Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Αν κάνεις ένα κόπο να ξαναδιαβάσεις ότι έγραψα, θα δεις πως αναφέρθηκα στην Αγγλία και Ιρλανδία αναφερόμενος συγκεκριμένα σε Ευρώπη, και όχι σε ηπειρωτική:

 

Αν θες ντε και καλά να μου καταλογίσεις κάτι, πες ότι βγήκα off topic.

 

Happy? :)

Δεν προσπαθω να σου καταλογισω κατι.

Συμπληρωσα στις χωρες που ανεφερες την Κυπρο που ειναι αναμεσα στις (απειροελαχιστες) επιλογες ενος Ευρωπαιου πολιτη που κοιταζει δεξιοτιμονο και εκτοτε προσπαθεις εσυ να εξηγησεις γιατι την παρελειψες.

 

Οταν μιλαμε για οικονομικο-εμπορικο-νομικα θεματα, θεωρω αυτονοητο πως μας ενδιαφερει αν μια χωρα ανηκει στην ΕΕ ή/και στην Ευρωζωνη, ας ειναι και στην Κινα.

Δημοσ.

Φίλε TS, επειδή διαβάζω διάφορα τρομακτικά, ποια είναι η κατάσταση με τις ασφάλειες αυτοκινήτου στην Ιρλανδία;

 

Έχω ζήσει σε 4 χώρες (οι ΗΠΑ δεν πιάνονται αφού πάω 5 βδομάδες τον χρόνο) και πληρώνω φορολογία σε 3 (Ελλάδα, Βέλγιο, Ιρλανδία). Τα ασφάλιστρα στην Ιρλανδία είναι τα ψηλότερα που έχω δει, παίζουν πάρα πολλοί παράγοντες (ηλικία και φύλο οδηγού, τύπος αυτοκινήτου, χιλιόμετρα που οδηγείς κάθε χρόνο, που μένεις κτλ) αλλά τα 700-1100 ευρώ το χρόνο είναι το ψιλοστάνταρ για απλή ασφάλιση.

 

 

Ενδιαφέρον θα είχε να μας έγραφες και πόσο θα μπορούσε ο Γάλλος συνάδερφος να πουλήσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στη Γαλλία. Το ότι το πούλησε φτηνά για τα δεδομένα της Ιρλανδίας, δεν λέει απολύτως τίποτα.

 

Παρα πολύ σωστό point. Έκανα μια γρήγορη αναζήτηση και είδα ότι το C1 τετραετίας στη Γαλλία πουλιέται 5000-6000 ευρώ. Όπως και να χει ευχαριστώ όλους για τις γνώμες τους στο θέμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Παρα πολύ σωστό point. Έκανα μια γρήγορη αναζήτηση και είδα ότι το C1 τετραετίας στη Γαλλία πουλιέται 5000-6000 ευρώ. Όπως και να χει ευχαριστώ όλους για τις γνώμες τους στο θέμα.

 

Οπότε στην πραγματικότητα δεν το σκότωσε, το πούλησε όσο θα του το έπαιρνε και ένας έμπορος στη Γαλλία, ίσως και κάτι παραπάνω :)

  • Like 2
Δημοσ.

Καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά στην περίτπωση που έθεσα οι μπανάνες στην Κόστα Ρίκα θα έπρεπε να στοιχίζουν 3 ευρώ και στην Αλάσκα 1.

 

Η κατάσταση έχει ως εξής, απλό παράδειγμα. Αν θες στην Ελλάδα να αγοράσεις τη βασική έκδοση του VW Polo θα δώσεις 12,800€ ενώ στην Αγγλία 14,000. Έλα όμως που στην Ιρλανδία το χιλιάρι πόλο με μόνο τα απαραίτητα ξεκινάει από 16,500€! Δεν έχει νόημα να πιάσουμε τις τιμές μεγαλύτερων αυτοκινήτων, οι διαφορές είναι παρόμοια μεγάλες. Τα μεταχειρισμένα είναι εξίσου πανάκριβα. Για να φέρω αυτοκίνητο απ' έξω θα πρέπει να πληρώσω δασμούς (αρκετά χρήματα) οπότε και να περάσω απέναντι στην Αγγλία που έχει σημαντικά φτηνότερη αγορά θα μου έρθει στο τέλος μία η άλλη.

 

Οπότε αναρωτιέμαι μήπως υπάρχουν κάπου στην Ευρώπη κάποια δεξιοτίμονα τα οποία δίνονται σε σκοτωμένες τιμές αφού δεν είναι τόσο εύχρηστα για καθημερινή χρήση. Έτσι θα καταφέρω να κερδίσω κάποια χρήματα όταν το εισάγω.

  

Υπάρχει άλλο "βάρος" εκτός του VRT και με ποιό κριτήριο θεωρείς αυτό "αρκετά χρήματα"?

 

Στην Ελλάδα, όσο θυμάμαι, οι δασμοί είναι πολύ υψηλότεροι.

 

13.30%, ή 15% αν μιλάμε για νέας τεχνολογίας και ρύπους, της τρέχουσας τιμής Αγοράς δεν το λές και "πανάκριβο", εκτός και αν υπολογίζεις σε κάτι "μεγάλου κυβισμού" ή/και αξίας.

 

Στην Ελλάδα θα βρείς δεξιοτίμονα σε εμπόρους κοντά σε λιμάνια (βλ. Πάτρα) αλλά όχι σε ιδιαίτερα καλή κατάσταση.

 

Θεωρώ όμως ότι στην Αγγλία θα βρείς καλύτερα μτχ. αυτοκίνητα σε πολύ χαμηλότερες τιμές +μικρότερο κόστος μεταφοράς.

 

Αν σκοπεύεις να αγοράσεις καινούργιο, τότε πρέπει να το αγοράσεις "άνευ δασμών/προς εξαγωγή".

 

Βλ. http://www.citizensinformation.ie/en/moving_country/moving_to_ireland/coming_to_live_in_ireland/importing_car_into_ireland.html#la6a26

 

tip 1: Αν προκύψει ότι είχες στην ιδιοκτησία σου αυτοκίνητο στην Αγγλία για περισσότερο απο 6 μήνες, τότε δεν οφείλεις VRT στην Ιρλανδία. Ψάξε αν μπορείς να το κυκλοφορήσεις "προσωρινά" στην Ιρλανδία και αν μετράει ο χρόνος.

 

tip2: VAT πληρώνεις μόνο σε καινούργια αυτοκίνητα (<=6000 km ή μίλια θα σε γελάσω ή νεότερο των 6 μηνών). Στην Αγγλία μπορείς να βρείς σε stock αυτοκίνητο με αυτά τα κριτήρια, εύκολα.

 

tip3: Με την εκτίμηση αξίας μπορείς να διαφωνίσεις παρά το γεγονός ότι θα πιστωθούν τα χρήματα αργότερα (δηλ. πρώτα πληρώνεις αυτά που υπολογίζει το Revenue και στη συνέχεια κάνεις appeal)

 

tip4: ΠΡΟΣΟΧΗ στο τιμολόγιο Αγοράς και την αξία που αναφέρει, είναι βασικό στοιχείο για την "ένστασή" σου.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...