Προς το περιεχόμενο

Live For Speed


Grinder

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δες το demo adi, για εμένα απλά δεν έχει νόημα τέτοιο παιχνίδι χωρίς τιμόνι... Δεν είναι πια τα τρομερά ακριβά εξαρτήματα, τι είναι 90€ στις μέρες μας?:P

  • Απαντ. 119
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

απλα παιζω 20 χρονια μονο με κουμπια και ειχα δοκιμασει να παιξω μια φορα με τιμονι cmrae και πηγαινα πολυ χαλια και σκεπτομαι μηπως πανε χαμενα τα λεφτα

με το keyboard νομιζω οτι γλυστρανε πολυ τα αυτοκινητα και οταν παταω φρενο δε στριβει και τοσο το το αυτοκινητο

Δημοσ.
απλα παιζω 20 χρονια μονο με κουμπια και ειχα δοκιμασει να παιξω μια φορα με τιμονι cmrae και πηγαινα πολυ χαλια και σκεπτομαι μηπως πανε χαμενα τα λεφτα

με το keyboard νομιζω οτι γλυστρανε πολυ τα αυτοκινητα και οταν παταω φρενο δε στριβει και τοσο το το αυτοκινητο

Η αλήθεια είναι πως όταν αλλάζεις χειριστήριο υπάρχει μια περίοδος προσαρμογής, όπου στην αρχή απογοητέυεσαι αλλά σιγά-σιγά συνηθίζεις. Βέβαια η αλλαγή από πληκυρολόγιο σε τιμόνι αξίζει μόνο και μόνο για τον ρεαλισμό που προσθέτει (ιδιάιτερα το force feedback, που στο LFS είναι όλα τα λεφτά) κι ας έχει μεγαλύτερη περίοδο προσαρμογής.

 

Παρόλα αυτά, μπορείς να πετύχεις αξιόλογους χρόνους (όχι όμως κορυφαίους) και με πληκτρολόγιο στα μπροστοκίνητα και στα τετρακίνητα αυτοκίνητα του LFS (τα πισοκίνητα είναι πολύ πιο δύσκολα) και ιδιαίτερα στα πιο αδύναμα αυτοκίνητα. Θα χρειαστεί όμως να παίξεις με τις ρυθμίσεις του πληκτρολογίου τόσο στα Windows όσο και στο LFS, καθώς και να χρησιμοποιήσεις ειδικά setups που κάνουν πιο σταθερά (αλλά πιο αργά) τα αυτοκίνητα.

 

Για ρυθμίσεις και setups (γενικά αλλά και ειδικά για πληλτρολόγιο) ρίξε μια ματιά εδώ κι εδώ

Δημοσ.

Δοκίμασα σήμερα πρώτη φορά το LFS. Μόνο ένα μπορώ να πω : WOW!!!

 

Σε καμιά περίπτωση δεν το περίμενα τόσο καλό. Μέχρι σήμερα το GT4 ήταν για μένα το καλύτερο ραλλάκι, μέχρι σήμερα....

Δημοσ.
Δοκίμασα σήμερα πρώτη φορά το LFS. Μόνο ένα μπορώ να πω : WOW!!!

 

Σε καμιά περίπτωση δεν το περίμενα τόσο καλό. Μέχρι σήμερα το GT4 ήταν για μένα το καλύτερο ραλλάκι, μέχρι σήμερα....

:mrgreen:

Αρρώστεια έτσι; Το μόνο κακό είναι πως αν αρχίσεις και τους online αγώνες θα σε χάσουν μάνες, γυναίκες, φίλοι και συγγενείς :-D

Δημοσ.
:mrgreen:

Αρρώστεια έτσι; Το μόνο κακό είναι πως αν αρχίσεις και τους online αγώνες θα σε χάσουν μάνες, γυναίκες, φίλοι και συγγενείς :-D

Αρρώστεια δε λες τίποτα. Το ραλλάκι είναι τρέλα!:-D Λες και φτιάχτηκε ειδικά για μένα...

 

Γραφικά δεν έχει πολύ καλά αλλά δε βαριέσαι....ΧΕΣΤΗΚΑ!:mrgreen:

 

Για τιμόνι μόνο πρέπει να σκάσω το 90αρι τώρα γιατί με το ποντίκι δε παλεύεται :cry:

Δημοσ.

Ανέβασε το AntiAliasing και το Anisotropic Filtering στην κάρτα γραφικών σου και τα γραφικά θα βελτιωθούν πολύ (εις βάρος όμως του frame-rate).

 

Από πλήκτρολόγιο, joystick και gamepad το ποντίκι είναι πολύ καλύτερο (δοκίαμσε να απενεργοποιήσεις την επιτάχυνση του ποντικιού στο control panel των Windows και να πάιξει και με τις ρυθμίσεις του μέσα στο LFS. Αλλά όντως το καλύτερο από όλα είναι μια τιμονιέρα!

Δημοσ.

Η εικόνα βελτιώθηκε πάρα πολύ πειράζοντας τις ρυθμίσεις που είπες και το framerate έμεινε σε παραπάνω από ικανοποιητικά επίπεδα. Με το mouse τώρα δεν την έψαξα πολύ. Θα πάρω τιμόνι αναγκαστικά

Δημοσ.
θελει οπωσδηποτε τιμονι για να παιξεις ετσι?

αν παρω καποιο μεχρι 50ε θα κανω δουλεια ή ειναι πεταμενα λεφτα?

 

Αν βρεις τέτοιο τιμόνι με κανονικό force feedback και όχι vibration feedback κι επίσης σου κάθεται καλά στα χεριά θα κανεις μια χαρά τη δουλειά σου.

 

Αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει… είχα δει στο πλαίσιο μια από τις τρελές προσφορές που κάνει κατά διαστήματα… μια Saitek R440 Force Feedback στα … 40e … φυσικά η τιμονιέρα έχει εξαφανιστεί…

Αυτή τη τιμονιέρα http://www.saitek.com/uk/prod/r440.htm

και ενα review http://www.guru3d.com/article/content/123/1/

 

Εδώ υπάρχει και η γνώμη κάποιου που τη πηρέ

http://www.thelab.gr/showthread.php?postid=457922#post457922

 

Επίσης είσαι άτυχος γιατί το πλαίσιο ανέβασε την τιμή της driving force pro κατά 10ε

 

http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=2&category=1041&product=611433&tab=extendedSpecs

Την έχω και μπροστά της όλες οι άλλες τιμονιέρες σε λίγο χαμηλότερη τιμή μοιάζουν με νάιλον παιχνίδακια…

 

 

Είναι ένα βήμα πριν την G25 που κάνει 300ε

 

 

Αν δεν έχει force feedback… πεταμένα λεφτά… καλυτέρα με ποντίκι…

Δημοσ.

Α μάλιστα.

 

Πάντως πριν αγοράσεις οτιδήποτε δες πως σου κάθεται στα χεριά.. είναι σημαντικότατο! Ότι και να λένε τα review.

 

Για 39 ε παραπάνω (απο πλαισιο) θα πήγαινα στην dfp… αλλά φυσικά το λέω γιατί την έχω ήδη :P

Δημοσ.

πηρα τελικα τη Saitek R440

καλο φαινεται στα αλλα games αλλα σ αυτο δεν ξερω πως να το ρυθμισω

ορισμενες φορες τρεμει το τιμονι στην ευθεια και οταν παταω φρενο σε στροφη το αυτοκινητο παει ευθεια εξω

Δημοσ.
πηρα τελικα τη Saitek R440

καλο φαινεται στα αλλα games αλλα σ αυτο δεν ξερω πως να το ρυθμισω

ορισμενες φορες τρεμει το τιμονι στην ευθεια και οταν παταω φρενο σε στροφη το αυτοκινητο παει ευθεια εξω

Δεν νομίζω πως είναι θέμα ρυθμίσεων, μάλλον για θέμα οδήγησης μου ακούγεται. Ειδικά το τελευταίο (προφανώς μπλοκάρεις τους τροχούς και φυσικά το αμάξι δεν στρίβει). Όσο για το τρέμουλο, για δώσε περισσότερες πληροφορίες.

Δημοσ.

Συγχαρητήρια έμαθες τι γίνεται αν με το φρενάρισμα κλειδώσουν οι μπροστινοί τροχοί. :)

Το ότι τρέμει στην ευθεία έχει να κάνει με το έδαφος που πατάς.

 

Μη ξεχνάς ότι τα default setup δεν είναι και για πολλά πολλά.

 

Δες εδώ για καλοφτιαγμένα setup

http://setupfield.teaminferno.hu/

Δημοσ.
Δεν νομίζω πως είναι θέμα ρυθμίσεων, μάλλον για θέμα οδήγησης μου ακούγεται. Ειδικά το τελευταίο (προφανώς μπλοκάρεις τους τροχούς και φυσικά το αμάξι δεν στρίβει). Όσο για το τρέμουλο, για δώσε περισσότερες πληροφορίες.

Για το μπλοκάρισμα των τροχών, ξέχασα να σου προτείνω λύσεις: καταρχήν δοκίμασε να φρενάρεις νωρίτερα πριν τη στροφή (έχοντας ΙΣΙΟ το τιμόνι) και να αφήνεις το φρένο πριν στρίψεις το τιμόνι. Αν εξακολουθείς να έχεις πρόβλημα, τότε μάλλον μπαίνεις με πολλά στην είσοδο της στροφής... μπαίνε με λιγότερα χλμ. Μπορείς επίσης να πας στο "Συνεργείο->Φρένα" και να μειώσεις τη δύναμη πέδησης.

 

Για το τρέμουλο, πες μας τι ακριβώς εννοείς. Αν εννοείς πως το τιμόνι τρέμει όταν π.χ. πατάς στα κερμπς ή όταν πατάς σε ανωμαλίες της ασφάλτου, είναι φυσιολογικό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...