Tsalikis177 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 πολύ καλά κάνανε καθώς αυτές οι εφαρμογές επηρεάζουν άμεσα ή έμμεσα την κρίση των πολιτών μέσω των rates/comments κλπ. Τίθεται μεγάλο θέμα διαφάνειας... ποιος μου λέει εμένα ότι το TaxiBeat/Uber και ότι άλλο υπάρχει δεν έχει πάρε δώσε στο παρασκήνιο με ταρίφες για να τους ανεβάσει στα αποτελέσματα. Και το ^ να μην συμβαίνει είναι πολύ εύκολο να βάλεις 50 μλκες να σου δώσουν καλή κριτική. Αυτό είναι κακό γιατί θα γίνει μπίζνα. Πως σήμερα υπάρχουν μόνο 4-5 ειδησεογραφικά blogs (newsbomb etc?) ε! έτσι θα γίνει και στα ταξι. Θα είναι ο καημένος ο μεροκαματιάρης ταξιτζής χωρίς πολλά rates και δεν θα εμφανίζεται καν στα αποτελέσματα. Η τεχνολογία έχει και τα όριά της. Και μην μας πρήζετε τα @#$% λέγοντας ότι μας φακελώνουν μας μας... όταν εσείς οι ίδιοι σπρώχνετε τέτοια πράγματα...
Neg Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Κλασσικοί ταξιτζίδες που φοβούνται ότι θα χάσουν τον τζίρο από κάτι το ανώτερο. Έχοντας κυκλοφορήσει με Uber μπορώ να πω ότι είναι πολύ πιο ανώτερο από ένα ταξί και για αυτά που μου πρόσφερε πολύ φτηνότερο. Ήθελα να πάω από το ξενοδοχείο στον σταθμό στην Ολλανδία και ήταν 15 χιλιόμετρα περίπου. Οπότε λέω θα το δοκιμάσω, ανοίγω την εφαρμογή και βλέπω σε 2 λεπτά υπάρχει οδηγός στην περιοχή και προσοχή όχι Uber Black, κανονικό Uber έγραφε. Οπότε πατάω να έρθει να με πάρει και περίμενε έξω από το ξενοδοχείο, μου ήρθε ειδοποίηση με το όνομα του οδηγού και ήρθε με μία Jaguar 2016 φορώντας κοστούμι, μας άνοιξε τις πόρτες να μπούμε, κλιματιστικό, μπορούσαμε να επιλέξουμε την δική μας Playlist στο Spotify και τέλος να πληρώσουμε αυτόματα μέσω της εφαρμογής. Κόστος; 11€ Παρόμοιο σενάριο στην Γερμανία, Βαυαρία. Είμαι στην άκρη του θεού (η καλύτερα στου διαόλου την μάνα) τι πλούσιο το ελληνικό λεξιλόγιο. Τεσπα.. 16χμ περίπου απόσταση από εκεί που θέλω να πάω, οπότε ανοίγω την MyTaxi εφαρμογή γιατί ταξί στην περιοχή δεν έπαιζαν, ήρθε ο ταξιτζής μετά από 20 λεπτά αναμονής, το ταξί του μύριζε και με χρέωσε και 25€. Το οποίο έχω βιώσει αρκετές φορές με βρώμικους οδηγούς ταξί και αισχροκέρδεια. Μακάρι να είχαμε σε κάθε μεγάλη πολη Uber. 2
mgeor Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Αγαπητε butthurt ταριφα, το επιχειρημα σου ειναι σαθρο ακομα και για την στοιχειωδη μορφωση που διαθετετε ως ειδος. Αφου ζουμε σε καπιταλιστικη κοινωνια, αν η εταιρια Uber μπορει να προσφερει καλυτερες υπηρεσιες στις ιδιες η και καλυτερες τιμες, θα την προτιμησει ο πελατης. Τι λογο εχω να σε λυπηθω και σενα και τα λεφτα που εδωσες για να γινεις κουνουπι της ασφαλτου Δεν είμαι ταρίφας και ναι οι περισσότεροι είναι απαράδεκτοι οδηγοί, αλλά πραγματικά σιχαίνομαι να διαβάζω τέτοιου είδους σχόλια μίσους. 2
pcos Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 μια κοινωνια που θελει να λεγεται ελευθερη και δημοκρατικη πρεπει να εχει επιλογες και οχι επιβολες! ο καταναλωτης να μπορει να επιλεγει τι θα "αγορασει" απο που και απο ποιον 3
CCKarpathos Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Όταν ακούω προδιαγραφές το μυαλό μου πάει σε όλα αυτά τα ταξί που όλα τα λαμπάκια στο κοντέρ είναι αναμμένα, δεν έχουν λάστιχα, που δεν έχουν αναρτήσεις και όταν βρεθείς από πίσω τους νιώθεις σαν να είσαι στο φουγάρο καραβιού. Να μην αναφερθώ βεβαίως στα χτυπήματα γύρω γύρω που σου θυμίζουν ότι ο οδηγός είναι "έμπειρος"! 4
LongTom Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Αδελφέ εδώ στην ακόμη πιο εκσοτική Ελλάντα, το μέσο ταξί έχει στο ταμπλό του συνοδηγού πετσετούλα από γουίσκι, την άδεια του ταρίφα καρφιτσωμένη και πολλές φορές τη βάση του τζι πι ες, αρωματάκια, καλώδια και άλλα πολλά καλούδια. Χλωμό να μας γλιτώσει ο αερόσακος άμα στουκάρει ο ταρίφας. Δεν πιάνω το θέμα του ταξίμετρου, και που υπάρχει μέσα στα περισσότερα ταξί είναι μόνο για διακόσμηση. Oti nanai? Πραγματικά φίλε άστο να πάει...
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δεν θα πάρω θέση. Μερικοί εδώ μέσα παραείστε τραγικοί. Το μόνο που μπορώ να πω είναι, να είστε δίκαιοι με τους συνανθρώπους σας. πήρες θέση.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Τίθεται μεγάλο θέμα διαφάνειας... ποιος μου λέει εμένα ότι το TaxiBeat/Uber και ότι άλλο υπάρχει δεν έχει πάρε δώσε στο παρασκήνιο με ταρίφες για να τους ανεβάσει στα αποτελέσματα. To Billdanos Seal of Approval. Έχει χρησιμοποιήσει τόσες φορές taxibeat που θα χρειαστώ καμιά ντουζίνα ζωές για να τον φτάσω.
Tsalikis177 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 μια κοινωνια που θελει να λεγεται ελευθερη και δημοκρατικη πρεπει να εχει επιλογες και οχι επιβολες! ο καταναλωτης να μπορει να επιλεγει τι θα "αγορασει" απο που και απο ποιον δυστυχώς μιλάμε για μια κοινωνία άμπαλη που δεν έχει την απαραίτητη παιδεία να καταλάβει ότι μερικές φορές γίνεται θύμα marketing. Δεν με ενδιαφέρει αν θα κερδίσω 1 ευρώ μέσω αυτών των προγραμμάτων. Με ενδιαφέρει όλοι να έχουν τις ευκαιρίες τους. Νομίζετε ότι είστε πραγματικά κερδισμένοι με αυτά τα προγράμματα;;; όχι! ζημιά κάνετε στην αγορά. Η λογική αυτή περνάει σε όλες τις δουλειές... αύριο μεθαύριο θα το αντιμετωπίσετε και εσείς στις δουλειές σας... Αυτό που λέω είναι να κοιτάξουμε να τα έχουμε καλά (όσο μπορούμε και είναι το συμφέρον μας) μεταξύ μας. Στηρίξτε για να σας στηρίξουν... Στο κάτω κάτω υπάρχουν άλλα ΜΜΜ πολύ πιο οικονομικά. Μετρό, Λεωφορείο... δλδ αν σε νοιάζει τόσο πολύ παίρνεις μετρό. ε και περπάτημα 10 λεπτά δεν βλάπτει. εμ δεν έχεις λεφτά εμ δεν θες να περπατήσεις και 10 λεπτά.... @Νεγ σε τέτοιες περιπτώσεις δεν τίθεται καν θέμα αν θα κερδίσεις 1-2-3 ευρώ. Γνωρίζεις από την αρχή ότι θα έχεις κάποια έξοδα. Μπράβο σου που έκανες ότι έκανες αλλά προσωπικά θα σταμάταγα το πρώτο ταξί αντί να ανοίξω GPS/Data και να χάνω την ώρα μου στο κινητό. Και μπαταρία δεν θα χάλαγα. Επειδή μια φορά το προσπάθησα και εγώ. Κατέβασα μια εφαρμογή. Ήδη είχα λίγη μπαταρία 35%... ε με τα γπς κλπ 15% πήγε. γενικά ήταν χάσιμο χρόνου και τελικά σταμάτησα το 1ο που βρήκα.
cmak Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Ειλικρινά από όλους που βγάζουν τη χολή τους εδώ, ποιος έχει πραγματικά χρησιμοποιήσει την εφαρμογή και δεν είναι κάποιος που "θίγεται" επαγγελματικά από αυτήν? Λόγω δουλειάς επειδή ταξιδεύω συχνά στο εξωτερικό το UBER μου έχει λύσει τα χέρια. Δε χρειάζεται να έχω ψιλά και συνάλλαγμα μαζί μου για να πάω από το αεροδρόμιο στο ξενοδοχείο ή κάπου αλλού αφού χρεώνεται η κάρτα μου απευθείας, δε χρειάζεται να κάνω screening τον κάθε οδηγό ταξί στην Ινδία ή στο Κατάρ ή οπουδήποτε αλλού θα πάω, τα αυτοκίνητα είναι ιδιαίτερα προσεγμένα και καθαρά, ξέρω από πριν το ακριβές κοστολόγιο και θα βάλω και τη βαθμολογία μου για τη κάθε κούρσα. Τώρα αν κάποιος δε τα θέλει όλα αυτά είναι δικαίωμα του και σαφέστατα υπάρχουν και άλλες επιλογές. 3
Neg Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 δυστυχώς μιλάμε για μια κοινωνία άμπαλη που δεν έχει την απαραίτητη παιδεία να καταλάβει ότι μερικές φορές γίνεται θύμα marketing. Δεν με ενδιαφέρει αν θα κερδίσω 1 ευρώ μέσω αυτών των προγραμμάτων. Με ενδιαφέρει όλοι να έχουν τις ευκαιρίες τους. Νομίζετε ότι είστε πραγματικά κερδισμένοι με αυτά τα προγράμματα;;; όχι! ζημιά κάνετε στην αγορά. Η λογική αυτή περνάει σε όλες τις δουλειές... αύριο μεθαύριο θα το αντιμετωπίσετε και εσείς στις δουλειές σας... Αυτό που λέω είναι να κοιτάξουμε να τα έχουμε καλά (όσο μπορούμε και είναι το συμφέρον μας) μεταξύ μας. Στηρίξτε για να σας στηρίξουν... Στο κάτω κάτω υπάρχουν άλλα ΜΜΜ πολύ πιο οικονομικά. Μετρό, Λεωφορείο... δλδ αν σε νοιάζει τόσο πολύ παίρνεις μετρό. ε και περπάτημα 10 λεπτά δεν βλάπτει. εμ δεν έχεις λεφτά εμ δεν θες να περπατήσεις και 10 λεπτά.... @Νεγ σε τέτοιες περιπτώσεις δεν τίθεται καν θέμα αν θα κερδίσεις 1-2-3 ευρώ. Γνωρίζεις από την αρχή ότι θα έχεις κάποια έξοδα. Μπράβο σου που έκανες ότι έκανες αλλά προσωπικά θα σταμάταγα το πρώτο ταξί αντί να ανοίξω GPS/Data και να χάνω την ώρα μου στο κινητό. Και μπαταρία δεν θα χάλαγα. Επειδή μια φορά το προσπάθησα και εγώ. Κατέβασα μια εφαρμογή. Ήδη είχα λίγη μπαταρία 35%... ε με τα γπς κλπ 15% πήγε. γενικά ήταν χάσιμο χρόνου και τελικά σταμάτησα το 1ο που βρήκα. Φίλτατε δεν ζω στην Αθήνα ή γενικώς στην Ελλάδα για να έχω ταξί σε κάθε γωνία, επίσης και τηλέφωνο να έπαιρνα θα μου έστελναν το πρώτο σάπιο ταξί που θα έβρισκαν με κάποιον κούρδο οδηγό που δεν θα ήταν σε θέση να επικοινωνήσει μαζί μου. Τέλος το Smartphone μου έχει 24/7 GPS και Mobile Data ανοιχτά δίχως να έχει θέματα, δεν φταίνε οι υπηρεσίες αλλά η επιλογή σου για Smartphone. 2
pcos Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 φιλοι μου απο οσα διαβαζω βλεπω απλα καταναπωτες να "επιλεγουν." γιατι παμε να πεισουμε ο ενας τον αλλον οτι η επιλογη μας ειναι η καλυτερη και πρεπει να μας δωσουν και το 1ο βραβειο?
pcos Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 δυστυχώς μιλάμε για μια κοινωνία άμπαλη που δεν έχει την απαραίτητη παιδεία να καταλάβει ότι μερικές φορές γίνεται θύμα marketing. .... φιλε μου αυτη η σκεψη ειναι επικινδυνη και χρησιμοποιειται συχνα απο δικτατορες και αλλους επιτηδειους. και ειναι επικινδυνη επειδη "γενικευεται" σε ολο μας το βιο. βασικα οταν ακουτε "δεν ξερετε εσεις, εμεις θα σας πουμε για το καλο σας" να αρχισετε να την ψαχνετε τη δουλεια.
Ablaoublas_542 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Οσοι αναφερετε το taxibeat ως παραδειγμα του ποσο τελειοι ειναι οι ταριφες εσεις ειστε που δεν το εχετε χρησιμοποιησει ποτε, αλλιως αν ρωτουσατε τον taxibeatα αν τον κυνηγανε οι ραδιοταξιτζηδες θα βλεπατε τι θα σας ελεγε. Δηλαδη μιλαμε παντα για "επαγγελματιες" αλλα εδω πλεον ειναι ξεκαθαρα θεμα συμφεροντος, που με την uber σας επιασε ξαφνικα ο φοβος για την ασφαλεια του πελατη.Και για να καταλαβετε ποσο συμφεροντολογοι ειστε, και για αυτονομα ταξι να μιλουσαμε, που ερχονται σιγα σιγα και επιτελους , παλι τα ιδια αντεπιχειρηματα θα ειχατε, οτι πρεπει να σας λυπηθουμε και οτι εσεις εχετε περασει "εκπαιδευση" για να γινετε οτι γινατε. Οποτε μηπως φταει που μπηκατε σε παρωχημενο κλαδο και ηδη βγαζετε 3.60, οχι που η uber και η καθε uber σας εφαγε πελατες? 2
Ihavetheanswers Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Έχουμε uber εδώ κ λέγεται taxibeat ...Κ κάποιοι από εσάς που κράζετε τους ταριφες παίζει να μην έχετε μπεί πότε σας σε ταξί κ ειδικά σε taxibeat.κ επειδή οι περισσότεροι ειστε άσχετοι στην Ελλάδα λειτουργεί παράνομα κ αυτόφωρο οδηγός -πελατης αγκαλιτσα Η αλήθεια είναι πως με το taxibeat μπορεί ο πελάτης να εξασφαλίσει ένα επίπεδο ποιότητας αλλά και πάλι η χρέωση είναι προ-αποφασισμένη από το κράτος οπότε ο ανταγωνισμός είναι ατελής. Φανταστείτε να σας λέει το κράτος πώς όλοι οι επεξεργαστές ή πως όλα τα κινητά θα κοστίζουν 350€. Τι ανταγωνισμός να υπάρξει μετά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα