savvas15 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Πήγα να βάλω μπροστα το αυτοκίνητο και ενώ γυρίζω το κλειδί το μονο που ακούγεται είναι ένα κλακ 2-3 φορες συνεχομενα. Μπαταρία δεν πιστεύω να είναι γιατί λαμπάκια, φώτα όλα δουλέουν κανονικά. Τι να φταίει? Μιζα?
savvas15 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Αν είναι μπαταρία θα δουλευαν όλα τα φώτα και τα λαμπακια κανονικά? Αφησα και το λαμπάκι της καμπίνας ανοιχτό και γυρνώντας τη μίζα ισα που τρεμοσβήνει. Αν ήταν μπαταρία γυρνώντας τη μίζα δεν θα έπρεπε να σβήνει τελείως?
NikosKallithea Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Τώρα αν και αν και αν..... άλλαξε μπαταρία και είσαι οκ ή φόρτισε την Είναι κλασικό πρόβλημα, δεν χωράνε ....αν 1
savvas15 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Για να είσαι τόσο σίγουρος μάλλον μπαταρία θα είναι. Παράξενο πάντως, ούτε 2 χρονια δεν την έχω και την πλήρωσα και για καλή (90 ευρώ) Οπως και να έχει σε ευχαριστω
Γιάννης Platano Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Πηγαινε και μετρα την μπαταρια πριν την αλλαξεις και αν δεν ειναι αυτη σε ηλεκτρολογο . Παρε ρευμα απο καποιον αλλον για να πας .
Joshua21 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Αν είναι μπαταρία θα δουλευαν όλα τα φώτα και τα λαμπακια κανονικά? Αφησα και το λαμπάκι της καμπίνας ανοιχτό και γυρνώντας τη μίζα ισα που τρεμοσβήνει. Αν ήταν μπαταρία γυρνώντας τη μίζα δεν θα έπρεπε να σβήνει τελείως? Τα φώτα και τα λαμπάκια χρειάζονται πολύ λιγότερο ρεύμα από τη μίζα, αν η μπαταρία είναι ξελιγωμένη/χαλασμένη το ρεύμα της αρκεί για τα υπόλοιπα αλλά όχι για τη μίζα. Όχι, γυρνώντας τη μίζα δεν θα έπρεπε να σβήνει τελείως η πλαφονιέρα. Όταν προσπαθώντας να γυρίσεις τη μίζα πέσει πολύ χαμηλά η τάση, τότε σταματάει να δίνει ρεύμα στη μίζα, αυτό ακριβώς είναι και το κλακ που ακούς, είναι το ρελέ που κόβει το ρεύμα της μίζας.
paylidis Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 αν αφησες το φως της καμπινας ή τα φωτα ανοιχτα ειναι ξεκαθαρα η μπαταρία. Οπως και να εχει τα συμπτώματα που λες ειναι μπαταρία. Βρες καποιον να σε βαλει μπροστα με καλωδια ή jump starter
41ex Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Είτε είναι μπαταρία ή μίζα θες ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων. Εγώ πάντως ψηφίζω μίζα γιατί την είχα πάθει με παρόμοιο πρόβλημα! 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Είτε είναι μπαταρία ή μίζα θες ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων. Εγώ πάντως ψηφίζω μίζα γιατί την είχα πάθει με παρόμοιο πρόβλημα! Ευχομαι για τον φιλο να κανεις λαθος ... Ακουστε τι επαθα προ ημερων...Στο αυτοματο Honda CRV αν ο μοχλος δεν παει μπροστα στην θεση P δεν βγαινει το κλειδι απο την μιζα ....Ετσι και εγινε εσβηνε το αμαξι αλλα το κλειδι δεν εβγαινε κια ηταν στο πρωτο "κλικ" και ετρεχα πανικοβλητος φοβουμενος μιζα στο συνεργειο ... Την προηγουμενη μερα ειχα κρεμασει ενα αρωματικο με λουρακι εκει και το λουρακι δεν αφηνε τιν μοχλο να κουμπωσει στην θεση P !!!
Knight of Mercy Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Για να είσαι τόσο σίγουρος μάλλον μπαταρία θα είναι. Παράξενο πάντως, ούτε 2 χρονια δεν την έχω και την πλήρωσα και για καλή (90 ευρώ) Οπως και να έχει σε ευχαριστω Αν οι ακροδέκτες και οι πόλοι της μπαταρίας σου δεν είναι τίγκα στα άλατα, άρα λύνεις πόλους - καθαρίζεις και επανατοποθετείς) ή πάς για μπαταρία. Το αν η "καλή" μπαταρία δεν κράτησε ούτε 2 χρόνια, ενδεχομένως να ευθύνεται και το δυναμό σου, αφού μάλλον θα πας σε ηλεκτρολόγο μέτρησέ το και αυτό.
savvas15 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Τελικα όπως είπε ο πρώτος φίλος ήταν η μπαταρία. Το καλο είναι ότι την πήγα σε φιλαράκι ηλεκτρολόγο, την φόρτισε και μου είπε ότι είναι ok, οποτε προς το παρόν τη γλίτωσα.. Σας ευχαριστω όλους που μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα