RedPriest Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Γεια σας παιδια. Μου εδωσαν μια εξατμιση για ενα supra αλλα δεν ταιριαζει πολυ καλα στην κεφαλη. Γινεται με καποιο τροπο να την στραβωσω λιγο σε εκεινο το σημειο;
RedPriest Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Tο εκανα αλλιως. Με φλογιστρο το εκαψα πολυ καλα στο σημειο οπου ηθελα να το κανω. και μετα το επιασα σε μια μεγγενη και με ενα καβουρα το τραβηξα..
De@th L0rd Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Καλό είναι να αποφεύγονται τέτοιες πατέντες μιας κ υπάρχουν εξατμίσεις φθηνές που ταιριάζουν ακριβώς. Τώρα αν έχεις ξεφύγει λίγο στα χιλιοστά, ο κύλινδρος θα τρώει πάντα μονόπατα ένα ζόρι από την μεριά της εξαγωγής. Θα σου πρότεινα να ξεσκίζεις λίγο το μηχανάκι για να ανάψει ξανα η εξάτμιση και να πάρει τη φόρμα. 1
RedPriest Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Καλό είναι να αποφεύγονται τέτοιες πατέντες μιας κ υπάρχουν εξατμίσεις φθηνές που ταιριάζουν ακριβώς. Τώρα αν έχεις ξεφύγει λίγο στα χιλιοστά, ο κύλινδρος θα τρώει πάντα μονόπατα ένα ζόρι από την μεριά της εξαγωγής. Θα σου πρότεινα να ξεσκίζεις λίγο το μηχανάκι για να ανάψει ξανα η εξάτμιση και να πάρει τη φόρμα. Την αλλαξα παλι με την μανισια. Αλλαξα γνωμη ;p Ας φαινεται μανισιο το μηχανακι... Μια ερωτηση απλα. Μπορει να χανει σε κατι μιας και ειναι 53 με καρμπυρατερ και εκκεντροφορο. Πιστευω δεν εχει καποιο προβλημα ετσι; Ισα ισα με την μανισια μου φαινοταν πηγαινε καλυτερα..Στα χαμηλα απλα ειχε καλυτερο μπαμ με την εξατμιση που εβαλα απο οτι μου φανηκε.
De@th L0rd Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 Δημοσ. 4 Απριλίου 2017 H εξάτμιση χωρίς να αλλάξεις ζιγκλερ η καρμπυρατέρ μόνο κακό κάνει. Σε ιντζεκτιον όμως χάνεις λίγο την γραμμική ροπή αλλά αποκτάς λίγο παραπάνω ροπή στις ανηφόρες όταν γκαζωνεις κ λίγο τελική στις μεγάλες σχέσεις. Στο τελευταίο θέλει πάντα πιο πολύ γκάζι για να "γεμίσει" κι έτσι αυξάνεις την κατανάλωση. Σε ένα παλιό μηχανάκι η πιο εύκολη βελτίωση γίνεται ως εξής. Αλλάζεις κυλινδροπιστονο ΚΑΙ στρόφαλο, ρυθμιζεις βαλβίδες, αλλάζεις φίλτρο αέρα κ καρμπυρατέρ τέλος μπρος πίσω γρανάζι. Μετά από 500 χλμ ξαναρυθμιζεις βαλβίδες κβσυνεχιζεις στρώσιμο μέχρι 1500 2000. Την πραγματική δύναμη θα την δεις μετά τα 8000 χλμ. Και πίστεψε με αν το στρώσεις σωστά το 100ρι θα είναι σαν 125.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα