Προς το περιεχόμενο

Απορία στο πως φωτογραφίζουν οι επαγγελματίες


tzapal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά έχω φωτογραφήσει πάνω απο 100 γάμους και άλλες τόσες βαπτίσεις τουλάχιστον, σε διάρκεια 5 χρόνων

Το να κάνεις τις ρυθμίσεις ειναι το λιγότερο, άμα εχεις γνώσεις και εμπειρία δεν σκέφτεσαι κάν τι ταχύτητα θα βάλω π.χ

Λίγο πιο δυσκολο ειναι να ρυθμίσεις το white balance, αλλα και αυτο με την εμπειρία γινεται

 

Γενικά, στα σπίτια  τα στάνταρ τα βγάζω συνήθως με zoom και Fill Flash με bounce
και τα υπολοιπα με ανοιχτούς prime και led. Τα σπίτια μέσα συνηθώς δεν εχουν μεγάλες ενναλαγές στο φώς

 

Στις εκκλησίες βάζεις φώτα και άμα τα βάλεις σωστά το φώς και οι ρυθμίσεις σου κατα κυριο λόγο παραμένουν σταθερές

 

Όταν το ζευγάρι ειναι εν κινήση και έχει ηλιο μπορεις να παιξεις AV με exposure comp

 

To δύσκολο δεν ειναι να βγάλεις σωστές φωτογραφίες, αυτο με εμπειρία και γνώσεις γίνεται. Το δυσκολο ειναι να πείς μια ιστορία μεσα απο αυτές με συγκεκριμένο ύφος.

 

Το να πάρεις μια dslr με φλας και να τραβάς οτι να ναι και να προσπαθείς να το σώσεις μετά το κάνουν αρκετοί, το μεγαλύτερο μέρος του χώρου απαρτίζεται απο άσχετους δυστυχώς

 

Πάντως σιγουρα κανένας δεν χρησιμοποιεί preset

Το 80% Δεν τραβάει RAW αλλά jpeg

 

Άμα κάνεις 20-30 και βάλε γάμους τον χρόνο αρχίζεις να καιγεσαι ...σε ρωτάει η δικία σου, πολυ ηλιο έχει σημερα θα πάμε παραλία? Ναι μωρό μου, iso 100 , f 2.8 , 1/8000 έχει σίγουρα, θα καούμε. Πάμε καλύτερα οταν θα πέσει 1-2 στοπ
 

Επεξ/σία από Rush13
  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Δηλαδή αν τραβήξω υποφωτισμενες πάνω από 3 Στόπ σε raw είναι οκ ; με 12000 ISO πάλι είμαστε καλά ; δηλαδή οκ αν o φωτογράφος είναι άσχετος εφόσον τραβάει raw ;

 

η ερώτηση του TS ήταν συγκεκριμένη :Απορία στο πως φωτογραφίζουν οι επαγγελματίες.

Αυτό που περιγράφεις εσύ είναι ο τύπος που κάνει αρπαχτές που και που και είναι άσχετος όπως αναφέρεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημερα σε ολους σας.
Διαβαζοντας με προσοχη ολα τα ποστ θα ηθελα να σημειωσω κατι σαν επαγγελματιας και εγω. 

Οι ρυθμησεις οπως ειπατε και παραπανω μαθαινονται (Σχετικο αυτο γιατι η φωτογραφια ειναι ενα τεραστιο προβλημα και συνεχεια αλλαζουν πολλοι παραμετροι). Επαγγελματιας ομως ειναι αυτος οποιος οι εικονες του εχουν υποσταση και νοημα και μια συνοχη και ειναι αρτιες τεχνικα (Δεν εννοω να δινουμε πονο στο edit and retouch).Πχ καπου διαβασα για διαφραγματα 2.8 και και. Ναι οκ 2.8 αλλα εισαι focus ? η εισαι στο περιπου ? και εαν εισαι νετ κατα 70% γιατι πολυ δυσκολα να εισαι παραπανω γιατι πολυ ελαχιστοι μπαινουν σε διαδικασια 2 φορες το χρονο να κανουν μικρομετρικες και αλλα πολλα  τυπωνεις πανω απο ενα αλμπουμ 30*30 ?? Που θελω να καταληξω. 
Το κομματι επαγγελματιας και συνηθεια ειναι πολυ σχετικο ΑΝΑΛΟΓΑ παντα που θες να το πας το θεμα και ποσο δυνατη θα ειναι η δουλεια σου καθως επισης και το πελατολογιο. ΤΟΝΙΖΩ πως δεν ασχολουμαστε με το κοματι retouch και edit ετσι ωστε αυτα να καθορισουν τη πιοτητα δουλειας μιας και ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ σημαινει ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΦΩΣ.  

 

Τα γραφω ολα αυτα ΧΩΡΙΣ καμια παρεξηγηση και τονο εξυπναδας και τετοια. Παντα υπαρχει το καλυτερο. Πχ βλεπω καποιους φωτογραφους και λεω οκ πρεπει να κρυφτω σε μια σπυλια και να μην ξαναβγω η να αλλαξω επαγγελμα..

Επεξ/σία από agelos89
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρα εστιαση εχεις στο 2.8, ακομα και στο 1.8 μπορεις να εισαι εστιασμενος σωστα αν το εξασκησεις. Αλλωστε αρκετοι βραβευμενοι φωτογραφοι γαμου στην Ελλαδα και στο εξωτερικο παιζουν αποκλειστικα με ανοιχτα διαφραγματα. Προσωπικα κλεινω το διαφραγμα μονο σε οικογενειακες μιας και ειναι κριμα να δινουμε τοσα λεφτα για φακους και να τραβαμε οπως τις προηγουμενες δεκαετιες καθως και να ειναι ολα νετ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρα εστιαση εχεις στο 2.8, ακομα και στο 1.8 μπορεις να εισαι εστιασμενος σωστα αν το εξασκησεις. Αλλωστε αρκετοι βραβευμενοι φωτογραφοι γαμου στην Ελλαδα και στο εξωτερικο παιζουν αποκλειστικα με ανοιχτα διαφραγματα. Προσωπικα κλεινω το διαφραγμα μονο σε οικογενειακες μιας και ειναι κριμα να δινουμε τοσα λεφτα για φακους και να τραβαμε οπως τις προηγουμενες δεκαετιες καθως και να ειναι ολα νετ.

 

Τα 2.8 και τα 1.4 ναι ειναι νετ στις προετοιμασιες και στα next day. Σε μυστηριο λοιπον θα βαλεις 2.8 θα ειναι νετ αλλα θα δεις πως οταν θα πας στο 80 τα εκατο ζουμ αρχιζεις και βλεπεις οτι εχεις ξεφυγει.Φυσικα υπαρχουν φωτογραφοι λοιπον τοπ οπως πχ ο Yervant (Ειναι μια σχολη μονος του) οι οποιοι ναι παιζουν στα τετοια διαφραγματα αλλα η διαφορα ειναι οτι παραδιδει 150 εικονες  πολυ συγκεκριμενες ακομη και μεσα απο την το μυστηριο και τελος. (Φαρμακειο η δουλεια του.) Οσο για την εξασκηση που ανεφερες θα συμφωνησω αλλα και παλι δεν ειναι το απολυτο το profesional.Πχ.. Οι περισσοτεροι φωτογραφοι (Μεταξυ και εμου) τι κανουμε .. Εστιαζουμε ακριβως που θελουμε κλειδωνουμε εστιαση και φτιαχνουμε καδρο.Οπως ξερεις και εσυ μιας και εισαι και εσυ συναδελφος ειναι μεγα λαθος γιατι αλλαζουν η εστιακες αποστασεις καθος και η απομακρυνση απο τον αισθητηρα :) Και επειδη Snik τους καψαμε ολους εδω μεσα :) :) :) :) :) θα ανοιξουμε ποστ να τους εξηγουμε την υπερδιαθλαση χαχαχαχαχαχα :) :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ιδανικο θα ηταν να μετακινουσες το joystick της εστιασης καθε φορα, αλλα χανεις πολυ χρονο ετσι.

 

αυτο το ειδος εστιασης/καδραρισματος το κανουν ολοι, και φυσικα χανει λιγο, λογω της καμπυλωτητας.

Βεβαια για να το παρατηρησεις πρεπει να εχεις πολυ μικρο βαθος πεδιου, και ο φακος να ειναι καλιμπραρισμενος πανω στο σωμα για αψογη εστιαση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O Yervant παιζει με ανοιχτα διαφράγματα? ουτε κάν.,,, Φουλ ευρυγώνιο παίζει και βαράει σαν πολυβόλο. Έχει φοβερό κάδρο, λανσάρει ψευτο glamourιά μαζί με street photography και τα δένει με πολυ καλη επεξεργασία.

 

Οι Ελληνικοί γάμοι ειναι gank and run στην πλειοψηφία τους, δεν μπορείς να παίζεις μόνο με prime, ειναι πολύ περιοριστικό.

Εκτός βέβαια και αν είστε δυο φωτογράφοι και δράς σαν δεύτερος

 

Focus and recompose κάνανε παλιά, τώρα με τα άπειρα σημεία εστίασης δεν χρειάζεται κάν εκτός και άν πάς για πολυ ιδιαίτερο κάδρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε dollyyy19, σε παραδέχομαι που έβγαλες βάφτιση φωτογραφία και video ταυτόχρονα και σου προτείνω στο επόμενο μυστήριο να κάνεις και τον ανθοστολισμό, αλλά γιατί όχι και τα καθήκοντα του ιερέα? ?

 

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!! :-D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρα εστιαση εχεις στο 2.8, ακομα και στο 1.8 μπορεις να εισαι εστιασμενος σωστα αν το εξασκησεις. Αλλωστε αρκετοι βραβευμενοι φωτογραφοι γαμου στην Ελλαδα και στο εξωτερικο παιζουν αποκλειστικα με ανοιχτα διαφραγματα. Προσωπικα κλεινω το διαφραγμα μονο σε οικογενειακες μιας και ειναι κριμα να δινουμε τοσα λεφτα για φακους και να τραβαμε οπως τις προηγουμενες δεκαετιες καθως και να ειναι ολα νετ.

Έλα που υπάρχει το backfocus/ frontfocus που μπορεί άνετα στα ανοικτά διαφράγματα να σου χαλάσει ολη τη δουλειά! Γι'αυτο χρειάζονται οι μικρομετρικές ρυθμίσεις και να είναι "just" o φακός

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όποιος έχει κάνει υπερεκθση σε ουρανούς και υποέκθεση στα σκοτεινά σημεία του αρνητικού του σε σκοτεινό θάλαμο (πόσοι να έχουνε μείνει άραγε;) με τα χέρια του ή με τις κατάλληλες μάσκες και χαρτόνια ξέρει πως η επεξεργασία μιας φωτογραφίας δεν υπάρχει μόνο στην εποχή του photoshop.Πάντα ο επαγγελματίας ή ο "τρελαμένος" ερασιτέχνης φωτογράφος ξόδευε χρόνο (και ενίοτε πολύ) για να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι περισσότεροι παλιοι "επαγγελματίες" στο Ελλάντα επι εποχής φιλμ, ο μόνος λόγος που εκαναν επεξεργασία στον σκοτεινο θάλαμο ήταν για να διορθώσουν τις μ@@@κιες που τραβούσαν γιατι ήταν τέρμα άσχετοι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

ΠΟΤΕ raw αρχεία στον πελάτη! Είναι απαράδεκτο γιατί είναι υλικό που ανήκει στον φωτογράφο (πνευματική ιδιοκτησία).

Τώρα, με την είσοδο του κάθε τυχάρπαστου στον χώρο τα πράγματα έχουν σφίξει.

Πάρτε raw αρχεία, ΦΠΑ, ΤΕΒΕ...."κουνιούνται" και με 200€ κλείνουν μυστήρια.

 

μια ερώτηση-απορία που έχω πάνω σε αυτό που αναφέρεις.....

γιατί ειναι πνευματική ιδιοκτησία σου η φωτογραφία μου????

αυτό ποτέ δεν το κατάλαβα .... απο την στιγμή που σε πληρώνω να έρθεις να με φωτογραφίσεις, οι φωτογραφίες δεν είναι δικές μου???  

 

προς θεού δεν αναφέρομε σε εσένα συγκεκριμένα.....αλλά γενικά στο χώρο το έχω ακούσει κανα δυο φορές και δεν το πολύκατάλαβα!!! 

Επεξ/σία από procostas1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...