Θεkλα Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Έβλεπα στην τηλεόραση οτι το Cherokee είναι πια 9ταχυτο και αναρωτιόμουν πως θα είναι να οδηγεί κάποιος ενα τέτοιο αυτοκίνητο. Εχει οικονομία; Ροπή για να μην κολλάει; Τρώει κανεις τη μέρα του αλλάζοντας ταχύτητες; Wtf?
torq Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 όλα αυτά είναι αυτόματα αν δε κάνω λάθος, 7-8-9-10τάχυτα
futureshock Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 και το jeep renegade βγαινει σε 9ταχυτο εδω και αρκετο καιρο. οπως αναφερε ο torq πανω απο 7ταχυτα ειναι αυτοματα . Νομιζω μονο η porsche ειχε βγαλει μια εκδοση κιβωτιου 7ταχυτο manual αν δεν κανω λαθος . Πιστευω τοσες ταχυτητες βοηθανε σε ταξιδια για χαμηλοτερες στροφες-καταναλωση και θορυβο, απο εκει και περα δεν θα βλεπεις τρελη διαφορα ακομα και μεσα στην πολη.
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 6 ταχυτηα manual προφανως εχουν πολλοι σωστα? Εγω το μονο που εχω οδηγησει με 6 ειναι το Audi TT Quatro του γιου μου . 1
Highlander Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Ένα Opel που οδηγώ συχνά (δεν είναι δικό μου) έχει 6 ταχύτητες. Είναι diesel. Ε, κάποιες φορές από 4η πάω 6η. Σε ένα άλλο Opel που οδηγούσα κάποτε, σχεδόν πάντα, από 3η έβαζα 5η.
moure Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 (επεξεργασμένο) Εγω εχω 8ταχυτο αυτοματο σειριακο. Βασικα δεν ξαναπαιρνω αυτοκίνητο με χειροκινητο κιβωτιο τα αυτοματα ειναι πολυ καλυτερα και πιο ξεκουραστα. Επεξ/σία 12 Απριλίου 2017 από moure
RedPriest Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 7ταχυτο δεν θεωρειται ενα αυτοκινητο με 6 ταχυτητες πορειας και +1 που ειναι για οπισθεν;
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Εγω εχω 8ταχυτο αυτοματο σειριακο. Βασικα δεν ξαναπαιρνω χειροκινητο κιβωτιο τα αυτοματα ειναι πολυ καλυτερα και πιο ξεκουραστα. Οποιος οδηγησει αυτοκινητο με αυτοματο κιβωτιο απλα δεν ξαναπαιρνει με μηχανικο . 19 χρονια οδηγουσα με μηχανικο και τα τελευταια 11 με αυτοματο .Τωρα εχω το 5ταχυτο αυτοματο Ηonda CRV του 2008. Η ταυτοχρονη υπαρξη και σειριακου / cvt όπως ειχε το civic του 2007 είναι καλη αλλα όχι και ιδιαιτερα απαραιτητη αν δεν είναι καποιος γκαζοφονιας . Ένα καλο kick down λυνει οποιοδήποτε πρόβλημα σε προσπεραση κλπ .
Speculoos Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Εξαρτάται, παρά τα τεράστια βήματα που έχουν γίνει στα αυτόματα κιβώτια των πιο προσιτών οικονομικά αυτοκινήτων σε σημείο να είναι ακόμα και fun to drive πέρα από άνετα. Δε θα μπω στη σύγκριση ενός κορυφαίου αυτόματου της ZF πχ που θα βρει κάποιος σε μια Μ3 15ετίας ή σε αυτόματα ακριβότερων σπορ αυτοκινήτων. Είμαι (μάλλον ήμουν) φανατικά υπέρ του χειροκίνητου αλλά τα 3 τελευταία χρόνια έτυχε να οδηγήσω μια corolla, μια lexus rx και ένα peugeot 308 και ειδικά το τελευταίο ήταν απλά απίστευτο σε ό,τι αφορά τη μετάδοση (νομίζω ότι και τα τρία χρησιμοποιούν κιβώτια της Aisin αλλά δεν ξέρω αν είναι ίδια). Άνετα θα αγόραζα το 308 για family car. Από την άλλη πριν από 5 μήνες οδήγησα για ένα δεκαήμερο το Fiat 500L, από τις χειρότερες εμπειρίες που είχα. Με πήγε στα αυτόματα τριών ταχυτήτων που είχαν κάτι Honda πριν από 30 χρόνια. Ουσιαστικά χρησιμοποιούσα τις μανέτες για σειριακή αλλαγή.
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Νομιζω ότι τα τελευταιας γενιας αυτόματα είναι καλα . Καμμια σχεση βεβαια δεν εχουν με τα γνωστα αυτόματα, τα ημι-αυτόματα ή δεν ξερω πως αλοιως τα λενε όπως το C1 του 2011 της κορης μου που εχει ταχύτητες αλλα τις αλλαζει αυτόματα . Αυτό προτιμω να το οδηγω με τα + και - που εχει .
Expertr Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Το m3 το 46 δεν ηταν τιποτα το ιδαιτερο..Οπως και τα ferrari 360 που ηταν εκεινης την εποχης.Δεν ηταν διπλοσυμπλεκτα σειριακα οπως ειναι τωρα τα αντιστοιχα dkg της bmw.Ηταν ενα κανονικο σασμαν με ενα κανονικο δισκοπλατο που αντι να κανεις εσυ την αλλαγη την εκανε αυτο για εσενα.Για αυτο και οταν εβαζες το smg στην 6 σκαλα και αλλαζε νομιζες οτι θα φυγε το διαφορικο να σε χτυπησει στο κεφαλι..:Ρ
Speculoos Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Το m3 το 46 δεν ηταν τιποτα το ιδαιτερο..Οπως και τα ferrari 360 που ηταν εκεινης την εποχης.Δεν ηταν διπλοσυμπλεκτα σειριακα οπως ειναι τωρα τα αντιστοιχα dkg της bmw.Ηταν ενα κανονικο σασμαν με ενα κανονικο δισκοπλατο που αντι να κανεις εσυ την αλλαγη την εκανε αυτο για εσενα.Για αυτο και οταν εβαζες το smg στην 6 σκαλα και αλλαζε νομιζες οτι θα φυγε το διαφορικο να σε χτυπησει στο κεφαλι..:Ρ E καλά τώρα, το SMG II στην Ε46 ήταν η χαρά του playstation, η αλλαγή γινόταν σε μισό χρόνο από αυτόν της 360.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα