Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η χρηματιστηριακη αξια ειναι απλα η προσδοκια των επενδυτων. Δεν υπαρχει περιπτωση να ρευστοποιηθει ποτε σε αυτο το ποσο. Ελπιζω να μην καταντησει η Tesla σαν την Apple, μια ελιτιστικη εταιρια μονο για λιγους και ψωνια.

Δεν ισχύει ότι έχεις δει στην Ελλάδα σε προηγμένες χώρες.

  • Like 3
Δημοσ.

Ας αρχίσει να έχει σοβαρή παραγωγή η Tesla και μετά το συζητάμε. Η ετήσια παραγωγή αυτοκινήτων μετριέται σε δεκάδες εκατομμύρια και όχι σε εκατοντάδες χιλιάδες.

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν ισχύει ότι έχεις δει στην Ελλάδα σε προηγμένες χώρες.

Ναι, αλλα και στην αλλη μερια δεν ειναι και τα καλυτερα παιδια, για να μην πω τα χειροτερα.Εκει και εαν εχουν παιχτει, αγοραστει και εχουν κλεισει εταιρειες απο π@υστιες και χρηματηστηριακες απατες-φουσκες και σορταρισματα.

 62.000 ηλεκτρικα-υβριδικα αυτοκινητα εχει πωλησει η BMW, για να μην πω αλλες εταιρειες πχ TOYOTA.Δεν εχει ανακαλυψει λοιπον τον τροχο η TESLA και μην συκρινεται των χωρο των κινητων-υπολογιστων με των χωρο των αυτοκινητων.Δεν εχει καμια, μα καμια σχεση.Δεν προκειται να πεταχθουν καμια 40 κινεζοι  συναρμολογητες με εργαζομενους του 1 δολλαριου.Ειναι πολυ μικρο γατακι η tesla  για να την φοβηθουν μεγαθηρια με τεραστια τεχνογνωσια και ερευνητικα κεντρα π.χ Mercedes benz  που φτιαχνει αυτοκινητο επιπεδου tesla προχθες.

Δημοσ.

Συγκρίνεις μια εταιρία αυτοκινήτων που ουσιαστικά ουδέποτε άλλαξε την πορεία του αυτοκινητου αλλα παρέμεινε σταθερή στην πορεία της για το higher end premium segment με εταιρία που κυριολεκτικά ανάγκασε όλες τις άλλες να αρχίσουν να ασχολούνται με ηλεκτρικά αυτοκίνητα και AI? ΩΡΑΙΟΣ.

Mιλάμε ακόμα για ένα αμάξι σωστά?

 

Τα εκ. ευρώ πάνω στο structure και αναρτησεις του οχηματος ποιος την εκανε τις περασμενες δεκαετιες?

 

ή η ανάλυση πεπερασμένων στοιχείων που ανακαλύφθηκε το 1940 ε'ιναι και αυτή ανακάλυψη του elon?

 

ωραιο το μέλλον, αλλά πατά πάνω στο παρελθόν..

 

σίγουρα είναι κατανοητό πως το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΥΨΗΛΟ βάρος των μπαταριών, με κάποια engineering sοlution ΄΄αφομοιωθηκε΄΄ στο τεσλα και οχι με τα twitter του elon.

 

και σύγκριση με ιδια πράγματα.

ότι κάνει το πορσε δεν το κανει το τεσλα ιδιας τιμης

 

και οτι προσφερει το τεσλα δεν το κανει το πορσε ιδιας τιμης.

  • Like 2
Δημοσ.
Συγκρίνεις μια εταιρία αυτοκινήτων που ουσιαστικά ουδέποτε άλλαξε την πορεία του αυτοκινητου αλλα παρέμεινε σταθερή στην πορεία της για το higher end premium segment με εταιρία που κυριολεκτικά ανάγκασε όλες τις άλλες να αρχίσουν να ασχολούνται με ηλεκτρικά αυτοκίνητα και AI? ΩΡΑΙΟΣ.

Αυτή τη στιγμή το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής είναι Porsche (918) κ δεν έχει καμία επιρροή στην πορεία του αυτοκινήτου... ούτε στο 1980 είχε η 959 ...ούτε το ότι η ίδια η vw ιδρύθηκε από τον Ferdinand Porsche ούτε το πρώτο vw (beattle) σχεδιάστηκε από τον Πορσς... η Τεσλα ξεκίνησε από ένα μοντέλο της Lotus κ έχει φτάσει σε απίστευτα υψηλό σημείο σε απίστευτα γρήγορο χρονικό διάστημα...

  • Like 2
Δημοσ.

Ο musk προωθει μεσα απο τα media και τα κοινωνικα δικτυα παρα πολυ την εικονα αυτου και της εταιριας του . Αυτο εχει φτασει σε σημειο να γινεται κατηχηση στα επιτευγματα των εταιριων του εναντι του ανταγωνισμου.

100% driveless cars δεν εχει βγαλει κανεις ακομα και η Tesla παρολο το promotion των αυλικων της , λεει θα τα καταφερει το 18. Το ιδιο και για τα ηλεκτροκινητα , που εχουν βγαλει και αλλες εταιριες με πρωτη την toyota το 98 με το πρωτο υβριδικο που ολοι τοτε κοροιδευαν.

Οποτε αν καποιος επενδυει μεσα απο τα media για προιοντα που δεν εχουν κυκλοφορησει χωρις να λαμβανει υποψη του την αξιολογηση των μετοχων με γνωμονα ισολογισμους κλπ μαλλον θα χασει τα λεφτα του.

Υγ η τεσλα μεχρι τωρα δεν ηταν ποτε κερδοφορα και ο musk σωθηκε απο την απολυτη καταστροφη με δανειο σωτηρια των ΗΠΑ εναντια στην πολιτικη τους να στηριζουν ΝΑΣΑ. Aκομα εχει σαν στρατηγικη να βασιζονται οι επειχειρησεις του σε κυβερνητικες επιδοτησεις . Μην σας κανει εντυπωση αν   δεν βγουν τα προιοντα σαν νεα iphone και ξαφνικα γινει διορθωση σε μετοχες.
 

  • Like 3
Δημοσ.

Πώς μ'αρέσει ο τίτλος «χρηματιστηριακή αξία» από τον πραγματικό που είναι (ο τζόγος αυτών που δεν έχουν τι να κάνουν στη ζωή τους και παίζουν τα λεφτά αυτών που εργάζονται για να παραχθούν όλα αυτά). Αν κάποιοι νομίζουν ότι η τεχνολογία προχωράει γρήγορα, ας σκεφτούν πόσο γρήγορα θα προχωρούσε αν υπήρχε - τουλάχιστον στο δυτικό κόσμο, μια πολύ ισχυρότερη οικονομικά - μεσαία και χαμηλομεσαία τάξη, με σωστό ωράριο εργασίας που επιτρέπει στον πολίτη να έχει τον ελεύθερο χρόνο να ενδιαφερθεί και να παραδώσει το Feedback που χρειάζεται κάθε εταιρία για το προϊόν της.

Σαφώς ακόμα και τότε κάποιος θα ήταν ο πρωτοπόρος όπως είναι τώρα ο Elon, αλλά θα υπήρχε η αγοραστική δύναμη και η ωρίμανση στην αγορά ώστε ο Elon να μην «παίζει» μόνος του.

Τέλος το πρόβλημα μας δεν είναι αν το σύστημα έχει τίτλο τον καπιταλισμό ή σοσιαλιστικό καπιταλισμό ή φιλελεύθερο γλειφιτζούρι ή κομμουνιστικό κατσαβίδι... Το πρόβλημα είναι ότι το παρών σύστημα δεν υπηρετεί τους πολλούς. Τάξεις πρέπει να υπάρχουν γιατί προς το παρών, αυτές οι διαφορές των τάξεων είναι για το 90% των πολιτών, το κίνητρο για εργασία και παραγωγή, για την απόκτηση αγαθών ως δημιουργίες άλλων ανθρώπων όμως, οι διαφορές που επικρατούν τώρα είναι χαοτικές και επικίνδυνες. 
Η οικονομία είναι μια, ούτε ιδιωτική - ούτε δημόσια και επηρεάζει τα πάντα. Από το πρωινό ξύπνημα με τον καφέ και την δημοκρατία στην καθημερινότητά της, μέχρι την αποδημία των ανθρώπων σε άλλο πλανήτη.

Δημοσ.
Μια φορά είδα ηλεκτρικό στην Γερμανία, ένα Golf δείγμα  πριν 3 χρόνια. Εννοώ δεν μπήκα μέσα το είδα να περνάει Nόμιζα δεν θα ακούγεται καθόλου αλλά υπάρχει ένα βουητό όταν κινείται.

 

Έχετε δει εδώ Ελλάδα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

Ο γείτονας μ εδώ στα Χανιά έχει το i3 της BMW... ένα matiz που κοστίζει 40.000€...

  • Like 1
Δημοσ.

Και εγω βλεπω συνεχεια στην κατεχακη και Μεσογειων 2 με 3 BMW i3 και μου κανει εντυπωση λογω αυτονομιας!

Δημοσ.

Η Tesla είναι μια εταιρεία που παράγει οχήματα - μπιχλιμπίδια. Ωραία η ψηφιακή τεχνολογία, αλλά για τα οχήματα δεν κάνει κατά τη γνώμη μου. Όλα τα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά είναι αυτά που βγάζουν τα περισσότερα προβλήματα στα αυτοκίνητα. Τα οχήματα της Tesla φαίνονται πολύ ωραία τώρα... Θα είναι το ίδιο και μετά από 10 χρόνια; Δε νομίζω. Εκτός κι αν κάποιοι πιστεύουν ότι αγοράζεις αυτοκίνητο 30.000€ για 4-6 χρόνια. Οι περισσότερες ψηφιακές συσκευές αντέχουν για λίγα χρόνια και έχουν συγκεκριμένες ώρες λειτουργίας. Είναι κάτι σαν τα smartwatches σε σχέση με τα αναλογικά. Τα πρώτα είναι πιο εντυπωσικά, με πολύ περισσότερες δυνατότητες από το να λένε την ώρα ή να χρονομετρούν, αλλά τα δεύτερα αντέχουν στο χρόνο. Τα ψηφιακά είναι μια εκπληκτική εφεύρεση, αλλά και άκρως καταναλωτική, γιατί τα προϊόντα που παράγονται είναι εφήμερα. Αυτός είναι και ο λόγος που γνώρισαν τόσο μεγάλη ανάπτυξη, γιατί έχουν τον τέλειο συνδυασμό για τις εταιρείες : εντυπωσιάζουν τον πελάτη και πουλάνε, ενώ χαλάνε αρκετά γρήγορα ώστε να αγοράσεις το επόμενο και η εταιρεία να βγάλει το μέγιστο κέρδος. Επιπλέον η εταιρεία έχει πλήρη έλεγχο του προϊόντος ακόμα κι όταν φύγει το προϊόν από το εργαστάσιο στη περίπτωση των ψηφιακών και τέλος το κόστος τους είναι παρα πολύ χαμηλό σε επίπεδο παραγωγής.

Οι ηλεκτροκινητήρες είναι άλλη συζήτηση... Προσωπικά είμαι υπέρ στη χρήση τους. Είναι πιο εξελιγμένοι σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες... αν βρεις τρόπο να τους παρέχεις ισχύ για αρκετό χρονικό διάστημα (λέγε με αυτονομία), τότε είναι καλύτεροι στα πάντα από τους τελευταίους. Καλύτερη ροπή, καλύτερο συντελεστή ισχύος, φιλικότεροι στο περιβάλλον κ.α.

Η χρηματιστηριακή αξία μιας εταιρείας δεν έχει καμία σχέση με την πραγματική αξία της. Οι μετοχές είναι ένα προϊόν και η αξία τους υπακούει στο νόμο της προσφοράς και της ζήτησης. Είναι προϊόν ανεξάρτητο της εταιρείας. Τεχνικά είναι ενος είδους "λαϊκό δάνειο" της εταιρείας, όπου ζητάει από τους ιδιώτες χρήματα με υπόσχεση μελλοντικών κερδών. Το θέμα, λοιπόν, δεν είναι να φτάσεις στην κορυφή, αλλά να μείνεις στην κορυφή. Η Tesla είναι αναπτυσσόμενη και έχει κάνει τις σωστές κινήσεις και σαν αποτέλεσμα οι μετοχές της εκτοξεύτηκαν. Το αξίζει... προς το παρόν. Δείτε το παράδειγμα της imagination technologies : η μετοχή καταποντίστηκε όταν η Apple ανακοίνωσε ότι στο μέλλον θα διακόψει τη συνεργασία τους. Άλλαξε η τεχνογνωσία ή η παραγωγική της δυνατότητα; Πώς λοιπόν καθορίζεται η αξία της σαν εταιρεία; Ακόμα κι αν βρει πελάτες να αναπληρώσει το κενό της Apple δύσκολα θα αποκτήσει η μετοχή της την αξία που είχε πριν.

  • Like 2
Δημοσ.

"η αντοχη στον χρονο" ειναι αυτη ακριβως η σκεψη δεινοσαυρου! :P

ολα τα πραματα πλεον φτιαχνονται να κρατανε λιγα χρονια ωστε να "ανακυκλωνονται" με πιο προηγμενα και καλυτερα τεχνολογικα. σκεφτειτε να μεναμε με το ιδιο κινητο για 10-20 χρονια ή με την ιδια τηλεοραση ή υπολογιστη! το ιδιο λοιπον και με τα οχηματα.

αν ισχυε η αντοχη στον χρονο, η καταναλωση θα ηταν πολυ χαμηλη, η τεχνολογικη προοδος στασιμη οπως ακριβως τις δεκαετιες του '70 και του '80 που θυμαμαι :)

αλλα μας καταλαβαινω, εδω στο ελλαντα μας νοιαζουν περισσοτερο τα μπουζουκια, η μασα, τα ξενυχτια, εκει χαλαμε τα λεφτα μας με κλειστα ματια. να παρουμε κατι καινουργιο να πεταξουμε την μπακατελα, εχουμε καβουρια στην τσεπη!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...