Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 ώρες πριν, dtzgr είπε

Ποιος ο λόγος να βάλει κανείς στο κεφάλι του μια δεύτερη μπαταρία που πρέπει να φροντίσει να φορτίζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα και να αντικαθιστά κάθε 2-3 χρόνια (όσο δηλαδή και μια μπαταρία αυτοκινήτου και ίσως και πιο συχνά) ώστε να φορτίσει/αντικαταστήσει την κυρία μπαταρία του οχήματος που θα αποτύχει μια φορά στα 4-5 χρόνια;

Καταλαβαίνω την ανάγκη ύπαρξης του μπουστερ αν είσαι πχ οδική βοήθεια ή συνεργείο, οπότε το χρησιμοποιείς αρκετές φορές την εβδομάδα.

Όμως για τον απλό ιδιώτη που θα το χρησιμοποιήσει μια φορά στα 4-5 χρόνια νομίζω ότι είναι άχρηστη αγορά. Περισσότερο χρήσιμα είναι τα καλώδια (και αυτα μόνο αν δεν υπάρχει οδική , που οι περισσότεροι πλέον έχουν).

Absolutely right!!!! Ανούσιο έξοδο το οποίο μάλιστα είναι και μεγαλύτερο από την αγορά νέας μπαταρίας. Αν κάποιος φοβάται μην μείνει μπορεί να την αλλάζει προληπτικά κάθε 4-5 χρόνια και να μην περιμένει να τον αφήσει όπου και τις περισσότερες φορές μπορούμε να καταλάβουμε ότι πάει να ψοφήσει εντελώς η μπαταρία. Δεν μας αφήνει από την μια μέρα στην άλλη απότομα, συνήθως για λίγες ημέρες πριν τα φτυσει βλέπουμε να ζορίζεται να πάρει μπροστα η μηχανή. Η φασαρία με το μπουστερ είναι μεγαλύτερη από το χάσεις μισή ωρίτσα για να πας σε μπαταριά, να στην αλλάξει και να γυρίσεις πίσω στο σπίτι. Χρήσιμο είναι το μπουστερ μόνο σε απομονωμένα μέρη και άμα ζεις σε περιοχές όπως η Αλάσκα και η Σιβηρία με τους -50 βαθμούς.

 

  • Like 1
  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Στην Ελλάδα μένω σε χωριό αλλά με τους γείτονες δεν τα πάω καλά οπότε δεν υπάρχει βοήθεια αν χρειαστεί.Ετσι έχω πάρει ενα φορτιστή απο τα λίντλ τον οποίο τον χρησιμοποιώ μια φορά κάθε δυο εβδομάδες για συντήρηση  της μπαταρίας καθως το αμάξι δεν κινείται κάθε μέρα.Εχω και καλά καλώδια τα οποία είναι πάντα στο πορτμπαγκάζ.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, teddy71 είπε

Absolutely right!!!! Ανούσιο έξοδο το οποίο μάλιστα είναι και μεγαλύτερο από την αγορά νέας μπαταρίας. Αν κάποιος φοβάται μην μείνει μπορεί να την αλλάζει προληπτικά κάθε 4-5 χρόνια και να μην περιμένει να τον αφήσει όπου και τις περισσότερες φορές μπορούμε να καταλάβουμε ότι πάει να ψοφήσει εντελώς η μπαταρία. Δεν μας αφήνει από την μια μέρα στην άλλη απότομα, συνήθως για λίγες ημέρες πριν τα φτυσει βλέπουμε να ζορίζεται να πάρει μπροστα η μηχανή. Η φασαρία με το μπουστερ είναι μεγαλύτερη από το χάσεις μισή ωρίτσα για να πας σε μπαταριά, να στην αλλάξει και να γυρίσεις πίσω στο σπίτι. Χρήσιμο είναι το μπουστερ μόνο σε απομονωμένα μέρη και άμα ζεις σε περιοχές όπως η Αλάσκα και η Σιβηρία με τους -50 βαθμούς.

 

 Ανουσιο ισως για καποιους που εχουν την ανεση να φωναξουν ενα γειτονα να βαλει καλωδια στο αυτοκινητο να ξεκινησει.

Για αλλους που δεν υπαρχει αυτη η δυνατοτητα, ειναι εξαιρετικα χρησιμο.

Η μπαταρια ειναι κατι που εχει οριζοντα ζωης απο μηνες εως... Χ χρονια.

Να την ελενξεις και να πεις οτι παει αυτη ειναι στα τελευταια, δεν υπαρχει μιας και η μιζα θελει τρομερη ενεργεια και δεν ειναι λαμπα.

Επισης παιζει να φωναξεις οδικη και να χασεις αρκετη ωρα περιμενοντας.

Σαφως ειναι μια ακριβη επενδυση μιας και εχει διπλασια τιμη απο μια μπαταρια. Αλλα εχεις το κεφαλι σου ησυχο ανα πασα στιγμη.

Το πως θα το εκτιμησεις ειναι προσωπικο θεμα του καθενος.

Παντος προχθες πηγα το αυτοκινητο για σερβις και ετυχε ο μηχανικος που μου εκανε το σερβις να εχει το ιδιο αυτοκινητο με εμενα.

Μου ειπε οτι το εχεις κανει τσιλικο, και εισαι εξασφαλισμενος οτι και να σου τυχει.

Εχω δωσει σε διαφορα τετοια εξτραδακια περιπου ενα χιλιαρικο, αλλα κυκλοφορω με το αμαξι και το ευχαριστιεμαι.

Πιθανον αν τα εκανα μπριζολες σε ταβερνα,  να ηταν καλυτερη επενδυση, τελικα εγιναν ροδες με λαμαρινα.

  • Like 1
Δημοσ.

Το οτι πχ αγορασα το booster, δεν σημαινει οτι ειμαι αμελης οσον αφορα το αυτοκινητο. Ολα γινονται στην ωρα τους, και με το παραπανω θα ελεγα.

Ομως, ειναι θεμα οπτικης γωνιας. Αν μπορω να εξαλειψω ενα ρισκο, θα το κανω. Ανεξαρτητα απο το ποσο οργανωμενος ειναι κανεις, αν εχει αλλαξει εγκαιρα μπαταρια κλπ, παντα υπαρχει η κακια στιγμη. Καποιοι ισως δεν βγαινουν εκτος πολης, οποτε ολα αυτα τους φαινονται ισως και περιττα. Αλλα δεν ειναι ετσι. Αν πχ πας στα βουνα, εστω και μια στο τοσο, και για να σε φτασει ανθρωπος (δικος σου) μπορει να θελει και ωρες (και αν θα μπορει...), ή η οδικη βοηθεια μπορει να ειναι και ενα 3ωρο μακρια (ή και 8ωρο, αν ειναι απασχολημενος αλλου ο γερανος), κι αν επισης κι εσυ δεν ξερεις καν σε τι φαση θα εισαι (με αλλους, παιδια, γυναικα, σε ποιο σημειο, αν θα εχεις φαγητο μαζι σου κλπ), γενικα το ρισκο ειναι πολυ μεγαλο. Δεν ξερεις τι θα σου κληρωσει, αν μεινεις απο μπαταρια, και εισαι στη μεση του πουθενα. Ναι....δεν θα πεθανεις, δε λεω, αλλα μπορει να φας τετοια ταλαιπωρια, που να τη θυμασαι μια ζωη... Γιατι; Εγω πιστευω οτι αξιζει να εχει κανεις ενα τετοιο μηχανακι. Εχω ενα powebank στα 20000mah, κρατα φορτιο και ενα χρονο ακομη! Ε, αυτο το booster, θα το φορτιζω μια φορα το 6μηνο, και θα το εχω παρατημενο μες το αμαξι. Αχρειαστο να ναι! Οπως και οι αλυσιδες χιονιου! Αχρειαστες. Αλλα κατσει η περιεργη φαση, να μπορεις να συνεχισεις. Αυτα...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και booster και καλώδια και κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού και ας εχω ρεζέρβα στο αμάξι, φορτιστή στο σπίτι και κομπρεσέρ αέρος και πλυστικό, τα πάντα πρέπει να έχει κάποιος. Με την ένσταση διαθέσιμου χώρου βέβαια. Μιλάμε για κάνα 300άρι - 400άρι κόστος όλα μαζί για όλη τη ζωή του οχήματος.

 

Επεξ/σία από capiros
Δημοσ.

Μπορείς πάντα να το σπρώξεις το αμάξι για να πάρει μπροστά,με μια φορά δεν θα πάθει κάτι.

Και επαναλαμβανω ότι θέλει μεγάλη προσοχή όταν βαζεις καλώδια γιατί πολλοί έχουν κλάψει εγκεφάλους απο τους σπινθηρισμούς.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Μπορείς πάντα να το σπρώξεις το αμάξι για να πάρει μπροστά,με μια φορά δεν θα πάθει κάτι.

 

μην τα πετας αυτα τοσο ευκολα...

Σεναριο που δεν ειναι απιθανο.

Ξυπνας πρωι να πας στη δουλεια σου.

Μπαινεις μεσα, γρου γρου η μιζα τιποτα.

Εισαι παρκαρισμενος, πες μου πως θα σπρωξεις να παρει μπροστα? Με 40 ποντους ελευθερα μπροστα σου?\

Εγω λοιπον ο ανουσιος, βγαζω το booster μου και σε 1 λεπτο εχω βαλει μπροστα και φευγω.

Ο αλλος που το εχει κοψει αλλιως, σορρυ αλλα θα παρει ταξι η λεωφορειο η κοψτο με τα ποδια.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, tornado είπε

μην τα πετας αυτα τοσο ευκολα...

Σεναριο που δεν ειναι απιθανο.

Ξυπνας πρωι να πας στη δουλεια σου.

Μπαινεις μεσα, γρου γρου η μιζα τιποτα.

Εισαι παρκαρισμενος, πες μου πως θα σπρωξεις να παρει μπροστα? Με 40 ποντους ελευθερα μπροστα σου?\

Εγω λοιπον ο ανουσιος, βγαζω το booster μου και σε 1 λεπτο εχω βαλει μπροστα και φευγω.

Ο αλλος που το εχει κοψει αλλιως, σορρυ αλλα θα παρει ταξι η λεωφορειο η κοψτο με τα ποδια.

Πάρτο αλλιώς γιατί δεν μένεις μονο παρκαρισμένος ανάμεσα σε άλλους.Πχ μπορεί να μείνεις στην ερημιά.Η να μην υπάρχει άλλο όχημα αλλά να υπάρχουν άτομα να σε βοηθήσουν.Ακόμα και σε φανάρι να μείνεις.

 

4 ώρες πριν, tsiro7 είπε

Σπινθηρισμο γιατί να κάνει? Να βρουν κατά λάθος τα καλώδια μεταξύ τους? 

Οχι να βρουν αλλά κατά την στιγμή που ακουμπας τον θετικό πόλο με το καλώδιο.Θελει προσοχή και αποφασιστικότητα να κάνεις την κίνηση με την μία.Ασε που μπορεί να κάνεις ζημιά και στον δότη.

Μην νομίζεις ότι όλοι ξέρουν να βάζουν καλώδια.Ακόμα και απο επαγγελματίες οδηγούς έχω ακούσει τρελά πράγματα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Πάρτο αλλιώς γιατί δεν μένεις μονο παρκαρισμένος ανάμεσα σε άλλους.Πχ μπορεί να μείνεις στην ερημιά.Η να μην υπάρχει άλλο όχημα αλλά να υπάρχουν άτομα να σε βοηθήσουν.Ακόμα και σε φανάρι να μείνεις.

Οχι να βρουν αλλά κατά την στιγμή που ακουμπας τον θετικό πόλο με το καλώδιο.Θελει προσοχή και αποφασιστικότητα να κάνεις την κίνηση με την μία.Ασε που μπορεί να κάνεις ζημιά και στον δότη.

Μην νομίζεις ότι όλοι ξέρουν να βάζουν καλώδια.Ακόμα και απο επαγγελματίες οδηγούς έχω ακούσει τρελά πράγματα.

Τωρα εντάξει παίζουμε με τις λέξεις...

Τα booster υπάρχουν για λογους που δεν μπορείς να ξεκινησεις το αμάξι κάτω απο οποιες συνθήκες νομίζεις εσύ.

Αν τελικά το παρκάρεις ελευθερα μην το πάρεις ποτέ σου και ολα καλα.

Εγώ επειδή δεν εχω τέτοιες επιλογές το πήρα.

Τέλος τα booster έχουν (συνηθως) κύκλωμα προστασίας απο λάθος πολικοτητα.

Επεξ/σία από tornado
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, tornado είπε

Τωρα εντάξει παίζουμε με τις λέξεις...

 

Εσύ ξεκίνησες την απάντηση σου επιθετικά.

Οπως και να έχει καλή μέρα .

5 λεπτά πριν, tornado είπε

 

Τέλος τα booster έχουν (συνηθως) κύκλωμα προστασίας απο λάθος πολικοτητα.

Δεν λέω να βάλεις ανάποδα τα καλώδια,νομίζω ότι είναι αρκετά σαφές αυτό που γράφω.

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Αγόρασα ενα μεταχ αυτοκίνητο πριν 3 μήνες που δεν μ είχε βγάλει θέμα η μπαταριά και μετά απο ενα ταξίδι το αφήνω σε πάρκινγκ πάω να το πάρω μετά από 2 μέρες, μπαταριά αδεια ενώ είχε κάνει 300 χλμ δρόμο. 1 η μου άφησαν ανοιχτό κάτι και άδειασε 2 η θέλει άλλαγμα η μπαταριά με ενα μηχάνημα μου την άφησε και φόρτισε όλη νύχτα και την άλλη μέρα ήταν οκ. παλι καλά είμαι κεντρικά Αθηνα . όταν μ την φόρτισε το ματάκι έγινε πράσινο, να πάω να την αλλάξω η ήταν άπλα  ξεφωρτιστη απο κάτι ξεχασμένο τώρα δεν μ βγάζει θέμα πάντως . ξέρετε κα τιμές για αυτό ειναι σχετικά στενή αυτό βλέπω ? για να ην την πατησω.! ευχαριστώ  😀

82018577_2498359247146419_1451559080438005760_n.jpg

Δημοσ.

https://www.google.com/search?q=hankook+54584&rlz=1CAHNBM_enGB871&oq=hankook+54584&aqs=chrome..69i57.3572j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

αυτή είναι η μπαταρία σου,δεν γραφει ημερομηνία πάνω;Δεν ξέρεις αν όντως είχε μείνει κάτι ανοιχτό;Το ματάκι μην το εμπιστευεσαι.

Τωρα με τα κρύα ζορίζονται πιο πολύ οι μπαταρίες.

Δημοσ.
Στις 6/3/2019 στις 7:18 ΜΜ, mindreader είπε

Παιδια, δεν ειμαι ειδικος στο θεμα 'μπαταρια αυτοκινητου', αλλα θελω να λαμβανω καποιες προφυλαξεις, ωστε να μην με αφησει στα κρυα του λουτρου, στη μεση του πουθενα...

Ελπιζω οι ειδημονες να μην το δουν αφ'υψηλου αυτο που θα πω...

Αγορασα εναν car charger usb, ο οποιος εκτος απο διπλη usb και ταχεια φορτιση, δειχνει και μια ενδειξη των volt της μπαταριας, δηλαδη ποσο δινει.

Συγκεκριμενα, αυτο εδω https://tinyurl.com/y32m3ue7

Το οποιο εχει την εξης επεξηγηση περι μετρησης volt και μπαταριας

voltage-monitor.jpg

Θεωρειτε το πιο πανω 'υπερβολικο' μεχρι και 'τι περιμενεις απο ενα μαραφετι να σου δειξει', και ισχυει αυτο που ελεχθη πιο πανω

"θεωρείται πως είναι σε καλή κατάσταση αν δίνει τάση πάνω από 10,6 V και πάνω, ιδανικά πάνω από 11 με 11,5 V. Η μπαταρία που δίνει τάση μικρότερη ή ίση από 10,5 V (1,75 V ανά στοιχείο) είναι εντελώς εκφορτισμένη." ???

Γιατι το εβαλα στο αμαξι, που ειναι καινουριο σημειωτεον, δυο ετων και με ελαφρα χρηση εκ μερους μου, και η ενδειξη ηταν 12,4 v.....

Ειναι ενταξει, και να αγνοησω την πιο πανω 'υποδειξη'; Τι ισχυει;

είναι αξιόπιστη η ένδειξη που δείχνει, και σαν μηχάνημα?  ο μηχανικός μου είπε όλα αυτά που κουμπώνουμε σε αναπτήρα πολλές φορές  κάνουν αρκετό κακό σε μπαταριά και ασφάλειες αυτοκίνητου 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...