Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, επιβατικές μεταφορές έναντι κομίστρου με επιβατικά αυτοκίνητα μπορούν να κάνουν αποκλειστικά και μόνο τα ταξί. Παρόμοιες νομοθεσίες υπάρχουν και σε άλλες χώρες.

 

Το Uber προσπαθεί να παρακάμψει τη νομοθεσία με το εξής νομικιστικο τρύκ. Ο πελάτης δέν δίνει απευθείας το κόμιστρο στον οδηγό (που είναι 100% παράνομο) αλλά το δίνει στην Uber, και η Uber με τη σειρα της πληρώνει τον οδηγό. Τώρα αν αυτό είναι νόμιμο ή παράνομο είναι θέμα ερμηνείας του νόμου, όμως ήδη δικαστήρια σε διάφορες χώρες και πόλεις του κόσμου έχουν ρίξει "άκυρο" στην Uber.

 

Πέρα απο την παρανομία, είναι και άδικο. Ο ταξιτζής έχει επενδύσει σε άδεια και αυτοκίνητο (το οποίο δέν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ΙΧ) και έρχεται απο δίπλα ο Uberας χωρίς άδειες και με το IX του, το οποίο όποτε του καπνίσει το κάνει ταξί, όποτε του καπνίσει το χρησιμοποιεί σαν ΙΧ. Φυσικά και είναι αθέμητος ανταγωνισμός αυτό το πράγμα.

 

Οπότε αν η νομοθεσία αλλάξει και γίνει free for all, οπου ο καθένας θα μπορεί να εκτελεί νόμιμα μεταφορές με το προσωπικό όχημα του, καλώς.

 

Με την υπάρχουσα νομοθεσία όμως είναι παράνομο και έχουν δίκιο οι ταξιτζήδες που αντιδρούν.

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Το Uber προσπαθεί να παρακάμψει τη νομοθεσία με το εξής νομικιστικο τρύκ. Ο πελάτης δέν δίνει απευθείας το κόμιστρο στον οδηγό (που είναι 100% παράνομο) αλλά το δίνει στην Uber, και η Uber με τη σειρα της πληρώνει τον οδηγό. Τώρα αν αυτό είναι νόμιμο ή παράνομο είναι θέμα ερμηνείας του νόμου, όμως ήδη δικαστήρια σε διάφορες χώρες και πόλεις του κόσμου έχουν ρίξει "άκυρο" στην Uber.

 

Πέρα απο την παρανομία, είναι και άδικο. Ο ταξιτζής έχει επενδύσει σε άδεια και αυτοκίνητο (το οποίο δέν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ΙΧ) και έρχεται απο δίπλα ο Uberας χωρίς άδειες και με το IX του, το οποίο όποτε του καπνίσει το κάνει ταξί, όποτε του καπνίσει το χρησιμοποιεί σαν ΙΧ. Φυσικά και είναι αθέμητος ανταγωνισμός αυτό το πράγμα.

 

Οπότε αν η νομοθεσία αλλάξει και γίνει free for all, οπου ο καθένας θα μπορεί να εκτελεί νόμιμα μεταφορές με το προσωπικό όχημα του, καλώς.

 

Με την υπάρχουσα νομοθεσία όμως είναι παράνομο και έχουν δίκιο οι ταξιτζήδες που αντιδρούν.

1. Το Uber στην Ελλάδα είναι παράνομο (βλέπε Σοβιετία).

 

2. Αφού είναι παράνομο, η Uber δεν δραστηριοποιείται στην Ελλάδα.

 

Άρα δεν συμβαίνει καμιά παρανομία, ούτε και κάτι ηθικά μη ορθό!!!!

 

Η μόνη υπηρεσία που προσφέρει η Uber στο ευρύ κοινό στην Ελλάδα είναι το Uber Taxi, μια υπηρεσία που έχει ως οδηγούς ταξιτζήδες με άδεια, δίπλωμα, κίτρινο αυτοκίνητο κλπ πλήρως νόμιμη. Είναι το αντίστοιχο Taxibeat της Uber.

  • Like 2
Δημοσ.

Σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, επιβατικές μεταφορές έναντι κομίστρου με επιβατικά αυτοκίνητα μπορούν να κάνουν αποκλειστικά και μόνο τα ταξί. Παρόμοιες νομοθεσίες υπάρχουν και σε άλλες χώρες.

 

...

Πέρα απο την παρανομία, είναι και άδικο. Ο ταξιτζής έχει επενδύσει σε άδεια και αυτοκίνητο (το οποίο δέν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ΙΧ) και έρχεται απο δίπλα ο Uberας χωρίς άδειες και με το IX του, το οποίο όποτε του καπνίσει το κάνει ταξί, όποτε του καπνίσει το χρησιμοποιεί σαν ΙΧ. Φυσικά και είναι αθέμητος ανταγωνισμός αυτό το πράγμα.

 

...

Συμπνέουμε στον τρόπο σκέψης, αλλά θεωρώ την ερμηνεία του νόμου ολίγον αναχρονιστική και μονοπωλιακή, πράγμα που μια χαρά θα μπορούσε να υπάρχει στο 70-80-90 αλλά σε σημερινά δεδομένα  πρεπει να αναθεωρηθεί. Με την απολυτη ερμηνεία του νόμου, και το taxibeat ειναι παρανομο, όπως επισης παρανομο ειναι να πάω με κάποιον (συγγενή,φιλο,γνωστό, κλπ) σε κάποια διαδρομή και να μοιραστούμε το κόστος της βενζίνης. Αν το επεκτείνουμε ακομα παραπέρα, παράνομο ειναι  το ωτοστοπ ή να βάλω το αυτοκίνητο μου για να κάνει μια μετακόμιση κάποιος φίλος. Για το carpooling δεν το συζητώ, με βάση το νομο πρεπει να πανε και οι δυο αυτόφωρο.

 

Οσο για την επένδυση για να αγοράσει εργασία, καλά έκανε αλλά αυτό δεν ισοδυναμεί οτι αφου πλήρωσες θα πάρεις Χποσό πίσω. Με αυτή τη λογική αν αυριο παω και ρίξω 100 χιλιάρικα να κάνω μια καφετερια, θα πρεπει να εχω την απαίτηση να κλείσουν ολες οι καφετεριες της περιοχής που δίνουν καφέ στο χέρι με 1 ευρω (εγω το πουλάω 4).  Αν δεν βγαίνεις κλείσε το ή άνοιξε αλλο μαγαζί.

 

Το πρόβλημα δεν προέκυψε επειδή κάποιος κακός ήρθε να ανοιξει άλλο μαγαζί, αλλά γιατί οι ίδιοι οι αυτοκινητιστές δεν φρόντισαν να προστατευσουν και να βελτιώσουν τον ίδιο τους τον κλάδο. Μόνοι τους έβγαλαν και βγαζουν τα μάτια τους. Αν έμπαινα σε καθαρό ταξί, χωρίς να είμαι βεβαιος οτι κάπου θα με κλέψει ή αν το κράτος έκανε σωστά τη δουλειά του να σκίζει τους ασύδοτους ταρίφες,  δεν θα εμπαινα καν στον κόπο να ασχοληθώ με uber/κουμπερ/μπουμπερ. 

 

Εννοείται θέλω ασφαλή, οικονομική και νόμιμη μετακίνηση ΑΛΛΑ οταν η πολιτεία δεν μπορεί να μου το παρέχει και ο ιδιώτης κάνει οτι μπορει να με κοροιδέψει, τοτε αντί απλά να κλαίγομαι, θα προτιμήσω να χρησιμοποιήσω άλλες λύσεις. 

  • Like 2
Δημοσ.

ΑΣΕ που όλοι ξεχνάτε το βασικότερο κ μιλάτε χωρίς να έχετε χρησιμοποιήσει καν την υπηρεσία στην Ελλάδα λοιπόν η uber ΔΕΝ είναι πιο φθηνή από τα ταξί!Κ οποίος θέλει εδώ είμαστε να το διαπιστώσουμε

Δημοσ.

Σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, επιβατικές μεταφορές έναντι κομίστρου με επιβατικά αυτοκίνητα μπορούν να κάνουν αποκλειστικά και μόνο τα ταξί. Παρόμοιες νομοθεσίες υπάρχουν και σε άλλες χώρες.

 

Το Uber προσπαθεί να παρακάμψει τη νομοθεσία με το εξής νομικιστικο τρύκ. Ο πελάτης δέν δίνει απευθείας το κόμιστρο στον οδηγό (που είναι 100% παράνομο) αλλά το δίνει στην Uber, και η Uber με τη σειρα της πληρώνει τον οδηγό. Τώρα αν αυτό είναι νόμιμο ή παράνομο είναι θέμα ερμηνείας του νόμου, όμως ήδη δικαστήρια σε διάφορες χώρες και πόλεις του κόσμου έχουν ρίξει "άκυρο" στην Uber.

 

Πέρα απο την παρανομία, είναι και άδικο. Ο ταξιτζής έχει επενδύσει σε άδεια και αυτοκίνητο (το οποίο δέν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ΙΧ) και έρχεται απο δίπλα ο Uberας χωρίς άδειες και με το IX του, το οποίο όποτε του καπνίσει το κάνει ταξί, όποτε του καπνίσει το χρησιμοποιεί σαν ΙΧ. Φυσικά και είναι αθέμητος ανταγωνισμός αυτό το πράγμα.

 

Οπότε αν η νομοθεσία αλλάξει και γίνει free for all, οπου ο καθένας θα μπορεί να εκτελεί νόμιμα μεταφορές με το προσωπικό όχημα του, καλώς.

 

Με την υπάρχουσα νομοθεσία όμως είναι παράνομο και έχουν δίκιο οι ταξιτζήδες που αντιδρούν.

Εαν αυτό που αναφέρεις συμβαίνει στην Ελλάδα τότε εντάξει, όμως στο εξωτερικό δεν είναι έτσι.

Οι uberades (στη Σουηδία) και άδεια ταξί έχουν και δικά τους οχήματα ταξί έχουν. Και τα οχήματα είναι προσεγμένα, τα περισσότερα σχεδόν ολοκαίνουργια και οι υπηρεσίες καλές και γρήγορη εξυπηρέτηση.

Δημοσ.

Άμα δεν έχει μηχάνημα πρόβλημα του, έχασε πελάτη. Δεν είμαι υποχρεωμένος το 2017 να κυκλοφορώ με το πορτοφόλι γεμάτο κέρματα και χαρτονομίσματα. Στην Γερμανία τουλάχιστον που ζω, ψωνίζω πάντα εκεί όπου δέχονται κάρτα. Τα περισσότερα σούπερμάρκετ, καφέ, ρεστοράντ, φαρμακεία κλπ. Άμα ο άλλος θέλει ακόμα μετρητά πρόβλημα του, υπάρχουν και αλλού μαγαζιά να κάνω την δουλειά μου.

το μετρητό ζει και βασιλεύει παγκοσμίως όμως.. ασχέτως τι υποθέτουν πολλοί 

 

ειδικά στη γερμανία μιας και την ανέφερες

 

https://www.bloombergquint.com/markets/2016/12/14/forget-bitcoin-and-mobile-pay-cash-is-still-king-of-the-world

 

στην ελλάδα από την άλλη λόγω νομοθεσίας είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε συναλλαγές άνω των 500 μέσω τράπεζας, αλλά ο στόχος δεν είναι να "εκσυγχρονιστούμε", γιατί όπως δείχνει και το παραπάνω άρθρο οι συναλλαγές με μετρητά ακόμα κυριαρχούν παγκοσμίως και σε πολύ ισχυρές οικονομίες.

 

απλά προσπαθούν να μας επιβάλλουν το πλαστικό χρήμα κάνοντάς μας να πιστέψουμε ότι αυτός είναι ο τρόπος των ανεπτυγμένων κρατών ώστε να μας χρυσώσουν κατά κάποιο τρόπο το χάπι (μιας και στην ελλάδα η καθόλου χρήση πλαστικού χρήματος τιμωρείται πλέον με πρόστιμο, στις δηλώσεις του χρόνου θα το διαπιστώσουν πάρα πολλοί δυστυχώς) , πράγμα που φυσικά δεν είναι αληθές 

Δημοσ.

το μετρητό ζει και βασιλεύει παγκοσμίως όμως.. ασχέτως τι υποθέτουν πολλοί 

 

ειδικά στη γερμανία μιας και την ανέφερες

 

https://www.bloombergquint.com/markets/2016/12/14/forget-bitcoin-and-mobile-pay-cash-is-still-king-of-the-world

 

στην ελλάδα από την άλλη λόγω νομοθεσίας είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε συναλλαγές άνω των 500 μέσω τράπεζας, αλλά ο στόχος δεν είναι να "εκσυγχρονιστούμε", γιατί όπως δείχνει και το παραπάνω άρθρο οι συναλλαγές με μετρητά ακόμα κυριαρχούν παγκοσμίως και σε πολύ ισχυρές οικονομίες.

 

απλά προσπαθούν να μας επιβάλλουν το πλαστικό χρήμα κάνοντάς μας να πιστέψουμε ότι αυτός είναι ο τρόπος των ανεπτυγμένων κρατών ώστε να μας χρυσώσουν κατά κάποιο τρόπο το χάπι (μιας και στην ελλάδα η καθόλου χρήση πλαστικού χρήματος τιμωρείται πλέον με πρόστιμο, στις δηλώσεις του χρόνου θα το διαπιστώσουν πάρα πολλοί δυστυχώς) , πράγμα που φυσικά δεν είναι αληθές 

Το γνωρίζω αυτό με την Γερμανία και με χαλάει ιδιαίτερα γιατί δεν το βρίσκω πρακτικό. Σε αντίθεση, στην Ολλανδία και την Ουγγαρία που επισκέφτηκα, ο κόσμος πλήρωνε σχεδόν παντού με κάρτα ή με το κινητό. Εγώ πχ προτιμώ να πληρώνω με Apple Pay μιας και είναι ότι πιο γρήγορο έχω συναντήσει. Δεν περιμένω να αλλάξει νοοτροπία ο Γερμανός την στιγμή που βλέπω κόσμο στα ταμία να ανοίγει το τσεπάκι από το πορτοφόλι όπως είπα και παραπάνω και να μετράει τα κέρματα για να πληρώσει κάτι που τουλάχιστον θα μπορούσε να πληρώσει με ένα χαρτονόμισμα και άμα του πεις κάτι σου λέει, θέλω να ξεφορτωθώ τα κέρματα. Ε άμα δεν γουστάρει κέρματα τότε ας πληρώνει με κάρτα, οι μισθοί, οι συντάξεις γενικώς τα πάντα στην Γερμανία τα λαμβάνεις στην Κάρτα, γιατί δηλαδή να πρέπει να τρέχω να ψάχνω ATM της τράπεζας μου και να βγάζω τα λεφτά στο χέρι και να κυκλοφορώ με ένα πορτοφόλι γεμάτο χρήματα την στιγμή που σε κλέβουν για πλάκα σε μερικές περιοχές; Τέλος το Online Banking της τράπεζας μου, μου προσφέρει αναλυτική λίστα με το που πλήρωσα με την κάρτα ανα πάσα στιγμή. Πχ Lidl 25€, Spotify 10€ και πάει λέγοντας και βλέπω τέλος του μήνα με διάγραμμα πόσα λεφτά έδωσα σε τι. Η τεχνολογία και ο κόσμος εξελίσσεται και υπάρχουν όμως κάτι τύποι όπως εδώ στην Γερμανία που επιμένουν με τα μετρητά τους, πήγα με ένα ζευγάρι διακοπές στην Βουδαπέστη. Εμείς πληρώναμε με κάρτα η βγάζαμε λεφτά από την κάρτα σε περίπτωση που ήταν ανάγκη. Αυτοί πετάξανε με ένα πορτοφόλι γεμάτο χρήματα, συνεχώς έψαχναν μαγαζί για να αλλάξουν τα Ευρώ σε Φορίντ και εκτός το ότι ήταν χρονοβόρο παίζει να είχανε χάσιμο πάνω από 200€ μέσα σε μια βδομάδα διακοπών. Κάτι που δεν το είχα με την Debit μου.

  • Like 1
Δημοσ.

καλά κι εγώ πλαστικούρα παίζω αβέρτα, απλά και το μετρητό είναι χρήσιμο για πολλούς λόγους 

Καλά ναι υπάρχουν στιγμές που το πλαστικό δεν βοηθάει.. γκουχ.. χόρτο ..γκούχ.. :P

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...