ptsak Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2006 Έχω 1 joypad και δεν μπορώ με τίποτα να το ρυθμίσω ώστε να παίζω με αυτό το Live For Speed. Ξέρει κάποιος να μου πει αναλυτικά τις ρυθμίσεις. Please help me γιατί δεν μπορώ με τίποτα...
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2006 Έχω 1 joypad και δεν μπορώ με τίποτα να το ρυθμίσω ώστε να παίζω με αυτό το Live For Speed. Ξέρει κάποιος να μου πει αναλυτικά τις ρυθμίσεις. Please help me γιατί δεν μπορώ με τίποτα...Τι ακριβως δεν μπορεις να κάνεις ;
ptsak Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2006 Τι ακριβως δεν μπορεις να κάνεις ; Δεν μπορώ να ορίσω τα κουμπιά στο joypad. Γκάζι, φρένο, κλπ...
Voodooman Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2006 Μετά από τεράστιες δόσεις πλύσεως εγκεφάλου από εσάς εδώ μέσα και την απογοήτευση με το Race, είπα να ασχοληθώ επιτέλους και με το LfS. Το κατέβασα λοιπόν και μέχρι στιγμής δεν μπορώ να καλιμπράρω σωστά το momo racing που έχω. Συγκεκριμένα, με το που πατήσω το recalibrate όλα είναι μια χαρά, αλλά στην πρώτη στροφή χάνεται η ρύθμιση και χρειάζεται ξανά ευθυγράμμιση. Ποιός ξέρει τί φταίει;
migf1 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2006 Μετά από τεράστιες δόσεις πλύσεως εγκεφάλου από εσάς εδώ μέσα και την απογοήτευση με το Race, είπα να ασχοληθώ επιτέλους και με το LfS. Το κατέβασα λοιπόν και μέχρι στιγμής δεν μπορώ να καλιμπράρω σωστά το momo racing που έχω.Συγκεκριμένα, με το που πατήσω το recalibrate όλα είναι μια χαρά, αλλά στην πρώτη στροφή χάνεται η ρύθμιση και χρειάζεται ξανά ευθυγράμμιση. Ποιός ξέρει τί φταίει; Το Momo δουλεύει στάνταρ με το LFS (το έχουν τουλάχιστον δυο οδηγοί της GVR). Αν δεν τους έχεις, κατέβασε τους 4.60 drivers από εδώ. Για να κάνεις σωστη δουλειά, ακολούθησε τις οδηγίες στο link που δίνω (δλδ απεγκατέστησε τους παλιούς drivers, σβήσε το φάκελο που λεει στο link, βγάλε το τιμόνι από τη USB, κάνε επανεκκίνηση, βάλε τους 4.60 και συνέδεσε το τιμόνι στη USB όταν στο ζητήσει το πρόγραμμα των drivers). Επίσης μην ξεχάσεις να ορίσεις separate axes για γκάζι/φρένο (και στο LFS και στους drivres... ξετσεκάρεις το "Report Combined"). ΥΓ. Αμέσως μετά, στείλε μου ένα pm!
Voodooman Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2006 Θα το κοιτάξω σε λίγο, αν και δεν χρησιμοποιώ drivers για το τιμόνι, ούτε το gaming software. Ευχαριστώ!
migf1 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2006 Θα το κοιτάξω σε λίγο, αν και δεν χρησιμοποιώ drivers για το τιμόνι, ούτε το gaming software.Ευχαριστώ! Το gaming software δεν το χρησιμοποιώ ούτε εγώ. Αλλά οι drivers είναι απαραίτητοι, γιατί το LFS "διαβάζει" την τιμονιέρα σου από τα Windows. Επίσης, αν έχεις καλή κάρτα γραφικών, ανέβασε όσο μπορείς τα AntiAliasing και Anisotroping Filtering στους drivers της. Η διαφορά που θα δεις στα γραφικά είναι τεράστια (ειδικά αν χρησιμοποιείς μικρότερες αναλύσεις... από 1280x960x32 και πάνω το AntiAliasing λογικά ΔΕΝ το χρειάζεσαι).
SGP Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2006 Χρειάζεται... Εγώ το τρέχω 1280, 2xaa και 8xaf...
migf1 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2006 Φίλε SGP, για πες πρώτες εντυπώσεις από το S2. Σου άρεσε;
Voodooman Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2006 Όντως migf1, όλα διορθώθηκαν, αλλά... να πω την αλήθεια, δεν το βρήκα και τόσο καταπληκτικό. Τα αυτοκίνητα "γλιστράνε" πάνω στην άσφαλτο περισσότερο από το κανονικό. Το να μπεις στη στροφή σωστά είναι πολύ πιο δύσκολο από όσο στην πραγματικότητα. Εξομοιώνονται βέβαια πολύ καλά οι διαφορετικές συμπεριφορές των αυτοκινήτων με κίνηση μπρος ή πίσω, αλλά γενικά δεν μου είπε και πολλά. Από Δευτέρα η τελική ετυμηγορία.
SGP Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2006 Ντάξει, δεν έχω ασχοληθεί ακόμα αρκετά... Δεν είναι τέλειο, αλλά είναι διασκεδαστικό. Δεν βρίκα ότι "γλιστράνε" τα αυτοκίνητα, ιδίως αν μιλάμε για αυτοκίνητα πολλών ίππων, αυτά γλιστράνε πολύ αν δεν ακολουθάς σωστές γραμμές, οι ταχύτητες άλλωστε είναι πολύ διαφορετικές από αυτά που α πήγαινε κάποιος σε δημόσιους δρόμους στην πραγματικότητα. Θέλει απαλές κινήσεις και προσοχή στο γκάζι. Το gti που ασχολήθηκα λίγο παραπάνω (είναι πιο κοντά σε αυτό που οδηγάω καθημερινά...), συμπεριφέρεται ωραία και ίσως να μαζεύεται λίγο πιο "εύκολα" από ότι θα έπρεπε, αν και η απώλεια χρόνου είναι δεδομένη.
migf1 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2006 Φίλε Voodooman, χμμμμ... Για πόση ώρα το δοκίμασες και με ποιά αυτοκίνητα; Μου κάνει μεγάλη εντύπωση που βρήκες τα αυτοκίνητα να γλιστράνε περισσότερο από το κανονικό, κυρίως διότι δεν έχω καταλάβει τι εννοείς όταν λες "κανονικό". Ποιο είναι δηλάδή το σημείο αναφοράς σου στη σύγκριση που κάνεις; Αν είναι η πρώτη φορά που το πιάνεις στα χέρια σου, θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με το μπροστοκίνητο XF GTI (XFG είναι η σύντμησή του), μιας και είναι το πιο ευκολοδήγητο αυτοκίνητο του προσομοιωτή. Τα δυο άλλα που έχει το demo, το πισοκίνητο ατμοσφαιρικό XRG GT (XRG) και το πισοκίνητο τούρμπο XR GT Turbo (XRT) προϋποθέτουν να έχεις πρώτα αποκτήσει κάποια εξοικοίωση. Ειδικα το XRT, είναι από τα πιο δυσκολοδήγητα αυτοκίνητα του LFS λόγω της πολύ μεγάλης υστέρησης που έχει το τούρμπο του (και μπαίνει στις πιο ακατάλληλες στιγμές). Θα σου πρότεινα επίσης να κάνεις τουλαχιστον τα 10 πρώτα μαθήματα της σχολής οδήγησης που διαθέτει ο συγκεκριμένος προσομοιωτής. Σε γενικές γραμμές για να γράψεις καλούς χρόνους στο LFS προϋποθέτει να έχεις στοιχειώδεις γνώσεις αγωνιστικής οδήγησης, να βρεις δηλαδή και να ακολουθείς γραμμές, καθώς επίσης και να έχεις ελαφρύ πόδι στο γκάζι, αλλά και ομαλό τιμόνι. Όπως και σημεία φρεναρίσματος, μισόγκαζα, γκαζόφρενα και κυρίως εκμετάλλευση της μετατόπισης φορτίου προς όφελός σου. Επίσης, τα default στησίματα που παρέχει είναι μετριότατα και στοπέυουν απλά για να σου δώσουν μια πρώτη ιδεά. Από την άλλη μεριά, μπορείς να βρεις εδώ τα setups των παγκόσμιων ρεκόρ, τα οποία όμως είναι στη πλειοψηφία τους υπερστροφικά και πολύ δύσκολα για κάποιον που ξεκινάει από το 0. Τα γλιστρήματα (έστω και λίγο) στοιχίζουν σε χρόνο (έχε το νου σου να ακούς πότε και που στριγγλίζουν τα ελαστικά, και στον επόμενο γύρο κάνε τα συγκεκριμένα περάσματα με μικρότερη ταχύτητα ή με καλύτερη γραμμή). Ακόμα, αν ξέρεις να κάνεις trail-breaking το LFS σε επιβραβεύει, όπως συνήθως επιβραβεύει και την τακτική slow-in, fast-out στις περισσότερες στροφές. Αν θες στα γρήγορα να μειώσεις το γλίστρημα, κατέβασε λίγο τις πιέσεις των ελαστικών και αύξησε το αρνητικό camber (γωνία σύγκλισης) των τροχών. Έχε επίσης υπ' 'οψη σου ότι το τόσο το μπροστοκίνητο XFG, όσο και το πισοκίνητο ατμοσφαιρικό XRG χρειαζονται καμια 10αριά γύρους (ανάλογα το στυλ οδήγησής σου και το setup που χρησιμοποιείς) για να έρθουν τα ελαστικά τους σε θερμοκρασία βέλτιστης απόδοσης (ανάλογα τον τύπο ελαστικών που φοράς σου γράφει μέσα στο setup ποια είναι η θερμοκρασία βέλτιστης απόδοσης). Άρα στους πρώτους γύρους γλιστράς περισσότερο και όσο ζεσταίνεις λάστιχο τόσο ταχύτερα περνάς χωρίς γλιστρήματα! Την ώρα που τρέχεις, πάτα το F9 για να σου δείχνει θερμοκρασίες και φθορά ελαστικών real-time. Επίσης, μόλις κάνεις 2-3 γύρους, πάτα το F12 για να δεις πόσο καίει στον γύρο, για να ρυμίσεις την ποσότητα καυσίμου που θα βάλεις στο ρεζερβουάρ. Αμα θέλεις να μελετήσεις τις δυνάμεις που δέχονται τα ελαστικά σου στα περάσματά σου από διάφορα σημεία της πίστας, πάτα το F (το LFS διδάσκει ΚΑΙ φυσική ) Ελπίζω να αφιέρωσες κάποια ώρα για να ρυθμίσεις το τιμόνι σου μέσα στο LFS. Αν όχι, κάντο (ειδικά τις μοίρες και το force-feedback). Τέλος, χρειάζεσαι τουλάχιστον μια εβδομάδα με δοκιμές διάφορων αυτοκινήτων (σου είπα να μου στείλεις p.m., αλλά δεν μου έστειλες) πριν βγάλεις τελικη ετυμηγορία. Για παράδειγμα, αν οδηγήσεις το kart είναι σαν να έχεις άλλο παιχνίδι στα χέρια σου! Το ίδιο αν οδηγήσεις την κλάση GTR. Ομοίως για τη F1. Και πρέπει οπωςσδήποτε να δοκιμάσεις και άλλες πίστες (π.χ. αυτές που είναι μέσα στην πόλη). Μη το βιάζεις το πράμα... σιγά-σιγα, one step at a time
kaynd Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2006 να πω την αλήθεια, δεν το βρήκα και τόσο καταπληκτικό. Το εξομοιωτής από μονός του δεν έχει τίποτα το καταπληκτικό. Μόνο εναντίων άλλον παικτών αποκτά νόημα. Τα αυτοκίνητα "γλιστράνε" πάνω στην άσφαλτο περισσότερο από το κανονικό. Το να μπεις στη στροφή σωστά είναι πολύ πιο δύσκολο από όσο στην πραγματικότητα. Επίσης προσπάθησε να έχεις υπ όψη σου με πόσα km/h μπαίνεις σε μια στροφή.. μια γρήγορη ματιά πριν την είσοδο της αρκεί… Έχεις δοκιμάσει με τέτοιες ταχύτητες να μπεις σε ανάλογες στροφές με πραγματικό αυτοκίνητο και ήταν ευκολότερο? Ελπίζω να μη το δοκιμάσεις ποτέ στο δρόμο.
adi32 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 θελει οπωσδηποτε τιμονι για να παιξεις ετσι? αν παρω καποιο μεχρι 50ε θα κανω δουλεια ή ειναι πεταμενα λεφτα?
migf1 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 θελει οπωσδηποτε τιμονι για να παιξεις ετσι?αν παρω καποιο μεχρι 50ε θα κανω δουλεια ή ειναι πεταμενα λεφτα? Μάλλον δεν θα κάνεις, εκτός κι αν πάρεις με 50 ευρώ μεταχειρισμένο ένα ακριβότερο μοντέλο (αν και δεν στο συνιστώ). Από την άλλη όμως, πολλά παγκσόμια ρεκόρ στο LFS έχουν γίνει με ποντίκι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα