voltmod Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Η σημερινή χρηματιστηριακή αξία της Ford εκτιμάται γύρω στα $45,1 δισεκατομμύρια. Της Tesla βρίσκεται στα $47,8 δισεκατομμύρια. Πέρυσι, η Tesla παρέδωσε λιγότερα από 80 χιλιάδες αυτοκίνητα (περίπου 76 χιλιάδες). Η Ford, η δεύτερη μεγαλύτερη Αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 6,7 εκατομμύρια οχήματα. Η μετοχή της εταιρείας που συν-δημιούργησε ο Elon Musk έκλεισε την Δευτέρα, 4 Απριλίου με άνοδο περίπου 7%, αφότου έγινε γνωστό ότι παρέδωσε 25 χιλιάδες αυτοκίνητα (με τα μισά να είναι τύπου Model X) το πρώτο τρίμηνο του 2017. Οι επενδυτές εξέλαβαν τα νέα ως ένα σημάδι ότι η Tesla μπορεί και πετυχαίνει τους στόχους της όσον αφορά στην ανάπτυξη της μετά και την ανακοίνωση του οικονομικότερου Model 3. Η χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας τώρα κυμαίνεται κοντά στα 48 δισεκατομμύρια δολάρια και από ότι φαίνεται η επένδυση της Κινέζικης Tencent βοήθησε εξίσου στην άνοδο της μετοχή της. Ο CEO και co-founder της Tesla, Elon Musk χρησιμοποίησε το Twitter για να “πειράξει” όσους είχαν εκφράσει απαισιοδοξία για το μέλλον της εταιρείας. H Ford κατασκευάζει αυτοκίνητα για περισσότερα από 100 χρόνια, και η χρηματιστηριακή της αξία είναι το προϊόν απτών αποτελεσμάτων. Για ορισμένους αναλυτές, όπως ο David Sullivan του AutoPacific, το ότι η Tesla προσπέρασε την Ford είναι ακατανόητο. “Είναι ακατανόητο ότι μία εταιρεία που έχει το παγκόσμιο εύρος και βάθος της Ford ξαφνικά αποτιμάται με μικρότερη ή ίση αξία με την Tesla” δήλωσε στο Bloomberg. Ο Elon Musk πάντως λέει πως η Tesla θα είναι ικανή να παράγει ως και 500 χιλιάδες οχήματα το 2018 μετά το λανσάρισμα του Model 3. Αν θα καταφέρει να πιάσει τον στόχο για την ώρα είναι κάτι που παραμένει άγνωστο. Ότι δύο εταιρείες, όπως η Ford και η Tesla έχουν παρόμοια χρηματιστηριακή αξία είναι κάτι που αναδεικνύει τις διαφορές τους, και σύμφωνα με το Engadget δείχνει πως μία εταιρεία που δημιουργεί επικεφαλίδες, μπορεί να πείσει τους ανθρώπους να επενδύσουν τα χρήματα τους σε ένα υποθετικό μέλλον. Site: Engadget
vagdesign Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Άλλη μια απόδειξη ότι η αξία οποιασδήποτε εταιρείας είναι θέμα ψυχολογίας και όχι πωλήσεων. 12
Lomar Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Ούτε καν, στη συγκεκριμένη περίπτωση μια χαρά δίκαιο είναι.Η τεχνογνωσία που έχει λόγο του AI και των ηλεκτροκινητήρων της είναι κλάσεις (ναι πληθυντικός) ανώτερη οποιασδήποτε άλλης εταιρείεας. 12
pcos Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Οι "δεινοσαυροι" δεν θα καταλαβουν καν τι τους χτυπησε! 14
Stitch19 Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Κάπως έτσι μπήκε το 1ο iphone στον κόσμο της Nokia. Στην αρχή όλοι γελούσανε, ο CEO της Microsoft το έβγαλε αποτυχία και σε θέματα πωλήσεων. Κάπως έτσι πλέον βλέπω την Τέσλα. Η μοναδική εταιρία με αποδεδειγμένο AI σύστημα πλοήγησης και όχι μονο πρωτότυπα και εικασίες για marketing. Η αξια της είναι εντελώς δικαιολογημένη καθώς είναι το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ας μην ξεχνάμε η Τέσλα έχει το μεγαλύτερο εργοστάσιο στον κόσμο για κατασκευή μπαταριών και ετοιμάζει να αρχίσει και σύντομα 2ο στην Ευρώπη. Έρχεται και το model 3 που πλέον γίνετε προσιτό για ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων(30.000$). Εκεί να δείτε πως θα αρχίσει να γλεντάει την Ford και την κάθε Ford. Φήμες λένε ότι ετοιμάζει και pickup truck και διαφορα αλλα μοντέλα στο μέλλον. 17
Lomar Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Κάπως έτσι μπήκε το 1ο iphone στον κόσμο της Nokia. Στην αρχή όλοι γελούσανε, ο CEO της Microsoft το έβγαλε αποτυχία και σε θέματα πωλήσεων. Κάπως έτσι πλέον βλέπω την Τέσλα. Η μοναδική εταιρία με αποδεδειγμένο AI σύστημα πλοήγησης και όχι μονο πρωτότυπα και εικασίες για marketing. Η αξια της είναι εντελώς δικαιολογημένη καθώς είναι το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ας μην ξεχνάμε η Τέσλα έχει το μεγαλύτερο εργοστάσιο στον κόσμο για κατασκευή μπαταριών και ετοιμάζει να αρχίσει και σύντομα 2ο στην Ευρώπη. Έρχεται και το model 3 που πλέον γίνετε προσιτό για ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων(30.000$). Εκεί να δείτε πως θα αρχίσει να γλεντάει την Ford και την κάθε Ford. Φήμες λένε ότι ετοιμάζει και pickup truck και διαφορα αλλα μοντέλα στο μέλλον. και δεν είναι μόνο το AI που αξίζει, από το αμάξωμα, ασφάλεια, φίλτρα αέρα, αυτονομία, υπηρεσίες κτλ 1
logistoulis Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Και η Porsche κάποτε είχε περάσει σε χρηματιστική αξια τη vw και όλα πήγαν πολύ καλά μετά 2
skiabox Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Κάπως έτσι μπήκε το 1ο iphone στον κόσμο της Nokia. Στην αρχή όλοι γελούσανε, ο CEO της Microsoft το έβγαλε αποτυχία και σε θέματα πωλήσεων. Κάπως έτσι πλέον βλέπω την Τέσλα. Η μοναδική εταιρία με αποδεδειγμένο AI σύστημα πλοήγησης και όχι μονο πρωτότυπα και εικασίες για marketing. Η αξια της είναι εντελώς δικαιολογημένη καθώς είναι το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ας μην ξεχνάμε η Τέσλα έχει το μεγαλύτερο εργοστάσιο στον κόσμο για κατασκευή μπαταριών και ετοιμάζει να αρχίσει και σύντομα 2ο στην Ευρώπη. Έρχεται και το model 3 που πλέον γίνετε προσιτό για ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων(30.000$). Εκεί να δείτε πως θα αρχίσει να γλεντάει την Ford και την κάθε Ford. Φήμες λένε ότι ετοιμάζει και pickup truck και διαφορα αλλα μοντέλα στο μέλλον. Νομίζω ότι είχε κοιτάξει και την περίπτωση της Ελλάδας αλλά προφανώς θα έπεσε στην χαοτική κατάσταση ενός failed state και δε θα ασχολήθηκε πάνω από μία ώρα λογικά!
pcos Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 επειδη του ελον του αρεσει να κλεινει δουλειες μεσω τουιτερ δεν νομιζω με τους εδω να ειχε τυχη 1
jimisvog Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Καλά λογικό είναι. Όταν μια εταιρία πρωτοπορεί και κάνει το μπαμ η χρηματιστηριακή αξία της θα σημειώσει τρελή άνοδο και έπειτα θα ξεφουσκώσει. Ας παραμείνει η Tesla όσα χρόνια είναι η Ford στο κουρμπέτι και μετά βλέπουμε για αξίες. Την θαυμάζω την Tesla και ιδιαίτερα τον Elon όμως η χρηματιστηριακή αξία δεν λέει κάτι παρά μόνον το πόσο πιστεύουν οι επενδυτές στο άμεσο μέλλον της 9
Stitch19 Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Και η Porsche κάποτε είχε περάσει σε χρηματιστική αξια τη vw και όλα πήγαν πολύ καλά μετά Συγκρίνεις μια εταιρία αυτοκινήτων που ουσιαστικά ουδέποτε άλλαξε την πορεία του αυτοκινητου αλλα παρέμεινε σταθερή στην πορεία της για το higher end premium segment με εταιρία που κυριολεκτικά ανάγκασε όλες τις άλλες να αρχίσουν να ασχολούνται με ηλεκτρικά αυτοκίνητα και AI? ΩΡΑΙΟΣ. 8
orck Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Η χρηματιστηριακη αξια ειναι απλα η προσδοκια των επενδυτων. Δεν υπαρχει περιπτωση να ρευστοποιηθει ποτε σε αυτο το ποσο. Ελπιζω να μην καταντησει η Tesla σαν την Apple, μια ελιτιστικη εταιρια μονο για λιγους και ψωνια. 3
Stitch19 Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Η χρηματιστηριακη αξια ειναι απλα η προσδοκια των επενδυτων. Δεν υπαρχει περιπτωση να ρευστοποιηθει ποτε σε αυτο το ποσο. Ελπιζω να μην καταντησει η Tesla σαν την Apple, μια ελιτιστικη εταιρια μονο για λιγους και ψωνια. Το γεγονός ότι βγάζει fully autonomous αυτοκίνητο ηλεκτρικό με όλα τα high tech στα 30.000$ δείνχει ότι μονο ελιτίστικη δεν θα είναι. 4
BadIronTree Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Οι "δεινόσαυροι" δεν θα καταλάβουν καν τι τους χτύπησε! και η IBΜ κάπως έτσι πήγε αδιάβαστη 1
logistoulis Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Συγκρίνεις μια εταιρία αυτοκινήτων που ουσιαστικά ουδέποτε άλλαξε την πορεία του αυτοκινητου αλλα παρέμεινε σταθερή στην πορεία της για το higher end premium segment με εταιρία που κυριολεκτικά ανάγκασε όλες τις άλλες να αρχίσουν να ασχολούνται με ηλεκτρικά αυτοκίνητα και AI? ΩΡΑΙΟΣ.Δεν άλλαξε τη πορεία του αυτοκινήτου ή πόρσε; Ριαλι; Τεσπά η ιστορία θα μιλήσει 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα