Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

"η αντοχη στον χρονο" ειναι αυτη ακριβως η σκεψη δεινοσαυρου! :P

ολα τα πραματα πλεον φτιαχνονται να κρατανε λιγα χρονια ωστε να "ανακυκλωνονται" με πιο προηγμενα και καλυτερα τεχνολογικα. σκεφτειτε να μεναμε με το ιδιο κινητο για 10-20 χρονια ή με την ιδια τηλεοραση ή υπολογιστη! το ιδιο λοιπον και με τα οχηματα.

αν ισχυε η αντοχη στον χρονο, η καταναλωση θα ηταν πολυ χαμηλη, η τεχνολογικη προοδος στασιμη οπως ακριβως τις δεκαετιες του '70 και του '80 που θυμαμαι :)

αλλα μας καταλαβαινω, εδω στο ελλαντα μας νοιαζουν περισσοτερο τα μπουζουκια, η μασα, τα ξενυχτια, εκει χαλαμε τα λεφτα μας με κλειστα ματια. να παρουμε κατι καινουργιο να πεταξουμε την μπακατελα, εχουμε καβουρια στην τσεπη!

Το κάθε καταναλωτικό αγαθό έχει διαφορετική σημασία για τον καθένα. Για κάποιον είναι εργαλείο δουλειάς, για κάποιον τρόπος επίδειξης, για άλλον χόμπυ κτλ

Εγώ πχ που έχω ένα Audi A4 1.8Τ 2009, γιατί να το πετάξω; Ούτε προβλήματα μου έχει βγάλει, ούτε θέματα αξιοπιστίας/ασφάλειας έχει, ούτε και είναι ένα ψηφιακό μπιχλιμπίδι. Εντάξει, έχει αρκετά πάνω, αλλά το λειτουργικό κομμάτι του δεν έχει κάτι ψηφιακό. Μακάρι να είχε και ακόμα λιγότερα ηλεκτρονικά δε θα με πείραζε, αρκεί να μην είναι σε βάρος της ασφάλειας. Εκτός αυτού το είχα πληρώσει περίπου 40.000€ όταν το πρωτοπήρα και δε θεωρώ ότι έχει αποσβέσει τα χρήματά του. Το πήρα γιατί κάνω αρκετά χιλιόμετρα και γενικά μου αρέσουν τα ταξίδια. Κυρίως είναι εργαλείο δουλειάς και όχι επίδειξης. Ίσως να ειμαι χαζός; Ίσως να είμαι δεινόσαυρος; Δεν ξέρω..

Πάντως δε θα αγόραζα αυτοκίνητο με τόσα ψηφιακά πάνω. Με τα δεδομένα της Ελλάδας δε συμφέρει έτσι κι αλλιώς. Εδώ πολύ λίγοι τεχνήτες επισκευάζουν ψηφιακά κομμάτια αυτοκινήτων και το να το στέλνω για σέρβις στο εξωτερικό είναι εντελώς μη πρακτικό. ΤΟ κάθε προϊόν ανακυκλώνεται όταν παύει να είναι λειτουργικό. Το πόση διάρκεια ζωής θα διανύσει δεν έχει καμία σχέση με αυτό. Στην περίπτωσή μου το προϊόν είναι λειτουργικότατο και δεν υπάρχει λόγος αλλαγής. Με ένα Tesla 8 ετών (όσο το δικό μου αυτοκίνητο) θα ισχύει κάτι τέτοιο; Προσωπικά δεν το πιστεύω. Αν έχω δίκιο, τότε η εταιρεία έχει ένα μικρό χρονικό διάστημα να μας πείσει ότι πρέπει να αλλάζουμε οχήματα κάθε 5-6 χρόνια ή θα σκάσει σαν παραφουσκωμένο μπαλόνι...

Στα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να αναπτύξουν τη τεχνολογία του βενζινοκινητήρα ή να τοποθετήσουν υβριδικούς ή ηλεκτροκινητήρες εδώ και χρόνια, αλλά δεν τους βόλευε. Εξυπηρετούσε καλύτερα να αντικαθιστούν τα μηχανικά μέρη με ψηφιακά για να μειώνουν το κόστος παραγωγής και ταυτόχρονα να είναι πιο εντυπωσιακά στο μάτι για να πληρώνουν περισσότερα οι καταναλωτές και να μεγιστοποιούν τα κέρδη τους....

Αυτό με τις τηλεοράσεις είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα και σε ρωτάω: μήπως το έκαναν γιατί δεν ήθελαν να χαλάσεις τα ματάκια σου με τις CRT;... Δε νομίζω. Το έκαναν γιατί οι CRT κρατούσαν πολλά χρόνια και επισκευάζονταν πολλές φορές. Αυτό ήταν το πρόβλημά τους. Επίσης ο καθοδικός σωλήνας κόστιζε πολύ περισσότερο κατασκευάστικά απ' ότι ένα μάτσο τσιπάκια. Δε λέω, εκεί υπήρχε ένα πραγματικό όφελος για τον καταναλωτή γιατί μειώθηκε το κόστος σε τέτοιο βαθμό που αγοράζεις TV στα μισά χρήματα απ' ότι στο παρελθόν και κάπως εξισώνεται η κατάσταση. Στα αυτοκίνητα τύπου Tesla δε βλέπω κάποιο όφελος (πέρα από αυτό του κινητήρα, όπου δήλωσα ότι είμαι υπέρ) και η τιμή τους δεν είναι τόσο χαμηλότερη, ώστε να δικαιολογεί την έλλειψη αντοχής στο χρόνο (κατά τη γνώμη μου πάντα). :)

Για τα μπλιμπλικια συμφωνω μαζι σου. Ειναι τα πρωτα που παραδιδουν πνευμα και χαλανε. Αλλα το Model S δεν εχει και πολλα παραπανω μπλιμπλικια απο μια σειρα 7 πχ. Της εχουν βαλει μεχρι και τηλεχειρισμο! Οποτε τα πολλα, πιστευω οτι ειναι θεμα "κλασης" και οχι "ηλεκτρικου αυτοκινητου"

Απο την αλλη μερια με κινητηρα χωρις λαδια,μπουζι,ημαντες,θερμοστατες,κιβωτιο ταχυτητων,δυναμο κτλ, φαντασου ποσο λιγοτερο service εχει. Εαν διαβασεις τα προγραματισμενα ενως Model S ειναι ελεγχοι ελεγχοι και ελεγχοι και στα 150κ νομιζω κατι καρβουνακια απο τα μοτερ. Το μονο που πεφτει σε αποδοση ειναι το battery pack το οποιο ελπιζω να δουμε σε ποιο φυλικες τιμες σε καμια 10ρια χρονια που θα τα εχουμε και στην ελλαδα.

Δεν είμαι υπέρ των ψηφιακών στο αυτοκίνητο. Γενικά μου αρέσουν, αλλά όχι σε αυτοκίνητο. Αυτό με την 7 δεν το ξέρω, αλλά επίσης δε μου αρέσει. Δεν είναι το πρόβλημά μου ο κινητήρας. Να κάνω και μία διευκρίνηση: δεν είναι ανάγκη να έχεις ένα πλήρως ψηφιακό αυτοκίνητο για να έχει ηλεκτροκινητήρα. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Τα ψηφιακά μπήκαν γιατί μειώνουν απίστευτα το κόστος παραγωγής, όχι για το καλό μας. Σε κάποιες περιπτώσεις έχουν πολλά θετικά για τον καταναλωτή, σε άλλες υπάρχουν μόνο για να κερδίζουν περισσότερα οι εταιρείες. Δεν είμαι σαφέστατα υπέρ ή κατά. Έχει να κάνει καθαρά με τη χρήση.

Στο αυτοκίνητο δεν τα θέλω. Η ζωή μου να εξαρτάται από κάτι που έχει συγκεκριμένες ώρες λειτουργίας... Αυτό με αγχώνει. Άλλον μπορεί να του αρέσει η ιδέα του άδειου ταμπλώ με με΄τεράστια οθόνη αφής στη μέση... Δε λέω, κάνει εφέ, αλλά για μένα το αυτοκίνητο είναι εργαλέιο.

Δημοσ.

Χρόνους από καμιά πίστα έχουμε?

 

Απ ότι φαίνεται το ηλεκτρικό σύστημα σε πίστα υπερθερμαίνεται μέσα στα πρώτα 2-3 λεπτά και ρίχνει αυτόματα την ιπποδύναμη δραματικά.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Dphw4km60m4

 

8:50 για τη μικρη διαδρομή Bridge to Gantry δέν είναι καθόλου εντυπωσιακό νούμερο, πολύ πιό αδύναμα αυτοκίνητα κάνουν καλύτερους χρόνους στην πλήρη διαδρομή

 

Επίσης εντυπωσιακό είναι οτι η στάθμη της μπαταρίας έπεσε πάνω απο 20% σε αυτή τη διαδρομή. Ακόμα και αν δέν ενεργοποιούνταν το safe mode, δέν θα μπορούσε να κάνει πάνω απο 3-4 γύρους το πολύ.

  • Like 2
Δημοσ.

Τι; Δεν παει καλα σε αγωνιες και στην πιστα; Πολυ κριμα, ειμουν ετοιμος να το παρω αλλα τωρα θα το ξανασκεφτω. Ποσο μακρυα ειστε στο πλανο αυτου του αυτοκινητου. Ειναι το μελλον (δεν ξερω για το συγκεκριμενο μοντελο/μαρκα, για την ιδεα αναφερομαι) και εμεις λεμε για τοσο κοινοτυπα πραγματα σερβις, μπαταριες, βαρος, χρονο σε πιστα.

Δημοσ.

ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΕΙΡΟΣΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΤΗΡΙΧΘΗΚΕ Η ΦΟΡΝΤ ΔΕ ΛΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!!1111111ΕΝΑΕΝΑΕΝΑ

 

Έλεος, λες και πήρανε δλδ τα πνευματικά δικαιώματα και κάθε εταιρεία και ο κόσμος όλος τους χρωστάει. Ο αναδρομικός παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο...

 

υ.γ. Δεν στέκει αυτό με τη πόρσε και τις επιδόσεις:

Tesla: 0-100χλμ με $135k σε 2.7sec

Porsche 911 Carrera: 0-100χλμ με $123k σε 4.6 sec

 

Τα +12κ του Tesla αξίζουν και με το παραπάνω και είναι και ανώτερο supercar από την Porsche 911 Carrera ;)

 

θυμιζει κοντρα vinyl vs CD

Δημοσ.

Τι; Δεν παει καλα σε αγωνιες και στην πιστα; Πολυ κριμα, ειμουν ετοιμος να το παρω αλλα τωρα θα το ξανασκεφτω. Ποσο μακρυα ειστε στο πλανο αυτου του αυτοκινητου. Ειναι το μελλον (δεν ξερω για το συγκεκριμενο μοντελο/μαρκα, για την ιδεα αναφερομαι) και εμεις λεμε για τοσο κοινοτυπα πραγματα σερβις, μπαταριες, βαρος, χρονο σε πιστα.

Είναι το μέλλον να το ζορισεις λίγη ώρα και να μπεί σε safe mode και να αδειάσει η μπαταρία; Φοβερό μέλλον

 

Και πολύ οικολογικό πάνω από όλα

Δημοσ.

Τι; Δεν παει καλα σε αγωνιες και στην πιστα; Πολυ κριμα, ειμουν ετοιμος να το παρω αλλα τωρα θα το ξανασκεφτω. Ποσο μακρυα ειστε στο πλανο αυτου του αυτοκινητου. Ειναι το μελλον (δεν ξερω για το συγκεκριμενο μοντελο/μαρκα, για την ιδεα αναφερομαι) και εμεις λεμε για τοσο κοινοτυπα πραγματα σερβις, μπαταριες, βαρος, χρονο σε πιστα.

 

Τί σε παραξενεύει σε αυτό? Πολλοί αγοράζουν αυτοκίνητο έχοντας υπόψιν και τη χρήση σε πίστα.

 

Ειδικά όταν μιλάμε για ένα τόσο γρήγορο αυτοκίνητο όπως το Tesla, το λογικό είναι κάποια στιγμή να θέλεις το βάλεις στην πίστα για να μπορείς να δοκιμάσεις στο 100% τις δυνατότητες του, κάτι που εκ των πραγμάτων δέν γίνεται σε δημόσιο δρόμο.

Δημοσ.

Απ ότι φαίνεται το ηλεκτρικό σύστημα σε πίστα υπερθερμαίνεται μέσα στα πρώτα 2-3 λεπτά και ρίχνει αυτόματα την ιπποδύναμη δραματικά.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Dphw4km60m4

 

8:50 για τη μικρη διαδρομή Bridge to Gantry δέν είναι καθόλου εντυπωσιακό νούμερο, πολύ πιό αδύναμα αυτοκίνητα κάνουν καλύτερους χρόνους στην πλήρη διαδρομή

 

Επίσης εντυπωσιακό είναι οτι η στάθμη της μπαταρίας έπεσε πάνω απο 20% σε αυτή τη διαδρομή. Ακόμα και αν δέν ενεργοποιούνταν το safe mode, δέν θα μπορούσε να κάνει πάνω απο 3-4 γύρους το πολύ.

Δεν μου φαίνεται καθόλου παράξενο όλο αυτό της πίστας.

Το ότι λειτουργούν επιμέρους συστήματα τα οποία προσπαθούν να σε κρατήσουν στο δρόμο, είναι φυσιολογικό να σκίζει τη μπαταρία και να ζορίζει τον κινητήρα και να μπει σε safe mode.

Δημοσ.

Δεν μου φαίνεται καθόλου παράξενο όλο αυτό της πίστας.

Το ότι λειτουργούν επιμέρους συστήματα τα οποία προσπαθούν να σε κρατήσουν στο δρόμο, είναι φυσιολογικό να σκίζει τη μπαταρία και να ζορίζει τον κινητήρα και να μπει σε safe mode.

 

Δέν έχει να κάνει με τα συστήματα ευστάθειας, αυτά υπάρχουν και στα συμβατικά αυτοκίνητα και έχουν αμελητέα κατανάλωση.

 

Πολύ απλά υπερθερμαίνονται οι μπαταρίες, οι περιελίξεις των μοτέρ και τα solid state κυκλώματα ελέγχου, γι αυτό κόβει ιπποδύναμη, για να μην τα κάψει εντελώς.

Δημοσ.

Νομιζω οτι πρεπει να περιμενουμε την μεθεπομενη γενια μπαταριων για να εχουμε κατι πραγματικα ανταγωνιστικο στους κινητηρες εσωτερικης καυσης για διαρκεια. Εκρηκτικοτητα ο ηλεκτροκινητηρας ειναι πολυ μπροστα.

Μην κολλαει το μυαλο σας στο μοτιβο καιω λιγνητη στην Κοζανη και μεταφερω το ρευμα στην Αθηνα για να φορτισουν τις μπαταριες οι χλιδατοι κατοχοι του Tesla. Αυτο καποια στιγμη συντομα θα καταλαβουμε οτι δεν ειναι αποδοτικο. Κοντευουν οι τεχνολογιες που θα κανουν την ηλιακη ενεργεια προσιτη στον καθενα. Οποτε ισως να προλαβουν τα παιδια μας την φορτιση του ηλεκτρικου αυτοκινητου απο τον ηλιο; Ποσο οικολογικο ειναι αυτο;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...