Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασα στις 28/2/2017 τοις μετρητοίς (699 ευρώ) ένα lenovo yoga book windows, από κατάστημα Γερμανός.Την ίδια ημέρα,κατά την ενεργοποίηση του, διαπιστώθηκε πρόβλημα στο wifi - motherboard και την επομένη το πρωί άρχισαν οι επικοινωνίες με Γερμανό και lenovo γιά την αντιμετώπιση του προβλήματος . Στις 7/3 και μετά από τηλεφωνικές οδηγίες κτλ στο προηγούμενο διάστημα που δεν απέδωσαν, γιατί το πρόβλημα ήταν εμφανέστατο, (ελαττωματικό προϊόν), το πήγα ο ΙΔΙΟΣ στην courier, όπου και στάλθηκε στο επισκευαστικό κέντρο CPI. Έκτοτε και μετά από πάμπολες τηλεφωνικές κλήσεις και αφού ενδιάμεσα κάποιο ανταλλακτικό στάλθηκε μετά την παραγγελία του επισκευαστικού κέντρου, αλλά έφτασε λάθος και έγινε εκ νέου παραγγελία του! , πληροφορούμαι πως αν δεν έχει επισκευασθεί έως τις 7/4, τότε θα γίνει αίτημα αντικατάστασης που θα διαρκέσει κάποιες εργάσιμες κτλ κτλ.

Σήμερα 7/4 ξαναρχίζει το βασανιστήριο της σταγόνας, αφού δεν ήταν σύμφωνα με τα λεγόμενα της lenovo η ημερομηνία έναρξης γιά την αντικατάσταση η 7/4 αλλά η 10/4 (σύμφωνα με την CPI), με όποια παράταση αυτό συνεπάγεται (βλέπε εργάσιμες, αργίες, Πάσχα κτλ κτλ).

Υποθέτω πως είτε επισκευασμένο, (που αποκλείεται), είτε καινούργιο, (πάντα μιλάμε για ελαττωματικό μηχάνημα από την κατασκευή του και στην πρώτη εκκίνηση του), θα έχω αυτό το μηχάνημα των 699 ευρώ μετρητοίς περίπου σε 1 1/5 με 2 μήνες,ίσως και περισσότερο, από την ημερομηνία αγοράς του! , χωρίς εγώ να το έχω χρησιμοποιήσει ούτε ένα λεπτό γιά το λόγο που το αγόρασα.

Για τον συγκεκριμένο υπολογιστή έκανα ταξίδι από την έδρα μου σε γειτονικό μου νησί προκειμένου να το αγοράσω , για τον λόγο ότι υπήρχε ανάγκη να το έχω άμεσα και συγκεκριμένα από την Μύκονο στην Σύρο . Τώρα σε περίπτωση αντικατάστασης (αν θα γίνει και πότε!), θα πρέπει να κάνω πάλι αυτό το ταξίδι προκειμένου να το παραλάβω και όχι στην έδρα μου!!! σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας. Δηλαδή αν ήμουν κάποια στιγμή στην άλλη άκρη της χώρας για τυχαίο λόγο και το είχα αγοράσει βλέποντας το σε κάποιο κατάστημα, θα έπρεπε να ξαναπάω στην άλλη άκρη για να το παραλάβω! Κι αυτό είναι το λιγότερο! Αν κάποιος θα μπορούσε να μου πει γιά το πότε περίπου πρέπει να προγραμματίσω τον επαναπατρισμό του μηχανήματος στο νησί μου και να κάνω τη δουλειά μου, θα ήμουν ευγνώμων. (Γι αυτό γράφω στο forum, ίσως να έχετε κάποια προηγούμενη εμπειρία!).

Η lenovo δέχεται ότι υπολογιστής D.O.A. είναι μόνο αυτός που δεν ενεργοποιείται καθόλου. Αυτός που ενεργοποιείται αλλά άμεσα "παγώνει", που δεν έχει Wi-Fi και που στην ουσία είναι άχρηστος, δεν είναι DOA ! και για τον λόγο αυτό πηγαίνει για επισκευή κι έτσι τιμωρεί εμένα που το αγόρασα, που μου κρατά 699 ευρώ χωρίς να έχω και να χρησιμοποιώ αυτό το προϊόν.

Σε κάθε περίπτωση η μεγάλη καθυστέρηση της επισκευής ή η άρνηση άμεσης αντικατάστασης γιά μηχάνημα που είναι από κατασκευής ελαττωματικό, είναι κατά τη γνώμη μου απαράδεκτη, αφού εκτός από την αφάνταστη ταλαιπωρία τόσων ημερών (μηνών!!!), μου στοίχισε και για τον επαγγελματικό λόγο που το αγόρασα.

Αν αυτό λέγεται after sales support, και μάλιστα για προϊόν που έφτασε στα χέρια μου ελαττωματικό από το πρώτο δευτερόλεπτο, τότε αυτός είναι ο λόγος που δεν πρόκειται να αγοράσω ποτέ πια προϊόντα lenovo.Και φυσικά λόγω της φύσης της δουλειάς μου, θα αποτρέψω κάθε αγορά από την συγκεκριμένη εταιρεία, γιά αυτούς που ζητούν την συμβουλή μου.

Για την πορεία τής επισκευής ή της αντικατάστασης δεν ενημερώθηκε ποτέ από κανένα και με κανέναν τρόπο, παρά μόνο μετά από δικές μου κλήσεις και δική μου πρωτοβουλία.

Θα επανέλθω με νεότερα για το χρονικό διάστημα τής αποκατάστασης ή της αντικατάστασης (πιστεύω εντός του 2017)!!!

Καλό Πάσχα σε όλους!

Δημοσ.

..

Καλό Πάσχα σε όλους!

 

 

Το DOA τις πρώτες 7 μέρες (άλλοι δίνουν και 14 μέρες) οφείλει δια νόμου να στο παρέχει ο πωλητής.

Αυτό σημαίνει ότι έχεις δικαίωμα επιστροφής χρημάτων.

 

Η κατασκευάστρια εταιρία τώρα (οι περισσότερες τουλάχιστον), σου παρέχει DOA αντικατάστασης με καινούριο εφόσον διαπιστωθεί η οποιαδήποτε βλάβη εντός 30 ημερών.

 

 

 

Για ποιό λόγο θέλησες να το επισκευάσεις και όχι να πάρεις τα λεφτά σου πίσω, απορίας άξιο.

 

Πλέον έχει παρέλθει ένας μήνας και δυστυχώς δε μπορείς να κάνεις και πολλά.

 

Θα συνιστούσα να στείλεις email στα κεντρικά της Lenovo στην ευρώπη, καταγράφοντας τον σειριακό και καταγγέλοντας το service της CPI και την άρνηση DOA από μεριάς τους.

 

 

 

 


Για αυτό λέμε, πάρε μονο dell

 

Άσχετο.

  • Like 1
Δημοσ.

Πως θα γινόταν αυτό; Δηλαδή να πάρω τα λεφτά μου η άλλο μηχάνημα; Με τη βία; Η με κάποιον άλλον τρόπο; Κάθε συμβουλή δεκτή κι ευχαριστώ γι αυτό!

Δημοσ.

Εχει προβλημα το laptop και το δινεις για doa και σου αρχιζουν τα μα-μου-σου-του και σου λενε πως πρεπει να το ελεγξει το "επισκευαστικο" κεντρο και δεν ξερω ποιος αλλος?

Τους λες "λαθος εκανα, δουλευει μια χαρα.. Απλα θελω να κανω υπαναχωρηση αγορας"

Επιμενεις κ παιρνεις τα χρηματα σου στο χερι.

Το χω κανει 3 φορες στο πλαισιο...

  • Like 1
Δημοσ.

Εχει προβλημα το laptop και το δινεις για doa και σου αρχιζουν τα μα-μου-σου-του και σου λενε πως πρεπει να το ελεγξει το "επισκευαστικο" κεντρο και δεν ξερω ποιος αλλος?

Τους λες "λαθος εκανα, δουλευει μια χαρα.. Απλα θελω να κανω υπαναχωρηση αγορας"

Επιμενεις κ παιρνεις τα χρηματα σου στο χερι.

Το χω κανει 3 φορες στο πλαισιο...

 

Αυτό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορώ να το κάνω και τώρα; Έχω ταλαιπωρηθει πάρα πολύ και τους αξίζει κάτι τέτοιο

 

Σου έδωσαν μαζί με την απόδειξη (ή στο πίσω μέρος της απόδειξης) κάποιο έντυπο που να σου δείχνει τα δικαιώματα σου για επιστροφή?

 

Αν ναι, δικαίωμα υπαναχώρησης έχεις μέσα σε 7 - 14 μέρες (όσο αναγραφόταν).

Αν όχι, τότε δικαίωμα υπαναχώρησης έχεις αν δεν απατώμαι εντός 12 μηνών στα σίγουρα (και ανάλογα τη νομοθεσία στην κάθε χώρα έως ίσως και 6 χρόνια).

 

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/59-polisi-apo-apostasi.html

 

https://www.ekpizo.gr/el/%CF%84%CE%BF_%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BF_%CE%BC%CE%B1%CF%82/%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%AF%CF%89%CE%BC%CE%B1-%CF%85%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82

Επεξ/σία από plpapadopoulos
  • Moderators
Δημοσ.

..

 

 

Το DOA τις πρώτες 7 μέρες (άλλοι δίνουν και 14 μέρες) οφείλει δια νόμου να στο παρέχει ο πωλητής.

Αυτό σημαίνει ότι έχεις δικαίωμα επιστροφής χρημάτων.

 

Η κατασκευάστρια εταιρία τώρα (οι περισσότερες τουλάχιστον), σου παρέχει DOA αντικατάστασης με καινούριο εφόσον διαπιστωθεί η οποιαδήποτε βλάβη εντός 30 ημερών.

 

 

 

Για ποιό λόγο θέλησες να το επισκευάσεις και όχι να πάρεις τα λεφτά σου πίσω, απορίας άξιο.

 

Πλέον έχει παρέλθει ένας μήνας και δυστυχώς δε μπορείς να κάνεις και πολλά.

 

Θα συνιστούσα να στείλεις email στα κεντρικά της Lenovo στην ευρώπη, καταγράφοντας τον σειριακό και καταγγέλοντας το service της CPI και την άρνηση DOA από μεριάς τους.

 

 

 

 

 

 

Άσχετο.

Το doa δεν είναι υποχρέωση από νόμο είναι καθαρά στο χέρι του καταστήματος αν το προσφέρει, εφόσον μιλάμε για αγορά από κατάστημα, δεν έχει το δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερών για να πάρει τα χρήματα του πίσω (ισχύει μόνο σε παραγγελίες εξ αποστάσεως)

 

Και οι 2 σελίδες που βάζεις είναι για αγορές από απόσταση

 

Τουλάχιστον από τα λεγόμενα αγορά έγινε από κατάστημα

Δημοσ.

δε συμφωνω απλα επεσε στη ''περιπτωση''ο φιλος

 

Αυτής της γνώμης είμαι κι εγώ.

 

Δεν υπάρχουν καλύτερες και χειρότερες εταιρίες, όλες την τσέπη τους κοιτάνε, είναι να μή σου τύχει και πώς θα το χειριστείς αν σου τύχει.

  • Like 2
Δημοσ.

δε συμφωνω απλα επεσε στη ''περιπτωση''ο φιλος

Μα και εγώ για αυτό το έγραψα, επειδή μπορεί να πέσεις στην περίπτωση και όχι μονο μια φορά αλλά πολλές.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...