Speculoos Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Είναι long shot αλλά ποτέ δεν ξέρεις...Μήπως γνωρίζετε αν υπάρχει κάπου αγορά στην Ελλάδα αλλά και αλλού στην ηπειρωτική Ευρώπη για αγορά μεταχειρισμένου δεξιοτίμονου; Θα ήθελα να κοιτάξω τι παίζει με τιμές και αν συμφέρει να το εισάγω Ιρλανδία. Η αγορά εδώ πέρα είναι γελοιωδώς πανάκριβη και ο στόλος είναι αρκετά παλιός. Ενώ η Βρετανία θα ήταν το προφανές μέρος να κοιτάξω (κάτι που κάνουν πάρα πολλοί που μένουν Ιρλανδία), υπολογίζοντας τους δασμούς για να εισάγω το αυτοκίνητο μου έρχεται μία η άλλη στις περισσότερες περιπτώσεις. Οπότε σκέφτομαι μήπως υπάρχουν ευκαιρίες στην ηπειρωτική Ευρώπη αφού οδηγάμε με το τιμόνι αριστερά.
torq Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 σα να είσαι στην Κόστα Ρίκα και να ψάχνεις να αγοράσεις μπανάνες από την Αλάσκα 3
kioukiou800 Δημοσ. 14 Απριλίου 2017 Δημοσ. 14 Απριλίου 2017 Είναι long shot αλλά ποτέ δεν ξέρεις...Μήπως γνωρίζετε αν υπάρχει κάπου αγορά στην Ελλάδα αλλά και αλλού στην ηπειρωτική Ευρώπη για αγορά μεταχειρισμένου δεξιοτίμονου; Θα ήθελα να κοιτάξω τι παίζει με τιμές και αν συμφέρει να το εισάγω Ιρλανδία. Η αγορά εδώ πέρα είναι γελοιωδώς πανάκριβη και ο στόλος είναι αρκετά παλιός. Ενώ η Βρετανία θα ήταν το προφανές μέρος να κοιτάξω (κάτι που κάνουν πάρα πολλοί που μένουν Ιρλανδία), υπολογίζοντας τους δασμούς για να εισάγω το αυτοκίνητο μου έρχεται μία η άλλη στις περισσότερες περιπτώσεις. Οπότε σκέφτομαι μήπως υπάρχουν ευκαιρίες στην ηπειρωτική Ευρώπη αφού οδηγάμε με το τιμόνι αριστερά. Η πιο κοντινή επιλογη για δεξιοτίμονο εντός Ελλαδος ειναι η Κύπρος, αλλά από εκεί και πέρα έχει αλλά έξοδα....
Speculoos Δημοσ. 17 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2017 σα να είσαι στην Κόστα Ρίκα και να ψάχνεις να αγοράσεις μπανάνες από την Αλάσκα Καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά στην περίτπωση που έθεσα οι μπανάνες στην Κόστα Ρίκα θα έπρεπε να στοιχίζουν 3 ευρώ και στην Αλάσκα 1. Η κατάσταση έχει ως εξής, απλό παράδειγμα. Αν θες στην Ελλάδα να αγοράσεις τη βασική έκδοση του VW Polo θα δώσεις 12,800€ ενώ στην Αγγλία 14,000. Έλα όμως που στην Ιρλανδία το χιλιάρι πόλο με μόνο τα απαραίτητα ξεκινάει από 16,500€! Δεν έχει νόημα να πιάσουμε τις τιμές μεγαλύτερων αυτοκινήτων, οι διαφορές είναι παρόμοια μεγάλες. Τα μεταχειρισμένα είναι εξίσου πανάκριβα. Για να φέρω αυτοκίνητο απ' έξω θα πρέπει να πληρώσω δασμούς (αρκετά χρήματα) οπότε και να περάσω απέναντι στην Αγγλία που έχει σημαντικά φτηνότερη αγορά θα μου έρθει στο τέλος μία η άλλη. Οπότε αναρωτιέμαι μήπως υπάρχουν κάπου στην Ευρώπη κάποια δεξιοτίμονα τα οποία δίνονται σε σκοτωμένες τιμές αφού δεν είναι τόσο εύχρηστα για καθημερινή χρήση. Έτσι θα καταφέρω να κερδίσω κάποια χρήματα όταν το εισάγω.
YourTrueLegend Δημοσ. 17 Απριλίου 2017 Δημοσ. 17 Απριλίου 2017 Καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά στην περίτπωση που έθεσα οι μπανάνες στην Κόστα Ρίκα θα έπρεπε να στοιχίζουν 3 ευρώ και στην Αλάσκα 1. Η κατάσταση έχει ως εξής, απλό παράδειγμα. Αν θες στην Ελλάδα να αγοράσεις τη βασική έκδοση του VW Polo θα δώσεις 12,800€ ενώ στην Αγγλία 14,000. Έλα όμως που στην Ιρλανδία το χιλιάρι πόλο με μόνο τα απαραίτητα ξεκινάει από 16,500€! Δεν έχει νόημα να πιάσουμε τις τιμές μεγαλύτερων αυτοκινήτων, οι διαφορές είναι παρόμοια μεγάλες. Τα μεταχειρισμένα είναι εξίσου πανάκριβα. Για να φέρω αυτοκίνητο απ' έξω θα πρέπει να πληρώσω δασμούς (αρκετά χρήματα) οπότε και να περάσω απέναντι στην Αγγλία που έχει σημαντικά φτηνότερη αγορά θα μου έρθει στο τέλος μία η άλλη. Οπότε αναρωτιέμαι μήπως υπάρχουν κάπου στην Ευρώπη κάποια δεξιοτίμονα τα οποία δίνονται σε σκοτωμένες τιμές αφού δεν είναι τόσο εύχρηστα για καθημερινή χρήση. Έτσι θα καταφέρω να κερδίσω κάποια χρήματα όταν το εισάγω. Aναλογα την μαρκα που κοιτας και την χωρα στην οποια το κοιτας η τιμη για το ιδιο μοντελο μπορει να εχει τεραστιες διαφορες. Μη συγκρινεις ντοματες με πατατες. Αλλη η αγορα αυτοκινητου στην Ελλαδα, αλλη στην Αγγλια και αλλη στην Ιρλανδια. Σε γενικες γραμμες δεν εχεις πολλες επιλογες περα απο Κυπρο και Αγγλια. Υπαρχουν και ασιατικες χωρες με δεξιοτιμονα αλλα νομιζω οτι ουτε εσυ θες να μπλεξεις.
Joshua21 Δημοσ. 17 Απριλίου 2017 Δημοσ. 17 Απριλίου 2017 Καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά στην περίτπωση που έθεσα οι μπανάνες στην Κόστα Ρίκα θα έπρεπε να στοιχίζουν 3 ευρώ και στην Αλάσκα 1. Έλα όμως που η περίπτωση που έθεσες απλά δεν υπάρχει, στην Αλάσκα δεν κοστίζουν 3 αλλά 5 ή 7 ή 10. Η κατάσταση έχει ως εξής, απλό παράδειγμα. Αν θες στην Ελλάδα να αγοράσεις τη βασική έκδοση του VW Polo θα δώσεις 12,800€ ενώ στην Αγγλία 14,000. Έλα όμως που στην Ιρλανδία το χιλιάρι πόλο με μόνο τα απαραίτητα ξεκινάει από 16,500€! Δεν έχει νόημα να πιάσουμε τις τιμές μεγαλύτερων αυτοκινήτων, οι διαφορές είναι παρόμοια μεγάλες. Τα μεταχειρισμένα είναι εξίσου πανάκριβα. Για να φέρω αυτοκίνητο απ' έξω θα πρέπει να πληρώσω δασμούς (αρκετά χρήματα) οπότε και να περάσω απέναντι στην Αγγλία που έχει σημαντικά φτηνότερη αγορά θα μου έρθει στο τέλος μία η άλλη. Το πρόβλημα σου λοιπόν με δυο λέξεις είναι οι υπέρογκοι δασμοί της Ιρλανδίας, που τελικά δεν θα τους γλιτώσεις από όπου και να αγοράσεις. Οπότε αναρωτιέμαι μήπως υπάρχουν κάπου στην Ευρώπη κάποια δεξιοτίμονα τα οποία δίνονται σε σκοτωμένες τιμές αφού δεν είναι τόσο εύχρηστα για καθημερινή χρήση. Έτσι θα καταφέρω να κερδίσω κάποια χρήματα όταν το εισάγω. Με μια λέξη ΟΧΙ, και αυτό γιατί δεν ταξινομούνται καν στην Ευρώπη δεξιοτίμονα (εκτός Ιρλανδίας και Αγγλίας).
YourTrueLegend Δημοσ. 17 Απριλίου 2017 Δημοσ. 17 Απριλίου 2017 Με μια λέξη ΟΧΙ, και αυτό γιατί δεν ταξινομούνται καν στην Ευρώπη δεξιοτίμονα (εκτός Ιρλανδίας και Αγγλίας). Κυπρος. Φυσικα και δεν θα τα βρει σε σκοτωμενες τιμες ωστε η τιμη αγορας+μεταφορικα+δασμοι να τον συμφερουν, αλλα γενικα στην Κυπρο καποια αμαξια εχουν ΠΟΛΥ χαμηλοτερες τιμες απο Αγγλια και Ιρλανδια.
Joshua21 Δημοσ. 17 Απριλίου 2017 Δημοσ. 17 Απριλίου 2017 Η Κύπρος δεν είναι Ευρώπη, γεωγραφικά τουλάχιστον, για αυτό δεν την ανέφερα καν.
YourTrueLegend Δημοσ. 18 Απριλίου 2017 Δημοσ. 18 Απριλίου 2017 Η Κύπρος δεν είναι Ευρώπη, γεωγραφικά τουλάχιστον, για αυτό δεν την ανέφερα καν. Η Κυπρος διεπεται κανονικοτατα απο ευρωπαικη νομοθεσια καθοτι μελος της ΕΕ αλλα και της ευρωζωνης. Αρα πολιτικα, νομικα και οικονομικα ειναι Ευρωπη περισσοτερο κι απο την Αγγλια. Και φυσικα σε αντιθεση με αυτο που ειπες, μια χαρα δεξιοτιμονα ταξινομουνται στην Κυπρο. That being said το αν ανηκει γεωγραφικα στην Ευρωπη ή την Αλασκα ελαχιστα ενδιαφερει τη συγκεκριμενη συζητηση. Αντιστοιχα, ελαχιστα ενδιαφερει τη συγκεκριμενη συζητηση το αν η Αγγλια γεωγραφικα ανηκει Ευρωπη ή Αυστραλια. Αν επιμενεις οτι το εννοουσες γεωγραφικα εσυ, εχει ενδιαφερον να μας πεις ποιο ειναι το point της γεωγραφικης θεσης στη συγκεκριμενη συζητηση.
Speculoos Δημοσ. 18 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Απριλίου 2017 Aναλογα την μαρκα που κοιτας και την χωρα στην οποια το κοιτας η τιμη για το ιδιο μοντελο μπορει να εχει τεραστιες διαφορες. Μη συγκρινεις ντοματες με πατατες. Αλλη η αγορα αυτοκινητου στην Ελλαδα, αλλη στην Αγγλια και αλλη στην Ιρλανδια. Σε γενικες γραμμες δεν εχεις πολλες επιλογες περα απο Κυπρο και Αγγλια. Υπαρχουν και ασιατικες χωρες με δεξιοτιμονα αλλα νομιζω οτι ουτε εσυ θες να μπλεξεις. OK, κατάλαβα. Υπέθεσα ότι θα υπάρχουν περιπτώσεις οδηγών στην ηπειρωτική Ευρώπη που ήρθαν από Αγγλία/Ιρλανδία/Κύπρο και πούλησαν ή πουλάνε το αυτοκίνητό τους. Πρόσφατα εδώ στην Ιρλανδία Γάλλος συνάδελφος πούλησε σε μαντρά το 4ετίας C1 με το οποίο ήρθε στην χώρα για 4500 ευρώ τη στιγμή που το αντίστοιχο δεξιοτίμονο πουλιέται για 7000.
doctorkostis Δημοσ. 18 Απριλίου 2017 Δημοσ. 18 Απριλίου 2017 Φίλε TS, επειδή διαβάζω διάφορα τρομακτικά, ποια είναι η κατάσταση με τις ασφάλειες αυτοκινήτου στην Ιρλανδία;
YourTrueLegend Δημοσ. 18 Απριλίου 2017 Δημοσ. 18 Απριλίου 2017 OK, κατάλαβα. Υπέθεσα ότι θα υπάρχουν περιπτώσεις οδηγών στην ηπειρωτική Ευρώπη που ήρθαν από Αγγλία/Ιρλανδία/Κύπρο και πούλησαν ή πουλάνε το αυτοκίνητό τους. Πρόσφατα εδώ στην Ιρλανδία Γάλλος συνάδελφος πούλησε σε μαντρά το 4ετίας C1 με το οποίο ήρθε στην χώρα για 4500 ευρώ τη στιγμή που το αντίστοιχο δεξιοτίμονο πουλιέται για 7000. Σαφεστατα υπαρχουν καποιοι ελαχιστοι που βρισκονται σε τετοια θεση ωστε να αναγκαζονται να το σκοτωσουν. Το θεμα ειναι οτι αυτους δε θα τους προλαβεις εσυ. Ειτε επειδη θα σε προλαβει μαντρας, ειτε επειδη δε θα θελει ο ιδιοκτητης να μπλεξει με χωρες του εξωτερικου και θα προτιμησει να το δωσει σε εναν "χερι-χερι". Για να φτασεις να βρεις εσυ αμαξι απο αλλη χωρα σε τιμη που να σε συμφερει η εισαγωγη του με μεταφορικα, δασμους κλπ θα πρεπει στη συγκεκριμενη χωρα να σκοτωνουν γενικα τα αμαξια κι οχι να τυχει να βρεις εσυ καποιον που το σκοτωνει.
Joshua21 Δημοσ. 18 Απριλίου 2017 Δημοσ. 18 Απριλίου 2017 Η Κυπρος διεπεται κανονικοτατα απο ευρωπαικη νομοθεσια καθοτι μελος της ΕΕ αλλα και της ευρωζωνης. Αρα πολιτικα, νομικα και οικονομικα ειναι Ευρωπη περισσοτερο κι απο την Αγγλια. Και φυσικα σε αντιθεση με αυτο που ειπες, μια χαρα δεξιοτιμονα ταξινομουνται στην Κυπρο. That being said το αν ανηκει γεωγραφικα στην Ευρωπη ή την Αλασκα ελαχιστα ενδιαφερει τη συγκεκριμενη συζητηση. Αντιστοιχα, ελαχιστα ενδιαφερει τη συγκεκριμενη συζητηση το αν η Αγγλια γεωγραφικα ανηκει Ευρωπη ή Αυστραλια. Αν επιμενεις οτι το εννοουσες γεωγραφικα εσυ, εχει ενδιαφερον να μας πεις ποιο ειναι το point της γεωγραφικης θεσης στη συγκεκριμενη συζητηση. Κοίτα, εγώ όταν ακούω Ευρώπη το μυαλό μου πάει στην ήπειρο, και όταν ακούω Ε.Ε. το μυαλό μου πάει στην οικονομική/πολιτική ένωση. Ειδικά όταν ο ts κάνει μια συγκεκριμένη ερώτηση γράφοντας "ηπειρωτική Ευρώπη", δεν χωράει αμφισβήτηση για το τι ακριβώς εννοεί. Όσο για το point της γεωγραφικής θέσης στην συγκεκριμένη συζήτηση, είναι στην ευκολία και στο κόστος που μπορεί να βρει και να μεταφέρει ο ts ένα αυτοκίνητο. Φαντάζομαι δεν χρειάζεται να αναλύσω περισσότερο τις διαφορές ανάμεσα σε Γαλλία ας πούμε και Κύπρο. OK, κατάλαβα. Υπέθεσα ότι θα υπάρχουν περιπτώσεις οδηγών στην ηπειρωτική Ευρώπη που ήρθαν από Αγγλία/Ιρλανδία/Κύπρο και πούλησαν ή πουλάνε το αυτοκίνητό τους. Πρόσφατα εδώ στην Ιρλανδία Γάλλος συνάδελφος πούλησε σε μαντρά το 4ετίας C1 με το οποίο ήρθε στην χώρα για 4500 ευρώ τη στιγμή που το αντίστοιχο δεξιοτίμονο πουλιέται για 7000. Ενδιαφέρον θα είχε να μας έγραφες και πόσο θα μπορούσε ο Γάλλος συνάδερφος να πουλήσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στη Γαλλία. Το ότι το πούλησε φτηνά για τα δεδομένα της Ιρλανδίας, δεν λέει απολύτως τίποτα.
YourTrueLegend Δημοσ. 18 Απριλίου 2017 Δημοσ. 18 Απριλίου 2017 Κοίτα, εγώ όταν ακούω Ευρώπη το μυαλό μου πάει στην ήπειρο, και όταν ακούω Ε.Ε. το μυαλό μου πάει στην οικονομική/πολιτική ένωση. Ειδικά όταν ο ts κάνει μια συγκεκριμένη ερώτηση γράφοντας "ηπειρωτική Ευρώπη", δεν χωράει αμφισβήτηση για το τι ακριβώς εννοεί. Όσο για το point της γεωγραφικής θέσης στην συγκεκριμένη συζήτηση, είναι στην ευκολία και στο κόστος που μπορεί να βρει και να μεταφέρει ο ts ένα αυτοκίνητο. Φαντάζομαι δεν χρειάζεται να αναλύσω περισσότερο τις διαφορές ανάμεσα σε Γαλλία ας πούμε και Κύπρο. Ενδιαφέρον θα είχε να μας έγραφες και πόσο θα μπορούσε ο Γάλλος συνάδερφος να πουλήσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στη Γαλλία. Το ότι το πούλησε φτηνά για τα δεδομένα της Ιρλανδίας, δεν λέει απολύτως τίποτα. Ok εφοσον καταλαβες ηπειρωτικη Ευρωπη, αλλα η Αγγλια και η Ιρλανδια που ανεφερες επισης δεν ανηκουν σε αυτην
Joshua21 Δημοσ. 18 Απριλίου 2017 Δημοσ. 18 Απριλίου 2017 Ok εφοσον καταλαβες ηπειρωτικη Ευρωπη, αλλα η Αγγλια και η Ιρλανδια που ανεφερες επισης δεν ανηκουν σε αυτην Αν κάνεις ένα κόπο να ξαναδιαβάσεις ότι έγραψα, θα δεις πως αναφέρθηκα στην Αγγλία και Ιρλανδία αναφερόμενος συγκεκριμένα σε Ευρώπη, και όχι σε ηπειρωτική: Με μια λέξη ΟΧΙ, και αυτό γιατί δεν ταξινομούνται καν στην Ευρώπη δεξιοτίμονα (εκτός Ιρλανδίας και Αγγλίας). Αν θες ντε και καλά να μου καταλογίσεις κάτι, πες ότι βγήκα off topic. Happy?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα