blackulver Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 (επεξεργασμένο) Παίδες καλησπέρα καινούριος στο φόρουμ αλλά από ότι βλέπω είστε αρκετά ενημερωμένοι και ελπίζω να έχετε μια καλή συμβουλή και για μένα..Έχω ένα ASTREA SUPRA του 2001 και αποφάσισα να του κάνω μια αναβάθμιση. Ο λόγος διότι έπειτα από 150000χλμ δεν άντεξε άλλο η καημένη η μπιέλα και πηρέ και πιστόνι/κύλινδρο μαζί.Αποφάσισα να βάλω τα εξής: στρόφαλο aasa τριγωνικό 54μμ διαδρομή, κυλινδροπιστονο aasa 53mm με μπομπε πιστονι, κεφαλη cdi, καρπυρατερ 20αρι shark και εξάτμιση NOB1. Γρανάζια 16/37. Ελαστικά 2,50/2,75. Αυτά πριν κάνα μήνα μπήκαν πάνω.Το παπί πάει καλά αλλά δείχνει να πνίγετε. Η τετάρτη μέχρι 80 πάει νορμαλ. Πάει και 90-95 αλλά σπασμένο. Οι άλλες ταχύτητες και αυτές δεν βγάζουν αυτό που πρέπει.Όλα τα παραπάνω σε σύγκριση με το μαμά. Θεωρώ ότι με την βελτίωση θα έπρεπε να πάει καλυτέρα.Έχετε καμία ιδέα τι πρέπει να αλλάξω για να δέσει το γλυκό. Σκεφτομαι ότι ίσως θέλει πιο μεγάλο καρμπυρατέρ. Επεξ/σία 31 Μαρτίου 2017 από blackulver Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sheogorath Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Καλησπέρα, εγώ κάποτε που είχα Supra, με το 24άρι στα 100 κυβικά, έβγαζε 115χμ και 9500rpm. Μάλλον είναι πολύ μικρό το καρμπυρατέρ για τα κυβικά σου και δεν του επιτρέπει να ανοίξει. Με τέτοιο γρανάζωμα τα 80 τα έχεις με κάτω απο 7000 στροφές που είναι πολύ λίγες για τον κινητήρα. Το έστρωσες καλά πάντως? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
blackulver Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Ναι το στρώσιμο πιστεύω ήταν καλό. Με το 24 καρμπυρατερ θα κλεινουν τα πλαστικα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sheogorath Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Ανάλογα την μάρκα, πάντως δεν πιστεύω να έχεις πρόβλημα. Μικρή διαφορά στο μέγεθος έχει. Εγώ 24άρι είχα σε 100άρι, εσένα είναι ~120 αν δεν κάνω λάθος (on the fly το έβγαλα), συνεπώς και 26άρι αν το ρυθμίσεις καλά θα το σηκώνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RedPriest Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Παρε ενα 24ρι καρμπυρατερ..καποιο επωνυμο βρισκεις σε καλες τιμες μεταχειρισμενα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BigJoJoc Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Βγάλε τα πλαστικά και βάλε 26 μικουνι 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
blackulver Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Όταν βάζεις μεγαλύτερο καρμπυρατερ θέλει και μεγαλυτέρο λαιμο απ ότι ξέρω. Η θυρηδα της κεφαλής όμως παραμένει ίδια. Δεν υπάρχει πρόβλημα σε αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BigJoJoc Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Ναι θελει αλλαγη λαιμου ακου γιατι κ εγω στο σουπρα μου ετσι το ειχα πριν χρονια οπως το δικο σου βαλε το 26 το μικουνι μαζι με μια χωανη και βαλε κ εναν εκκεντροφορο 5ο σταδιο θα πεταξει . μετα τεσταρετο και παιξε κ λιγο με τα γραναζια να δεις τι σε βολευει καλυτερα εσενα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
blackulver Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Ναι οκ για τον λαιμο. Απλα εχω και μια απορια για το αν θελει ανοιγμα και η τρυπα που βιδωνει ο λαιμος πανω στην κεφαλη. Γιατι οκ ο λαιμος απο 20mm που εχω τωρα θα ειναι 24mm ή 26mm αναλογα τι θα βαλω, η τρυπα ομως στην κεφαλη παραμενει ιδια. Δεν εμποδιζει αυτο την ροη του μειγματος? Επισης με τον εκκεντροφορο 5ο σταδιο φοβαμε μην το παρω στο χερι το μοτερ μετα απο λιγο. Θα δοκιμασω ενα μαγαλυτερο καρμπυρατερ και βλεπουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
παπι Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Πετα το σαρκ... Κακως εβαλες μπομπε, το 53χ54 ηδη φτανει στο τερμα την συμπιεση. Με μαμα γραναζια πρεπει να φτανει τα 110χλμ και μεχρι τα 80 να μην καταλαβαινει τιποτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
blackulver Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Πετα το σαρκ... Κακως εβαλες μπομπε, το 53χ54 ηδη φτανει στο τερμα την συμπιεση. Με μαμα γραναζια πρεπει να φτανει τα 110χλμ και μεχρι τα 80 να μην καταλαβαινει τιποτα. Το πομπε το εβαλα γιατι ηθελα κεφαλη CDI. Μπορω να βαλω και φλατ πιστονι αλλα με την μαμα κεφαλη. Το θεμα ειναι μετα αν ο τριγωνικος στροφαλος δουλεψει με την μαμα κεφαλη η οποια εχει πιο μικρες βαλβιδες απο την CDI. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
παπι Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Τωρα το εβαλες, αστο οπως ειναι. Καρμπ αλλαξε και μην ξαναπαρεις τιποτα που να ειναι σαρκ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BigJoJoc Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Το πας σε μαστορα και σου ανοιγει την εισαγωγη οσο χρειαζεται με τον εκκεντροφορο δν θα εχεις θεμα εχω βαλει σε δυο μηχανακια το ενα εντελως μαμα δν εκαναν κιχ το ενα το σουπρα το αλλο ινοβα ιντζεκσιον. Οπως νομιζεις αλλα θα δεις τρελες διαφορες με εκκεντροφορο να ξερεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
blackulver Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Το πας σε μαστορα και σου ανοιγει την εισαγωγη οσο χρειαζεται με τον εκκεντροφορο δν θα εχεις θεμα εχω βαλει σε δυο μηχανακια το ενα εντελως μαμα δν εκαναν κιχ το ενα το σουπρα το αλλο ινοβα ιντζεκσιον. Οπως νομιζεις αλλα θα δεις τρελες διαφορες με εκκεντροφορο να ξερεις Απο εκκεντροφορο τι μαρκα προτεινεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RedPriest Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Για εμενα πανε σε Fuego. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα