Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ετσι νομίζεις.

Οι ηλικιωμένοι παρακαλάνε να τους πάρουν τηλέφωνο μπας και μιλήσουν με κάποιον

Ας τους παίρνεις πιο συχνά τότε :)

Δημοσ.

Να σου δώσω τα τηλεφωνα τους, να τους παιρνεις εσύ;

Εγω δεν εχω άπειρο χρόνο για χασομέρι

Εγώ δεν έχω δευτερόλεπτο, έχω να ανοίξω υπολογιστη 5 ημέρες.

Δημοσ.

Τι εννοείς αν φύγω μόλις λήξη το συμβόλαιο μου και πάω αλλού πληρώνω κάτι ?

 

 

Ναι πληρώνεις γύρω στα 40 ευρώ. Είναι βλέπεις το "κόλπο" που σκέφτηκαν κάποιοι προκειμένου να σου κάνουν "δώρο" τη φορητότητα. Γι αυτό και πολλοί κόπτονται στο να μάθουν αν πληρώνεις τη φορητότητα...η απάντηση είναι μάλλον όχι αλλά θα πληρώσεις κάτι άλλο στη θέση της και ίσως ακριβότερο.  

Δημοσ.

Τεκμηρίωση:

Εχω στο συγγενικό μου περιγυρο δυο (ναι δυο) περιπτωσεις που τους πήρανε τηλεφωνο και τους κλείσανε συμβόλαιο και κανανε αλλαγή παροχου χωρίς να τους στείλουν καν συμβόλαιο. Και οι δυο περιπτώσεις ήταν άνθρωποι μεγάλης ηλικίας με προβλήματα ακοής και ο πωλητης έκανε γρήγορες επιθετικές ερωτήσεις τύπου να παγιδευσει τα επαναλαμβανόμενα ναι. Πχ

-Σας συμφερει να πληρώνετε λιγοτερα, ετσι δεν ειναι;

-Ναι

-(πριν προλαβει να ολοκληρωσει το ναι) και να μιλάτε πολύ με τα παιδιά σας, σωστά;

-Ναι

-δηλαδή θα πληρώνεται λιγοτερα, το δέχεστε;

-Ναι, ναι

-Αρα να το κλείσουμε;

-Ναι, ναι

-Ο επομενος λογαριασμος που θα ερθει δεν θα γραφει οτε, αλλά θα ειναι οτε. Ευχαριστούμε, γεια σας

 

Δεν ειπαν τιποτα αλλο, δε στείλανε καν συμβόλαιο και απλά τον επομενο μήνα έσκασε ο λογαριασμός απο τον εναλλακτικό.

Μάντεψε ποιος ήταν ο λακαμας που έτρεχε μετά να κάνει καταγγελίες, να ζητά ηχογραφήσεις, να κάνει αιτήσεις αναίρεσης και επιστροφής στον προηγουμενο πάροχο; Εγώ γιατί οι άνθρωποι ως μεγαλης ηλικίας δεν ήξεραν ουτε μπορουσαν να κάνουν τιποτα. Εγω έχανα τα μεροκάματα και το χρόνο μου. Επίσης αντε να βρεις φαξ, να το στειλεις 2-3 φορες γιατί όλως τυχαια δεν το βρήκαν και αλλες κουταμαρες

 

ΑΡΑ στα πλαίσια αυτου, δηλαδή να μην τρέχεις για το αυτονόητο, δεν λες ναι ή δεχομαι και όσο πιεστικός κι αν ειναι ο πωλητης, του λες, στειλε μου το συμβόλαιο, να το διαβάσω και θα το στειλω πίσω υπογγεγραμμένο.

 

Εννοείται και στις δυο εταιρίες (γιατί ήταν διαφορετικές) έκανα επισημη καταγγελία στον ΕΕΤΤ.

Εγω όταν έκλεισα συμβόλαιο από on σε Vodafone ζήτησα να μου φέρει συμβόλαιο στο τηλέφωνο, όχι μόνο αυτό απετησα από τον κούριες να πάμε σε ένα βιβλιοπωλείο να το βγάλω φωτοτυπία.

Ναι πληρώνεις γύρω στα 40 ευρώ. Είναι βλέπεις το "κόλπο" που σκέφτηκαν κάποιοι προκειμένου να σου κάνουν "δώρο" τη φορητότητα. Γι αυτό και πολλοί κόπτονται στο να μάθουν αν πληρώνεις τη φορητότητα...η απάντηση είναι μάλλον όχι αλλά θα πληρώσεις κάτι άλλο στη θέση της και ίσως ακριβότερο.

Γιατί να πληρώσω φορητοτητα αφού ήταν στην εταιρεία που είμαι.

Δημοσ.

Ετσι νομίζεις.

Οι ηλικιωμένοι παρακαλάνε να τους πάρουν τηλέφωνο μπας και μιλήσουν με κάποιον

Υπαρχει νομος που μπορεις να ζητησεις απο την τηλεφωνικη εταιρια που εισαι να μην δινει το νουμερο σου σε διαφημιστικες εταιριες. Γενικα το λεω, απλως ηταν αφορμη το παραπανω μηνυμα

Δημοσ.

Τεκμηρίωση:

Εχω στο συγγενικό μου περιγυρο δυο (ναι δυο) περιπτωσεις που τους πήρανε τηλεφωνο και τους κλείσανε συμβόλαιο και κανανε αλλαγή παροχου χωρίς να τους στείλουν καν συμβόλαιο. Και οι δυο περιπτώσεις ήταν άνθρωποι μεγάλης ηλικίας με προβλήματα ακοής και ο πωλητης έκανε γρήγορες επιθετικές ερωτήσεις τύπου να παγιδευσει τα επαναλαμβανόμενα ναι. Πχ

-Σας συμφερει να πληρώνετε λιγοτερα, ετσι δεν ειναι;

-Ναι

-(πριν προλαβει να ολοκληρωσει το ναι) και να μιλάτε πολύ με τα παιδιά σας, σωστά;

-Ναι

-δηλαδή θα πληρώνεται λιγοτερα, το δέχεστε;

-Ναι, ναι

-Αρα να το κλείσουμε;

-Ναι, ναι

-Ο επομενος λογαριασμος που θα ερθει δεν θα γραφει οτε, αλλά θα ειναι οτε. Ευχαριστούμε, γεια σας

 

Δεν ειπαν τιποτα αλλο, δε στείλανε καν συμβόλαιο και απλά τον επομενο μήνα έσκασε ο λογαριασμός απο τον εναλλακτικό.

Μάντεψε ποιος ήταν ο λακαμας που έτρεχε μετά να κάνει καταγγελίες, να ζητά ηχογραφήσεις, να κάνει αιτήσεις αναίρεσης και επιστροφής στον προηγουμενο πάροχο; Εγώ γιατί οι άνθρωποι ως μεγαλης ηλικίας δεν ήξεραν ουτε μπορουσαν να κάνουν τιποτα. Εγω έχανα τα μεροκάματα και το χρόνο μου. Επίσης αντε να βρεις φαξ, να το στειλεις 2-3 φορες γιατί όλως τυχαια δεν το βρήκαν και αλλες κουταμαρες

 

ΑΡΑ στα πλαίσια αυτου, δηλαδή να μην τρέχεις για το αυτονόητο, δεν λες ναι ή δεχομαι και όσο πιεστικός κι αν ειναι ο πωλητης, του λες, στειλε μου το συμβόλαιο, να το διαβάσω και θα το στειλω πίσω υπογγεγραμμένο.

 

Εννοείται και στις δυο εταιρίες (γιατί ήταν διαφορετικές) έκανα επισημη καταγγελία στον ΕΕΤΤ.

Το ίδιο λέμε. Βρέθηκα ακριβώς σε ίδια περίπτωση.

Δημοσ.

Το ίδιο λέμε. Βρέθηκα ακριβώς σε ίδια περίπτωση.

Οχι δε λέμε το ίδιο. 

Ειπα να ειναι πολύ προσεχτικός στα λόγια του γιατί οι τυπάδες ψάχνουν αφορμή να πουν "μα μας ειπατε ναι και το εχουμε κατεγεγραμμένο". Εκεί βεβαια δε λενε οτι το συμβόλαιο ειναι πιο ισχυρό αλλά δεν θες να μπλέξεις και να τρέχεις χωρίς λόγο. Αν δεν ακουσουν "ναι" δεν προχωράνε σε αυθαίρετη μεταφορα γιατί δεν εχουν κανενα πάτημα να τουμπάρουν τις αντιρρήσεις του πελάτη. 

Δημοσ.

Γιατί να πληρώσω φορητοτητα αφού ήταν στην εταιρεία που είμαι.

 

Να στο κάνω πιο απλό. Ας υποθέσουμε ότι φεύγεις από τη wind και πας voda. Η voda σου λέει ότι το κόστος φορητότητας είναι δωρεάν. Περνάει η διετία και λήγει το συμβόλαιο και θες πάλι να πας αλλάξεις πάροχο, έρχεται η voda και σου λέει ότι για τερματισμό παροχής υπηρεσιών θα πληρώσεις 40 ευρώ ενώ είσαι ελεύθερος από το συμβόλαιο. Από ότι καταλαβαίνεις δεν ήταν τελικά και τόσο δωρεάν η φορητότητα έτσι; Μεταφορά/μετονομασία κόστους δεν λέγεται δωρεάν. Απλά το συμβόλαιο σου το λέει ρητά ότι έτσι πάει. 

Δημοσ.

Να στο κάνω πιο απλό. Ας υποθέσουμε ότι φεύγεις από τη wind και πας voda. Η voda σου λέει ότι το κόστος φορητότητας είναι δωρεάν. Περνάει η διετία και λήγει το συμβόλαιο και θες πάλι να πας αλλάξεις πάροχο, έρχεται η voda και σου λέει ότι για τερματισμό παροχής υπηρεσιών θα πληρώσεις 40 ευρώ ενώ είσαι ελεύθερος από το συμβόλαιο. Από ότι καταλαβαίνεις δεν ήταν τελικά και τόσο δωρεάν η φορητότητα έτσι; Μεταφορά/μετονομασία κόστους δεν λέγεται δωρεάν. Απλά το συμβόλαιο σου το λέει ρητά ότι έτσι πάει. 

 

καινουργιο κολπο και αυτο ; Που το διαβασες ; 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...