kage Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δεν ηξερα οτι εχουν πεσει τοσο πολυ οι εκτελωνισμοι!τις τιμες cif που τις βρηκατε και υπολογισατε τον εκτελωνισμο? Ή βαση ρυπων ειναι ; Μηπως θα σε βολευε να πας σε κανα αυτοκ.με τις χρηματοδοτησεις στυλ χ ευρω μηνα και μετα απο χ χρονια μια μεγαλη δοση ballon ή αντικατασταση με αλλο? Σε 5 χρονια θα χεις κανει 150χιλ κμ Για ντιζελ μαθε κοστος αλλαγης ή καθαρισμου dpf,κοστος σερβις και αν οντως εχουν μεγαλη διαφορα κμ τα σερβις μεταξυ τους.. Με ποσα κμ εδωσες το πολο κ ποσο ετων!
jason97 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Eιναι αμαξια αλλης κατηγοριας, το ερωτημα σου δεν στεκει. Τo golf ειναι ενα μεγαλυτερο polo με μερικα extras παραπανω. Προσωπικα παντως, δε θα διαλεγα κανενα απο τα δυο, υπαρχουν καλυτερες επιλογες και στις 2 κατηγοριες. τα golf μου αρεσουν και το audi a3
stelios_2809 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Το πόλο ήταν 6/2010 (αγορασμένο 2/2011 με 5000χλμ από αντιπροσωπεία με εγγύηση κλπ)Το έδωσα αυτές τις μέρες με 119.800 χλμ , τα τελευταία 2 χρόνια του έκανα σχεδόν 30000 χλμ ανα έτος - κυρίως σε εθνική
jason97 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 και οι περισσότερες σχολές οδηγών έχουν volkswagen με diesel δεν ήταν ψαγμένοι αυτοί και αγόραζαν λόγω σκανδάλου και κινητήρων?
kanesaxo Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 δε συμφέρει. Τη πετάς, βαζεις άλλη. Οι αντλίες ντίζελ ειναι επισκευάσιμες, με σημαντικό κόστος όμως. Κι αυτό γιατι δεν ειναι ενα απλο εξαρτηματάκι σα την αντιστοιχη της βενζινης, αλλά σα μικρό...κινητηράκι (που λεει ο λόγος).
jason97 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 ανεξαρτητως νοθευμενου πετρελαιου στα ποσα λιλιομετρα μπορει να βγαλει βλαβη?
kanesaxo Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Πολυ υποκειμενικό. Είναι θέμα καυσίμου, χρήσης, σέρβις, και και και. Εχει τύχει βλάβη σε 50.000, σε 100.000 και 250.000. Γώ πχ έχω 180.000 νομιζω και δν εχω καποιο θέμα ευτυχώς, ακόμη.
jason97 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 (επεξεργασμένο) αν ειχες θα αγοραζες αλλη ή επισκευη? oi ηλεκτρολογοι ασχολουνται με τις επισκευες? Επεξ/σία 21 Απριλίου 2017 από jason97
kanesaxo Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Αλλη;;; δεν έχεις ιδέα μαλλον πόσο κοστίζουν. Επισκευή. Και θα έψαχνα μεσω γνωστών, ποιος "πομπατζής" ασχολείται με το συγκεκριμμένο τύπο θα την πήγαινα εκεί. Και συνήθως μαζι τη αντλία (πόμπα) χαιρετούν και τα μπεκ (οχι πάντα). Υ.Γ. ΕΚΤΟΣ να εβρισκες σε μαντρα κανα μοτερ με λιγα χλμ και τη βγάλεις απο πανω. Αλλα κι αυτο χλωμό το κόβω, διοτι μετά μοτερ χωρις αντλία, ποσο ευκολα να το δωσει.
jason97 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 κάνα 500 με 1000 ευρώ κοστίζουν έπεσα μέσα? τα μπεκ πόσο θα κοστίζουν? Θα αντέξει ηυ επισκευή ή θα ξαναχαλασει πάλι? και αν στοιχίζει τόσα για τα αυτοκίνητα στα τρακτέρ, λεωφορεία και φορτηγά πόσο θα κάνει μετά?
jason97 Δημοσ. 22 Απριλίου 2017 Δημοσ. 22 Απριλίου 2017 μικρου κυβισμου αμαξια αξιζει να τα παρεις πετρελαιο? πχ αν παρεις ενα αυτοκινητο 2000cc ++ πετρελαιο με ενα αλλο με βενζινη θα υπαρχει διαφορα?
kanesaxo Δημοσ. 22 Απριλίου 2017 Δημοσ. 22 Απριλίου 2017 Τζέισον, πλατιάζουμε τζάμπα. Οι αντλίες τα φορτηγά μηχανήματα, κοστίζουν αναλόγως τη ζημια. Το JCB που ανοίχθηκε για έλεγχο, ηθελε ενα καθαρισμα και κοστισε 500ε με τα βάλε/βγάλε. (θελει ειδικο εργαλειο και ρύθμιση, δε τη βγάζεις και τη βάζεις στο σπιτι σου). Φίλου σε φορτηγό κόστισε 1500. Αλλου γνωστου σε τσάπα, κοστισε 2500. και πάει λέγοντας. Η ουσία εινια άλλη. ΠΟΣΑ χλμ κάνεις ή ΠΟΣΑ νομίζεις οτι ΘΑ κάνεις. Απο κει ξεκινάς. 1
jason97 Δημοσ. 22 Απριλίου 2017 Δημοσ. 22 Απριλίου 2017 υγ είσαι χειριστής χωματουργικων? αυτά τα ποσά 1500 και 2500€ είναι για αγορά ή επισκευή? είχες/είχαν χρόνια να αλλάξουν τρόμπα?
kanesaxo Δημοσ. 22 Απριλίου 2017 Δημοσ. 22 Απριλίου 2017 ιδιοκτήτης. Μόνο φορτηγό θα οδηγήσω, τα υπόλοιπα όχι. Επισκευή πάντα. Δε μπορεις να αγοράσεις καινούργια. Και να θες δεν υπάρχουν, παρά μόνο ανακατασκευασμένες με μια Χ πιστοποιηση, που μπορει να κοστίζουν και τα τετραπλάσια (οσο κουφό κι αν ακούγεται). Συνεπως επισκευή. Τα χρόνια είναι πολύ υποκειμενικά. Ολα στα ΜΕ εχουν να κανουν με ώρες λειτουργίας. Τα τελευταία χρόνια ομως, παρουσιάζουν προβλήματα απ'την αχρηστια και το καθισιό παρά απ'την υπερβολική δουλεια. Κατα 95% τα πετρέλαια μας ρημαζουν τα πάντα. Ακομα και vpower να βάζεις και πρόσθετο αντιμυκητιακό, αν το μηχάνημα "καθεται" χωρις να δουλεψει για μήνες, μαζεύονται μυκητες στο τεποζιτο. Σιγά σιγα κατι περναει απ'τα σιτάκια, μαζεύονται στα σιτακια της αντλιας, η αντλια ζορίζεται, λεει το ποιήμα. Και αν τα δουλεύεις με ζορισμένα αντλια, με κοψίματα με με με, θα την ακούσει και κανα μοτερ και αντίο ζωή μετά!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα