logistoulis Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Αυτό που λες είναι άλλο πρόβλημα που έχει η συγκεκριμένη εταιρεία (κάποιος δεν είχε παραιτηθεί πρόσφατα από αυτήν Το κομμάτι των αυτόνομων οχημάτων είναι άλλο θέμα που έχει αρχίσει να αφορά και τις βιομηχανίες των αυτοκινήτων πέρα από εταιρίες τεχνολογίας και αναρωτιέμαι πού θα καταλήξει.. νομίζω ότι όλοι επενδύουν για να μη μείνουν πίσω, αλλά το πώς θα είναι στο μέλλον αυτή η τεχνολογία και αν θα καθιερωθεί δε νομίζω ότι το ξέρει κανείς με σιγουριά
chrisauto Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Φαντάζομαι όλοι εδώ μέσα περπατήσαμε μόλις βγήκαμε απο την κοιλιά της μανας μας. Ε τι τεχνολογοι θα ειμασταν σε άλλη περίπτωση.. Θυμάμαι πιο συγκεκριμένα, άρχισα να τρέχω μόλις είδα το γιατρό έτσι με τη μάσκα γτ φοβήθηκα. Σανό παιδιά, ειναι καλύτερα με σανό και γάιδαρο παρά με uber αυτόνομο. Δεν λένε μία. Τώρα αν εξελιχθούν μάλλον αλλάζει το ζήτημα, θα μας μείνει και το σανό. 1
panoskeras Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Κατά την γνώμη μου τα αυτόνομα αυτοκίνητα θα ειναι ασφαλή μονο οταν ειναι όλα αυτόνομα και σε ελεγχομενο περιβάλλον,δηλαδή να εχουν αρτιο σύστημα σηματοδότησης,φαναριών και ολα ελεγχόμενα απτον υπολογιστή του αυτοκινητου,επισης να ειναι απομονωμένο πχ απο ζωάκια,γιατι δε ξέρω αν τα προβλέπει το αυτόνομο σύστημα και αν ειναι εφικτό.Και ισως και απομονωμένο και απο πεζους για τους λογους που είπε ο σπιρτουληςς ποιο πανω.Πάντως αν γινει σωστα στο πολυυυυ μελλον θα έχουμε 0 νεκρους σε ατυχήματα,που ειναι το ποιο σημαντικό απο οποιαδήποτε αλλη ευκολία που μας δινει η αυτόνομη οδήγηση.
ΝΙΚΟΛΑΣΝΙΚΟΛΑΟΥ Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Θα σας πω 2 απλα παραδειγματα που το ενα συμβαινει καθε μερα πχ αυτονομο οχημα να πας απο παγκρατι κυψελη στριβει δεξια σε στενο και σε 100 μετρα κλειστος δρομος λογω οτι γινεται μετακομιση η εμεινε ενα οχημα απο πισω ακολουθουν 4 5 αυτονομα οχηματα τωρα τι;περιμενουν μια ωρα ακινητα η κανουν πισω να βγουν στην πατησιων πχ χλωμο.Ο ανθρωπος συνηθως θα το δει πριν στριψει η μολις στριψει και αυτοματα θα ακολουθησει αλλη πορεια.Περιπτωση δευτερη το αυτονομο οχημα ξεκινα στο φαναρι και ενας πεζος πεταγεται στο ενα μετρο αυτοματα φρεναρει αλλα θα τον πατησει φρεναριστο γιατι δεν υπαρχει περιπτωση να σταματησει.Ο ανθρωπος ομως θα προτιμησει μαζι με το φρενο να το ριξει πανω στην κολωνα πχ η κρασπεδο για να μην αγγιξει τον πεζο.Το αυτονομο δεν θα το κανει γιατι εχει ρανταρ να αποφευγει τις συγκρουσεις οποτε απλα θα μεινη στην πορεια του οποτε θεος χωρεστον.Και δεκαδες αλλες περιπτωσεις οποτε η αυτονομη οδηγηση ειναι ατελης οπως και το αυτοματο παρκαρισμα που θελει το διπλο μηκος αυτοκινητου για να τα καταφερει και ειναι τοσο αργο που η ουρα θα εχει γινει 100 μετρα.Βλεπετε να κυκλοφορει ευρεως;οχι αυτο κατι λεει. 1
efo355 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 να δωσω μια διαφορετικη οπτικη στο θεμα, αφου τονισω πρωτα οτι δεν ειμαι εναντιον της αυτονομης οδηγησης, εφοσον βεβαια ειναι προαιρετικη. Αν δεν κανω λαθος λοιπον, οι προγραμματιστες και hi-tech guys που ασχολουνται με την αυτονομη οδηγηση και γενικα με το ΑΙ, ΣΥΝΗΘΩΣ δεν ειναι οδηγοι. Ειτε απο ιδεολογια, ειτε απο τροπο ζωης, ειτε επειδη ζουν σε τεχνολογικες μητροπολεις που η οδηγηση δεν επιλεγεται. Απο την αλλη οι managers, οι σχεδιαστες και γενικα οι τυποι που παιρνουν τις αποφασεις, ειναι τετοιου οικονομικου επιπεδου που ΣΥΝΗΘΩΣ κυκλοφορουν με οδηγους. Αναρωτιεμαι λοιπον ολοι οι παραπανω τυποι με τι οδηγικη εμπειρια και αντιληψη σχεδιαζουν ενα τετοιο ΑΙ συστημα και μαλιστα ελπιζουν να εχει εφαρμογη παγκοσμιως σε λαους με διαφορετικες οδηγικες κουλτουρες και συνθηκες?? Βασει του ΚΟΚ, της φυσικης και της στατιστικης? Ενταξει την φυσικη δεν την αγγιζω, ο ΚΟΚ (τον οποιο πιστευω!) ξερουμε οτι πολλες φορες ειναι πεπαλαιωμενος, ξεπερασμενος ή εκτος πραγματικοτητας στις διαφορες χωρες. Τελος την στατιστικη, ως ανθρωπος των επιστημων σε καμια περιπτωση δεν την αμφισβητω, αλλα οφειλω να σημειωσω οτι η αχιλλειος πτερνα της στατιστικης ειναι το data input. Και σε ενα θεμα οπως τα τροχαια και η οδηγικη συμπεριφορα υπαρχει μεγαλη επισφαλεια στο data input. Γιατι η στατιστικη σε ενα τροχαιο θα καταγραψει τον νεαρο που ισως ετρεχε λιγο παραπανω και τον ατυχο απεναντι που χτυπησε, αλλα δεν θα καταγραψει τον παππου που βγηκε απο το στενο ή την κοπελιτσα που μιλαγε στο κινητο και εκλεισε τον νεαρο "που ετρεχε", αφου οι τελευταιοι που τελικα και προκαλεσαν το ατυχημα, θα την κοπανησουν, αφου δεν ενεπλακησαν με ζημιες. Ξερω οτι ο προβληματισμος μου πασχει απο στερεοτυπα, αλλα οι εξαιρεσεις στις γενικευσεις, δεν σημαινει παντα οτι τελικα δεν ισχυουν. food for thought Πριν μερικά χρόνια οδηγούσα Κωνσταντινουπόλεως περίπου με 30km/hΚατά τις 12 το πρωί. Μου πετάγεται ένας τύπος από στενό και βγάζει υπερβολικά τη μουρη του άμαξιου έξω. Φρενάρω και από πίσω έρχεται μία και με χτυπάει η οποία μιλούσε στο κινητό. Στην αστυνομία εγώ είπα τι έγινε αλλά δεν δέχτηκε ευθύνη αυτού που πετάχτηκε γιατί δεν ενεπλάκη στο ατύχημα. Απαρχαιωμένος κοκ και φυσικά επιβεβαιώνει αυτά που λες για την στατιστική. 1
ff7lucas Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δεν ειναι και το καλυτερο να υπάρχει μίξη μεταξύ κανονικών οδηγών και αυτόνομων οχημάτων. Ίσως στο μέλλον να υπάρχουν ξεχωριστοί δρόμοι για τα αυτόνομα οχήματα, κατι σαν τους ποδηλατόδρομους ασ'πούμε (αλλα όχι σαν αυτούς τους ποδηλατόδρομους που καταπατούνται απο τον οποιονδήποτε), οποτε και θα μειωθούν δραστικά τα ποσοστά ατυχημάτων. πας να ανοίξεις μεγάλη κουβέντα για τους ποδηλατες και το αν είναι σωστοί
kousant Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Γιατι πεσατε ολοι να φατε την uber , απο οτι εχω καταλαβει τοσο καιρο που λειτουργει εχει υπαρξει μονο 1 ατυχημα , + αλλο ενα θανατηφορο ατυχημα αππ την tesla με ενα φορτηγο οταν ο οδηγος προτιμησε να βλεπει τηλεοραση αντι να κοιταει αν το αυτοκίνητο κινειται καλά, οποτε 2 ατυχηματα μεσα σε 4-5 μηνες μπορει και παραπανω , τωρα για πειτε μου ποσα ατυχηματα εχουν γινει από ανθρώπους οδηγους μεσα σε αυτον τον καιρό?, δλδ αν εσας σας πεταγοταν καποιος απο stop θα προλαβενατε να φρεναρατε? Μιλαμε για ατυχηματα εμεις οι ελληνες που οταν βλεπουμε πορτοκαλί παταμε και 2 φορες το οριο ταχύτητας για να φτάσουμε 1 λεπτο νωρίτερα 1
tuxpower Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Έχουμε και στα Τρίκαλα λεωφορείο χωρίς οδηγό Είχατε και στα Τρίκαλα λεωφορείο χωρίς οδηγό. fixed Η επιδότηση τελείωσε και τα λεφτά φαγώθηκαν.
vste Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Παντως οι δοκιμες ξαναρχισαν. https://www.engadget.com/2017/03/27/uber-resumes-self-driving-car-tests-following-crash/
GoMaR Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Εγώ θέλω να δω τη φάτσα του οδηγού που θα ζητήσει τα ρέστα από ένα αυτόνομο αμάξι και συνειδητοποιησει ότι είναι χωρίς οδηγό. 1
gtsip Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Νομίζω πως όντως άλλο να είναι άνθρωπος μέσα στο αυτοκίνητο και άλλο να είναι υπολογιστής . Δεν υπάρχει κανένας τρόπος ο υπολογιστής να είναι τόσο γρήγορος σε αντίδραση και να σκέφτεται πιο μπροστά. Για εμένα τα αυτόνομα αμάξια δεν λένε και πολλά. Μαλλον αναποδα τα λες. Οι υπολογιστες αντιδρουν πολυ πιο γρηγορα. Απλα τους λειπουν καποια σεναρια ενεργειων. 1
trib Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Τα οφέλη της αυτόνομης οδήγησης, εκατοντάδες. - Πόσες φορές βαρέθηκα να οδηγώ πρώτη-δευτέρα στην κίνηση. - Να πάω super market και να αφήσω το αμάξι να βρει parking. Μόλις ψωνίσω να έρθει μπροστά να με πάρει. - Να πάω ένα ταξίδι στο εξωτερικό και να γυρίσει το αυτοκίνητο έξω από το σπίτι. - Να μην χαλάω τη διάθεσή μου με στραβοτιμονιές και κάθε είδους ταρζανιά των άλλων. - Να πας ταξίδι 1000χλμ και να κοιμούνται όλοι στο αμάξι, λες και ήμαστε σε τρένο. Σε ένα ιδανικό μέλλον, η αυτόνομη οδήγηση θα γίνει must. Όχι γιατί δεν μας αρέσει η οδήγηση, αλλά γιατί κακά τα ψέμματα, ποιος δεν θα ήθελε να πάει ατσαλάκωτος στον προορισμό του; Οι δοκιμές γίνονται σε συνθήκες γεμάτες από απρόβλεπτα σενάρια. Άλλωστε, αυτός είναι και ο σκοπός, ώστε το AI που έχει αναπτυχθεί να μάθει από τα εκατοντάδες οχήματα που έχει στο δρόμο, τα δισεκατομμύρια σεναρίων που μπορεί να συμβούν. Όπως αυτά που έχετε προαναφέρει. Και μετά θα μπορεί να τα συνδυάζει, να προβλέπει, να επικοινωνεί με άλλα αυτόνομα οχήματα και να προσαρμόζει ταχύτητα, λωρίδες, πράσινα φανάρια και σχεδόν τα πάντα. Το στοίχημα το έχουν ήδη κερδίσει. Τώρα απλά το εκπαιδεύουν, σαν παιδί δημοτικού. Γιατί όντως, ξέρει μόνο τα βασικά. 3
SWEDEN Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Το κάτωθεν που αναγράφεται δεν αναφέρεται στο A.I. ούτε στο άρθρο. Πρώτον, επελεξαν τα Volvo έναντι Αμερικανικών η Γερμανικών αυτοκινήτων. Heja Sverige!!!! Svensk Automobilen över allt! Γεια σου Γιετεμπόρι (Göterborg) με τα αυτοκίνητα σου!!!! χαχαχαχαχα. Δεύτερον, τίποτα απλά στην Σουηδία την έχω καταβρεί με τα Volvo, ειναι πολύ μπροστά απο τα υπόλοιπα. Τι να μας πούνε αυτοί οι φτωχομπινέδες Ευρω-Γερμανοί...
pournaras Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 να δωσω μια διαφορετικη οπτικη στο θεμα, αφου τονισω πρωτα οτι δεν ειμαι εναντιον της αυτονομης οδηγησης, εφοσον βεβαια ειναι προαιρετικη. Αν δεν κανω λαθος λοιπον, οι προγραμματιστες και hi-tech guys που ασχολουνται με την αυτονομη οδηγηση και γενικα με το ΑΙ, ΣΥΝΗΘΩΣ δεν ειναι οδηγοι. Ειτε απο ιδεολογια, ειτε απο τροπο ζωης, ειτε επειδη ζουν σε τεχνολογικες μητροπολεις που η οδηγηση δεν επιλεγεται. Απο την αλλη οι managers, οι σχεδιαστες και γενικα οι τυποι που παιρνουν τις αποφασεις, ειναι τετοιου οικονομικου επιπεδου που ΣΥΝΗΘΩΣ κυκλοφορουν με οδηγους. Αναρωτιεμαι λοιπον ολοι οι παραπανω τυποι με τι οδηγικη εμπειρια και αντιληψη σχεδιαζουν ενα τετοιο ΑΙ συστημα και μαλιστα ελπιζουν να εχει εφαρμογη παγκοσμιως σε λαους με διαφορετικες οδηγικες κουλτουρες και συνθηκες?? Βασει του ΚΟΚ, της φυσικης και της στατιστικης? Ενταξει την φυσικη δεν την αγγιζω, ο ΚΟΚ (τον οποιο πιστευω!) ξερουμε οτι πολλες φορες ειναι πεπαλαιωμενος, ξεπερασμενος ή εκτος πραγματικοτητας στις διαφορες χωρες. Τελος την στατιστικη, ως ανθρωπος των επιστημων σε καμια περιπτωση δεν την αμφισβητω, αλλα οφειλω να σημειωσω οτι η αχιλλειος πτερνα της στατιστικης ειναι το data input. Και σε ενα θεμα οπως τα τροχαια και η οδηγικη συμπεριφορα υπαρχει μεγαλη επισφαλεια στο data input. Γιατι η στατιστικη σε ενα τροχαιο θα καταγραψει τον νεαρο που ισως ετρεχε λιγο παραπανω και τον ατυχο απεναντι που χτυπησε, αλλα δεν θα καταγραψει τον παππου που βγηκε απο το στενο ή την κοπελιτσα που μιλαγε στο κινητο και εκλεισε τον νεαρο "που ετρεχε", αφου οι τελευταιοι που τελικα και προκαλεσαν το ατυχημα, θα την κοπανησουν, αφου δεν ενεπλακησαν με ζημιες. Ξερω οτι ο προβληματισμος μου πασχει απο στερεοτυπα, αλλα οι εξαιρεσεις στις γενικευσεις, δεν σημαινει παντα οτι τελικα δεν ισχυουν. food for thought Σε καθε τετοια προσπαθεια υπαρχει πισω ολοκληρο τμημα οδηγων, που τεσταρει και συμβουλευει τους προγραμματιστες. Παρε παραδειγμα την F1, κι εκει πλεον προγραμματιστες παιζουν μπαλα, ωστε να κερδισουν εστω κι ενα δεκατο του δευτερολεπτου. Δε νομιζω να πιστευει κανεις οτι το τμημα των προγραμματιστων, κανει τις οποιες μετατροπες, χωρις να ρωτησει και να συμβουλευτει τους οδηγους.
nickmortonzikos4 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Το κάτωθεν που αναγράφεται δεν αναφέρεται στο A.I. ούτε στο άρθρο. Πρώτον, επελεξαν τα Volvo έναντι Αμερικανικών η Γερμανικών αυτοκινήτων. Heja Sverige!!!! Svensk Automobilen över allt! Γεια σου Γιετεμπόρι (Göterborg) με τα αυτοκίνητα σου!!!! χαχαχαχαχα. Δεύτερον, τίποτα απλά στην Σουηδία την έχω καταβρεί με τα Volvo, ειναι πολύ μπροστά απο τα υπόλοιπα. Τι να μας πούνε αυτοί οι φτωχομπινέδες Ευρω-Γερμανοί... Δουλεύω στην BMW και I am triggered
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα