Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Mιλάμε ακόμα για ένα αμάξι σωστά?

 

Τα εκ. ευρώ πάνω στο structure και αναρτησεις του οχηματος ποιος την εκανε τις περασμενες δεκαετιες?

 

ή η ανάλυση πεπερασμένων στοιχείων που ανακαλύφθηκε το 1940 ε'ιναι και αυτή ανακάλυψη του elon?

 

ωραιο το μέλλον, αλλά πατά πάνω στο παρελθόν..

 

σίγουρα είναι κατανοητό πως το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΥΨΗΛΟ βάρος των μπαταριών, με κάποια engineering sοlution ΄΄αφομοιωθηκε΄΄ στο τεσλα και οχι με τα twitter του elon.

 

και σύγκριση με ιδια πράγματα.

ότι κάνει το πορσε δεν το κανει το τεσλα ιδιας τιμης

 

και οτι προσφερει το τεσλα δεν το κανει το πορσε ιδιας τιμης.

 

 

ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΕΙΡΟΣΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΤΗΡΙΧΘΗΚΕ Η ΦΟΡΝΤ ΔΕ ΛΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!!1111111ΕΝΑΕΝΑΕΝΑ

 

Έλεος, λες και πήρανε δλδ τα πνευματικά δικαιώματα και κάθε εταιρεία και ο κόσμος όλος τους χρωστάει. Ο αναδρομικός παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο...

 

υ.γ. Δεν στέκει αυτό με τη πόρσε και τις επιδόσεις:

Tesla: 0-100χλμ με $135k σε 2.7sec

Porsche 911 Carrera: 0-100χλμ με $123k σε 4.6 sec

 

Τα +12κ του Tesla αξίζουν και με το παραπάνω και είναι και ανώτερο supercar από την Porsche 911 Carrera ;)

 

  • Like 1
Δημοσ.

"η αντοχη στον χρονο" ειναι αυτη ακριβως η σκεψη δεινοσαυρου! :P

ολα τα πραματα πλεον φτιαχνονται να κρατανε λιγα χρονια ωστε να "ανακυκλωνονται" με πιο προηγμενα και καλυτερα τεχνολογικα. σκεφτειτε να μεναμε με το ιδιο κινητο για 10-20 χρονια ή με την ιδια τηλεοραση ή υπολογιστη! το ιδιο λοιπον και με τα οχηματα.

αν ισχυε η αντοχη στον χρονο, η καταναλωση θα ηταν πολυ χαμηλη, η τεχνολογικη προοδος στασιμη οπως ακριβως τις δεκαετιες του '70 και του '80 που θυμαμαι :)

αλλα μας καταλαβαινω, εδω στο ελλαντα μας νοιαζουν περισσοτερο τα μπουζουκια, η μασα, τα ξενυχτια, εκει χαλαμε τα λεφτα μας με κλειστα ματια. να παρουμε κατι καινουργιο να πεταξουμε την μπακατελα, εχουμε καβουρια στην τσεπη!

η ίδια η ανάπτυξη των προιοντων που περιγράφεις βασίζεται στην σταθερά οτι κάποια εργαλεια μπορούν

να τηρήσουν το deadline τους. ΑΝΤΟΧΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ(= σε πολλους κυκλους εργασίας) σε καποια προιοντα, είναι η βάση της παραγωγης καταναλωτικων προιοντων

τα οποια περιεγραψες.

 

δεν σε αναιρεσα, είναι η μερική αλήθεια όμως.

  • Like 1
Δημοσ.

 

υ.γ. Δεν στέκει αυτό με τη πόρσε και τις επιδόσεις:

Tesla: 0-100χλμ με $135k σε 2.7sec

Porsche 911 Carrera: 0-100χλμ με $123k σε 4.6 sec

 

Τα +12κ του Tesla αξίζουν και με το παραπάνω και είναι και ανώτερο supercar από την Porsche 911 Carrera ;)

 

Όχι ότι θέλω να υπερασπιστώ την Porsche, άλλωστε η 911 έχει ξεκινήσει με λάθος βάση, αλλά προφανώς το supercar δεν κρίνεται από το 0-100.

Δημοσ.

Όχι ότι θέλω να υπερασπιστώ την Porsche, άλλωστε η 911 έχει ξεκινήσει με λάθος βάση, αλλά προφανώς το supercar δεν κρίνεται από το 0-100.

 

Όχι μόνο. Suspension; Κέντρο βάρους; Τελικές; Traction Control; σχεδόν σε όλα υπερέχουν τα τέσλα, λόγο του ηλεκτροκινητήρα που άφησε χώρο σε άλλα τμήματα, για να αναπτυχθούν πολύ καλύτερα.

Δημοσ.

Όχι ότι θέλω να υπερασπιστώ την Porsche, άλλωστε η 911 έχει ξεκινήσει με λάθος βάση, αλλά προφανώς το supercar δεν κρίνεται από το 0-100.

δεν είναι λάθος, οι άλλοι είναι λάθος :lol: 

  • Like 1
Δημοσ.

Η Tesla είναι μια εταιρεία που παράγει οχήματα - μπιχλιμπίδια. Ωραία η ψηφιακή τεχνολογία, αλλά για τα οχήματα δεν κάνει κατά τη γνώμη μου. Όλα τα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά είναι αυτά που βγάζουν τα περισσότερα προβλήματα στα αυτοκίνητα. Τα οχήματα της Tesla φαίνονται πολύ ωραία τώρα... Θα είναι το ίδιο και μετά από 10 χρόνια; Δε νομίζω. Εκτός κι αν κάποιοι πιστεύουν ότι αγοράζεις αυτοκίνητο 30.000€ για 4-6 χρόνια. Οι περισσότερες ψηφιακές συσκευές αντέχουν για λίγα χρόνια και έχουν συγκεκριμένες ώρες λειτουργίας. Είναι κάτι σαν τα smartwatches σε σχέση με τα αναλογικά. Τα πρώτα είναι πιο εντυπωσικά, με πολύ περισσότερες δυνατότητες από το να λένε την ώρα ή να χρονομετρούν, αλλά τα δεύτερα αντέχουν στο χρόνο. Τα ψηφιακά είναι μια εκπληκτική εφεύρεση, αλλά και άκρως καταναλωτική, γιατί τα προϊόντα που παράγονται είναι εφήμερα. Αυτός είναι και ο λόγος που γνώρισαν τόσο μεγάλη ανάπτυξη, γιατί έχουν τον τέλειο συνδυασμό για τις εταιρείες : εντυπωσιάζουν τον πελάτη και πουλάνε, ενώ χαλάνε αρκετά γρήγορα ώστε να αγοράσεις το επόμενο και η εταιρεία να βγάλει το μέγιστο κέρδος. Επιπλέον η εταιρεία έχει πλήρη έλεγχο του προϊόντος ακόμα κι όταν φύγει το προϊόν από το εργαστάσιο στη περίπτωση των ψηφιακών και τέλος το κόστος τους είναι παρα πολύ χαμηλό σε επίπεδο παραγωγής.

 

Για τα μπλιμπλικια συμφωνω μαζι σου. Ειναι τα πρωτα που παραδιδουν πνευμα και χαλανε. Αλλα το Model S δεν εχει και πολλα παραπανω μπλιμπλικια απο μια σειρα 7 πχ. Της εχουν βαλει μεχρι και τηλεχειρισμο! Οποτε τα πολλα, πιστευω οτι ειναι θεμα "κλασης" και οχι "ηλεκτρικου αυτοκινητου"

Απο την αλλη μερια με κινητηρα χωρις λαδια,μπουζι,ημαντες,θερμοστατες,κιβωτιο ταχυτητων,δυναμο κτλ, φαντασου ποσο λιγοτερο service εχει. Εαν διαβασεις τα προγραματισμενα ενως Model S ειναι ελεγχοι ελεγχοι και ελεγχοι και στα 150κ νομιζω κατι καρβουνακια απο τα μοτερ. Το μονο που πεφτει σε αποδοση ειναι το battery pack το οποιο ελπιζω να δουμε σε ποιο φυλικες τιμες σε καμια 10ρια χρονια που θα τα εχουμε και στην ελλαδα.

Δημοσ.

Για τα μπλιμπλικια συμφωνω μαζι σου. Ειναι τα πρωτα που παραδιδουν πνευμα και χαλανε. Αλλα το Model S δεν εχει και πολλα παραπανω μπλιμπλικια απο μια σειρα 7 πχ. Της εχουν βαλει μεχρι και τηλεχειρισμο! Οποτε τα πολλα, πιστευω οτι ειναι θεμα "κλασης" και οχι "ηλεκτρικου αυτοκινητου"

Απο την αλλη μερια με κινητηρα χωρις λαδια,μπουζι,ημαντες,θερμοστατες,κιβωτιο ταχυτητων,δυναμο κτλ, φαντασου ποσο λιγοτερο service εχει. Εαν διαβασεις τα προγραματισμενα ενως Model S ειναι ελεγχοι ελεγχοι και ελεγχοι και στα 150κ νομιζω κατι καρβουνακια απο τα μοτερ. Το μονο που πεφτει σε αποδοση ειναι το battery pack το οποιο ελπιζω να δουμε σε ποιο φυλικες τιμες σε καμια 10ρια χρονια που θα τα εχουμε και στην ελλαδα.

 

Όντως μόνο η προγραμματισμένη συντήρηση... :rolleyes:

(Αν και είναι από το 2015)

 

Recently Edmunds sold their long-term Tesla Model S; but before they did so the car had four (yes, four) drivetrains replaced by Tesla Motors. Motor Trend’s long term car is working on its 2nd.

 

This does not make us ask the question “is drivetrain failure a common occurence in the Model S?”

 

 

 

If you check out the latest numbers on a Tesla Motors Club poll, you will find that 75 (supposed) Model S owners have had a least 1 drive unit replaced – 12 of which have had it replaced more than once.

 

To their credit, Tesla service has been doing a yeoman’s job taking care of its clients. Despite the many failure occurrences we have yet to hear of Tesla giving a Model S owner a difficult time in solving the problem (ie-replacing the drive unit entirely).

 

The problem for customers will arise however when Tesla’s 4 year/50,000 mile warranty on the unit expires; that is when repairs reportedly greater than $10,000 a pop really start to hurt.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η απόλυτη στρέβλωση της αγοράς! Η Tesla με 80.000 οχήματα το χρόνο έχει μεγαλύτερη αξία από την Ford με τα 6.000.000! 

 

Και για να είμαστε αντικειμενικοί το μόνο πράγμα που έχει ο Μασκ και δεν έχει κανένας άλλος είναι το λίθιο της Βολιβίας που του επιτρέπει να κατασκευάσει τις μπαταρίες στο μέγεθος και τον αριθμό που του χρειάζεται. Τίποτε άλλο. Το πως κατάφερε να βάλει χέρι σε αυτό που δεκάδες γίγαντες της τεχνολογίας πολεμούσαν δεκαετίες να το αποκτήσουν αποτελεί για μένα ένα τεράστιο ερώτημα που μέχρι στιγμής δεν έχει απαντηθεί. Κανένας δεν ξέρει τι ακριβώς έχει παίξει με αυτή την ιστορία. Προφανώς και παίζει κάποια προσωπική μυστική συμφωνία από πίσω αλλά μέχρι στιγμής κανένας δεν ξέρει πως άνοιξαν οι πόρτες της Βολιβίας στον Μασκ εκεί που άλλοι γίγαντες απέτυχαν. Μπράβο του πάντως που τα κατάφερε.

 

Τα υπόλοιπα περί προηγμένης τεχνολογίας είναι τρίχες κατ΄ εμέ. Η τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων είναι κατά πολύ απλούστερη από αυτήν της εσωτερικής καύσης όπως και η κατασκευή τους.

Αυτό βέβαια ακριβώς το  στοιχείο, η απλούστερη κατασκευή, δίνει και πολύ μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους σε ένα ηλεκτροκίνητο όχημα από ένα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Και αυτός είναι ο λόγος που η μετοχή της Tesla έχει αποκτήσει τόση υπεραξία.

Ωστόσο και πάλι το μέλλον της εταιρίας δεν θα παιχτεί στην τεχνολογία της αλλά στο λίθιο, ένα στοιχείο απαραίτητο και με περιορισμένα αποθέματα στον κόσμο. Θα καταφέρει ο Μασκ να προμηθευτεί τις ποσότητες που χρειάζεται για τα 500.000 οχήματα που έχει στόχο το 2019;

Μην το έχετε και σίγουρο. Θα γίνει μεγάλη μάχη για να μπουν και άλλοι παίκτες στο παιχνίδι. Και τότε θα δούμε τι θα παίξει.

Επεξ/σία από anax111
  • Like 1
Δημοσ.

Όχι μόνο. Suspension; Κέντρο βάρους; Τελικές; Traction Control; σχεδόν σε όλα υπερέχουν τα τέσλα, λόγο του ηλεκτροκινητήρα που άφησε χώρο σε άλλα τμήματα, για να αναπτυχθούν πολύ καλύτερα.

 

Είναι καλύτερο σε αυτά από μια 911 ή ένα GTR?

Πόσο βάρος έχει? Θα ήθελα να δω στοιχεία για το καλύτερο κέντρο βάρους.

Οι μπαταρίες δεν πιάνουν χώρο?

Χρόνους από καμιά πίστα έχουμε?

  • Like 2
Δημοσ.

είναι 2.1 τόνους το τεσλα, αρκούδι για τις στροφές.. αλλά δεν είναι η 911 το αυτοκίνητο με το οποίο πρέπει να συγκρίνεται (αλλά οι Μ5/rs6 κτλ) 

  • Like 1
Δημοσ.

είναι 2.1 τόνους το τεσλα, αρκούδι για τις στροφές.. αλλά δεν είναι η 911 το αυτοκίνητο με το οποίο πρέπει να συγκρίνεται (αλλά οι Μ5/rs6 κτλ)

Δεν διαφωνώ.

Για αυτό δεν μπορώ να καταλάβω πως το βγάλαμε supercar.

Δημοσ.

είναι 2.1 τόνους το τεσλα, αρκούδι για τις στροφές.. ...

Σε ελληνικό site για ειδήσεις πάνω στα αυτοκίνητα κ.τ.λ. υπάρχει στα σχόλια μήνες τώρα μια διαφωνία, ένα άτομο VS all, ότι όσο πιο βαρύ είναι ένα αμάξι τόσο καλύτερα πατάει στον δρόμο, στρίβει, περνάει την δύναμη κάτω κ.τ.λ.

Οι απαντήσεις είναι για να σου τρέχει αίμα από τα μάτια...

  • Like 2
Δημοσ.

:lol:

 

χωρίς να είμαι μηχανικός/μηχανολόγος γνωρίζω όπως πολλοί ότι είναι πολύ πιο εύκολο πράγμα είναι να κολλήσεις μερικά κομμάτια σίδερο χωρίς καθόλου βάρος και να πηγαίνουν κομμάτια σε μια πίστα (βλέπε κάρτ πχ) και πολύ δύσκολο να επιτύχεις έστω και εν μέρει το ίδιο όταν έχεις ένα πολύ πιο βαρύ αμάξωμα που θα σε προστατεύει από βροχές κρύα, θόρυβο,  θα έχει μέσα ολόκληρη σαλονοτραπεζαρία, και λοιπά έξτρα (a/c, ταμπλώ, οθόνες) και παράλληλα θα είναι άνετο και θα έχει κράτημα  σε διαφόρους τύπους οδοστρωμάτων 

 

και πέρα από το ότι είναι πολύ δύσκολο έστω και το εν μέρει ικανοποιητικό αποτέλεσμα υπάρχουν και οι φυσικοί περιορισμοί 

 

για αυτό άλλωστε σπάνια το βαρύ είναι και πιο γρήγορο, εκτός αν μιλάμε για τίποτα 4κινησεις και φυσικά οδόστρωμα που να τις έχει ανάγκη 

 

και για αυτό και οι περισσότεροι οδηγοί αγώνων είναι μια σταλιά 

 

το tesla μπορεί να γλιτώνει τον όγκο του V10 μιας m5 αλλά έχει μπαταρίες και φυσικά τον λοιπό εξοπλισμό που λέγαμε. ίσως τις μπαταρίες τις έχει πιο χαμηλά (χαμηλότερο κέντρο βάρους που είναι πλεονέκτημα όταν μιλάμε για ιδιο βάρος) αλλά είναι βαρύ

 

όπως και να χει η σύγκριση με 911 είναι άκυρη, η panamera είναι το σωστό από μεριά porsche 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...