υπόσχεσαι με συνέπεια και αξιοπιστία (τα παραδείγματα είναι άπειρα). Πλεονέκτημα είναι το ότι μια επιχείρηση επιλέγει πρωτίστως συνεργάτες και αποσκοπεί σε συνεργασία που θα έχει συνέχεια σε βάθος χρόνου (εκτός και αν αποδειχτείς κατώτερος των περιστάσεων). Οι ιδιώτες πληρώνουν λιγότερα και συνήθως επιλέγουν τη πιο φτηνή λύση ενώ πολύ πιο εύκολα θα αλλάξουν εφαρμογή ή υπηρεσία για κάποια καλύτερη ή φτηνότερη ή πιο γυαλιστερή. Από την άλλη υπερτερούν αριθμητικά σε σχέση με τις εταιρίες / επαγγελματίες οπότε απευθύνεσαι σε μεγαλύτερη αγορά. 1
Tsalikis177 Δημοσ. 2 Μαΐου 2017 Δημοσ. 2 Μαΐου 2017 σσσσ 1. Ξεκινάς κοιτώντας το πρόβλημα. Υπάρχει λύση ; Αν ναι, πόσες διαφορετικές λύσεις υπάρχουν στην αγορά ; 2. Μπορείς να το κάνεις «Καλύτερα» ; Το «καλύτερα» μπορεί να είναι πιο γρήγορα, πιο απλά, πιο φτηνά, πιο έξυπνα ή απλά να έχεις ένα καλύτερο τρόπο να το πλασάρεις. ....... πλέον υπάρχουν λύσεις σχεδόν για τα πάντα. άρα ξεχνάς την ιδέα να φτιάξεις κάτι καινοτόμο που είναι καθαρά θέμα τύχης αν θα πετύχει. οπότε. φτιάξε κάτι που έχει απήχηση και ας υπάρχουν 1000 διαφορετικά. περίμενε κανείς το slack να πετύχει με τόσες και τόσες εφαρμογές που υπήρχαν έξω? αν θα πετύχει μετά είναι θέμα μαρκετινγκ. @ΤΣ μια ιδέα είναι να κάνεις μια εφαρμογή για Social Media Marketing. Δες το Facebook Automation. Έχει βολικά features.
paparovic Δημοσ. 2 Μαΐου 2017 Δημοσ. 2 Μαΐου 2017 Νομίζω πως δουλεύει ανάποδα. Πρώτα βλέπεις τι μπορείς να φτιάξεις, λόγω μιας ιδέας σου για παράδειγμα, και μετά βλέπεις ποιος το χρειάζεται και πως μπορείς να το διαφημίσεις. Προς Θεού, όχι, εκτός κι αν το κάνεις για γούστο/εκπαίδευση. Σε αντίθετη περίπτωση, δεν έχει σημασία τι θα φτιάξεις αν δεν μπορεί να πουλήσει και μένεις με το ...software στο χέρι. πλέον υπάρχουν λύσεις σχεδόν για τα πάντα. άρα ξεχνάς την ιδέα να φτιάξεις κάτι καινοτόμο που είναι καθαρά θέμα τύχης αν θα πετύχει. Πίπες ξύλινες. Μια εταιρία που κάνω consult αυτή την εποχή φτιάχνει ένα SaaS στο κομμάτι της συλλογής πληρωμών που ενώ είναι conceptually απλό ταυτόχρονα έχει μεγάλο ROI για τους πελάτες και ο ανταγωνισμός είναι πολύ απλοϊκός. Χρέωση της πλατφόρμας; $30.000/έτος/organization - με σύνηθες συμβόλαιο 3 ετών.
ZauZ Δημοσ. 2 Μαΐου 2017 Δημοσ. 2 Μαΐου 2017 Μια εταιρία που κάνω consult αυτή την εποχή φτιάχνει ένα SaaS στο κομμάτι της συλλογής πληρωμών που ενώ είναι conceptually απλό ταυτόχρονα έχει μεγάλο ROI για τους πελάτες και ο ανταγωνισμός είναι πολύ απλοϊκός. Χρέωση της πλατφόρμας; $30.000/έτος/organization - με σύνηθες συμβόλαιο 3 ετών. Μα δεν είπε κανείς ότι κάτι απλό στο να στηθεί σημαίνει ότι θα είναι και «φτηνό».
paparovic Δημοσ. 2 Μαΐου 2017 Δημοσ. 2 Μαΐου 2017 Μα δεν είπε κανείς ότι κάτι απλό στο να στηθεί σημαίνει ότι θα είναι και «φτηνό». Στο σχόλιο του Τσαλίκη πήγαινε που νομίζει ότι πρέπει να βγάλεις στην αγορά τηλεμεταφορέα για να στήσεις δουλειά ή ότι είναι θέμα τύχης. Οι founders εντόπισαν την ανάγκη, έστησαν την λύση -> $$$$$$$$$.
Tsalikis177 Δημοσ. 2 Μαΐου 2017 Δημοσ. 2 Μαΐου 2017 Στο σχόλιο του Τσαλίκη πήγαινε που νομίζει ότι πρέπει να βγάλεις στην αγορά τηλεμεταφορέα για να στήσεις δουλειά ή ότι είναι θέμα τύχης. Οι founders εντόπισαν την ανάγκη, έστησαν την λύση -> $$$$$$$$$. εμ τι είναι; αιντε βρες λοιπον το επομενο -καινοτομο- angry birds και αμα πετυχεις εδω ειμαι να σε παραδεχθω. Δεν ειμαι καθολου κομπλεξικος σε αυτο το θεμα! παραδεχομαι τον αλλον αμα πετυχει!!!! ρεαλιστης ειμαι και δεν υιοθετω αυτα που λενε τυποι σαν τον "Νειλ Πατελ" (εντελως τυχαιο παραδειγμα) δλδ καποιοι νομιζετε οτι το καινοτομο σημαινει αυτοματα -και παντα- επιτυχια... νταξ! ΥΓ: Οσο κυνηγας το καινοτομο τοσο θα πεινασεις... καλος 'η κακος λυσεις υπάρχουν σχεδον για τα παντα οπως ειπα. Οποτε κοιτας να φτιαξεις κατι -που εννοειται πως υπαρχει- με τον δικο σου τροπο και δικα σου διαφορετικα features.
solarpower Δημοσ. 2 Μαΐου 2017 Δημοσ. 2 Μαΐου 2017 Alithinos Δες το αλλιώς. Θα αγόραζες από έναν μοναχικό προγραμματιστή ένα εμπορικό κύκλωμα; Πώς θα εξασφάλιζες τις απαιτήσεις αλλαγών που πιθανόν να προκύψουν; Θα παρακαλούσες το Θεό να μη πάθει τίποτα ο άνθρωπος! Και επίσης ποιός θα σε εξασφάλιζε ότι θα μπορούσε να κάνει τις όποιες τροποποιήσεις; 1. Απευθύνσου σε εταιρεία με δείγματα δουλειάς, και γίνε το δυναμικότερο στέλεχος, αν μπορείς. 2. Αν όμως σώνει και καλά θες να κάνεις επιχείρηση παραγωγής λογισμικού, τότε πάρε έναν έτοιμο διευθυντή, πάνω στο τομέα, ρίξε χρήμα, για εξειδικευμένο προσωπικό, λειτουργικά γραφεία, νέο εξοπλισμό και έξοδα/μισθούς για δυο χρόνια τουλάχιστον (επένδυσε δηλαδή) και δες τι θα πιάσεις. Θα πάρεις ρίσκο δηλαδή, Οι πελάτες σου θα έχουν να κάνουν με επιχείρηση με προσωπικό, δεν θα βασίζονται στον έναν. Και το όνομα που θα μετράει δεν θα είναι το δικό σου (στην αρχή) αλλά του γνωστού διευθυντή. 3. Αν δεν έχεις το πακέτο €€€.€€€ θα πας να πιάσεις μια δουλίτσα όπως όλοι οι "κοινοί" άνθρωποι.
paparovic Δημοσ. 2 Μαΐου 2017 Δημοσ. 2 Μαΐου 2017 εμ τι είναι; αιντε βρες λοιπον το επομενο -καινοτομο- angry birds και αμα πετυχεις εδω ειμαι να σε παραδεχθω. Newsflash: Κανείς δεν νοιάζεται να τον παραδεχθείς εσύ. Alithinos Δες το αλλιώς. Θα αγόραζες από έναν μοναχικό προγραμματιστή ένα εμπορικό κύκλωμα; Πώς θα εξασφάλιζες τις απαιτήσεις αλλαγών που πιθανόν να προκύψουν; Θα παρακαλούσες το Θεό να μη πάθει τίποτα ο άνθρωπος! Και επίσης ποιός θα σε εξασφάλιζε ότι θα μπορούσε να κάνει τις όποιες τροποποιήσεις; 1. Απευθύνσου σε εταιρεία με δείγματα δουλειάς, και γίνε το δυναμικότερο στέλεχος, αν μπορείς. 2. Αν όμως σώνει και καλά θες να κάνεις επιχείρηση παραγωγής λογισμικού, τότε πάρε έναν έτοιμο διευθυντή, πάνω στο τομέα, ρίξε χρήμα, για εξειδικευμένο προσωπικό, λειτουργικά γραφεία, νέο εξοπλισμό και έξοδα/μισθούς για δυο χρόνια τουλάχιστον (επένδυσε δηλαδή) και δες τι θα πιάσεις. Θα πάρεις ρίσκο δηλαδή, Οι πελάτες σου θα έχουν να κάνουν με επιχείρηση με προσωπικό, δεν θα βασίζονται στον έναν. Και το όνομα που θα μετράει δεν θα είναι το δικό σου (στην αρχή) αλλά του γνωστού διευθυντή. 3. Αν δεν έχεις το πακέτο €€€.€€€ θα πας να πιάσεις μια δουλίτσα όπως όλοι οι "κοινοί" άνθρωποι. Εντελώς άκυρος. Άμα ήταν έτσι κανείς δεν θα δούλευε παρά οι μεγάλες εταιρίες.
solarpower Δημοσ. 2 Μαΐου 2017 Δημοσ. 2 Μαΐου 2017 Φυσικά δουλεύουν και οι μικρές, και παραμένουν μικρές.
MidSeniorDev Δημοσ. 7 Μαΐου 2017 Δημοσ. 7 Μαΐου 2017 με κριτήριο την κάλυψη βασικών αναγκών και τον εθισμό που προκαλούν στους πελάτες του
Alithinos Δημοσ. 10 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2017 με κριτήριο την κάλυψη βασικών αναγκών και τον εθισμό που προκαλούν στους πελάτες του Η κάλυψη βασικών αναγκών φαίνεται λίγο οξύμωρη. Υπό την έννοια ότι οι "βασικές ανάγκες" ενός ανθρώπου καλύπτονταν πολύ πριν καν την ανακάλυψη των υπολογιστών. Ο εθισμός από την άλλη.. Θέλει αρκετό ψάξιμο για να βρεις τι μπορεί να είναι εθιστικό σε κάποιον. Μπαίνουμε πολύ βαθυά στη ψυχολογία..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα