PANOS93GR Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Καλησπερα πηγα στον ηλεκτρολο και μου μετρησε την μπαταρία με σβηστο το αμάξι και έδειχνε 8,1 και έφτανε 8,7 αμπερ και είχα κάνει και αρκετά χιλιόμετρα για να το παω εκει και μου λέει Οκ καλή είναι ακόμη εγώ από όσο ξέρω αν είναι κάτω από 10 δεν είναι καλή πόσο πρέπει να είναι οποίος ξέρει ας με βοηθήσει
Γιάννης Platano Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Καλησπερα πηγα στον ηλεκτρολο και μου μετρησε την μπαταρία με σβηστο το αμάξι και έδειχνε 8,1 και έφτανε 8,7 αμπερ και είχα κάνει και αρκετά χιλιόμετρα για να το παω εκει και μου λέει Οκ καλή είναι ακόμη εγώ από όσο ξέρω αν είναι κάτω από 10 δεν είναι καλή πόσο πρέπει να είναι οποίος ξέρει ας με βοηθήσει Μαλλον εσυ εχεις δικιο ... http://www.olatapsaxno.gr/going-out/car-economy/168-mpataries-aftokinitou Μια τέτοια μπαταρία με φορτίο (εντός κυκλώματος) θεωρείται πως είναι σε καλή κατάσταση αν δίνει τάση πάνω από 10,6 V και πάνω, ιδανικά πάνω από 11 με 11,5 V. Η μπαταρία που δίνει τάση μικρότερη ή ίση από 10,5 V (1,75 V ανά στοιχείο) είναι εντελώς εκφορτισμένη. 1
PANOS93GR Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Αυτό λέω και εγώ και να σκεφτείς έκανα αρκετά χιλιόμετρα για να το παω στονα ηλεκτρολο και έβγαζε 8.1 και έφτανε 8.7 λίγο είναι πάλι από την στιγμή που φόρτωσε και κάπως από τα χιλιόμετρα που έκανα 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Ρωτα και καποιον αλλο εκτος και δεν σε πειραζει να σε αφησει ξαφνικα μια μερα οποτε την κρατας οσο δουλευει . Οσες μπαταριες με αφησαν με "ξαφνικο θανατο " εγινε . Μια ειχα αλλαξει προληπτικα .
PANOS93GR Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Εχω ενα opel corsa d πετρελαιου και μια φορα την μερα περνει μπροστά και σβήνει σβήνει αμέσως και κολλάει και μπορεί να περάσουν και 10 λεπτά να πάρει μπροστά και δεν το ξανά μεσα στην μερα και μου είπαν μήπως είναι η μπαταρία χαλασμένη αλλά το πρωί περνάει κανονικά μπροστά αν το κλείσω και το βάλω ξανα μπροστά τότε μου το κάνει δλδ την δεύτερη φορά δες πως κανει https://youtu.be/TxliiUtRSGU
4saken Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Ειμαι ασχετος με τα ηλεκτρολογικα αλλα αμπερ δεν ειναι αλλο πραγμα απο Βολτ?ο μηχανικος του πε για τα αμπερ...
dollyyy19 Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 αποκλειεται να μετρησε 8 βολτ και να ειπε οτι θα κρατησει λιγο ακομη.κατω απο 12 βολτ,εχει χαλασμενο στοιχειο.ακομη και 12+ να δειχνει,αν τα στοιχεια εχουν φθαρει και οχι βραχυκυκλωσει,παλι αχρηστη ειναι η μπαταρια.τα 8 αμπερ που γραφεις,σιγουρα ειναι λαθος κατανοηση απο μερους σου. 1
di maria kun Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Καλησπερα πηγα στον ηλεκτρολο και μου μετρησε την μπαταρία με σβηστο το αμάξι και έδειχνε 8,1 και έφτανε 8,7 αμπερ και είχα κάνει και αρκετά χιλιόμετρα για να το παω εκει και μου λέει Οκ καλή είναι ακόμη εγώ από όσο ξέρω αν είναι κάτω από 10 δεν είναι καλή πόσο πρέπει να είναι οποίος ξέρει ας με βοηθήσει εγω θα σου πω το εξης,μην μπλεκεις με αριθμους και αγχωνεσαι,η μπαταρια εχει μια α χρονικη διαρκεια κατα μεσο ορο γυρω στα 5 ετη λιγο πανω λιγο κατω θα βγαλει,ομως οταν θα αρχισει να αργοπεθαινει θα εισαι ο πρωτος που θα το καταλαβει,θα δυσκολευεσαι να βαλεις μπρος το πρωι και θα βηχει οταν γυρνας την μιζα,αν περνει μπροστα σπιρτο σημαινει εχει ακομα, αν οχι πανε βαλε μια νεα ολη η δαιδικασια ειναι γυρω στο 50ρι.
Γιάννης Platano Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 εγω θα σου πω το εξης,μην μπλεκεις με αριθμους και αγχωνεσαι,η μπαταρια εχει μια α χρονικη διαρκεια κατα μεσο ορο γυρω στα 5 ετη λιγο πανω λιγο κατω θα βγαλει,ομως οταν θα αρχισει να αργοπεθαινει θα εισαι ο πρωτος που θα το καταλαβει,θα δυσκολευεσαι να βαλεις μπρος το πρωι και θα βηχει οταν γυρνας την μιζα,αν περνει μπροστα σπιρτο σημαινει εχει ακομα, αν οχι πανε βαλε μια νεα ολη η δαιδικασια ειναι γυρω στο 50ρι. Δεν ειναι απολυτο αυτο φιλε μου .Μου εχει συμβει και στο δικο μου αμαξι και στων παιδιων μου . Μπορει ξαφνικα και χωρις καμμια προειδοποιηση να "πεθανει" απο γηρατεια μια μπαταρια . Χωρις να ειμαι σιγουρος αυτο συμβαινει σε αυτες που ειναι κλειστυ τυπου. 1
di maria kun Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 σιγουρα μπορει και αυτο το σεναριο/αστοχια που αναφερεις το εχω δει και σε καινουριο αυτοκινητο σε φιεστα,η επιπλεον μπορει και να ξεχασεις κατι ανοιχτο(φωτα) η αντιστοιχα να εχει καποιο ηλεκτρολογικο προβλημα και να καταναλωνει παθητικα , συνηθως παντως υπαρχουν σημαδια
Joshua21 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Καλησπερα πηγα στον ηλεκτρολο και μου μετρησε την μπαταρία με σβηστο το αμάξι και έδειχνε 8,1 και έφτανε 8,7 αμπερ και είχα κάνει και αρκετά χιλιόμετρα για να το παω εκει και μου λέει Οκ καλή είναι ακόμη εγώ από όσο ξέρω αν είναι κάτω από 10 δεν είναι καλή πόσο πρέπει να είναι οποίος ξέρει ας με βοηθήσει Εγώ ξέρω για να βοηθήσω, αλλά αυτά που γράφεις δεν βγάζουν νόημα. Ο ηλεκτρολόγος για να δοκιμάσει μια μπαταρία αν είναι καλή, τραβάει για μερικά δευτερόλεπτα μεγάλη ποσότητα ρεύματος από αυτή(300-400 αμπέρ) ενώ ταυτόχρονα παρακολουθεί την τάση της. Αρχικά πέφτει κάπου στα 8.0 volt, αν στα επόμενα δευτερόλεπτα η τάση ανέβει είναι πολύ καλή, αν μείνει στα 8 τότε είναι αρκετά ταλαιπωρημένη. 2
teddy71 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Εχω ενα opel corsa d πετρελαιου και μια φορα την μερα περνει μπροστά και σβήνει σβήνει αμέσως και κολλάει και μπορεί να περάσουν και 10 λεπτά να πάρει μπροστά και δεν το ξανά μεσα στην μερα και μου είπαν μήπως είναι η μπαταρία χαλασμένη αλλά το πρωί περνάει κανονικά μπροστά αν το κλείσω και το βάλω ξανα μπροστά τότε μου το κάνει δλδ την δεύτερη φορά δες πως κανει Το μυνημα σου δεν βγαζει νοημα, σαν χρησμος της Πυθιας ειναι. Οταν γράφετε ενα μυνημα διαβαστε μια φορα πριν το στελειτε να δειτε αν βγαζει νοημα . Επισης χρησιμοποιειτε και σημεια στιξης (τελεια, κομμα, κλπ) για να διευκολυνεται τον αναγνωστη. Αν δεν ειναι βγαζει νοημα δεν θα ασχοληθει κανεις. 2
kseniastos Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Το μυνημα σου δεν βγαζει νοημα, σαν χρησμος της Πυθιας ειναι. Οταν γράφετε ενα μυνημα διαβαστε μια φορα πριν το στελειτε να δειτε αν βγαζει νοημα . Επισης χρησιμοποιειτε και σημεια στιξης (τελεια, κομμα, κλπ) για να διευκολυνεται τον αναγνωστη. Αν δεν ειναι βγαζει νοημα δεν θα ασχοληθει κανεις. Πραγματικα σαν να μιλαει ο προεδρος του Εδεσσαικου ειναι.. χαχαχα "το πρωι περναει περναει μια φορα εμτα δευτερη σβηνει ομως ο ηλεκτρολογος το ειχε βαλει μπροστα και ειχε πει οτι οκ ενταξει αλλα δεν εσβησε δευτερη φορα για να το ξαναβαλει και του ειπα οτι πως αμα εχει 8 δεν μπορει δηλαδη να περασει μπροστα και μετα απο δεκα λεπτα μονο με την δευτερη αναβει και σβηνει ...ακριβως αυτο"
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Moderators Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 σιγουρα μπορει και αυτο το σεναριο/αστοχια που αναφερεις το εχω δει και σε καινουριο αυτοκινητο σε φιεστα,η επιπλεον μπορει και να ξεχασεις κατι ανοιχτο(φωτα) η αντιστοιχα να εχει καποιο ηλεκτρολογικο προβλημα και να καταναλωνει παθητικα , συνηθως παντως υπαρχουν σημαδια Οχι πια. Στα πιο συγχρονα αυτοκινητα, αν δεν εχει αρκετη δυναμη να γυρισει η μιζα, δεν γινεται απολυτως τιποτα. Μπορει τα λαμπακια στο καντραν να ειναι μια χαρα, αλλα να μην ειναι σε θεση η μπαταρια να το βαλει μπροστα. 2
mindreader Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 Στις 9/4/2017 στις 2:02 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε Μαλλον εσυ εχεις δικιο ... http://www.olatapsaxno.gr/going-out/car-economy/168-mpataries-aftokinitou Μια τέτοια μπαταρία με φορτίο (εντός κυκλώματος) θεωρείται πως είναι σε καλή κατάσταση αν δίνει τάση πάνω από 10,6 V και πάνω, ιδανικά πάνω από 11 με 11,5 V. Η μπαταρία που δίνει τάση μικρότερη ή ίση από 10,5 V (1,75 V ανά στοιχείο) είναι εντελώς εκφορτισμένη. Παιδια, δεν ειμαι ειδικος στο θεμα 'μπαταρια αυτοκινητου', αλλα θελω να λαμβανω καποιες προφυλαξεις, ωστε να μην με αφησει στα κρυα του λουτρου, στη μεση του πουθενα... Ελπιζω οι ειδημονες να μην το δουν αφ'υψηλου αυτο που θα πω... Αγορασα εναν car charger usb, ο οποιος εκτος απο διπλη usb και ταχεια φορτιση, δειχνει και μια ενδειξη των volt της μπαταριας, δηλαδη ποσο δινει. Συγκεκριμενα, αυτο εδω https://tinyurl.com/y32m3ue7 Το οποιο εχει την εξης επεξηγηση περι μετρησης volt και μπαταριας Θεωρειτε το πιο πανω 'υπερβολικο' μεχρι και 'τι περιμενεις απο ενα μαραφετι να σου δειξει', και ισχυει αυτο που ελεχθη πιο πανω "θεωρείται πως είναι σε καλή κατάσταση αν δίνει τάση πάνω από 10,6 V και πάνω, ιδανικά πάνω από 11 με 11,5 V. Η μπαταρία που δίνει τάση μικρότερη ή ίση από 10,5 V (1,75 V ανά στοιχείο) είναι εντελώς εκφορτισμένη." ??? Γιατι το εβαλα στο αμαξι, που ειναι καινουριο σημειωτεον, δυο ετων και με ελαφρα χρηση εκ μερους μου, και η ενδειξη ηταν 12,4 v..... Ειναι ενταξει, και να αγνοησω την πιο πανω 'υποδειξη'; Τι ισχυει;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα