Dakonblackblade Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Ενιαία λαβή και μεγάλες πίσω ροδες είναι βασικά για Ελλάδα 2 1
plasTOST Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 9 ώρες πριν, Dakonblackblade είπε Ενιαία λαβή και μεγάλες πίσω ροδες είναι βασικά για Ελλάδα Πολύ βασικά και χρήσιμα αυτά τα 2 tip με τις λακούβες και τα πεζοδρόμια στην Ελλάδα 1
Dakonblackblade Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Δεν μπορείς να ανεβείς κράσπεδα ή σκαλιά. Είναι μεγάλο πρόβλημα οι μικρές ρόδες. Εγώ χρησιμοποίησα το Stokke και μετα το litetrax της Joie. Το πρώτο είναι φοβερά ογκώδες και βαρύ , στο δρόμο όμως είναι πολύ ανετό. Πλεονέκτημα το μπρος-πισω στο κάθισμακαι η αλλαγή ύψους, . Δεν αξίζει όμως τα λεφτά του. Ειδικά αν έχει κάποιος μικρό αυτοκίνητο ή αρκετά σκαλιά για το σπίτι. Μετά το 3μηνο χρησιμοποίησα της Joie και έπαθα πλάκα. Πολύ ελαφρύ και ευέλικτο, σχετικά φτηνό και άπειρο χώρο στο ''πορτ μπαγκάζ'', βάζεις πολλά πράγματα όπως κουβερτούλες κλπ. Τα μωράκια μετά από 3-4 μήνες θέλουν να βλέπουν μπροστά . Προσωπικά θα το ξανααγόραζα. Κάνει αυτό που πρέπει να κάνουν τα καρότσια. Πηγαίνει άνετα το μωρό βόλτα αλλά και τη μαμά. Χάνω την καλαθούνα (την βρίσκεις από αλλού, ζήτημα να χρησιμοποίησα καλαθούνα πάνω από 5 φορές) και το αυγό για το αυτοκίνητο (είχα πάρει το κάθισμα stages της Joie 0-36 οπότε δεν με ένοιαζε). Απλά τους πρώτους 3 μήνες δε θα είχα το μωρό προς το μέρος μου. Άλλο ένα πλεονέκτημα είναι οι αναρτήσεις καθώς και ο πολύ εύκολος τρόπος που βγαίνουν οι πισω ρόδες αν δεν χωράει στο πλάτος στο αυτοκίνητο. Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2019 από Dakonblackblade
Curtis76 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Dakonblackblade είπε Δεν μπορείς να ανεβείς κράσπεδα ή σκαλιά. Είναι μεγάλο πρόβλημα οι μικρές ρόδες. Εγώ χρησιμοποίησα το Stokke και μετα το litetrax της Joie. Το πρώτο είναι φοβερά ογκώδες και βαρύ , στο δρόμο όμως είναι πολύ ανετό. Πλεονέκτημα το μπρος-πισω στο κάθισμακαι η αλλαγή ύψους, . Δεν αξίζει όμως τα λεφτά του. Ειδικά αν έχει κάποιος μικρό αυτοκίνητο ή αρκετά σκαλιά για το σπίτι. Μετά το 3μηνο χρησιμοποίησα της Joie και έπαθα πλάκα. Πολύ ελαφρύ και ευέλικτο, σχετικά φτηνό και άπειρο χώρο στο ''πορτ μπαγκάζ'', βάζεις πολλά πράγματα όπως κουβερτούλες κλπ. Τα μωράκια μετά από 3-4 μήνες θέλουν να βλέπουν μπροστά . Προσωπικά θα το ξανααγόραζα. Κάνει αυτό που πρέπει να κάνουν τα καρότσια. Πηγαίνει άνετα το μωρό βόλτα αλλά και τη μαμά. Χάνω την καλαθούνα (την βρίσκεις από αλλού, ζήτημα να χρησιμοποίησα καλαθούνα πάνω από 5 φορές) και το αυγό για το αυτοκίνητο (είχα πάρει το κάθισμα stages της Joie 0-36 οπότε δεν με ένοιαζε). Απλά τους πρώτους 3 μήνες δε θα είχα το μωρό προς το μέρος μου. Άλλο ένα πλεονέκτημα είναι οι αναρτήσεις καθώς και ο πολύ εύκολος τρόπος που βγαίνουν οι πισω ρόδες αν δεν χωράει στο πλάτος στο αυτοκίνητο. Και εδω και ενα χρονο έχει βγει και το αντιστοιχο με ροδες που φουσκωνουν και ειναι ακομα πιο ανετο. Λιγες σελιδες πιο πισω εχει αναρτηθει και βιντεο. Το ζαχαρωνα και εγω αλλα ηθελα να κλεινει σαν ομπρελα και πηρα το iglesina.
plasTOST Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Καλό είναι οι ρόδες να είναι με αφρό και όχι με αέρα. Πάντως η Joie βγάζει ποιοτικά προϊόντα. Τουλάχιστον το κάθισμα αυτοκινήτου που έχω είναι άψογο σε σχέση με άλλα που είχα δει.
Gataros Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 14 ώρες πριν, mary είπε Αυτού του τύπου τα καροτσια είναι για ένα και μόνο λόγο : ταξίδι με αεροπλάνο που θα κάτσεις 5 μέρες στο εξωτερικό. Δεν είναι για καμιά ελληνική πόλη γιατί για αρχή δεν υπάρχουν πουθενά σωστά πεζοδρόμια για να ανεβοκατεβαίνεις με καρότσι. Δεν θα πρότεινα την αγορά για μόνιμη χρήση. Αντιθέτως παρατηρώ στις Βρυξέλλες όπου μένω (η οποία πόλη είναι γεμάτη πλακόστρωτο) ότι η πλειοψηφία των γονιών βγαίνουν βόλτα με αυτά, μιας και είναι σβέλτα, ελαφριά και άνετα στη μετακίνηση. Σε αντίθεση με το bugaboo fox που αγοράσαμε, το οποίο αν και πολύ άνετο για τον μπέμπη, κουράζει πάρα πολυ στη μετακίνηση καθημερινά.
tounion Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Αδυνατώ να καταλάβω πως προκύπτει ότι με μεγάλες Ρόδες είναι πιο εύκολη η μετακίνηση... Ειδικά στα πεζοδρόμια της Αττικής... Γούστα είναι αυτά και απόψεις... Όλες δέκτες Εγω πάντως το ΜακΛάρεν με τις μικρές τις ροδες το κατέβαζα μέχρι την ξαπλώστρα στην παραλία με άμμο φουλ και δεν κόλλησε ποτέ και τα stoke τα περνανε στα χέρια ...
mary Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Gataros είπε Αντιθέτως παρατηρώ στις Βρυξέλλες όπου μένω (η οποία πόλη είναι γεμάτη πλακόστρωτο) ότι η πλειοψηφία των γονιών βγαίνουν βόλτα με αυτά, μιας και είναι σβέλτα, ελαφριά και άνετα στη μετακίνηση. Σε αντίθεση με το bugaboo fox που αγοράσαμε, το οποίο αν και πολύ άνετο για τον μπέμπη, κουράζει πάρα πολυ στη μετακίνηση καθημερινά. Μίλησα για Ελλάδα 35 λεπτά πριν, tounion είπε Αδυνατώ να καταλάβω πως προκύπτει ότι με μεγάλες Ρόδες είναι πιο εύκολη η μετακίνηση... Ειδικά στα πεζοδρόμια της Αττικής... Γούστα είναι αυτά και απόψεις... Όλες δέκτες Εγω πάντως το ΜακΛάρεν με τις μικρές τις ροδες το κατέβαζα μέχρι την ξαπλώστρα στην παραλία με άμμο φουλ και δεν κόλλησε ποτέ και τα stoke τα περνανε στα χέρια ... Απλή φυσική είναι. Μεγαλύτερη επιφάνεια, μεγαλύτερη πρόσφυση και καλύτερο πάτημα σε σκληρές επιφάνειες. Δεν έχεις δει να έχουν μωρό σε καρότσι με μικρές ρόδες και αυτό να τρανταζεται; Επισης, τέτοια καροτσια έχουν σκληρες πλαστικές ρόδες με μηδέν ελαστικότητα. Ενώ τα καροτσια με πίσω πιο μεγάλη ρόδα είτε είναι με αέρα όπως του ποδηλάτου (ούτε αυτά τα προτείνω) είτε foam filled. BTW, ούτε τα stokke τα προτείνω. Απορώ γιατί τα παίρνουν. Μηδέν ευκολία διπλώματος, μεγάλο βάρος, overpriced, απαράδεκτα. Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2019 από mary 3
tounion Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, mary είπε Μίλησα για Ελλάδα Απλή φυσική είναι. Μεγαλύτερη επιφάνεια, μεγαλύτερη πρόσφυση και καλύτερο πάτημα. Δεν έχεις δει να έχουν μωρό σε καρότσι με μικρές ρόδες και αυτό να τρανταζεται; Επισης, τέτοια καροτσια έχουν σκληρες πλαστικές ρόδες με μηδέν ελαστικότητα. Ενώ τα καροτσια με πίσω πιο μεγάλη ρόδα είτε είναι με αέρα όπως του ποδηλάτου (ούτε αυτά τα προτείνω) είτε foam filled. BTW, ούτε τα stokke τα προτείνω. Απορώ γιατί τα παίρνουν. Μηδέν ευκολία διπλώματος, μεγάλο βάρος, overpriced, απαράδεκτα. Τελικα μιλάμε για την άνεση του μωρού μέσα στο καρότσι ή για την ευχρηστία στο δρόμο.?? εδώ αναφέρθηκε ότι είναι πιο εύκολα στα πεζοδρόμια κτλ κτλ.. Το μωρό δεν τραντάζεται σε ομαλό έδαφος αντιθέτως τραντάζεται σε ανώμαλο έδαφος ας του έχεις βάλει και Ρόδες 4χ4. Δεν τα λέει αυτά η φυσική ? Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2019 από tounion
Tsoukos87 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Καλησπέρα και απο μένα, εμεις περιμενουμε τωρα το Δεκεμβριο το νεο μελος και παραγγειλαμε μετα απο κριτικες και απο οτι ειδα σε καταστημα απο την οποια το παρηγγειλα απο κοντα ενα της Kikka boo. Kikka Boo Madrid 3 in 1 Μου φανηκε καλο και καλη κατασκευη, σχετικα οχι πολυ βαρυ για να μπορει και μονη της η συζυγος μου να το χειριζεται ή να το φυλαει εαν χρειαστει οταν δεν θα ειμαι μαζι της. Τωρα θα φανει στο χρονο αν ειναι καλη επιλογη.
james01gr Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 city mini jogger gt. το τσουλάς με το ένα χέρι, κλείνει με μία κίνηση, οι πίσω ρόδες βγαίνουν πανεύκολα εάν δεν έχεις χώρο για ύψος στο αυτοκίνητο. οι πλαστικές ρόδες είναι τραγικές και συνήθως τα καρότσια αυτά, όταν το μωρό βαρύνει λίγο, είναι και δύσκολο να το σπρώξεις. οι ρόδες μια χαρά για τα ελληνικά πεζοδρόμια, έχεις επιλογή και ''κλειδώσεις'' την μπροστινή ρόδα και να τσουλάει καλύτερα σε χαλίκι/άμμο 21 ώρες πριν, tounion είπε Τελικα μιλάμε για την άνεση του μωρού μέσα στο καρότσι ή για την ευχρηστία στο δρόμο.?? εδώ αναφέρθηκε ότι είναι πιο εύκολα στα πεζοδρόμια κτλ κτλ.. Το μωρό δεν τραντάζεται σε ομαλό έδαφος αντιθέτως τραντάζεται σε ανώμαλο έδαφος ας του έχεις βάλει και Ρόδες 4χ4. Δεν τα λέει αυτά η φυσική ? όχι ακριβώς. σε καρότσια με λαστιχένιες μεγάλες ρόδες, η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλύτερη και ελέγχεις καλύτερα το καρότσι. Στις 2/11/2019 στις 7:00 ΜΜ, butters είπε Χαιρετώ, είμαστε και μεις σε αναζήτηση καροτσιού. Είδα και τις προηγούμενες σελίδες και μπορώ να πω ότι έχω μια εικόνα. Περιμένουμε το μωρό το Μάρτιο και δεν έχουμε τίποτα από καροτσια / καθίσματα. Σίγουρα θα κάνουμε ταξίδια τους πρώτους 6 μήνες. Πιθανότατα θα μείνουμε και σε μέρη που δε θα υπάρχει διαθέσιμη κούνια ή λίκνο, άρα ίσως το port bebe να μας εξυπηρετήσει. Έχουμε βρει το Hauck Soul Plus trio: https://tinyurl.com/y4kvb748 https://tinyurl.com/yxax3xhn στα €630 με isofix βάση. Περίπου στα ίδια με Inglesina Trilogy (μου φάνηκε λιγότερο καλό). Πως σας φαίνεται σαν προσφορά; το port bebe που αγοράσαμε, πραγματικά το μετάνιωσα. χρησιμοποιήθηκε ελάχιστα. πάρε κάθισμα αυτοκινήτου (το αυγό το αρχικό) το οποίο να μπαίνει στο καρότσι που θα αγοράσεις. γιατί να πας ταξίδι με λίκνο, καρότσι και port bebe και το cherokee να έχεις θα δυσκολευτείς να τα χωρέσεις... το πιθανότερο στα ταξίδια σας, εάν δεν υπάρχει κούνια, να κοιμάται στο κρεβάτι σας το μωρό. ειδικά στο port bebe, με στρώμα πάχους 5 εκατοστά, δεν εμπιστευόμουν να κοιμάται το μωρό εκεί.
Curtis76 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 Τώρα τι συζητάμε? αν οι μεγαλύτερες ροδες είναι πιο ευκολες στο σπρώξιμο του καροτσιού? Προφανώς και ειναι και είναι απλή φυσική. Η ένστασή μου και αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι γιατί να είναι οι πίσω ροδες μεγάλες ενώ οι μπροστά μικρες. Το εβλεπα και δε το καταλαβαινα. Ξαφνικά είδα έναν τουρίστα που είχε καρότσι με μπροστινες τεραστιες και πισω μικρες. Να πω την αλήθεια, συνήθως κολλήμματα έχω στις μπροστινες ρόδες με το iglesina που χρησιμοποιώ και όχι στις πίσω. Αν οι ρόδες είναι με αέρα νομίζω ότι είναι ότι πιο άνετο για το παιδί πάντως, τουλάχιστον έτσι τις παρουσιάζουν και γι αυτο τις έβγαλαν σε παραγωγή. Να κατι τετοιο φαινεται ιδανικο. Πιανεις ευκολα και κουβεντα.
tounion Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 5/11/2019 στις 12:58 ΜΜ, Gataros είπε Αντιθέτως παρατηρώ στις Βρυξέλλες όπου μένω (η οποία πόλη είναι γεμάτη πλακόστρωτο) ότι η πλειοψηφία των γονιών βγαίνουν βόλτα με αυτά, μιας και είναι σβέλτα, ελαφριά και άνετα στη μετακίνηση. Σε αντίθεση με το bugaboo fox που αγοράσαμε, το οποίο αν και πολύ άνετο για τον μπέμπη, κουράζει πάρα πολυ στη μετακίνηση καθημερινά. Φαίνεται δεν είναι τόσο δυνατοί στη φυσική οι συντοπίτες σου. Ανώτερο το εκπαιδευτικό μας σύστημα και ειδικά στις θετικές επιστήμες. 😂 Εδώ έχουμε φτάσει να διαβάζουμε νέες έννοιες όπως ποιότητα κύλισης (!!!!!!!) που επηρεάζεται λέει από το μέγεθος της ρόδας και έχει καλύτερα κρατήματα στις στροφές και μεγαλύτερες τελικές στις ευθείες... σαν τις 19αρες ζάντες ένα πραγμα λες και μιλάμε για ένα BMW X5 Στο κεφάλαιο ΤΡΙΒΗ είχα απουσίες, άμα ξερει κανας καλός στη φυσική να μας πει άμα παίζει ρόλο στην ποιότητα κύλισης η συγκεκριμένη δύναμη και πόσο ρόλο παίζει το μέγεθος της ρόδας.. Επεξ/σία 6 Νοεμβρίου 2019 από tounion
Curtis76 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 23 λεπτά πριν, tounion είπε Φαίνεται δεν είναι τόσο δυνατοί στη φυσική οι συντοπίτες σου. Ανώτερο το εκπαιδευτικό μας σύστημα και ειδικά στις θετικές επιστήμες. 😂 Εδώ έχουμε φτάσει να διαβάζουμε νέες έννοιες όπως ποιότητα κύλισης (!!!!!!!) που επηρεάζεται λέει από το μέγεθος της ρόδας και έχει καλύτερα κρατήματα στις στροφές και μεγαλύτερες τελικές στις ευθείες... σαν τις 19αρες ζάντες ένα πραγμα λες και μιλάμε για ένα BMW X5 Στο κεφάλαιο ΤΡΙΒΗ είχα απουσίες, άμα ξερει κανας καλός στη φυσική να μας πει άμα παίζει ρόλο στην ποιότητα κύλισης η συγκεκριμένη δύναμη και πόσο ρόλο παίζει το μέγεθος της ρόδας.. Ελα τωρα... Λοιπον αν η διαμετρος της ροδας ειναι μεγαλύτερη τότε για το ίδιο εμπόδιο (πχ πετρα) με τη μικρή ρόδα μπορεί να μη μπορείς να προχωρήσεις καν, ενω με μεγαλύτερη να προχωρήσει λόγω ύπαρξης μεγαλύτερης ροπής στρέψης, (η διαφορά ύψους του εμποδίου σε σχέση με το κέντρο της ρόδας ειναι αυτο που κάνει τη διαφορά στις δύο ρόδες). Επίσης σε μια λακούβα, η μία ρόδα θα μπει πιο βαθιά σε σχέση με την άλλη. Ανάλογα με το ποσο βαθια θα μπει, η μία ρόδα μπορεί να μη προχωράει καν, πάλι παιζει ρολο η αποσταση που μπηκε μεσα η ροδα σε σχέση με την ακτίνα της).
tounion Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 Ευχαριστώ για την απάντηση. Πες μου κάτι αλλο σε παρακαλώ. Όταν περνάς τα πεζοδρόμια και δεν υπάρχει ράμπα άρα πρεπει να σηκώσεις στο καρότσι πρώτα μπροστά και μετά τις πίσω ροδες.. σε ποια περίπτωση θεωρείς ότι χρειάζεται μεγαλύτερη δύναμη στα χέρια για το σήκωμα ? Με τις μικρές ή τις μεγάλες ρόδες απαιτείται μεγαλύτερη δυναμη ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα