scroll Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Με αφορμή μια συζήτηση που ξεκίνησε κάπου στο τόπικ για το http://www.insomnia.gr/topic/248988-diablo-iii/?p=55601117, θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση: Πότε πιστεύετε ότι ένα game έχει "πεθάνει" ή είναι "νεκρό"; Έχει να κάνει με τις πωλήσεις και τις προσδοκίες του κοινού; Έχει να κάνει με το είδος του παιχνιδιού σε σχέση με τους ενεργούς παίχτες; Έχει να κάνει καθαρά και μόνο με τον αριθμό των παιχτών που είναι ενεργοί; Κάτι άλλο;
kinhthra Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 εγώ θα έλεγα ότι μια από αυτές που αναφέρεις να είναι τότε το παιχνίδι θα "πεθάνει"
aliakas Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 έχει να κάνει με το αν το game είναι αποδεκτό από την κοινότητά του και αν δέχεται συχνά updates από τους δημιουργούς του έτσι ώστε να διατηρείτε το ενδιαφέρον του παίχτη
ilos Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 (επεξεργασμένο) Αν μιλάμε για single player/local coop τίτλους τα games δε πεθαίνουν ποτέ, με την προϋπόθεση οτί τρέχουν ακόμα σε νεότερα λειτουργικά συστήματα/hardware. Μπορεί βέβαια να μην κάνει πωλήσεις ή να είναι εμπορική αποτυχία το game σύμφωνα με τους στόχους του εκδότη/developer αλλά δε θεωρείται νεκρό σαν game. Σίγουρα games πάντως που έχουν αξιόλογα sequels/νεότερες εκδόσεις χάνουν πολύ από το playerbase τους σε σχέση με άλλα που δεν έχουν. Παράδειγμα πολλοί ακόμα παίζουν garrys mod γιατί δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο σε sandbox. Επίσης θα προτιμούσα 1000000 φορές να παίξω το Heroes OF Might & Magic 3 Complete Edition από τα νεότερα. Για multiplayer τίτλους το κριτήριο είναι καθαρά το playerbase, αλλά όχι απόλυτα πχ κάποια games μπορεί να κρατήσουν έναν μικρό σκληροπυρηνικό "niche" πυρήνα ατόμων που τα παίζουν ακόμα. Επεξ/σία 12 Απριλίου 2017 από ilos 5
seithan Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Το παιχνίδι τελειώνει όταν σταματήσει να σου προσφέρει διασκέδαση. 3
Aruil Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Προσωπικά θεωρώ ένα παιχνίδι πραγματικά νεκρό μόνο όταν έχει κάποιο δρακόντιο μέτρο προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων που το καθιστά αδύνατο να παιχτεί όταν κλείσει η εταιρεία που το συντηρεί (always online, activation based drm (cough cough Denuvo κ.α.), mmo's εξ΄ορισμού εκτός και αν έχεις unofficial servers). Κατα τ'άλλα πιστεύω είναι διαχρονικό μέσο ψυχαγωγίας, γιαυτό άλλωστε έχεις και retro gaming. Αντίστοιχα ένα console game πεθαίνει όταν περάσει η γενιά του και δεν υπάρχει viable emulation ή/και επιθυμία από την εταιρεία για remaster. 1
firepc Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Ενα παιχνιδι πεθαινει οταν πεθαινει η μαμα του. Οταν θες να παιξεις ενα game του ps1 και το ps1 σου εχει χαλασει τοτε εχεις ενα νεκρο πραγμα στα χερια σου. (και επειδη δεν πουλανε πια PS1). Στο τωρινο μου PC, παιζω καποιες φορες καποια παιχνιδια μου απ την 10ετια του 90. Ξερω απλα οτι τα Pc games μου, δεν θα πεθανουν ποτε 1
tonkpils Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Οταν εχεις τελειώσει το game κ δεν σου δίνει αυτό, τιποτε άλλο να κάνεις μεσα σε αυτό, που να σου διεγείρει την περιέργια να το ξαναπιάσεις κ να ψαχτείς, να πολεμήσεις κλπ. Το οξύμωρο της υπόθεσης είναι πως στα open world η νεκρότητα πέφτει απότομα όταν έχεις τελειώσει Main Quest ή φτάνεις ψηλό lvl. Δεν υπάρχει αξιόλογος αντίπαλος κ το χειρότερο, οι ''νεκροί'' NPCs που επαναλαμβάνουν τους ίδιους διαλόγους κ τους οποίους έχεις μαθει απ ' έξω. (ναι μιλάω για κάτι games σαν τα Oblivion k Skyrim) Κάποτε βγάζαν expansions για να επεκτείνουν την εμπειρία κ να σε επαναφέρουν για κάποιες επιπλέον ώρες πίσω στο παιχνίδι. Πλέον βγάζουν dlc απλά για να αρμέξουν τους κακο γραμμένους τίτλους τους.
Tobajara Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Συμφωνώ με τον ilos. Τα single player παιχνίδια ουσιαστικά δεν πεθαίνουν ποτέ, και πάντα θα υπάρχει τρόπος να παιχτεί ένα παιχνίδι εκτός αν σε λένε Blood Omen: Legacy of Kain, είχες φτιαχτεί για να παίζεις μόνο σε Windows 95 και για οτιδήποτε άλλο χρειάζεσαι πανσέληνο και μια παρθένα (το έχω και αυθεντικό τρομάρα του). Τα multi player πεθαίνουν όταν ο κόσμος λιγοστεύει και η εταιρία σταματά να τα υποστηρίζει ή και τα σαμποτάρει με λανθασμένες ενέργειες. Συνήθως αυτά τα δύο είναι πολύ στενά συνδεδεμένα, καθώς από τη μία υπάρχει διαρκής απαίτηση για περιεχόμενο και από την άλλη πρέπει να εξασφαλιστεί η εμπορική βιωσιμότητα. Ο θάνατος εδώ όμως είναι αμετάκλητος και πασιφανής, γιατί όταν κατέβουν οι servers το παιχνίδι χάνεται για πάντα. 3
Fanart Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Εγώ νομίζω πως είναι υποκειμενικό το θέμα. Κάποια παιχνίδια τα έχουμε παίξει σε τρυφερές ηλικίες και όταν τα παίζουμε συνεχίζουμε να τα αγαπάμε. Άλλωστε, δεν είναι και λίγα τα παιχνίδια που έχουν δείξει τη διαχρονική τους αξία.
Fulgore Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Με αφορμή μια συζήτηση που ξεκίνησε κάπου στο τόπικ για το http://www.insomnia.gr/topic/248988-diablo-iii/?p=55601117, θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση: Πότε πιστεύετε ότι ένα game έχει "πεθάνει" ή είναι "νεκρό"; Έχει να κάνει με τις πωλήσεις και τις προσδοκίες του κοινού; Έχει να κάνει με το είδος του παιχνιδιού σε σχέση με τους ενεργούς παίχτες; Έχει να κάνει καθαρά και μόνο με τον αριθμό των παιχτών που είναι ενεργοί; Κάτι άλλο; Για να βοηθησω τον κοσμο ο οποιος απο οτι βλεπω δεν διαβαζει την πηγη πανω στην οποια ανοιχτηκε το θεμα. Εγινε αναφορα στο γνωστο Diablo 3,το οποιο ορισμενοι(μεταξυ αυτων και εγω)το χαρακτηρισαν ως νεκρο παιχνιδι υπο την λογικη των πωλησεων που εχει κανει(μεσα στα 10 παιχνιδια με τις περισσοτερες πωλησεις ever) και του τωρινου κοσμου που ασχολειται.
Lautrec Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Όταν γίνεται εξαιρετικά δύσκολο ή αδύνατον να το παίξεις σε οποιοδήποτε σύστημα. Αυτά που είναι μόνο online πεθαίνουν όταν ερημώσουν και η εταιρία αναγκαστεί να κλείσει τους σερβερ (πχ planetside, SW galaxies κπλ) Λόγω emulator και remaster το πρώτο συνήθως αποφεύγεται.
scroll Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Εγινε αναφορα στο γνωστο Diablo 3,το οποιο ορισμενοι(μεταξυ αυτων και εγω)το χαρακτηρισαν ως νεκρο παιχνιδι υπο την λογικη των πωλησεων που εχει κανει(μεσα στα 10 παιχνιδια με τις περισσοτερες πωλησεις ever) και του τωρινου κοσμου που ασχολειται. Το τοπικ δεν αναφέρεται αποκλειστικά στα online game, ουτε στις πωλήσεις στο launch date, ούτε σε κάτι συγκεκριμένο... ο καθένας απλά λέει το ποτε ένα game είναι νεκρό για εκείνον. To D3 τοπικ, μαζί με μία κουβέντα που είχαμε με φίλους για παλια games εδωσε απλά την ιδεά για το τόπικ. Δεν είναι σκοπός να σχολιάσουμε τις απόψεις σου ή μου πάνω στο θέμα του diablo... γενική κουβέντα για games κάνουμε. 1
Fulgore Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Ο χαρακτηρισμος αυτος παντως προεκυψε (και λεγεται ακομα και σημερα)κυριως απο τα online παιχνιδια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα