Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αν και το θέμα έχει απασχολήσει αρκετούς το γράφω κι εδώ.

 

μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε λάδια μηχανής σε μοτοσυκλέτα;

και για να γίνω πιο συγκεκριμένος γιατί προφανώς μοτοσυκλέτα με μοτοσυκλέτα έχει διαφορά.

έχει στο lidl τα W5 10W-40. μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μοτοσυκλετάκι τύπου Honda cbf 125, yamaha ybr 125, daytona monster;

έχω ένα daytona monster που παίρνει 10W-40. αν του βάλω αυτά θα είναι οκ;

είναι στα μισά χρήματα σε σχέση με τα αντίστοιχα 10W-40 μηχανής.

Δημοσ.

Δες τις υπολοιπες προδιαγραφες που αναφέρει ο κατασκευαστής σου(πχ API SL/CF) αν τις καλυπτει δεν βλεπω τον λογο να μην μπορεις. Υπάρχει μια φιλολογία που λεει οτι τα λάδια για μηχανες ειναι ειδικα αλλα εγω δεν το θεωρω και τοσο σωστο, ειδικα για χαμηλης απόδοσης μηχανες που απαιτούν και λάδια χαμηλών προδιαγραφων.

Εγω μια ζωη στο 5W-40 έβαζα αυτοκινητου επώνυμο και ήμουν μια χαρα και στα 2 σκουτερ.

Δημοσ.

Αλλο το λαδι αυτοκινητου σε μοτο και αλλο αυτο που εβαλες.

Λαδι αυτοκινητου δε βαζεις σε μοτο.Αυτο που εβαλες στο λινκ,απο οτι καταλαβαινω για μηχανη ειναι,οποτε κανει.

Παντως γιατι τσιγκουνευεσαι λεφτα στο λαδι?Αν σου κολλησει λιγο αργοτερα τα εξοδα θα ειναι αρκετα παραπανω.

  • Like 1
Δημοσ.

αν και το θέμα έχει απασχολήσει αρκετούς το γράφω κι εδώ.

 

μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε λάδια μηχανής σε μοτοσυκλέτα;

και για να γίνω πιο συγκεκριμένος γιατί προφανώς μοτοσυκλέτα με μοτοσυκλέτα έχει διαφορά.

έχει στο lidl τα W5 10W-40. μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μοτοσυκλετάκι τύπου Honda cbf 125, yamaha ybr 125, daytona monster;

έχω ένα daytona monster που παίρνει 10W-40. αν του βάλω αυτά θα είναι οκ;

είναι στα μισά χρήματα σε σχέση με τα αντίστοιχα 10W-40 μηχανής.

Βάλε ρε συ ένα καλο λάδι με 10-15 ευρώ μην είσαι τσιγκούνης. Δες το βιβλίο τι γράφει ακριβώς και πήγαινε ζήτα το.

Δημοσ.

Με 3€ το λιτρο λιανικη, φετος ουτε ελαιολαδο δεν παιρνεις...

Ενα απλο API SL, ACEA A3 λαδακι ειναι,μια χαρα ειναι η τιμη για κατι που δεν εχει κοστος marketing. Αμα το daytona θελει αυτες τις προδιαγραφες γιατι να μην το προτιμησει, σιγα μην εχει απαιτησεις ο κινεζος για λαδι 15€.

To πιο βασικο ειναι οι τακτικες αλλαγες, οπως αναφερει ο κατασκευαστης. Αεροψυκτο μηχανακι το ταλαιπωρει πιο πολυ το λαδι.

Δημοσ.

Υπάρχει μια φιλολογία που λεει οτι τα λάδια για μηχανες ειναι ειδικα αλλα εγω δεν το θεωρω και τοσο σωστο, ειδικα για χαμηλης απόδοσης μηχανες που απαιτούν και λάδια χαμηλών προδιαγραφων.

Εγω μια ζωη στο 5W-40 έβαζα αυτοκινητου επώνυμο και ήμουν μια χαρα και στα 2 σκουτερ.

 

αυτή η άποψη που γράφεις κυκλοφορεί πολύ....

 

απο την άλλη μπορεί να μιλάμε για μηχανές χαμηλής απόδοσης αλλά όλα αυτά τα μηχανάκια δουλεύουν σχεδόν 80%+ των δυνατοτήτων τους. ίσως να παίζει το ρόλο του

 

Αλλο το λαδι αυτοκινητου σε μοτο και αλλο αυτο που εβαλες.

Λαδι αυτοκινητου δε βαζεις σε μοτο.Αυτο που εβαλες στο λινκ,απο οτι καταλαβαινω για μηχανη ειναι,οποτε κανει.

Παντως γιατι τσιγκουνευεσαι λεφτα στο λαδι?Αν σου κολλησει λιγο αργοτερα τα εξοδα θα ειναι αρκετα παραπανω.

 

χωρίς να το έχω δει από κοντά... το ότι το Lidl γράφει λάδι μηχανής δε νομίζω ότι εννοεί λάδι για μοτοσυκλέτες. προφανώς εννοούν μηχανής=κινητήρα => αυτοκινήτου. έτσι υποθέτω δηλαδή.

 

δεν είναι θέμα τσιγκουνιάς.

ρωτάω αν είναι υπάρχει κάποια διαφορά. αν δεν υπάρχει διαφορά (γι αυτού του είδους τα μηχανάκια πάντα) γιατί να πάρω το λάδι μοτοσυκλέτας στα σχεδόν τριπλάσια χρήματα;

 

να το θέσω κάπως αλλιώς.

όταν τον παλιό καιρό θέλατε να γράψετε κάποιο μουσικό CD, πόσοι απο εσάς αγοράζατε τα audio cd με την αυξημένη τιμή;

προσωπικά ούτε μια. ασχέτως αν ο πωλητής τα πρότεινε διότι ...είναι για μουσική

Θα σου πω κάτι απλό το αυτοκίνητο έχει 6-7 χιλ στροφές η μοτασυκλετα έχει τις διπλές, τι λες κανουν τα λάδια

 

έχεις ένα δίκιο αλλά εδώ δε μιλάμε για μηχανή που δουλεύει στις 10κ+ στροφές.

μιλάμε για μηχανάκι που θα παίζει μέχρι τις 7-8. δε πάει παραπάνω.

 

απ ότι έχω διαβάσει πάντως έχω καταλήξει ότι θεωρητικά δεν είναι καλή ιδέα.

από την λέει υπάρχουν και άτομα που έχουν αναφέρει ότι το έχουν κάνει (όπως ο lary7) χωρίς πρόβλημα.

 

το κακό είναι ότι σε τέτοιες περιπτώσεις αν υπάρξει πρόβλημα δε θα εμφανιστεί άμεσα αλλά μετά από αρκετά χιλιόμετρα....

Δημοσ.

Ποτε δεν βαζουμε λαδια auto σε moto, για τον λογο οτι τα δευτερα εχουν αλλες προδιαγραφες και διαφορετικα προσθετα για να αντεχουν την καταπονηση που δεχονται απο τα γραναζια του κιβωτιου ταχυτητων.

  • Like 1
Δημοσ.

Ποτε δεν βαζουμε λαδια auto σε moto, για τον λογο οτι τα δευτερα εχουν αλλες προδιαγραφες και διαφορετικα προσθετα για να αντεχουν την καταπονηση που δεχονται απο τα γραναζια του κιβωτιου ταχυτητων.

Καταπονουν τα γραναζια το λαδι; Και τοτε γιατι στα κιβωτια ΙΧ δεν αλλαζουμε σχεδον ποτε λάδι;

 

 

απο την άλλη μπορεί να μιλάμε για μηχανές χαμηλής απόδοσης αλλά όλα αυτά τα μηχανάκια δουλεύουν σχεδόν 80%+ των δυνατοτήτων τους. ίσως να παίζει το ρόλο του

Το οτι δουλευουν ψηλα ειναι ο λογος που θελουν αλλαγη καθε 3.000χλμ, και πως επισεις η μηχανη θα αντέξει μαχ 100.000χλμ και οχι τα τριπλάσια όπως ενα ΙΧ.Αλλες σχεδιασης, αλλες απαιτησεις απο τις μηχανες αλλα οι αρχες τις λίπανσης ειναι ιδιες, επισεις λιπαντικα δεν βγαζει το καθε μαγαζακι, αλλα συγκεκριμμένα διυλιστηρια και δεν βγάζουν 500 τυπους. Απλά οταν κολας μια ταμπέλα πως ειναι για διτροχο τοτε το πουλας και πιο ακριβα. Ειναι λογικο που οι πωλητες τα προτείνουν, εχουν παραπάνω κέρδος.

Εγω εβαζα αυτοκινητου λαδι επωνυμο σε ενα Runner 125, μονιμα στα κοκκινα-10.000 στροφες και τακτικες εκκινησεις μεσα στην πολη με κρυα μηχανη, οτι χειροτερο. Στα 30.000χλμ δεν εκαιγε σταγονα και δεν ειχε πεσει καθολου η απόδοση του. Απλα τα λαδια τα αλλαζα μονος και τακτικα (2.000-3.000χλμ)

 

Αλλα για να γινω και πιο σαφης, παρε και ενα αποσπασμα απο καποιος πιο ειδικούς

 

  • The viscosities of petroleum-based oils, whether designed for auto or motorcycle application, drop at approximately the same rate when used in a motorcycle.
  • There is no evidence that motorcycle-specific oils out-perform their automotive counterparts in viscosity retention when used in a motorcycle.
  • It could appear from this data, then, that there is no validity to the constantly-used argument that motorcycle-specific oils provide superior lubrication to automotive oils when used in a motorcycle. If the viscosity drop is the only criterion, then there is certainly no reason to spend the extra money on oil specifically designed for motorcycles. There does, however, appear to be a legitimate argument for using synthetic and synthetic-blend oils over the petroleum based products.

http://www.ducatimeccanica.com/oil.html

Δημοσ.

Στα φόρουμ οπως είπα και σε ενα όλο θέμα, ο κάθε ένας μπορεί ελεύθερα να λέει οτι θέλει, έτσι τα θέματα απλώνουν και συμπέρασμα κανενα, πρέπει λοιπόν να εχεις ισχυρά φίλτρα για τα διάφορα που γράφονται, εξ άλλου περιουσία του κάθε ενός είναι το αυτοκίνητο ή η μοτοσυκλέτα και μπορεί να ρίξει μέσα και ελαιόλαδο, πάλι πρόβλημα δεν θα έχει και θα λειτουργεί μια χαρά, για ποσο όμως δεν ξερω.

Δημοσ.

ΠΟΤΕ λάδια αυτοκινήτου σε μοτοσυκλέτα. Δεν υπάρχει καμία μα καμία σχέση στις προδιαγραφές τους. Τα λάδια μοτοσυκλέτας είναι παρασκευασμένα ώστε να αντέχουν σε μεγάλες θερμοκρασίες και στροφές κινητήρα. Φανταστείτε μία μοτοσυκλέτα μέσα στην πόλη μπορεί να φτάσει τους 107 βαθμούς και να θεωρείται "κανονική" θερμοκρασία, όπου εκεί για ένα αυτοκίνητο θεωρείται θάνατος.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι το λάδι της μοτοσυκλέτας, εκτός του να λιπαίνει τον κινητήρα, λιπαίνει και το κιβώτιο ταχυτήτων και τους δίσκους του συμπλέκτη. Είναι ειδικά κατασκευασμένο ώστε να μην πατινάρουν οι δίσκοι.

Σε ένα αυτοκίνητο στο κιβώτιο βάζουμε διαφορετικό λιπαντικό από ότι στον κινητήρα, τη λεγόμενη βαλβολίνη. Ένα λάδι αυτοκινήτου ναι μεν λιπαίνει το μοτέρτης μοτοσυκλέτας, αλλά θα πατινάρει σε σημείο που να μην ξεκινάει καν όταν ανεβάσει θερμοκρασία.

ΜΗΝ τσιγκουνεύεστε χρήματα για λάδι, είναι ότι καλύτερο μπορείτε να κάνετε για τον κινητήρα σας, κόψτε από αλλού αλλά βάλτε καλά λάδια. Προσωπικά τα λάδια που φοράω στη μηχανή μου κοστίζουν 19 ευρώ το λίτρο.

  • Like 2
Δημοσ.

Το αυτο που λεει ο evileyes.

Το λαδι μηχανης εχει αλλα προσθετα ειδικα για τους δισκους της μηχανης.

Αν βαλεις αυτοκινητου,θα πατιναρει και θα φας τους δισκους.

Εφοσον με το λαδι μηχανης(αυτο του lidl),εννοει αυτοκινητου,τοτε δε το βαζεις.

Δεν ειναι απλα οι προδιαγραφες κτλ.

Δημοσ.

Ο κυριότερος λόγος χρήσης ειδικού λαδιού σε μοτοσυκλέτα, όπως προαναφέρθηκε είναι για τους δίσκους του συμπλέκτη είτε χειροκίνητο είτε ημιαυτόματο. Αν βάλεις απλά λάδια, σε καμια ανηφόρα μπορεί αν φύγεις και προς τα πίσω κι ας γκαζώνεις. Τα λάδια μοτοσυκλέτας έχουν ειδικό πρόσθετο,που επικάθεται στο μέταλλο των δίσκων, κι επίσης ΔΕΝ έχουν τροποποιητές τριβής. Γι αυτό ΠΟΤΕ λάδια αυτοκινήτου, και ΠΟΤΕ λάδια εξοικονόμησης καυσίμου σε μοτοσυκλέτα. Επειδή δούλεψαν σε κάποιον δεν αποτελεί επιχείρημα. Δουλεύουν μεν, κι ο κινητήρας δε θα κολλήσει, άλλα δε δουλεύουν σωστά τα υπόλοιπα. ΣΤΑ ΣΚΟΥΤΕΡ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ CVT. Γι αυτό κι ο lary7 νομίζει ότι είναι μάρκετιγκ. Αν έκανε τα ίδια στα μηχανάκια που ρωτάει ο OP στο μηνυμά του, θα είχε τελείως διαφορετική γνώμη. Στα σκούτερ με CVT βάλτε λάδι,όχι μόνο από τα lidl αλλα και τηγανόλαδο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...