Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

φιλε μου εσυ που λες οτι ειμαι και πλουσιος με 784 ευρω καρτα δεν ειμαι... ειμαι φτωχος!!! δουλεψα ομως μαζεψα τα λεφτα και την πηρα στην καλυτερη προσφορα και ναι εκανα το λαθος και εμαθα να μην ξανα αγορασω απο μικρα μαγαζια τ skroutz!! παντως την καρτα μου την πηρα χθες μου την επισκευασαν τελικα!! απλα το μαγαζι ειναι οτι χειροτερο εκανε πανω απο 3μιση μηνες να μου την φερει!!

Κακώς η κακώς δεν είναι αποκλειστικά το μαγαζί που έχει τι φταιξιμο, αν η αντιπροσωπεία αργεί το κατάστημα δεν μπορεί να κάνει κάτι

  • Like 1
  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

δηλαδή πληρώνουν τόσα λεφτά  και πάει μέχρι την κίνα η κάρτα; πως γίνεται αυτό;  δηλαδή όλοι λένε οτι πάει αντιπροσωπεία, εγώ λέω ότι πάει σε κάποιον που ξέρει να κάνει rebaling σου λένε τάχα την φτιάξανε και σε λίγο καιρό ξανά χαλάει πάλι

  • Like 1
Δημοσ.

Το θεμα ειναι οταν χαλαει η καρτα και την ελεγχει το καθε καταστημα απευθειας ή εστω μετα απο 5-10 μερες να δινει αλλη καρτα κατοπιν συνεννοησης με τον πελατη

Δεν μπορει ο καθε πελατης που πληρωνει 50-100-500e οταν χαλασει η καρτα να περιμενει 1-2 μηνες και να μενει χωρις pc μεχρι να βγαλει ακρη το καθε μαγαζι με την αντιπροσωπεια

Βεβαια κατι η κριση κατι οι ''εξυπνοι'' που τις εκαιγαν μαζικα για να αλλαξουν καρτα καθε 1-2 χρονια δωσαν πατημα στα μαγαζια να πραττουν οπως πραττουν

  • Like 1
Δημοσ.

Το θεμα ειναι οταν χαλαει η καρτα και την ελεγχει το καθε καταστημα απευθειας ή εστω μετα απο 5-10 μερες να δινει αλλη καρτα κατοπιν συνεννοησης με τον πελατη

Δεν μπορει ο καθε πελατης που πληρωνει 50-100-500e οταν χαλασει η καρτα να περιμενει 1-2 μηνες και να μενει χωρις pc μεχρι να βγαλει ακρη το καθε μαγαζι με την αντιπροσωπεια

Βεβαια κατι η κριση κατι οι ''εξυπνοι'' που τις εκαιγαν μαζικα για να αλλαξουν καρτα καθε 1-2 χρονια δωσαν πατημα στα μαγαζια να πραττουν οπως πραττουν

 

Μα τη βασική εγγύηση δεν την παρέχει το κατάστημα. Μόνο κάποια επέκταση εγγύησης ή εγγυήσεις σε μεταχειρισμένα κλπ. Η εγγύηση είναι του κατασκευαστή. Ποιος κατασκευαστής καρτών γραφικών έχει αντιπροσωπεία και service στην Ελλάδα;

 

Επίσης για εγγύηση που παρέχεται από τον κατασκευαστή το κάθε κατάστημα δεν έχει εξουσιωδότηση να διαπιστώνει τι πρόβλημα έχει το κάθε προϊόν το οποίο είναι και αδύνατον κιόλας μιας και μπορεί να πουλάει από κάρτες γραφικών μέχρι και ντομάτες. Η δουλειά του είναι να πουλάει. Ο νόμος προβλέπει φυσικά ότι αν αργήσει η επισκευή δικαιούσαι προϊόν αντικατάστασης. Οπότε στην προκειμένη περίπτωση προφανώς και έπρεπε να δοθεί προϊόν αντικατάστασης.

 

Η διαδικασία λοιπόν είναι ότι η κάρτα πάει στην αντιπροσωπεία είτε απευθείας από την πελάτη, είτε με τη μεσολάβηση του καταστήματος. Εκεί διαπιστώνεται τι πρόβλημα υπάρχει και αν το πρόβλημα καλύπτεται από την εγγύηση. Το προϊόν είτε επισκευάζεται, είτε αντικαθίσταται με ακριβώς το ίδιο, είτε γίνεται επιστροφή χρημάτων απευθείας στον πελάτη ή μέσω του καταστήματος. Το μαγαζί δεν έχει ευθύνη για αυτή τη διαδικασία. Ούτε έχει ευθύνη αν το κοντινότερο service της Gigabyte είναι στη Γερμανία, στην Αγγλία ή στην Αυστραλία. Η ευθύνη του είναι να σου δώσει προϊόν αντικατάστασης και να σου δώσει ατόφιο αυτό που επέστρεψε ο κατασκευαστής. Είτε την δική σου κάρτα επισκευασμένη, είτε ακριβώς το ίδιο μοντέλο προς αντικατάσταση, είτε την τιμή αγοράς του προϊόντος σε χρήματα. Όχι πιστωτικά, όχι άλλες τέτοιες αηδίες.

  • Moderators
Δημοσ.

Μα τη βασική εγγύηση δεν την παρέχει το κατάστημα. Μόνο κάποια επέκταση εγγύησης ή εγγυήσεις σε μεταχειρισμένα κλπ. Η εγγύηση είναι του κατασκευαστή. Ποιος κατασκευαστής καρτών γραφικών έχει αντιπροσωπεία και service στην Ελλάδα;

 

Επίσης για εγγύηση που παρέχεται από τον κατασκευαστή το κάθε κατάστημα δεν έχει εξουσιωδότηση να διαπιστώνει τι πρόβλημα έχει το κάθε προϊόν το οποίο είναι και αδύνατον κιόλας μιας και μπορεί να πουλάει από κάρτες γραφικών μέχρι και ντομάτες. Η δουλειά του είναι να πουλάει. Ο νόμος προβλέπει φυσικά ότι αν αργήσει η επισκευή δικαιούσαι προϊόν αντικατάστασης. Οπότε στην προκειμένη περίπτωση προφανώς και έπρεπε να δοθεί προϊόν αντικατάστασης.

 

Η διαδικασία λοιπόν είναι ότι η κάρτα πάει στην αντιπροσωπεία είτε απευθείας από την πελάτη, είτε με τη μεσολάβηση του καταστήματος. Εκεί διαπιστώνεται τι πρόβλημα υπάρχει και αν το πρόβλημα καλύπτεται από την εγγύηση. Το προϊόν είτε επισκευάζεται, είτε αντικαθίσταται με ακριβώς το ίδιο, είτε γίνεται επιστροφή χρημάτων απευθείας στον πελάτη ή μέσω του καταστήματος. Το μαγαζί δεν έχει ευθύνη για αυτή τη διαδικασία. Ούτε έχει ευθύνη αν το κοντινότερο service της Gigabyte είναι στη Γερμανία, στην Αγγλία ή στην Αυστραλία. Η ευθύνη του είναι να σου δώσει προϊόν αντικατάστασης και να σου δώσει ατόφιο αυτό που επέστρεψε ο κατασκευαστής. Είτε την δική σου κάρτα επισκευασμένη, είτε ακριβώς το ίδιο μοντέλο προς αντικατάσταση, είτε την τιμή αγοράς του προϊόντος σε χρήματα. Όχι πιστωτικά, όχι άλλες τέτοιες αηδίες.

Για να μην γίνονται παρεξηγήσεις, τι προϊόν που αναφέρεις αντικατάστασης είναι μόνο αν η διαδικασία πάρει πάνω από 15 μέρες όπου το κατάστημα (μόνο σε περίπτωση που η διαδικασία γίνω μέσω του καταστήματος αγοράς) έχει υποχρέωση απο τι νόμο να σου δώσει ένα προϊόν προσωρινής αντικατάστασης για όσο καιρό πάρει η επισκευή της κάρτας

Βέβαια δεν υποχρεώνει κάνεις το κατάστημα να σου δώσει ισάξιο προϊόν για προσωρινό δηλαδή και titan να πάει κάποιος, αν το κατάστημα σου δώσει προσωρινά μια gtx 710 είναι καλυμενο

Δημοσ.

Πολλές δεν έρχονται σφραγισμένες.

από εργοστάσιο ή επειδή τις ανοίγουν τις επιστρέφουν και τα καταστήματά τις ξανασπρώχνουν?

Άλλος ένας έξυπνος που τον έκανε μάγκα ένα σκρουτζομάγαζο...Και να πεις ότι το έκανε με απόλυτο κριτήριο την οικονομία - δεν τον λες και ότι πεινάει με 700 ευρώ για κάρτα. Δεν πειράζει - κάποια στιγμή θα καταλάβει και ο Έλληνας ότι δεν είναι ο εξυπνότερος από όλους...

Πέρσι αγόρασα κάρτα από σκρουτζ, απ το πρώτο μαγαζί με την καλύτερή τιμή ήταν σφραγισμένη μέσα έξω όπως πρέπει και απόδειξή με serial μέσα (αν δεν ήταν όπως πρέπει θα την επέστρεφα ούτε καν θα την δοκίμαζα στο σύστημά μου)... από κει αν γίνει τπτ θα μιλήσω με την asus... τι να το κάνω το σκρούτζομαγαζο? και γιατί να κάνω μάγκες το πλαίσιο, public κτλ δίνοντάς διπλάσια  χρήματά τι παραπάνω θα μου προσφέρουν?

  • Like 1
Δημοσ.

Νικο καλημερα. Επειδη ειχα δει σε ποιο καταστημα αναφεροσουν, προ διετιας που αγορασα απο εκει σχεδον ολο το desktop. η εξυπηρετηση τους ηταν καλη. Επισης, το πληκτρολογιο που μου εμφανισε προβλημα razer blackwidow chroma, αντικατασταθηκε τη 2η φορα ( την πρωτη το ειχαν στειλει για ελεγχο οπου δε βρηκαν τπτ κ το προβλημα συνεχιστηκε). Βεβαια ειναι κ η razer hellas που εχει πολυ καλο support. Απο εκει κ περα τι να πω... τα πραγματα κ οι επιχειρησεις αλλαζουν

Δημοσ.

οι ''εξυπνοι'' που τις εκαιγαν μαζικα για να αλλαξουν καρτα καθε 1-2 χρονια δωσαν πατημα στα μαγαζια να πραττουν οπως πραττουν

Μου θύμισες Στρατό. Φταίει ένας, θα την πληρώσετε όλοι. Ωραία λογική και ωραία δικαιολογία. 

 

Δεν πειράζει, ας πάρει ο Jeff Bezos τα χρήματά μου τότε. Όπως φαντάζομαι και πολλών άλλων.

  • Like 1
Δημοσ.

από κει αν γίνει τπτ θα μιλήσω με την asus... τι να το κάνω το σκρούτζομαγαζο?

Παρακαλα να μην σου τυχει τπτ μην βρεθεις προ εκπληξεως. Οι περισσοτερες εταιρειες δεν εξυπηρετουν οι ιδιες καρτες οι οποιες δεν εχουν αγοραστει κατευθειαν απο αυτες εκτος απροοπτου(πχ το καταστημα/πωλητης εχει κλεισει).

 

Μεχρι και με Logitech που ειχα μιλησει πιο παλια για ενα ποντικι μου ειχαν πει το ιδιο πραγμα. Για θεμα software μπορουν να βοηθησουν.Για θεμα hardware να απευθυνθω στο καταστημα αγορας.

Δημοσ.

Μα τη βασική εγγύηση δεν την παρέχει το κατάστημα. Μόνο κάποια επέκταση εγγύησης ή εγγυήσεις σε μεταχειρισμένα κλπ. Η εγγύηση είναι του κατασκευαστή. Ποιος κατασκευαστής καρτών γραφικών έχει αντιπροσωπεία και service στην Ελλάδα;

 

Επίσης για εγγύηση που παρέχεται από τον κατασκευαστή το κάθε κατάστημα δεν έχει εξουσιωδότηση να διαπιστώνει τι πρόβλημα έχει το κάθε προϊόν το οποίο είναι και αδύνατον κιόλας μιας και μπορεί να πουλάει από κάρτες γραφικών μέχρι και ντομάτες. Η δουλειά του είναι να πουλάει. Ο νόμος προβλέπει φυσικά ότι αν αργήσει η επισκευή δικαιούσαι προϊόν αντικατάστασης. Οπότε στην προκειμένη περίπτωση προφανώς και έπρεπε να δοθεί προϊόν αντικατάστασης.

 

Η διαδικασία λοιπόν είναι ότι η κάρτα πάει στην αντιπροσωπεία είτε απευθείας από την πελάτη, είτε με τη μεσολάβηση του καταστήματος. Εκεί διαπιστώνεται τι πρόβλημα υπάρχει και αν το πρόβλημα καλύπτεται από την εγγύηση. Το προϊόν είτε επισκευάζεται, είτε αντικαθίσταται με ακριβώς το ίδιο, είτε γίνεται επιστροφή χρημάτων απευθείας στον πελάτη ή μέσω του καταστήματος. Το μαγαζί δεν έχει ευθύνη για αυτή τη διαδικασία. Ούτε έχει ευθύνη αν το κοντινότερο service της Gigabyte είναι στη Γερμανία, στην Αγγλία ή στην Αυστραλία. Η ευθύνη του είναι να σου δώσει προϊόν αντικατάστασης και να σου δώσει ατόφιο αυτό που επέστρεψε ο κατασκευαστής. Είτε την δική σου κάρτα επισκευασμένη, είτε ακριβώς το ίδιο μοντέλο προς αντικατάσταση, είτε την τιμή αγοράς του προϊόντος σε χρήματα. Όχι πιστωτικά, όχι άλλες τέτοιες αηδίες.

κανεις λαθος την ευθυνη την εχει η αντιπροσωπια. και συνηθως ειναι καποια ελληνικη εταιρεια.και ειναι πολλες στην ελλαδα.να μην υπαρχει καθολου ειναι η εξαιρεση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...