SGP Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Δες το demo adi, για εμένα απλά δεν έχει νόημα τέτοιο παιχνίδι χωρίς τιμόνι... Δεν είναι πια τα τρομερά ακριβά εξαρτήματα, τι είναι 90€ στις μέρες μας?
adi32 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 απλα παιζω 20 χρονια μονο με κουμπια και ειχα δοκιμασει να παιξω μια φορα με τιμονι cmrae και πηγαινα πολυ χαλια και σκεπτομαι μηπως πανε χαμενα τα λεφτα με το keyboard νομιζω οτι γλυστρανε πολυ τα αυτοκινητα και οταν παταω φρενο δε στριβει και τοσο το το αυτοκινητο
migf1 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 απλα παιζω 20 χρονια μονο με κουμπια και ειχα δοκιμασει να παιξω μια φορα με τιμονι cmrae και πηγαινα πολυ χαλια και σκεπτομαι μηπως πανε χαμενα τα λεφταμε το keyboard νομιζω οτι γλυστρανε πολυ τα αυτοκινητα και οταν παταω φρενο δε στριβει και τοσο το το αυτοκινητο Η αλήθεια είναι πως όταν αλλάζεις χειριστήριο υπάρχει μια περίοδος προσαρμογής, όπου στην αρχή απογοητέυεσαι αλλά σιγά-σιγά συνηθίζεις. Βέβαια η αλλαγή από πληκυρολόγιο σε τιμόνι αξίζει μόνο και μόνο για τον ρεαλισμό που προσθέτει (ιδιάιτερα το force feedback, που στο LFS είναι όλα τα λεφτά) κι ας έχει μεγαλύτερη περίοδο προσαρμογής. Παρόλα αυτά, μπορείς να πετύχεις αξιόλογους χρόνους (όχι όμως κορυφαίους) και με πληκτρολόγιο στα μπροστοκίνητα και στα τετρακίνητα αυτοκίνητα του LFS (τα πισοκίνητα είναι πολύ πιο δύσκολα) και ιδιαίτερα στα πιο αδύναμα αυτοκίνητα. Θα χρειαστεί όμως να παίξεις με τις ρυθμίσεις του πληκτρολογίου τόσο στα Windows όσο και στο LFS, καθώς και να χρησιμοποιήσεις ειδικά setups που κάνουν πιο σταθερά (αλλά πιο αργά) τα αυτοκίνητα. Για ρυθμίσεις και setups (γενικά αλλά και ειδικά για πληλτρολόγιο) ρίξε μια ματιά εδώ κι εδώ
chiderboy Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Δοκίμασα σήμερα πρώτη φορά το LFS. Μόνο ένα μπορώ να πω : WOW!!! Σε καμιά περίπτωση δεν το περίμενα τόσο καλό. Μέχρι σήμερα το GT4 ήταν για μένα το καλύτερο ραλλάκι, μέχρι σήμερα....
migf1 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Δοκίμασα σήμερα πρώτη φορά το LFS. Μόνο ένα μπορώ να πω : WOW!!! Σε καμιά περίπτωση δεν το περίμενα τόσο καλό. Μέχρι σήμερα το GT4 ήταν για μένα το καλύτερο ραλλάκι, μέχρι σήμερα.... Αρρώστεια έτσι; Το μόνο κακό είναι πως αν αρχίσεις και τους online αγώνες θα σε χάσουν μάνες, γυναίκες, φίλοι και συγγενείς
chiderboy Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Αρρώστεια έτσι; Το μόνο κακό είναι πως αν αρχίσεις και τους online αγώνες θα σε χάσουν μάνες, γυναίκες, φίλοι και συγγενείς Αρρώστεια δε λες τίποτα. Το ραλλάκι είναι τρέλα! Λες και φτιάχτηκε ειδικά για μένα... Γραφικά δεν έχει πολύ καλά αλλά δε βαριέσαι....ΧΕΣΤΗΚΑ! Για τιμόνι μόνο πρέπει να σκάσω το 90αρι τώρα γιατί με το ποντίκι δε παλεύεται
migf1 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Ανέβασε το AntiAliasing και το Anisotropic Filtering στην κάρτα γραφικών σου και τα γραφικά θα βελτιωθούν πολύ (εις βάρος όμως του frame-rate). Από πλήκτρολόγιο, joystick και gamepad το ποντίκι είναι πολύ καλύτερο (δοκίαμσε να απενεργοποιήσεις την επιτάχυνση του ποντικιού στο control panel των Windows και να πάιξει και με τις ρυθμίσεις του μέσα στο LFS. Αλλά όντως το καλύτερο από όλα είναι μια τιμονιέρα!
chiderboy Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Η εικόνα βελτιώθηκε πάρα πολύ πειράζοντας τις ρυθμίσεις που είπες και το framerate έμεινε σε παραπάνω από ικανοποιητικά επίπεδα. Με το mouse τώρα δεν την έψαξα πολύ. Θα πάρω τιμόνι αναγκαστικά
kaynd Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 θελει οπωσδηποτε τιμονι για να παιξεις ετσι?αν παρω καποιο μεχρι 50ε θα κανω δουλεια ή ειναι πεταμενα λεφτα? Αν βρεις τέτοιο τιμόνι με κανονικό force feedback και όχι vibration feedback κι επίσης σου κάθεται καλά στα χεριά θα κανεις μια χαρά τη δουλειά σου. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει… είχα δει στο πλαίσιο μια από τις τρελές προσφορές που κάνει κατά διαστήματα… μια Saitek R440 Force Feedback στα … 40e … φυσικά η τιμονιέρα έχει εξαφανιστεί… Αυτή τη τιμονιέρα http://www.saitek.com/uk/prod/r440.htm και ενα review http://www.guru3d.com/article/content/123/1/ Εδώ υπάρχει και η γνώμη κάποιου που τη πηρέ http://www.thelab.gr/showthread.php?postid=457922#post457922 Επίσης είσαι άτυχος γιατί το πλαίσιο ανέβασε την τιμή της driving force pro κατά 10ε http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=2&category=1041&product=611433&tab=extendedSpecs Την έχω και μπροστά της όλες οι άλλες τιμονιέρες σε λίγο χαμηλότερη τιμή μοιάζουν με νάιλον παιχνίδακια… Είναι ένα βήμα πριν την G25 που κάνει 300ε Αν δεν έχει force feedback… πεταμένα λεφτά… καλυτέρα με ποντίκι…
adi32 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 ευχαριστω πολυ για τις κατατοπιστικες πληροφοριες απο οτι βλεπω υπαρχει η Saitek R440 στα 60ε στο pcstore
kaynd Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Α μάλιστα. Πάντως πριν αγοράσεις οτιδήποτε δες πως σου κάθεται στα χεριά.. είναι σημαντικότατο! Ότι και να λένε τα review. Για 39 ε παραπάνω (απο πλαισιο) θα πήγαινα στην dfp… αλλά φυσικά το λέω γιατί την έχω ήδη
adi32 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2006 πηρα τελικα τη Saitek R440 καλο φαινεται στα αλλα games αλλα σ αυτο δεν ξερω πως να το ρυθμισω ορισμενες φορες τρεμει το τιμονι στην ευθεια και οταν παταω φρενο σε στροφη το αυτοκινητο παει ευθεια εξω
migf1 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2006 πηρα τελικα τη Saitek R440 καλο φαινεται στα αλλα games αλλα σ αυτο δεν ξερω πως να το ρυθμισω ορισμενες φορες τρεμει το τιμονι στην ευθεια και οταν παταω φρενο σε στροφη το αυτοκινητο παει ευθεια εξω Δεν νομίζω πως είναι θέμα ρυθμίσεων, μάλλον για θέμα οδήγησης μου ακούγεται. Ειδικά το τελευταίο (προφανώς μπλοκάρεις τους τροχούς και φυσικά το αμάξι δεν στρίβει). Όσο για το τρέμουλο, για δώσε περισσότερες πληροφορίες.
kaynd Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2006 Συγχαρητήρια έμαθες τι γίνεται αν με το φρενάρισμα κλειδώσουν οι μπροστινοί τροχοί. Το ότι τρέμει στην ευθεία έχει να κάνει με το έδαφος που πατάς. Μη ξεχνάς ότι τα default setup δεν είναι και για πολλά πολλά. Δες εδώ για καλοφτιαγμένα setup http://setupfield.teaminferno.hu/
migf1 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2006 Δεν νομίζω πως είναι θέμα ρυθμίσεων, μάλλον για θέμα οδήγησης μου ακούγεται. Ειδικά το τελευταίο (προφανώς μπλοκάρεις τους τροχούς και φυσικά το αμάξι δεν στρίβει). Όσο για το τρέμουλο, για δώσε περισσότερες πληροφορίες. Για το μπλοκάρισμα των τροχών, ξέχασα να σου προτείνω λύσεις: καταρχήν δοκίμασε να φρενάρεις νωρίτερα πριν τη στροφή (έχοντας ΙΣΙΟ το τιμόνι) και να αφήνεις το φρένο πριν στρίψεις το τιμόνι. Αν εξακολουθείς να έχεις πρόβλημα, τότε μάλλον μπαίνεις με πολλά στην είσοδο της στροφής... μπαίνε με λιγότερα χλμ. Μπορείς επίσης να πας στο "Συνεργείο->Φρένα" και να μειώσεις τη δύναμη πέδησης. Για το τρέμουλο, πες μας τι ακριβώς εννοείς. Αν εννοείς πως το τιμόνι τρέμει όταν π.χ. πατάς στα κερμπς ή όταν πατάς σε ανωμαλίες της ασφάλτου, είναι φυσιολογικό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα