Επισκέπτης Δημοσ. 6 Απριλίου 2017 Δημοσ. 6 Απριλίου 2017 Στις 17.03.2017 δέχθηκα κλήση απο εταιρεία συνεργάτη της Wind για να μου πουλήσουν μια υπηρεσία. Η εταιρεία συστήθηκε ως Wind, και όχι ως εξωτερικός συνεργάτης τους. Δεδομένου ότι εκείνη την ώρα βρισκόμουν στην αίθουσα αναμονής στο Ελ. Βενιζέλος, λίγη ώρα πριν την απογειωση, ενημέρωσα τον υπάλληλο να με καλέσει λίγο αργότερα. Οπως και έγινε, ο υπάλληλος με κάλεσε τη συμφωνηθέντα ώρα. Ο υπαλληλος με ενημέρωσε ότι θα σταλεί κούριερ η οποία και θα παραλάβει τα έγγραφα. Με ενημέρωσε ότι απαιτείται φωτοτυπία της ταυτότητάς μου, καθώς και λογαριασμό ΔΕΚΟ. Ενημέρωσα ότι δεν είχα νοικιάσει ακόμα το χώρο, και συνεπώς δεν υπήρχε λογαριασμός ΔΕΚΟ στο όνομά μου. Τους επισύναψα τον τελευταίο διαθέσιμο λογαριασμό, του προηγούμενου κατόχου, πριν διακοπεί η παροχής με τη ΔΕΗ. Λίγες μέρες αργότερα, και ενώ είχα ενημερώσει την εταιρεία ότι η κούριερ πρέπει να έρθει στην οδό Μιαούλη 79, και όχι στην οδό Γρυπάρη 147, η κούριερ πήγε σε λάθος διεύθυνση. Αποτέλεσμα, η μισή μέρα χαμμένη. Στις 23.03.2017 και ώρα 14:14 έλαβα το παρακάτω sms απο την εταιρεία: "Η ΑΙΤΗΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ/ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΤΗ WIND ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ" Στις 26.03.2017 και ώρα 19:04 έλαβα το παρακάτω sms απο την εταιρεία: "Στις 28/03/2017 ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ & ΑΝΑΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ" 28.03.2017 μέχρι και τις 17:00 δεν είχε έρθει κανείς. Υστερα απο επικοιωνία με την εταιρεία, και δεδομένου ενός τεχνικού προβλημάτος με την ηλεκτροδότηση, ενημερώθηκε η εταιρεία να "παγώσει" η διαδικασία. Προχθές, 04.04.2017, ύστερα απο επικοινωνία με την εταιρεία, τους ενημέρωσα για το τεχνικό πρόβλημα που έχει προκύψει και ότι ενδέχεται να ακυρωθεί η αίτηση. Η απάντηση της υπαλλήλου ήταν αποστοματική "δεν χρειάζεστε ηλεκτρικό". Δυστυχώς όμως, χρειάζομαι internet και όχι τηλέφωνο. Λίγο αργότερα, απευθύνθηκα στο κατάστημα Wind της Καλλιθέας με σκοπό την ακύρωση της διαδικασίας. Λόγω του τεχνικού προβλήματος, δεν σκοπεύω να νοικιάσω το χώρο, και ως εκ τουτου, θα πρέπει να ακυρωθεί η διαδικασία. Ως δια μαγείας, στο κατάστημα δεν μπορούσαν να βρουν την αίτησή μου, ούτε μέσω του ΑΦΜ, ούτε μέσω του ΑΔΤ μου. Η υπάλληλος, πολύ εξυπηρετική, μου πρότεινε να επικοινωνησω με το 13800. Δεδομένου ότι δεν έχω ακόμη γραμμή, και το καρτοκινητό μου δεν ανήκει στο δίκτου της Wind, δεν ήταν δυνατή η επικοινωνία. Με παρέπεψαν στο 6935601260, το οποίο δεν δεχόταν κλήσεις από άλλο δίκτυο, παρά μόνο από εξωτερικό. Χθες, 05.04.2017 και ώρα 13:10 δέχθηκα κλήση από το 13800. Ενημέρωσα για την κατάσταση, και ότι πρόκειται να διακόψω την αίτηση λόγω ανωτέρας βίας. Η κοπέλα με καθησύχασε ότι θα λυθεί το θέμα άμεσα. Ως δια μαγείας, 3΄αργότερα, στις 13:13 έλαβα sms από την εταιερεία: "Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΣ ΣΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο 2114092453. ΒΕΒΑΙΟΘΕΙΤΕ ΟΤΙ Ο DSL ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ. ΑΠΛΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ROUTER, ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ ΣΤΟ WIND.GR/HOME/HELP" Απευθύνηθηκα άμεσα στο κατάστημα Wind της περιοχής και ενημέρωσα για το θέμα. Η κοπελα πρόθυμη να εξυπηρετήσει. Ο συνάδελφός της, το ακριβές αντίθετο. Δήλωσε ότι "σε νέεες συνδέσεις, δεν γίνονται ακυρώσεις" Σήμερα, παρατήρησα ότι στο συμβόλαιο υπάρχει ΨΕΥΔΗ ημερομηνία, την 18.03.2017. Ημέρα που βρισκόμουν στη Ρόδο. Επίσης, υπάρχει δελτίο αποστολής 18.03.2017 από την εταιρεία - συνεργάτη της Wind, με ημερομηνία 18.03.2017. Επιπρόσθετα, ουδέποτε ενημερώθηκα για το χρονικό περιθώριο των 14 ημερων, ούτε μου παραχωρήθηκε κάποιο εντυπο υπαναχώρησης όπως οφειλαν. Αυτό δεν έγινε ούτε κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής συνομιλίας, ούτε με την υπογραφή στην εταιρεία κούριερ, ούτε στις δύο επισκέψεις μου στο κατάστημα Wind Καλλιθέας. Δεδομένου της ψευδής ημερομινίας στο συμβόλαιο (λίγο αδύνατο να υπογράψω στις 18.03.207 δεδομένου ότι βρισκόμουν σε ταξίδι στη Ρόδο, πράγμα το οποίο ευκολα αποδεικνύεται) και δεδομένου της πονηρης πρακτικής των υπαλλήλων της εταιρείας, καθώς επίσης, λόγω ανωτέρας βίας δεν πρόκειται να νοικιάσω το χώρο (πράγμα το οποίο επίσης αποδεικνύεται), θα ηθελα να καταγγείλω τη σύμβαση καθώς και τις πρακτικές "μπακάλικου" της εταιρείας Wind.
GT-MAN Δημοσ. 6 Απριλίου 2017 Δημοσ. 6 Απριλίου 2017 και γω εκανα μεταφορα και εχουν περασει ποσες μερες και δεν εχω παρει καν ειδοποιηση...και εχω κανει 10 τηλεφωνα και μου λενε τις επομενες μερες θα ειναι ετοιμο....και λεω εδω δεν εχω λαβει κανενα μηνυμα και ουτε καν τον εξοπλισμο...και μου λενε τα ιδια και τα ιδια...δυστυχως θα πρεπει να περιμενω αφου εχω κανει μεταφορα και απο τους αλλους διεκοψα...αλλα κακη ανταποκριση απο την wind...να τα λεμε αυτα...
bill2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2017 Δημοσ. 6 Απριλίου 2017 εγω τα ιδια περαα με forthnet τελικά ακύρωσα και πηγα στη vodafone
NikosKallithea Δημοσ. 6 Απριλίου 2017 Δημοσ. 6 Απριλίου 2017 Εγώ απορώ πως αυτή η εταιρεία έχει ακόμα πελάτες.
bill2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2017 Δημοσ. 6 Απριλίου 2017 Η wind η forthnet; γτ κσι οι δυο ειναι οτι να ναι
GT-MAN Δημοσ. 6 Απριλίου 2017 Δημοσ. 6 Απριλίου 2017 αν καθυστερησουν κι αλλο εχω δικαιωμα να κανω διακοπη της μεταφορας?? (αφου ακομα δεν εχω ενημερωθει καν για το ποτε θα ενεργοποιηθει και ουτε καν εχω παρει τον εξοπλισμο του vdsl). Ισως αν τους πω για διαγραφη να με συνδεσουν πιο αμεσα. γενικα πως πρεπει να το χειριστω μιας και δεν θελω να γυρισω και στην vodafone που ειμαι τωρα
iznodur Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Εγώ απορώ πως αυτή η εταιρεία έχει ακόμα πελάτες. Είναι οικονομική για τα δεδομένα των υπηρεσίων της, εγώ είμαι με σταθερό και κινητό στην Wind χωρίς κανένα πρόβλημα 3 χρόνια τώρα για παράδειγμα
stelios18120 Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Είναι μην μπλέξεις με αυτούς...Δύσκολα ξεμπλέξεις μετά. Μακριά!
xrhstosiak Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 ειναι φτηνη απλα και εχει καλες προσφορες - σπιτι (adsl) και καρτοκινητα στην οικογενεια απο ποιοτητα ομως ή support ειναι για τα μπαζα απλα... οχι οτι ειμαι και με καμια εταιρια ικανοποιημενος στον τομεα αυτο, σε βαθμο μαλιστα που να δικαιολογει παραπανω τιμη
GT-MAN Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 σκεφτομαι να ακυρωσω..και να ανανεωσω στην εταιρια που ημουν....
ikaruga24 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Πόσο λογικα σας φαίνονται τα γραφόμενά μου; Θα σου πω εγώ τι έγινε. Απλά υπέγραψαν αυτοί για εσένα πριν δώσεις την τελική υπογραφή σου (που είναι τέρμα παράνομο) για να επισπεύσουν την διαδικασία. Γι αυτό και βλέπεις λάθος ημερομηνία. Σε κάθε περίπτωση για οποιαδήποτε εξ΄αποστάσεως επικοινωνία και συμφωνία έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα σε 14 ημερολογιακές μέρες αζημίως.
Dr_73 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Δημοσ. 11 Απριλίου 2017 Καρκίνωμα σε κάθε εταιρεία, είναι ότι χαλαρά το 50% των χρημάτων που πληρωνουμε πάει στο δημόσιο. Φόρος κινητής, φόρος σταθερής (από 2017) , φόρος συνδρομητικής τηλεόρασης , φόρος ίντερνετ και πάνω σε όλα αυτά ΦΠΑ 24 % .....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα