Προς το περιεχόμενο

Live For Speed


Grinder

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Ψυχραιμία

Συμπαθητικό το LFS αλλά μην τρελαθούμε κιόλας; Έχει ασχοληθεί κανείς με GT Legends και GTR2;;;;; Το LFS

μοιάζει για Game Boy μετά απ'αυτά... Και δε μιλάω μόνο για γραφικά και ήχους που αν έχεις δυνατό σύστημα είναι... ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ! Μιλάω για τη γενικότερη αίσθηση, από το FFB μέχρι τις κινήσεις του αμαξώματος πάνω στην ανάρτηση... Κάπου έχει υπερτιμηθεί το LFS... 30+ ευρώ για ένα μισοτελειωμένο εξομοιωτή σε Alpha version, με τραγικό ήχο, απλά επαρκή γραφικά, ψεύτικα αυτοκίνητα και πίστες, και απλά καλά physics που όμως δεν είναι και τα καλύτερα στον κόσμο... Χμμμ, ευχαριστώ δε θα πάρω! Και έχω δοκιμάσει πολλούς εξομοιωτές, δεν κάνω και τίποτε άλλο στο pc, virtual racer είμαι κι εγώ. Στα θετικά βάζω το αλά-4T Safetrack training που έχει αλλά ως εκεί.

Στο hard-core αυτό στυλάκι θα συμπεριλάμβανα οπωσδήποτε και το Netkar Pro, που όμως θέλει τη G25 για να δουλέψει σωστά (την περιμένω με τον Αη-Βασίλη).

Από κει και πέρα, @ Voodooman, τι εννοείς απογοήτευση από το Race; Είναι αν μη τι άλλο μια διαφορετική εκδοχή του GTR2 και πραγματικά από τη Simbin μέχρι τώρα δεν έχω δει τίτλο που να μην είναι all-time classic... GT Legends παίζει κανείς online εδώ;

Φίλε Greek_Tornado, τα πάντα είναι υποκειμενικά και κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να του αρέσει (ή να μη του αρέσει) το οτιδήποτε. Υπάρχουν όμως και κάποια πράγματα που είναι αντικειμένικά. Το LFS λοιπόν, αντικειμενικά είναι ο μόνος προσομοιωτής που υπολογίζει τη φυσική της ανάρτησης και των ελαστικών σε πραγματικό χρόνο! Το ίδιο κάνει και για την χροιά κι ένταση των ήχων. Οι υπόλοιποι προσομοιωτές χρησιμοποιούν πίνακες έτοιμων δεδομένων και samples που απλά τα αντιστοιχούν σε διάφορες περιπτώσεις. Επίσης το LFS είναι ο μοναδικός προσομοιωτής που σου δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσεις τις ικανοτητές σου σε διάφορες κατηγορίες αυτοκινήτων (από καθημερινά Μίνι Κούπερ και μικρά GTi μέχρι αγωνιστικά GTR και Φόρμουλες). Είναι επίσης ο μοναδικός προσομοιωτής που σου παρέχει και τετρακίνητα αυτοκίνητα, αν το θυμάμαι καλά. Έχει επίσης βραβευτεί επανειλλημένως στο διαδίκτυο απο εξειδικευμένα sites κι έχει παρουσιαστεί και στην βρετανική τηλεόραση στο Motors TV. Τέλος, αν γνωρίζεις άλλον προσομοιωτή που σε αφήνει να ρυθμίσεις τη θέαση οδήγησης και στους 3 άξονες σε σχεδόν άπειρες διαβαθμίσει καθώς επίσης να οσυ δίνει στο τιμόνι τόσο αναλυτική πληροφόρηση το force-feedback, σε παρακαλώ να μου τους αναφέρεις. Τώρα αν όλα αυτά σου ακούγονται απλώς συμπαθητικά και σε παραπέμπουν σε... GameBoy, γούστα είναι αυτά :P

 

Για μένα τα GTL και GTR2 είναι οι μόνοι προσομοιωτές που μπορούν να σταθούν σχεδόν επάξια δίπλα στο LFS μιας και υπερτερούν στους τομείς που υστερεί το LFS (βασικά σε ήχο, γραφικά, AI και στο ότι χρησιμοποιούν πραγματικές πίστες και αυτοκίνητα.. btw, στο patch U35 έχει βελτιωθεί αρκετά ο ήχος του LFS), αλλά υστερούν στους τομείς που υπερτερεί το LFS (βασικά σε φυσική, force-feedback, online και σφαιρικότητα σε κατηγορίες αυτοκίνησης).

 

Όσο για το Race... είσαι ο πρώτος που συναντάω να έχει δοκιμάσει LFS, GTL και GTRx και του άρεσε το Race.

 

Μιας και μίλησες για φυσική ανάρτησης και ελαστικών εκθειάζοντας το GTR2, δοκίμασε στο LFS να πατήσεις το F την ώρα που τρέχεις με οποιοδήποτε αμάξι για να δεις real-itme τις κάθετες δυνάμεις που εξασκούνται πάνω στα ελαστικά, το F9 για να δεις real-itme θερμοκρασίες και φθορές πέλματος (εσωτερικά και εξωτερικά) δυνάμεις G, αν έχουν πιάσει χώμα ή όχι και το F10 για να δεις real-itme κάθετες, εγκάρσιες και οριζόντιες δυνάμεις που δέχονται οι αναρτήσεις, καθώς επίσης και το αν έχουν υποστεί ζημιές και σε ποιο βαθμό.

 

Για αυτό σου λέω, πολύ καλά και τα GTL και GTR2, αλλά το LFS είναι σε άλλη κλάση σε ότι αφορά τη φυσική! Τα 35 ευρώ που ζητάνε είναι πολύ λίγα συγκριτικά με αυτό που σου προσφέρει ο προσομοιωτής (σε αντίθεση με τα 50 που σου ζητάει το GTR2 με π.χ. 3 κάμερες οδήγησης όλες κι όλες, οι δυο εκ των οποίων είναι καπό και άσφαλτος... έλεος, ακόμα και το NFS έχει περισσότερες που λέει ο λόγος... ή μήπως το GameBoy :) )

  • Απαντ. 119
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σωστά σε γενικές γραμμές αυτά που λες αλλά διαφωνώ στα σημεία. Για το Race έχω τρέξει το demo μόνο οπότε δε μπορώ να χω σφαιρική άποψη, αλλά σαν εξομοίωση μου δωσε την ίδια γεύση με τους υπόλοιπους τίτλους της Simbin. Από κει και πέρα, συμφωνώ ότι έχει καλή ίσως την καλύτερη φυσική το LFS, αλλά από την άλλη η αίσθηση που εισπράτεις δε συγκρίνεται με GTR2. ΕΙΔΙΚΑ στο FFB, αν έχεις τιμονιέρα τουλάχιστο που υποστηρίζεται από τον εξομοιωτή όπως Momo Racing ή G25, απλά δεν έχω βρει αντίπαλο για GTR2. Και δε μιλάω μόνο για τους κραδασμούς του κινητήρα, μιλάω για τα πάντα! Σε σύγκριση με αυτό το ζωντανό τιμόνι, το LFS ναι μεν έχει σωστό FFB αλλά μοιάζει "μουγκό". Καμία σχέση, στο FFB ειδικά θα επιμείνω ότι είναι μακράν καλύτερο το GTR2 (και το GT Legends).

Όσο για το αν έχει κάμερες ή όχι, πραγματικά δε με καίει καθόλου σε έναν εξομοιωτή καθότι πάντα υποτίθεται οδηγάμε στα games αυτά από in-car (δε γίνεται να ξέρεις που πατάνε οι τροχοί σου αλλιώς). Οπότε δεν είναι μειονέκτημα αυτό. Και έτσι για την ιστορία, αν δοκιμάσεις την ομάδα πλήκτρων PgUp, PgDn, Del, Ins, Home, End θα δεις ότι και το GTR2 (και GTLegends) έχει πάνω από 20 κάμερες!

Εν τέλει στο μόνο που υστερεί είναι το online, το οποίο ε, εντάξει είναι και θέμα κοινότητας. Υπάρχουν πρωταθλήματα online και στα GTR2, GTL...

Επίσης, η αίσθηση που εισπράτω από τη συμπεριφορά των ελαστικών στο GTR2 είναι μια χαρά, το αν το βλέπω ή όχι να συμβαίνει με τα κολπάκια που έχει το LFS δεν είναι απόδειξη ότι έχει γίνει καλύτερη δουλειά στα physics...

Πάντως συμφωνώ ότι είναι ο μοναδικός εξομοιωτής με τέτοια ποικιλία σε αυτοκίνητα, όλα σωστά και προσεκτικά μοντελοποιημένα. Μέχρι τώρα σωστά 4κίνητα έτρεχα μόνο στο Richard Burns για παράδειγμα. Θα επανέλθω για το LFS όταν πάρω και τη G25 με συμπλέκτη και 900 μοίρες στροφή, θα πρέπει να το αλλάξει αρκετά.

Δημοσ.
Σωστά σε γενικές γραμμές αυτά που λες αλλά διαφωνώ στα σημεία. Για το Race έχω τρέξει το demo μόνο οπότε δε μπορώ να χω σφαιρική άποψη, αλλά σαν εξομοίωση μου δωσε την ίδια γεύση με τους υπόλοιπους τίτλους της Simbin. Από κει και πέρα, συμφωνώ ότι έχει καλή ίσως την καλύτερη φυσική το LFS, αλλά από την άλλη η αίσθηση που εισπράτεις δε συγκρίνεται με GTR2. ΕΙΔΙΚΑ στο FFB, αν έχεις τιμονιέρα τουλάχιστο που υποστηρίζεται από τον εξομοιωτή όπως Momo Racing ή G25, απλά δεν έχω βρει αντίπαλο για GTR2. Και δε μιλάω μόνο για τους κραδασμούς του κινητήρα, μιλάω για τα πάντα! Σε σύγκριση με αυτό το ζωντανό τιμόνι, το LFS ναι μεν έχει σωστό FFB αλλά μοιάζει "μουγκό". Καμία σχέση, στο FFB ειδικά θα επιμείνω ότι είναι μακράν καλύτερο το GTR2 (και το GT Legends).

Όσο για το αν έχει κάμερες ή όχι, πραγματικά δε με καίει καθόλου σε έναν εξομοιωτή καθότι πάντα υποτίθεται οδηγάμε στα games αυτά από in-car (δε γίνεται να ξέρεις που πατάνε οι τροχοί σου αλλιώς). Οπότε δεν είναι μειονέκτημα αυτό. Και έτσι για την ιστορία, αν δοκιμάσεις την ομάδα πλήκτρων PgUp, PgDn, Del, Ins, Home, End θα δεις ότι και το GTR2 (και GTLegends) έχει πάνω από 20 κάμερες!

Εν τέλει στο μόνο που υστερεί είναι το online, το οποίο ε, εντάξει είναι και θέμα κοινότητας. Υπάρχουν πρωταθλήματα online και στα GTR2, GTL...

Επίσης, η αίσθηση που εισπράτω από τη συμπεριφορά των ελαστικών στο GTR2 είναι μια χαρά, το αν το βλέπω ή όχι να συμβαίνει με τα κολπάκια που έχει το LFS δεν είναι απόδειξη ότι έχει γίνει καλύτερη δουλειά στα physics...

Πάντως συμφωνώ ότι είναι ο μοναδικός εξομοιωτής με τέτοια ποικιλία σε αυτοκίνητα, όλα σωστά και προσεκτικά μοντελοποιημένα. Μέχρι τώρα σωστά 4κίνητα έτρεχα μόνο στο Richard Burns για παράδειγμα. Θα επανέλθω για το LFS όταν πάρω και τη G25 με συμπλέκτη και 900 μοίρες στροφή, θα πρέπει να το αλλάξει αρκετά.

 

Το Race ΔΕΝ το έχει φτιαξει η ίδια ομάδα προγραμματιστών που έχει φτιάξει τα GTRx... η ομάδα αυτή έφυγε από την SimBin και φτιάχνει νεό προσομοιωτή (το όνομα του οποίου μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή). Και το αποτέλεσμα είναι παραπάνω από φανερό στο μετριότατο Race.

 

Για τις κάμερες του LFS, όταν γράφω για σχεδόν άπειρες ρυθμίσεις και στους 3 άξονες φυσικά και εννοώ στο in-car view (τα PgUp, Home, κλπ του GTR2 όσες φορές και να τα πατήσεις ΜΙΑ in-car κάμερα σου βγαζουν από ότι θυμάμαι).

 

Για τη φυσική, είναι όπως είπαμε υποκειμενικό και βασίζεται εν πολλοίς στην εμπειρία του καθενός τόσο σε sims όσο και στην πραγματικότητα. Εγώ σου ανάφερα τους αντικειμενικούς παράγοντες σύγκρισης μεταξύ των δυο προσομοιωτών. Και φυσικά θα διαφωνήσω ως προς την υλοιποίηση του Force Feedback... η πληροφόρηση που παίρνεις στο τιμόνι από τις διαρκείς μετατοπίσεις βάρους του αυτοκινήτου στις στροφές στο LFS είναι μακράν πιο λεπτομερείς και αξιοποιήσιμες από ότι στο GTR2 (έχεις δοκιμάσει να τρέξεις π.χ. με το UFR ή το MRT σε οποιαδήποτε ειδική διαδρομή της South City; Αν όχι, δοκίμασέ το και ξανασυζητάμε).

 

Τέλος, μην περιμένεις ότι με την G25 θα δεις δραματικές διαφορές ή ότι π.χ. θα σου λύσει τίποτα οδηγικά προβλήματα σε οποιονδήποτε προσομοιωτή. Μάλλον το αντίθετο θα συμβεί, ιδιαίτερα αν αρχίσεις να οδηγείς με συμπλέκτη και H Shifter. Αυτό που θα σου προσφέρει είναι πιο ρεαλιστική αίσθηση π.χ. στο πενταλ και ειδικά στο φρένο (επειδή είναι πνευματικά και το φρένο έχιε βάρος). Διαφορά με τη G25 θα δείς μόνο αν... λιώσεις για να μάθεις τεχνικές, όπως είναι η μύτη-τακούνι και θ ασε βοηθήσει να μάθεις ή να τελειοποιήσεις (αν το γνωρίζεις ήδη) το trail-braking στα περάσματά σου από τις στροφές... θέλει όμως πολλή δουλεια! Συν ότι ακόμα έχει προβλήματα με τους drivers της.

Δημοσ.

Από το GTR1, η εσωτερική κάμερα μπορεί να ζουμάρει και να μετακινηθεί πάνω κάτω όπως βολεύει τον καθένα... Όπως στο lfs... Και βέβαια, σε όλα αυτά με ini mods, την κάνεις ότι θες.

Δημοσ.

OK, με έπεισες έχει καλή φυσική. Χάζευα τις θερμοκρασίες των ελαστικών αρκετή ώρα :D

ΔΕΝ πείθομαι ότι είναι καλύτερο από τα GTR2 και GTL καθότι κι εκεί σε 3 σημεία μετράνε το πέλμα, και έχει φθορά και κλαταρίσματα αντίστοιχα, αλλά για να μαι ειλικρινής ίσως το χα υποτιμήσει και το LFS. Σίγουρα θα είναι πολύ καλύτερο όταν τελειώσει. Το θέμα είναι: ΔΕΝ έχω πιστωτική και έτσι με αποκλείει από αγοραστή... :(

Το άλλο μου πρόβλημα είναι ότι παίζεται μόνο online ουσιαστικά και αυτό δεν είναι πάντα καλό (lag, κακή συμπεριφορά άλλων οδηγών, αναμονή κλπ). Πάντως θέλω να το αγοράσω αλλά δεν ξέρω άλλο τρόπο εκτός πιστωτικής... Για να μαι ειλικρινής θα το αγόραζα μόνο και μόνο για να τρέχω με μια ελληνική ομάδα εκπροσωπώντας τη χώρα μου online, σε μάχες μεταξύ εθνικών ομάδων, αυτό θα πρέπει να "λέει" πολύ.

Όσο για τις πληροφορίες για τη G25 χίλια ευχαριστώ, δεν ήξερα ότι έχει πνευματικό φρένο!!! Νόμιζα απλά καλύτερο σύστημα ελατηρίων από τη Momo που έχω. Τώρα θα με κάνεις να την αγοράσω και νωρίτερα!! Όσο για trailbraking, στο GTL τουλάχιστο το χω λιώσει! Για μύτη-τακούνι, το συζητάμε :) Θα μου πάρει λίγο καιρό να το συνηθίσω όντως...

Λοιπόν, με πείσατε, αλλά πού ψωνίζω;

Δημοσ.
OK, με έπεισες έχει καλή φυσική. Χάζευα τις θερμοκρασίες των ελαστικών αρκετή ώρα :D

ΔΕΝ πείθομαι ότι είναι καλύτερο από τα GTR2 και GTL καθότι κι εκεί σε 3 σημεία μετράνε το πέλμα, και έχει φθορά και κλαταρίσματα αντίστοιχα, αλλά για να μαι ειλικρινής ίσως το χα υποτιμήσει και το LFS. Σίγουρα θα είναι πολύ καλύτερο όταν τελειώσει. Το θέμα είναι: ΔΕΝ έχω πιστωτική και έτσι με αποκλείει από αγοραστή... :(

Το άλλο μου πρόβλημα είναι ότι παίζεται μόνο online ουσιαστικά και αυτό δεν είναι πάντα καλό (lag, κακή συμπεριφορά άλλων οδηγών, αναμονή κλπ). Πάντως θέλω να το αγοράσω αλλά δεν ξέρω άλλο τρόπο εκτός πιστωτικής... Για να μαι ειλικρινής θα το αγόραζα μόνο και μόνο για να τρέχω με μια ελληνική ομάδα εκπροσωπώντας τη χώρα μου online, σε μάχες μεταξύ εθνικών ομάδων, αυτό θα πρέπει να "λέει" πολύ.

Όσο για τις πληροφορίες για τη G25 χίλια ευχαριστώ, δεν ήξερα ότι έχει πνευματικό φρένο!!! Νόμιζα απλά καλύτερο σύστημα ελατηρίων από τη Momo που έχω. Τώρα θα με κάνεις να την αγοράσω και νωρίτερα!! Όσο για trailbraking, στο GTL τουλάχιστο το χω λιώσει! Για μύτη-τακούνι, το συζητάμε :) Θα μου πάρει λίγο καιρό να το συνηθίσω όντως...

Λοιπόν, με πείσατε, αλλά πού ψωνίζω;

Χμμμ.. βρε συ οι θερμοκρασίες δεν είναι για να τις χαζεύεις, αλλά για να βλέπεις πότε πλησιάζουν τα ελαστικά σου στη θεμοκρασία βέλτιστης απόδοσης (έχεις 3 ή 4 διαφορετικούς τύπους ελαστικών για το κάθε αυτοκίνητο) και να κανονίσεις πότε θα πιέσεις και πότε θα χαλαρώσεις το ρυθμό σου.

 

Βασικά δεν προσπαθώ να σε πείσω ότι το LFS είναι καλύτερο από κάποιο άλλο, γιατί ξαναλέω πως το καλύτερο είναι σχετικό. Άλλος π.χ. θεωρεί καλύτερο όποιο έχει καλύτερα γραφικά ή/και ήχο, άλλος όποιο έχει καλύτερη φυσική ή/και force-feedback, άλλος όποιο έχει καλύτερο multiplay και πάει λέγοντας.

 

Απλά επειδή εμφανίστηκες μηδενιστικός για το LFS (θα μου επιτρέψεις να πω και... ανημέρωτος) κι επειδή το φόρουμ το διαβάζουν πολλές χιλιάδες ανθρώπων καθημερινά, δεν ήθελα να δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για έναν τίτλο που κατά την άποψή μου αδικείται πολύ από το ότι επειδή αποτελεί προσπάθεια 3 μόλις ανθρώπων και όχι μεγάλης εταιρίας δεν τυγχάνει της διαφήιμσης και της προσοχής που του αρμοζει.

 

Όπως ξανάγραψα, τα GTL και GTR2 είναι οι δυο άλλοι προσομοιωτές που μαζί με το LFS θα πρότεινα σε οποιονδήποτε θελήσει να ασχοληθεί σοβαρά με το sim-racing (το Race μπορεί κάλλιστα να το πετάξει στο καλάθι των αχρήστων), αλλά αν ήθελε μόνο ένα τότε αβλεπί θα του πρότεινα το LFS.

 

Σε ότι αφορά το single-player που όντως υστερεί σημαντικά το LFS (για αυτό και ονομάζεται online simulator), μεγάλο μέρος του μειονεκτήματος αυτού αναπληρώνει το εκπληκτικό LFS World, όπου δοκιμάζεις OFFLINE τις δυνάμεις σου σε παγκόσμιο επίπεδο!

 

Aν θες να αγοράσεις το LFS χωρίς πιστωτική κάρτα μπορείς είτε να καταθέσεις τα χρήματα στη τράπεζα, είτε να στο αγοράσει κάποιος άλλος που έχει πιστωτική κάρτα. Και για τα δυο υπάρχει πρόβλεψη, με τις λεπτομέρειες να αναγράφονται στη σχετική ενότητα της επίσημης ιστοσελίδας. Μπορείς επίσης να βγαλεις μια από αυτές τις Attica cards (ή όπως αλλιώς λέγονται) μόνο και μόνο για ν ααγοράσεις το LFS.

 

Σε ότι αφορά το online, δεν το συζητάμε... το LFS είναι μακράν ο δημοφιλέστερος online προσομοιωτής αγωνιστικής οδήγησης, με μέσο όρο 500 online racers ανά πάσα στιγμή!

 

Τέλος, ακόμα και η ευχή σου για ελληνική ομάδα του LFS είναι ήδη πραγματοποιημένη αρκετό καιρό τώρα. Ονομάζεται Greek Virtual Racing team (GVR), διαθέτει blog, φόρουμ, τέσσερις 24ωρους servers για προπονήσεις και αγώνες (2 demo και 2 S2), εναν 24ωρο server φωνητικής επικοινωνίας μέσω του Ventrilo και φυσικά δικά της skins για όλα τα αυτοκίνητα. Βρίσκεται μάλιστα σε εξέλιξη και εσωτερικό πρωτάθλημα της GVR, με την demo έκδοση του LFS, όπου τρέχουμε μόνο Έλληνες, με απώτερο στόχο τη συμμετοχή μας ως GVR στο επίσημο πρωτάθλημα του LFS, το OLFSL.

 

Για αυτό σου λέω, το καλύτερο είναι... σχετικό :mrgreen:

Δημοσ.
Από το GTR1, η εσωτερική κάμερα μπορεί να ζουμάρει και να μετακινηθεί πάνω κάτω όπως βολεύει τον καθένα... Όπως στο lfs... Και βέβαια, σε όλα αυτά με ini mods, την κάνεις ότι θες.

Στο GTR2 γνωριζω μονάχα 2 ρυθμίσεις για πάνω/κάτω και μπρος/πίσω, αλλά με πάρα πολύ μικρές διαδρομές. Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο Στέφανε που μου διαφεύγει.

Δημοσ.

ναι, δεν έχει τεράστιες διαδρομές, όσο ένα κανονικό αυτοκίνητο θα έλεγα;).

 

edit: εννοείται πως από το player.ini, πας όπου θες...

Δημοσ.
ναι, δεν έχει τεράστιες διαδρομές, όσο ένα κανονικό αυτοκίνητο θα έλεγα;).

 

edit: εννοείται πως από το player.ini, πας όπου θες...

Ρώτησα επειδή έγραψες "...όπως στο lfs..." Δεν είναι καθόλου όπως στο LFS ;)

 

To .ini δεν είναι και η καλύτερη λύση, διότι δεν γίνεται κάθε τρεις και λίγο να καταφεύγεις στο .ini για να φτιάξεις τη θέαση σου. Στα τελευταία patches του LFS όχι μόνο μπορείς να φτιάξεις τη θέαση σου ελεύθερα σε 3 άξονες + 1 ακόμα για pitch, αλλά τις αποθηκεύει κιόλας για κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά (μέχρι και τη θέση του καθρέφτη). Πολύ χρήσιμο, μιας και το κάθε αμάξι έχει εντελώς διαφορετικό κόκπιτ, όχι μόνο αισθητικά αλλά και σε διαστάσεις.

 

Και κάτι για όσους χρησιμοποιούν οποιοδήποτε patch του LFS από το U32 και μετά: http://gvr.gameplanet.gr/viewtopic.php?t=114

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.
Thanx SGP, αν και δε καταλαβα απολυτως αυτα περι authenticate.

 

Οντος ειναι πολυ καλο.

Δε με απασχολει το on-line, αυτο που εγω ειδα ειναι ενας παρα πολυ καλος Simulator για πίστα.

 

Εχεις καταφερει να παιξεις με πληκτρολογιο? Γινεται?

Μονο με τιμονι μπορω να το δουλεψω. Ετσι απο απορια ρωταω δεν εχω σκοπο να αφησω το τιμονακι! :D

 

Παντως πολλα παγκοσμια ρεκορ εγιναν με ποντικι.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

γεία σας fun του παιχνιδιού. θέλω να σας ρωτήσω μερικά πράγματα.

έχω το LFS S2

1 δεν μπορώ να βρώ πως να βάλω χωμάτινα λάστιχα

2 όταν πάω να παίξω online δεν βρήσκει κανένα server

Δημοσ.

καταρχάς μιά και καλή θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι το fun με την έννοια που χρησιμοποιείται πολύ συχνά είναι ΛΑΘΟΣ!!!!! Το σωστό είναι fan που δεν βγαίνει από το ανεμιστήρας αλλά ως σύντμιση του fanatic. Και αφού το ξεπεράσαμε αυτό πάμε στο post σου:

1. Στο garage (εκεί που βάφεις το αυτοκίνητο στη πρώτη οθόνη), έχει tabs με όλα τα set-up settings, ένα από αυτά αφορά τα λάστιχα από όπου μπορείς να αλλάξεις σε χωμάτινα.

2. Έχεις το Demo ή τη full έκδοση? Πας στο lobby και δε βρίσκει κανένα server?

Δημοσ.

Μήπως έχεις παλαιότερη έκδοση του παιχνιδιού?

Η τελευταία έκδοση είναι η S2 W. Την έκδοση την γράφει στην κεντρική σελίδα του παιχνιδιού κάτω αριστερά.

Αν δεν έχεις περάσει το W patch μπορείς να το κατεβάσεις από εδώ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...