Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για να το ξεκαθαρισουμε. 

Μια ultrawide οτι αναλυση και να εχει σε συγκριση με μια 16:9 ακομα και 4K εχει περισσοτερη πληροφορια απλα και μονο λογο αναλογιας. Οπως ηταν το 4:3 με το 16:9. Δεν μιλαμε για pixel density μιλαμε για πραγματικη παραπανω πληροφορια. Οταν δουλεψετε μια τετοια και διπλα εχετε μια 16:9 θα το καταλαβετε καλυτερα.

20 λεπτά πριν, 3DJIN είπε

απλα πραγματα,εχουμε screenshot 1920χ1080 και το συγκρινει με 2560χ1080 οπου προφανως το δευτερο εχει περισσοτερη πληροφορια,δεν εχει να κανει με το 16/9  21/9 οταν συγκρινουμε διαφορετικες αναλυσεις.Το 2560χ1440 απλα κανει πλακα και στα δυο σε οτι ratio γουσταρετε με οτι ζουμ σας βολευει

Παραπληροφορηση οσο δεν παει. Δεν πειραζει. 

  • Απαντ. 390
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Arkin είπε

Για να το ξεκαθαρισουμε. 

Μια ultrawide οτι αναλυση και να εχει σε συγκριση με μια 16:9 ακομα και 4K εχει περισσοτερη πληροφορια απλα και μονο λογο αναλογιας. Οπως ηταν το 4:3 με το 16:9. Δεν μιλαμε για pixel density μιλαμε για πραγματικη παραπανω πληροφορια. Οταν δουλεψετε μια τετοια και διπλα εχετε μια 16:9 θα το καταλαβετε καλυτερα.

Παραπληροφορηση οσο δεν παει. Δεν πειραζει. 

μπραβο  3,7MP <2.7MP !!! τωρα φουρ στο φορουμ με τις φωτογραφικες να προτεινουμε αυτες με τα 2MP γιατι εχουν περισσοτερη πληροφορια απο τα 16MP λογω aspect ratio

το οτι εχεις αλλη οπτικη δε σου δινει και περισσοτερη πληροφορια,ποσο μαλλον οταν εχεις και πολυ μικροτερη ευκρινια

Επεξ/σία από 3DJIN
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, 3DJIN είπε

μπραβο  3,7MP <2.7MP !!! τωρα φουρ στο φορουμ με τις φωτογραφικες να προτεινουμε αυτες με τα 2MP γιατι εχουν περισσοτερη πληροφορια απο τα 16MP λογω aspect ratio

το οτι εχεις αλλη οπτικη δε σου δινει και περισσοτερη πληροφορια,ποσο μαλλον οταν εχεις και πολυ μικροτερη ευκρινια

Μα δεν μιλαμε για πληροφορια μεσα στα pixels που εκει βρισκεται η μεγαλυτερη αναλυση. Μιλαμε για πραγματικη πληροφορια στο οπτικο πεδιο του gamer. Πχ αν παρεις μια οθονη 4k 16:9 και βαλεις διπλα μια 2.5k 21:9 αυτη με τα 21:9.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο που προσπαθει να πει ο 3djin,ειναι,γιατι απλα να μην εχει παραπανω πληροφορια πανω και κατω η 16:9 αλλα να εχει η 21:9 προς το πλαι?

Η λογικη λεει οτι εφοσον η 16:9 εχει μεγαλυτερη αναλυση και εφοσον συγκρινουμε 2560Χ1440 με 2560Χ1080 τοτε οντως στο μηκος θα δειχνουν(αφου εχουν ιδια αναλυση) τα ιδια και η 16:9 στο υψος θα δειχνει περισσοτερα.

Αλλα το θεμα ειναι οτι μαλλον δεν γινεται ετσι πρακτικα καθως λογικα θα εχουν διαφορετικο fov απο τα appss,μολις δουν το ratio.

Επεξ/σία από Dantε
Δημοσ.

Ρε σεις θα με τρελανετε με αυτα που γραφετε. Οτι θα δειξει μια 2560x1440 θα δειξει μια full hd. Το 2560x1080 ειναι η κανονικη αναλυση full hd + το μεγαλυτερο ευρος πεδιου αριστερα δεξια. 

 

Το 2560x1440 ειναι απλα μεγαλυτερη αναλυση στο 1920x1080. Η πληροφορια παραμενει ακριβως ιδια στα παιχνιδια στις εφαρμογες παιζει ρολο το dpi scaling που εχουμε στα windows. 

 

Το ιδιο θα δειξει μια 1920x1080[1080p] το ιδιο μια 2560x1440[1440p] το ιδιο μια 3840x2160[4k]. Απλα οσο μεγαλωνει η αναλυση θα εχουμε καλυτερη αντιθεση πιο καθαρη εικονα κτλ. Η πληροφορια ειναι ακριβως η ιδια σε καθε περιπτωση. 

 

Το ultrawide σου δινει αυτο το παραπανω αριστερα δεξια που ειναι πραγματικη πληροφορια στα παιχνιδια. 

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Heatspreader είπε

Πώς το έχει κάνει αυτό;
Δεν ήξερα ότι μπορείς να ανεβάσεις UltraWide Video στο Youtube. Όσα έχω δει ήταν με μαύρες μπάρες περιμετρικά.

Όχι, στα Video Games, περισσότερη πληροφορία έχει η 21:9.
Ένα παράδειγμα παρακάτω, το οποίο θα έλεγα δεν θα έπρεπε να συμβαίνει, καθώς δίνει πλεονέκτημα στον αντίπαλο.
cena-vykon-cz-ultra-wide-league-of-legends.thumb.jpg.07600b73d6449ea7132c55d7163452be.jpg

νομιζω το χει παρει εξαρχης με τετοια καμερα

Δημοσ.

Καλησπερα, εχω αυτην την οθόνη αλλά μου παρουσιάζεται ενα προβλημα και δεν ξέρω απο που ειναι, καθως παιζω κυριώς εμφανιζεται ενα, artifact να το πω?, ουσιαστικα σαν tearing στο κατω 1/5 της οθόνης οριζοντιος για 1-2 frames ανα 5-10 λεπτα παιχνιδιου, το εχει συναντησει κανεις αλλος αυτο το πρόβλημα. σμσ το vsync ειναι on

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Geocheats2 είπε

Καλησπερα, εχω αυτην την οθόνη αλλά μου παρουσιάζεται ενα προβλημα και δεν ξέρω απο που ειναι, καθως παιζω κυριώς εμφανιζεται ενα, artifact να το πω?, ουσιαστικα σαν tearing στο κατω 1/5 της οθόνης οριζοντιος για 1-2 frames ανα 5-10 λεπτα παιχνιδιου, το εχει συναντησει κανεις αλλος αυτο το πρόβλημα. σμσ το vsync ειναι on

Με τι gpu? Hdmi η display port? Εχεις ρυθμισει τιποτα motion κτλ απο το μενου της τηλεορασης?

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Arkin είπε

Με τι gpu? Hdmi η display port? Εχεις ρυθμισει τιποτα motion κτλ απο το μενου της τηλεορασης?

μια 1060 3gb, με hdmi με custom picture mode με το, game mode disabled και response time middle, μολις ενεργοποιησα και το  DAS Mode και λιγο που επεξα δεν παρατηρησα κατι.

Δημοσ.

Νομίζω πως τα παιδιά το κατάλαβαν.
Βασικά υπήρξε μπέρδεμα με την πληροφορία ως data και με την πληροφορία ως οπτική αναπαράσταση.
Σαφώς η ανάλυση 2560x1440 «κουβαλάει» περισσότερα data από την ανάλυση 2560x1080. Γι' αυτό χρειάζεται εξάλλου και μεγαλύτερη επεξεργαστική ισχύ η πρώτη.

Κοιτάξτε εδώ πόσα πράγματα βλέπει κάποιος με την 49" της Samsung.

 

Το μέλλον είναι αδιαπραγμάτευτα Ultra Wide (21:9). Όταν είχα πάρει τη Philips BDM4350UC Για να δω πάνω αριστερά και πάνω δεξιά, έπρεπε να κοιτάξω ψηλά κυριολεκτικά.

Δεν είναι τυχαίο που μετά τις 32" οι οθόνες βγαίνουν Ultra Wide. 

 

Επειδή δεν βολεύει να προστίθεται πληροφορία στον κάθετο άξονα, προστίθεται στον οριζόντιο. «Κολλάνε» κομμάτια δεξιά και αριστερά της οθόνης έχοντας συμφωνήσει κάθε φορά την ανάλυση του κάθετου άξονα.

Δημοσ.

Έλα μια βόλτα από το σπίτι να παίξουμε pubg εσύ στην 27αρα 16/9 εγώ στην 29 21/9 να σου λυθεί η απορία αν τη παλεύουμε η όχι...

Δημοσ.

Από σήμερα, με τους GeForce Driver 417.71 έχουμε και εμείς οι «φτωχοί» Freesync.
Εγκατέστησα τους νέους Drivers αρχικά και με ενεργοποιημένο το Gsync στα 75Hz είχα Frame Skipping. Τουλάχιστον όμως είχα εικόνα, κάτι που δεν είχα με προηγούμενους Drivers.
Απογοητεύτηκα για λίγο, αλλά είδα πιο κάτω τη συγκεκριμένη ρύθμιση. Μετά από αυτή όλα φαίνονται να δουλεύουν μια χαρά.



Gync.PNG.fa42c9df60fadbd428f247c5ad8db0e5.PNG

  • Like 2
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Heatspreader είπε

Από σήμερα, με τους GeForce Driver 417.71 έχουμε και εμείς οι «φτωχοί» Freesync.
Εγκατέστησα τους νέους Drivers αρχικά και με ενεργοποιημένο το Gsync στα 75Hz είχα Frame Skipping. Τουλάχιστον όμως είχα εικόνα, κάτι που δεν είχα με προηγούμενους Drivers.
Απογοητεύτηκα για λίγο, αλλά είδα πιο κάτω τη συγκεκριμένη ρύθμιση. Μετά από αυτή όλα φαίνονται να δουλεύουν μια χαρά.



Gync.PNG.fa42c9df60fadbd428f247c5ad8db0e5.PNG

στη οθονη σου πρεπει να ανοιξεις και το freesync ή το αφηνεις off?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φυσικά πρέπει να το ανοίξεις.

Έπαιξα FIFA, Tomb Raider, και League of Legends. Όλα μια χαρά. Θέλω να το δω και σε άλλα παιχνίδια.
 

Επεξ/σία από Heatspreader
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Heatspreader είπε

Φυσικά πρέπει να το ανοίξεις.

Έπαιξα FIFA, Tomb Raider, και League of Legends. Όλα μια χαρά. Θέλω να το δω και σε άλλα παιχνίδια.
 

Pubg έχεις ?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...