Προς το περιεχόμενο

Bayonetta (PC Port)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα συμφωνήσω και εμενα με κουράζει η ανούσια προβολή στα games, ειδικά σε μια εποχή που ο οποιοσδήποτε με internet έχει access σε free hc porn. Ίσως άμα ήμασταν κάτω των 18 να γουστάραμε, idk, πάντως άμα κρίνω από τον αριθμό mod περί nudity που υπάρχει σε κάποια games τότε μάλλον ο περισσότερος κόσμος γουστάρει. Στο Fallout4 για παράδειγμα 9 στις 10 armors είναι female. Προφανώς η σεξουαλική καταπίεση δεν είναι μονο Japan. Anyways... διαβάζοντας τόσα θετικά του port ψήθηκα :D

δεν πιστεύω ότι πρόκειται για θέμα καταπίεσης, αλλά πολιτισμού

 

οι ιάπωνες καλώς ή κακώς (καλώς για μένα, έχω βαρεθεί την υπερπροβολή του δυτικού πολιτισμού σε ταινίες και games)  έχουν το δικό τους στυλ και φιλοσοφία που ανέκαθεν υπήρχε σε διάφορα έργα τέχνης τους οπότε λογικό είναι να υπάρχει και στα παιχνίδια τους 

 

χαίρομαι πάντως που ζούμε αυτή τη περιόδο μια "ιαπωνική αναγέννηση" στα παιχνίδια (δανείζομαι τη φράση από το pretty good gaming) και έχουμε γεμίσει αρκετούς άξιους τίτλους από αυτή τη μεριά να παίξουμε.  κάποτε ήταν περισσότερο δεδομένο τα αμέσως προηγούμενα χρόνια όμως η παρουσία τους ήταν λιγότερο σημαντική 

 

και ειδικά σε μια εποχή όπου τα δυτικά games το έχουν ρίξει στον αναίτιο και αχρείαστο πουριτανισμό, οι ιάπωνες μπορούν να λειτουργήσουν και σαν αντίβαρο αλλά και σαν κάτι το διαφορετικό που να προσφέρει βεβαίως ουσία πέρα από το να είναι προκλητικό

 

σε ο,τι αφορά το είδος αυτό καθεαυτό, ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται κυρίως για ιαπωνική υπόθεση αν πάρουμε τις ρίζες του που είναι τα onimusha που αργότερα οδήγησαν σε άλλα ήδη όπως dark souls, nioh κτλ και το συγκεκριμένο είδος συγκεκριμένα καθορίστηκε από τη σειρά dmc με αποκορύφωμα στο gameplay το σύστημα του 4 (παρά τα λοιπά αρνητικά του)

 

φυσικά υπήρξαν αξιόλογες προσπάθειες όπως το los (που αν και έχει ιαπωνικό στυλ πρόκειται για ευρωπαϊκό παιχνίδι) ή τα god of war και υπήρξαν φυσικά και τέρατα όπως το "reboot" του dmc το οποίο όλοι θέλουν να ξεχάσουν, αλλά παράλληλα να μας θυμίσουν ότι κάποια πράγματα καλύτερα να τα κάνουν ιάπωνες και όχι χιπστερο-άγγλοι 

 

οπότε ακόμα και να μη μου άρεσαν κάποιες υπερβολές που έχει το συγκεκριμένο είδος παιχνιδιού (που δεν έχω θέμα) σίγουρα θα τις ανεχόμουν ως πολιτισμικό κομμάτι των ανθρώπων που εφηύραν  αυτό το είδος και μπορούν σίγουρα να το υποστηρίξουν με τις δημιουργίες τους πάνω σε αυτό το είδος καλύτερα από τον καθένα.

 

το gaming θα ήταν πολύ πιο βαρετό χωρίς τους ιάπωνες και την τρέλα που κουβαλάνε, καταλαβαίνω ότι σε πολλούς είναι ξένη αυτή η νοοτροπία, αλλά στο τέλος της ημέρας πρόκειται απλά για διασκέδαση, ποιοτικό gameplay και τελοσπάντων "ανεμελιά" σε σχέση με την καθημερινότητα (σε πολλούς μας θυμίζει τα πιο νεαρά μας χρόνια η όλη αυτή τρέλα) 

 

δε χρειάζεται όλα τα παιχνίδια να είναι σοβαρά ηθικά διλήμματα και επικοί καβλέουρες, καμιά φορά θες και το ασόβαρο  

 

βέβαια ένα καλό παιχνίδι ακόμα και ας είναι καθωσπρέπει θα το εκτιμήσεις γιατί είναι καλό παιχνίδι (πχ το zero dawn που παίζω αυτή τη περίοδο), αντίστοιχα λοιπόν οφείλεις να το εκτιμήσεις και όταν δεν είναι καθωσπρέπει 

 

η κριτική που δέχεται ο καθωσπρεπισμός έχει να κάνει όταν μιλάμε για μετριότητες που δίνουν υπερβολική βάση σε αυτό. από κει και πέρα όταν ένα καλλιτεχνικό έργο είναι καλό είτε είναι έτσι είτε αλλιώς το σέβεσαι αν εκτιμάς αυτό το είδος τέχνης και δε θα έπρεπε σε καμιά περίπτωση να υπάρχουν περιορισμοί στους δημιουργούς 

  • Like 4
  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

δεν πιστεύω ότι πρόκειται για θέμα καταπίεσης, αλλά πολιτισμού

 

οι ιάπωνες καλώς ή κακώς (καλώς για μένα, έχω βαρεθεί την υπερπροβολή του δυτικού πολιτισμού σε ταινίες και games)  έχουν το δικό τους στυλ και φιλοσοφία που ανέκαθεν υπήρχε σε διάφορα έργα τέχνης τους οπότε λογικό είναι να υπάρχει και στα παιχνίδια τους 

 

χαίρομαι πάντως που ζούμε αυτή τη περιόδο μια "ιαπωνική αναγέννηση" στα παιχνίδια (δανείζομαι τη φράση από το pretty good gaming) και έχουμε γεμίσει αρκετούς άξιους τίτλους από αυτή τη μεριά να παίξουμε.  κάποτε ήταν περισσότερο δεδομένο τα αμέσως προηγούμενα χρόνια όμως η παρουσία τους ήταν λιγότερο σημαντική 

 

και ειδικά σε μια εποχή όπου τα δυτικά games το έχουν ρίξει στον αναίτιο και αχρείαστο πουριτανισμό, οι ιάπωνες μπορούν να λειτουργήσουν και σαν αντίβαρο αλλά και σαν κάτι το διαφορετικό που να προσφέρει βεβαίως ουσία πέρα από το να είναι προκλητικό

 

σε ο,τι αφορά το είδος αυτό καθεαυτό, ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται κυρίως για ιαπωνική υπόθεση αν πάρουμε τις ρίζες του που είναι τα onimusha που αργότερα οδήγησαν σε άλλα ήδη όπως dark souls, nioh κτλ και το συγκεκριμένο είδος συγκεκριμένα καθορίστηκε από τη σειρά dmc με αποκορύφωμα στο gameplay το σύστημα του 4 (παρά τα λοιπά αρνητικά του)

 

φυσικά υπήρξαν αξιόλογες προσπάθειες όπως το los (που αν και έχει ιαπωνικό στυλ πρόκειται για ευρωπαϊκό παιχνίδι) ή τα god of war και υπήρξαν φυσικά και τέρατα όπως το "reboot" του dmc το οποίο όλοι θέλουν να ξεχάσουν, αλλά παράλληλα να μας θυμίσουν ότι κάποια πράγματα καλύτερα να τα κάνουν ιάπωνες και όχι χιπστερο-άγγλοι 

 

οπότε ακόμα και να μη μου άρεσαν κάποιες υπερβολές που έχει το συγκεκριμένο είδος παιχνιδιού (που δεν έχω θέμα) σίγουρα θα τις ανεχόμουν ως πολιτισμικό κομμάτι των ανθρώπων που εφηύραν  αυτό το είδος και μπορούν σίγουρα να το υποστηρίξουν με τις δημιουργίες τους πάνω σε αυτό το είδος καλύτερα από τον καθένα.

 

το gaming θα ήταν πολύ πιο βαρετό χωρίς τους ιάπωνες και την τρέλα που κουβαλάνε, καταλαβαίνω ότι σε πολλούς είναι ξένη αυτή η νοοτροπία, αλλά στο τέλος της ημέρας πρόκειται απλά για διασκέδαση, ποιοτικό gameplay και τελοσπάντων "ανεμελιά" σε σχέση με την καθημερινότητα (σε πολλούς μας θυμίζει τα πιο νεαρά μας χρόνια η όλη αυτή τρέλα) 

 

δε χρειάζεται όλα τα παιχνίδια να είναι σοβαρά ηθικά διλήμματα και επικοί καβλέουρες, καμιά φορά θες και το ασόβαρο

 

βέβαια ένα καλό παιχνίδι ακόμα και ας είναι καθωσπρέπει θα το εκτιμήσεις γιατί είναι καλό παιχνίδι (πχ το zero dawn που παίζω αυτή τη περίοδο), αντίστοιχα λοιπόν οφείλεις να το εκτιμήσεις και όταν δεν είναι καθωσπρέπει 

 

η κριτική που δέχεται ο καθωσπρεπισμός έχει να κάνει όταν μιλάμε για μετριότητες που δίνουν υπερβολική βάση σε αυτό. από κει και πέρα όταν ένα καλλιτεχνικό έργο είναι καλό είτε είναι έτσι είτε αλλιώς το σέβεσαι αν εκτιμάς αυτό το είδος τέχνης και δε θα έπρεπε σε καμιά περίπτωση να υπάρχουν περιορισμοί στους δημιουργούς 

 

Σε αντίθεση με άλλα μέσα όμως το gaming ένα παιχνίδι "ασόβαρο" όπως λες εν τέλη είναι το πιο σοβαρό από όλα γιατί σέβεται τον παίκτη του και αναγνωρίζει το μέσο του. Γελάω με αυτούς που λένε "δεν είναι ρεαλιστικό ρε φίλε"...άσε μας ρε μεγάλε που θες ρεαλισμό αλλά δεν έχεις θέμα με το να τρώς σφαίρες 7.62 στη μάπα και το health bar σου να ανεβαίνει ταχύτερα από ότι μπορεί να θεραπευτεί ο wolverine. 

  • Like 5
Δημοσ.

Ωραιο το κατεβατο αλλα σε λαθος παιχνιδι γραφτηκε(γκουχου γκουχου Nier). Το bayonetta ειναι παιχνιδι του 2009.....

  • Like 2
Δημοσ.

...άσε μας ρε μεγάλε που θες ρεαλισμό αλλά δεν έχεις θέμα με το να τρώς σφαίρες 7.62 στη μάπα και το health bar σου να ανεβαίνει ταχύτερα από ότι μπορεί να θεραπευτεί ο wolverine.

Θεούλης!!

  • Like 1
Δημοσ.

Link.png Site: gamespot

 

fuck μακαρι να ναι αληθεια 

 

We know we want it. Το καλύτερο, μακράν, cover based shooter που έχει φτιαχτεί ποτέ. Δεν θα αρέσει η αισθητική του σε πολλούς (λόγο japan) αλλά γι αυτούς που θέλουν να χαρούν το shooting και τους μηχανισμούς του με over the top δράση τότε καλώς ήρθατε. 

 

Μακάρι να είναι αλήθεια. 

  • Like 2
Δημοσ.

Πρώτη φορά το ακούω το vanquish αλλά γενικώς δεν έχω επαφή με ps παιχνίδια (μιας και δεν έχω ps ακόμα). Αμα είναι όντος τόσο ωραίο τότε καλοδεχούμενο και γενικώς όσα games γίνονται port στο pc τόσο το καλύτερο.

 

Τώρα όσον αφορά το παρών game. Είναι δυσκολούτσικο στο normal ή μου φαίνεται ?  :P

Το minigame με περιορισμένα Punch and kicks δεν βγαίνει με τίποτα. Ουτε ο nameless στο ds3 δεν μου έχει πάρει τόσες προσπάθειες.  :D

Υπάρχει κάποιο trick εκτός απο το να σημαδεύεις την κόκκινη μπίλια στην πλάτη του Boss?  

Δημοσ.

Οταν βγηκε στις κονσολες δε ξερω γιατι δεν ασχοληθηκε πολυς κοσμος, ητανε δυσκολο γενικα, απαιτουσε skills και ειχε τρομερα δυσκολα challenges, japanila 100% 

 

https://www.youtube.com/watch?v=3ZNBGAbHg78

 

ειναι απο τα λιγα παιχνιδια που εχω κρατησει απο το πσ3 με το 3-D εξωφυλλο, μιας και ηταν στο τοπ 3 μου με bayonetta + demon's souls

Δημοσ.

Παιχνιδάρα, αλλά πολύ μικρό μου φάνηκε οταν το έπαιξα, κάπου 5 ώρες μου είχε πάρει.

Στο easy πάντως που το είχα παίξει έβγαινε σχετικά άνετα.

Δημοσ.

Το θεμα ομως αφορα το bayonetta και οχι το Vanquish...

στο τοπ 3 μου με bayonetta + demon's souls

Για να βαζεις τα bayonetta και Vanquish στο top 3 του ps3 ή δεν επαιξες αρκετα γνωστα παιχνιδια ή εισαι υπερβολικα γεναιωδορος/fanboy των Ιαπωνων,χωρις να σημαινει οτι και τα 3 παραπανω παιχνιδια δεν ειναι καλα. Ειχα και εγω και αρκετος κοσμος την ατυχια να παιξω το Bayonetta 1 στο ps3 και πραγματικα δεν εχω ξανασυναντησει περισσοτερα frame drops σε αλλο hack n slash οπως αυτο. Και το επαιξα και αργοτερα που ειχε φαει και ποσα patch υποτιθεται.

 

 

 

Δεν βλεπω πχ Dark Souls,GTA,RDR,TLOU,bioshock,MGS4,Mass Effect,borderlands 2,killzone 2,batman arkham,dishonored,dead space,ni no kuni,infamous,uncharted,GOW κλπ.

 

 

 

Εγω προσωπικα κατω απο top 10 δεν μπορουσα να βγαλω ουτε για αστειο σε παλιες κονσολες.


Πρώτη φορά το ακούω το vanquish αλλά γενικώς δεν έχω επαφή με ps παιχνίδια (μιας και δεν έχω ps ακόμα). Αμα είναι όντος τόσο ωραίο τότε καλοδεχούμενο και γενικώς όσα games γίνονται port στο pc τόσο το καλύτερο.

 

Τώρα όσον αφορά το παρών game. Είναι δυσκολούτσικο στο normal ή μου φαίνεται ?  :P

Το minigame με περιορισμένα Punch and kicks δεν βγαίνει με τίποτα. Ουτε ο nameless στο ds3 δεν μου έχει πάρει τόσες προσπάθειες.  :D

Υπάρχει κάποιο trick εκτός απο το να σημαδεύεις την κόκκινη μπίλια στην πλάτη του Boss?  

Να πω μονο για το Vanquish οτι δεν ειχε καθολου προβολη σαν παιχνιδι(βγηκε σε ps3 και xb360)γιαυτο και δεν το γνωριζεις.Αν ειχε παρει πιο υψηλες βαθμολογιες σιγουρα θα το ειχες εστω ακουστα.

 

Στα του Bayonetta τωρα δεν ειναι ευκολο παιχνιδι αν και εχουν περασει χρονια απο τοτε που το επαιξα(περιμενω να μπει σε εκπτωση να το ξαναπαρω στο pc),αλλα ναι γενικα παιζεις με τους στοχους που υποτιθεται δειχνουν τα αδυνατα σημεια των bosses που τρωνε ζημια(οχι ολα φυσικα αναλογα).

  • Like 1
Δημοσ.

Να πω μονο για το Vanquish οτι δεν ειχε καθολου προβολη σαν παιχνιδι(βγηκε σε ps3 και xb360)γιαυτο και δεν το γνωριζεις.Αν ειχε παρει πιο υψηλες βαθμολογιες σιγουρα θα το ειχες εστω ακουστα.

 

Στα του Bayonetta τωρα δεν ειναι ευκολο παιχνιδι αν και εχουν περασει χρονια απο τοτε που το επαιξα(περιμενω να μπει σε εκπτωση να το ξαναπαρω στο pc),αλλα ναι γενικα παιζεις με τους στοχους που υποτιθεται δειχνουν τα αδυνατα σημεια των bosses που τρωνε ζημια(οχι ολα φυσικα αναλογα).

Απο το παραπάνω βιντεάκι φαίνεται ωραίο, τουλάχιστον όσον αφορά τα shooting mechanics.

 

Οσο για το bayonetta απο τι φαίνεται αργότερα παίρνεις μια

κατάνα

και πέφτουν πιο εύκολα τα bosses. Είδα και ένα βιντεάκι που εξηγεί πως συνδέεις combos με dodge και κάτι γίνεται τώρα.  Είχα βαρεθεί να παίρνω stone awards στο τέλος της πίστας   :P

Πάντως το IG το έχει στα 16 Ε.

Δημοσ.

εγώ νόμιζα ότι ήταν γνωστό το vanquish 

Το ειχα φχαριστηθει παντως. Και αυτο σε αντιθεση με το Bayonetta ηταν ανωτερο σε PS3.

 

Με το καλο να ερθει σε PC. Μπορει τα γραφικα και η ιστορια να μην ειναι τοσο καλα οσο το GoW αλλα σε μηχανισμους τα παει καλυτερα.

 

Ιδεα μου η σκισαμε λιγο το topic του Bayonetta PC?? :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...