adi32 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2006 το τιμονι κανει σαν να οδηγει μονο του στην ευθεια κανει οποτε θελει περα δωθε (οπως ζεσταινουν τα λαστιχα στη φορμουλα) αλλες φορες κανει αναποδο τιμονι ............. στοιχειωμενο ειναι ?
migf1 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 το τιμονι κανει σαν να οδηγει μονο του στην ευθεια κανει οποτε θελει περα δωθε (οπως ζεσταινουν τα λαστιχα στη φορμουλα) αλλες φορες κανει αναποδο τιμονι ............. στοιχειωμενο ειναι ? Χμμμ, ίσως τελικά να είναι θέμα ρύθμισης. καταρχήν κατέβασε το patch U30 που μεταξύ άλλων αλλάζει και τη ρουτίνα ελεγχου των χειριστηρίων. Επίσης, από τους drivers του τιμονιού (στο control panel των Windows) απενεργοποίησε την επιλογή Centering Force Spring ή όπως αλλιώς τη λέει (είναι η ρύθμιση που επαναφέρει το τιμόνι στο κέντρο... το LFS δεν την χρειάζεται, γιατί το κάνει μόνο του). Πες μας νεότερα !
adi32 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 ποιο patch κατεβαζω? γιατι εβαλα το πρωτο και μετα δεν ετρεχε καν το παιχνιδι και ξανααλλαξα το exe για να παιξει στο control panel εβαλα το default spring στο 0 και οχι always on (το προβλημα ειναι μονο οταν εχω ενεργοποιημενη την αναδραση)
migf1 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Κατατοπιστικότατο το ss φίλε adi32... υπάρχουν αρκετές ρυθμίσεις που χρειάζεται να αλλάξεις. Για αρχή, βλεπω πως ενώ έχεις (ορθώς) ορίσει ξεχωριστούς άξονες για γκάζι και φρένο μέσα στο LFS, στο πινακάκι τα έχεις βάλει και τα δυο στον ίδιο άξονα (τον 1). Λογικά υπάρχει αντίστοιχη ρύθμιση και στους drivers του τιμονιού σου (combined axes ή separate axes), οπότε θα πρέπει να βάλεις την ίδια ρύθμιση και στους drivers και στο LFS. Ξεχωριστοί άξονες σημαίνει ότι μπορείς να πατάς ταυτόχρονα γκάζι και φρένο, ενώ συνδυασμένοι (combined) σημαίνει πως για να πατήσεις φρένο πρέπει πρώτα να αφήσεις το γκάζι και το ανάποδο (δνε το θέλεις αυτό). Έπειτα, στις μοίρες πρέπει να ορίσεις τις μέγιστες μοίρες περιστροφής του τιμονιού σου από άκρη σε άκρη. Τα τιμόνια που κυκλοφορούν στην αγορά έχουν είτε 180, είτε 200, είτε 270, είτε 900 μοίρες περιστροφής (900 μοίρες έχουν μόνο η G25 και η DFP). Τέλος για το patch, είναι το U30 και το ξεζιπάρεις μέσα στον κεντρικό φάκελο του LFS (κράτα τον ένα backup καλού-κακού, αν και είσαι ο 1ος που ακούω να έχει πρόβλημα με το patch U30). Απλά όταν περάσεις το patch U30 θα χρειαστεί να ξανασετάρεις το τιμόνι σου μέσα στο LFS... δλδ να επιλέξεις Επαναδιακρίβωση Αξόνων, να πατήσεις τέρμα το γκάζι, μετά τέρμα το φρένα και να στρίψεις το τιμόνι σου από άκρη σε άκρη, για να καταλάβει το LFS πόσους άξονες έχεις καθώς και τα όρια τους ώστε να τους αναγράψει στο δεξί πινακάκι. Μετά τους ορίζεις εσύ στο κεντρικό πινακάκι. Αν δεν σου κάνει κόπο στείλε κι ένα ss από τις ρυθμίσεις του τιμονιού σου από τους drivers του.
kaynd Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Εμένα δε μου μοιάζουν αυτά για προβλήματα. Αυτό που βλέπεις είναι το force feedback απλά επειδή μεταφράζεται σε λίγες μοίρες φαίνονται πολύ έντονες οι αντιδράσεις του. Αυτες είναι οι δυνάμεις που περνάνε από τους τροχούς στο τιμόνι. Ανάλογα με την ανωμαλία την κλίση και την τάση του αυτοκινήτου να στρίψει βλέπεις και αντίστοιχες δυνάμεις απλά αν δεν κρατάς το τιμόνι αυτές οι δυνάμεις μετατρέπονται σε κίνηση… που είναι το παράλογο? Πχ Το “ανάποδο” που λες πρέπει να το παρατηρείς μέσα στη στροφή… Δηλαδή τι περίμενες να στριβείς , να αφήσεις το τιμόνι και αυτό να μείνει εκεί που το άφησες? Την επαναφορά σε κανονικό αυτοκίνητο δεν την έχεις παρατηρήσει? Και σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο θα τα παρατηρούσες αυτά απλά το προφίλ των ελαστικών οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων και το σύστημα διεύθυνσης (που τώρα πια έχει πάντα υδραυλική υποβοήθηση) είναι προσανατολισμένα στην άνεση και όχι στην αίσθηση. Όσο για τις μοίρες του τιμονιού λογικά θα πρέπει να είναι γύρω στις 240 όπως στο momo. Δοκίμασε κι εσύ να βάλεις κάπου εκεί τις μοίρες και επίσης παίξε λίγο με το wheel turn compensation Όσο η τιμή είναι στο 0 η κίνηση του τιμονιού σου είναι ευθέως ανάλογη με την κίνηση του τιμονιού του παιχνιδιού. Όσο η τιμή πλησιάζει το 1 στο κέντρο της περιστροφής του τιμονιού αχείς μεγαλύτερη ακρίβεια με την ιδία κίνηση από ότι στο τέρμα του. Αυτή η ρύθμιση είναι καθαρά θέμα συνηθείας και προσωπικής προτίμησης. Το τελευταίο patch πάντως αν δε το έχεις κατεβάσει καλό θα ήταν να το κατεβάσεις. Να και το link από το lfs forum για το τι διορθώνει. http://www.lfsforum.net/showthread.php?t=9869&highlight=U30
adi32 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2006 εβαλα νεους drivers αλλα τα ιδια σχεδον κανει αν δεν κραταω καθολου το τιμονι και ειμαι στη γραμμη εκιννησης παιζει περα δωθε (σταματημενος) το κανει και σε σας?
migf1 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2006 Όχι εμένα δεν θυμάμαι να μου κάνει τέτοιο πράγμα. Απλά σε μειρκά σημεία ορισμένων μόνο πιστών αν αφήσεις το τιμόνι κάνει αυτό που λες... αλλά και πάλι όχι με όλα τα αυτοκίνητα. Δοκίμασε να κατεβάσεις λίγο την ισχύ του force feedback και απενεργοποίησε το Centring Spring Force στους drivers του τιμονιού. Το patch U30 του LFS το έβαλες; (χτες βγήκε και το U32).
adi32 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2006 αυτες τις ρυθμισεις εχω με το patch μου βγαζει error και δεν τρεχει καν εχω την εκδοση S2alpha μηπως φταιει αυτο?
migf1 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2006 Χμμμ... δεν βγάζω άκρη από το ss των drivers του τιμονιού, γιατί είναι αρκετά διαφορετικό από το δικό μου, αλλά μάλλον σωστά έχεις απενεργοποιήσει την τελευταία ρύθμιση. Για να δω την έκδοση του LFS που έχεις, πέσ μου τι γράφει δίπλα στο S2 Alpha. Στο ss που παραθέτω λέει U32 (μου κάνει τρομερή εντύπωση που δεν σου δουλεύει το patch... το ξεζιπάρεις μέσα στον κεντρικό φάκελο του LFS; δεν έχω ξανακούσει να έχει κανένας πρόβλημα να περάσει οποιοδήποτε patch του LFS).
adi32 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2006 emena leei LFS S2 alpha 0.5Q mallon einai pio palio?
kaynd Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2006 Α πραγματι εσυ θελεις "Upgrade from P or Q to LFS version U" (20 Mb) http://www.liveforspeed.net/?page=downloads και μετα οποιαδηποτε αναβαθμηση απο το U και μετα που ειναι μικρες.
Greek_Tornado Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2006 Ψυχραιμία Συμπαθητικό το LFS αλλά μην τρελαθούμε κιόλας; Έχει ασχοληθεί κανείς με GT Legends και GTR2;;;;; Το LFS μοιάζει για Game Boy μετά απ'αυτά... Και δε μιλάω μόνο για γραφικά και ήχους που αν έχεις δυνατό σύστημα είναι... ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ! Μιλάω για τη γενικότερη αίσθηση, από το FFB μέχρι τις κινήσεις του αμαξώματος πάνω στην ανάρτηση... Κάπου έχει υπερτιμηθεί το LFS... 30+ ευρώ για ένα μισοτελειωμένο εξομοιωτή σε Alpha version, με τραγικό ήχο, απλά επαρκή γραφικά, ψεύτικα αυτοκίνητα και πίστες, και απλά καλά physics που όμως δεν είναι και τα καλύτερα στον κόσμο... Χμμμ, ευχαριστώ δε θα πάρω! Και έχω δοκιμάσει πολλούς εξομοιωτές, δεν κάνω και τίποτε άλλο στο pc, virtual racer είμαι κι εγώ. Στα θετικά βάζω το αλά-4T Safetrack training που έχει αλλά ως εκεί. Στο hard-core αυτό στυλάκι θα συμπεριλάμβανα οπωσδήποτε και το Netkar Pro, που όμως θέλει τη G25 για να δουλέψει σωστά (την περιμένω με τον Αη-Βασίλη). Από κει και πέρα, @ Voodooman, τι εννοείς απογοήτευση από το Race; Είναι αν μη τι άλλο μια διαφορετική εκδοχή του GTR2 και πραγματικά από τη Simbin μέχρι τώρα δεν έχω δει τίτλο που να μην είναι all-time classic... GT Legends παίζει κανείς online εδώ;
SGP Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2006 Η G25 δεν θα σου κάνει τεράστια διαφορά στο netkar:p Μέχρι να βγουν τα σωστά patches θα αργήσει, κάνοντας το πολύ χειρότερο value αυτή τη στιγμή από το lfs... Πάντως και τα isi engine based games που αναφέρεις έχουν παραπάνω από το μερίδιο τους σε προβλήματα (αν και είμαι μαζί σου, είναι πολύ πιο ολοκληρωμένοι εξωμοιωτές).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα