Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με πήρε πριν λίγο κάποιος από τον αριθμό +30213018 7209 και μου είπε ότι θα μου αναβάθμιση το συμβόλαιο που έχω δεν υπογράψω τίποτα και θα ισχύει μέχρι το τέλος του συμβολαίου που έχω.

 

Μου είπαν ότι από 24 ευρώ που δίνω για απεριαστα σταθερά και 5 ώρες σε κινητά θα δίνω 32 κσι θα δωρεάν αποκωδικοποιητη με κανάλια της Vodafone άλλες πέντε ώρες σε κινητά και 20 ευρώ κάθε μήνα σε κουπόνια σε σούπερ εκτός λιντλ.

 

Αυτός που με κόλλησε και δεν προχώρησα είναι η αναβάθμιση που μου χωρίς να πληρώσω συμβόλαιο και ότι μου ζήτησαν το ΑΦΜ μου που η Vodafone το έχει.

 

Τι λέτε ?

Δημοσ.

Με πήρε πριν λίγο κάποιος από τον αριθμό +30213018 7209 και μου είπε ότι θα μου αναβάθμιση το συμβόλαιο που έχω δεν υπογράψω τίποτα και θα ισχύει μέχρι το τέλος του συμβολαίου που έχω.

 

Μου είπαν ότι από 24 ευρώ που δίνω για απεριαστα σταθερά και 5 ώρες σε κινητά θα δίνω 32 κσι θα δωρεάν αποκωδικοποιητη με κανάλια της Vodafone άλλες πέντε ώρες σε κινητά και 20 ευρώ κάθε μήνα σε κουπόνια σε σούπερ εκτός λιντλ.

 

Αυτός που με κόλλησε και δεν προχώρησα είναι η αναβάθμιση που μου χωρίς να πληρώσω συμβόλαιο και ότι μου ζήτησαν το ΑΦΜ μου που η Vodafone το έχει.

 

Τι λέτε ?

Εγω λεω οτι δεν σε πήρε η voda αλλά κάποιος μεταπωλητης προϊόντων και υπηρεσιών (αλλη εταιρεία). Αν δεν δεις συμβόλαιο που να γραφει ολα αυτα καθώς και τα ψιλά γράμματα με πιθανές κρυφές χρεώσεις μην δεχτείς τιποτα και μην πεις τη λεξη ναι. 

 

Δες τι γράφει, δες ποια ειναι τα καναλια και μετα αποφασισε για τα παραπανω χρήματα. 

  • Like 2
Δημοσ.

Πολλές "αναβαθμίσεις" που έγιναν τηλεφωνικά (όχι μόνο από Vodafone αλλά σχεδόν από όλες τις εταιρίες) κατέληξαν να ανοίγουν νήματα στο insomnia και αλλού με διάφορα θέματα χρεώσεων/παροχών και άλλα.

Επειδή, όπως ειπώθηκε, σε πήραν μάλλον από κάποιο εμπορικό αντιπρόσωπο της εταιρίας κι επειδή τα "έτσι μου είπε αυτός που μου μίλησε στο τηλέφωνο" δεν πιάνουν, θα έλεγα να το προχωρήσεις αν και εφόσον τα πάρεις όλα γραπτώς. Άσε τις "ευκολίες" του προφορικού συμβολαίου για όταν προχωρήσει η καταναλωτική συνείδηση του Έλληνα both ways (και από την πλευρά του πωλητή αλλά και του πελάτη)

Δημοσ.

Εγω λεω οτι δεν σε πήρε η voda αλλά κάποιος μεταπωλητης προϊόντων και υπηρεσιών (αλλη εταιρεία). Αν δεν δεις συμβόλαιο που να γραφει ολα αυτα καθώς και τα ψιλά γράμματα με πιθανές κρυφές χρεώσεις μην δεχτείς τιποτα και μην πεις τη λεξη ναι.

 

Δες τι γράφει, δες ποια ειναι τα καναλια και μετα αποφασισε για τα παραπανω χρήματα.

Αυτό λέω και εγώ, btw πότε μπορώ αν θελω να πάω σε άλλη εταιρεία, το συμβόλαιο μου λήγει 6/6

Δημοσ.

Εδω μπλεκεις τρ..Νομιζω κανεις δν μπορει να σου απαντησει με σιγουρια..Εκει εχω σκαλωσει κ εγω γτ ληγει σε κανα 3μηνο το συμβολαιο μου..

Δημοσ.

Αυτή η "προσφορά" που λες πρώτον έχει τα κανάλια της voda που είναι αστείο σαν πακέτο, καλύτερα να βλέπεις κανονική τηλεόραση, και δεύτερον τα κουπόνια του σούπερ μάρκετ και λοιπά δεν είναι απαραίτητο να είσαι πελάτης της εταιρίας για να τα εκτυπώνεις. Μπαίνεις epithimies.gr και ότι θα κάνεις στη Voda θα το κάνεις και χωρίς να είσαι πελάτης της. 

 

Από εκεί και πέρα είναι δικό σου θέμα τι θα κάνεις και πως το βλέπεις. Θες να αλλάξεις, θες να κάτσεις its up to you. Εχε υπόψη όμως ότι η Voda στους πελάτες της πλέον χρεώνει τέλος απενεργοποίησης (προσοχή, είναι άλλο το σπάσιμο συμβολαίου) αν θες να φύγεις γύρω στα 40 ευρώ το οποίο είναι πρόσθετο κόστος πάνω σε οτιδήποτε άλλο μπορεί να πρέπει να πληρώσεις. 

Δημοσ.

Εγω λεω οτι δεν σε πήρε η voda αλλά κάποιος μεταπωλητης προϊόντων και υπηρεσιών (αλλη εταιρεία). Αν δεν δεις συμβόλαιο που να γραφει ολα αυτα καθώς και τα ψιλά γράμματα με πιθανές κρυφές χρεώσεις μην δεχτείς τιποτα και μην πεις τη λεξη ναι.

 

Δες τι γράφει, δες ποια ειναι τα καναλια και μετα αποφασισε για τα παραπανω χρήματα.

Μη λετε ο,τι σας κατεβει, τί θα πει μην πει "ναι";Πες ο,τι γουσταρεις.Να ξερεις οτι θα σου πουν πολλες μλκιες.Τα πραγματα εχουν ως εξης:

Ο,τι και να πεις ο,τι και να γινει αν δεν υπογραψεις δεν εχουν καμια νομικη καλυψη.Επισης ακομη και να υπογραψεις λογω του οτι θεωρειται πωληση εξ αποστασεως εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης εντος δυο βδομαδων.

Αυτα δεν τα λεω για να κανεις λαμογια (ουτε αποκλειω και το γεγονος αυτος που σε καλεσε να το κανει) απλα για να ξερεις τι ισχυει και τι οχι.

Γενικοτερα μη δινεις πολλα πολλα στοιχεια ετσι χυμα εκτος απο διευθυνση και ονομα οπου θα σου αποσταλει το συμβολαιο (α και μην ασχοληθεις με βοντα_τιβι, δεν αξιζει).

Δημοσ.

Με πήρε πριν λίγο κάποιος από τον αριθμό +30213018 7209 και μου είπε ότι θα μου αναβάθμιση το συμβόλαιο που έχω δεν υπογράψω τίποτα και θα ισχύει μέχρι το τέλος του συμβολαίου που έχω.

 

Μου είπαν ότι από 24 ευρώ που δίνω για απεριαστα σταθερά και 5 ώρες σε κινητά θα δίνω 32 κσι θα δωρεάν αποκωδικοποιητη με κανάλια της Vodafone άλλες πέντε ώρες σε κινητά και 20 ευρώ κάθε μήνα σε κουπόνια σε σούπερ εκτός λιντλ.

 

Αυτός που με κόλλησε και δεν προχώρησα είναι η αναβάθμιση που μου χωρίς να πληρώσω συμβόλαιο και ότι μου ζήτησαν το ΑΦΜ μου που η Vodafone το έχει.

 

Τι λέτε ?

 

δεν γινεται να κανεις αλλαγη πακετου χωρις να γινει ανανεωση συμβολαιου. 

το ΑΦΜ στο ζητανε γιαυτον τον λογο, για επιβεβαιωση οτι συμφωνησες στην αλλαγη.

 

με 25 ευρω παιζει προσφορα triple play forthnet με δωρεαν αποκωδικοποιητη + εγκατασταση .

 

τα κουπονια που δινουν στα 20 ευρω δεν ειναι δωροεπιταγες που τα εξαργυρωνεις. 

γλιτωνεις μερικα ευρω απο συγκεκριμενα προιοντα https://www.epithimies.gr/?gclid=CKKmsKHu9tICFYwQ0wod4tMP-w

Δημοσ.

Αυτή η "προσφορά" που λες πρώτον έχει τα κανάλια της voda που είναι αστείο σαν πακέτο, καλύτερα να βλέπεις κανονική τηλεόραση, και δεύτερον τα κουπόνια του σούπερ μάρκετ και λοιπά δεν είναι απαραίτητο να είσαι πελάτης της εταιρίας για να τα εκτυπώνεις. Μπαίνεις epithimies.gr και ότι θα κάνεις στη Voda θα το κάνεις και χωρίς να είσαι πελάτης της.

 

Από εκεί και πέρα είναι δικό σου θέμα τι θα κάνεις και πως το βλέπεις. Θες να αλλάξεις, θες να κάτσεις its up to you. Εχε υπόψη όμως ότι η Voda στους πελάτες της πλέον χρεώνει τέλος απενεργοποίησης (προσοχή, είναι άλλο το σπάσιμο συμβολαίου) αν θες να φύγεις γύρω στα 40 ευρώ το οποίο είναι πρόσθετο κόστος πάνω σε οτιδήποτε άλλο μπορεί να πρέπει να πληρώσεις.

Τι εννοείς αν φύγω μόλις λήξη το συμβόλαιο μου και πάω αλλού πληρώνω κάτι ?

δεν γινεται να κανεις αλλαγη πακετου χωρις να γινει ανανεωση συμβολαιου.

το ΑΦΜ στο ζητανε γιαυτον τον λογο, για επιβεβαιωση οτι συμφωνησες στην αλλαγη.

 

 

τα κουπονια που δινουν στα 20 ευρω δεν ειναι δωροεπιταγες που τα εξαργυρωνεις.

γλιτωνεις μερικα ευρω απο συγκεκριμενα προιοντα https://www.epithimies.gr/?gclid=CKKmsKHu9tICFYwQ0wod4tMP-w

Ναι αυτό μου έκανε εντύπωση που λέει αναβάθμιση και δεν θα υπογράψω κάτι.

 

Ναι το ξέρω για τα κουπόνια από ότι κατάλαβα θα μου έχουν έτοιμα μέσα στο λογαριασμό.

  • Like 1
Δημοσ.

αποψη μου δεν αξιζει , ειδικα οταν μιλαμε για αποκωδικοποιητη που τραβαει απο την γραμμη ιντερνετ και οχι απο δορυφορικο πιατο. 

Δημοσ.

Μη λετε ο,τι σας κατεβει, τί θα πει μην πει "ναι";Πες ο,τι γουσταρεις.Να ξερεις οτι θα σου πουν πολλες μλκιες.

Τεκμηρίωση:

Εχω στο συγγενικό μου περιγυρο δυο (ναι δυο) περιπτωσεις που τους πήρανε τηλεφωνο και τους κλείσανε συμβόλαιο και κανανε αλλαγή παροχου χωρίς να τους στείλουν καν συμβόλαιο. Και οι δυο περιπτώσεις ήταν άνθρωποι μεγάλης ηλικίας με προβλήματα ακοής και ο πωλητης έκανε γρήγορες επιθετικές ερωτήσεις τύπου να παγιδευσει τα επαναλαμβανόμενα ναι. Πχ

-Σας συμφερει να πληρώνετε λιγοτερα, ετσι δεν ειναι;

-Ναι

-(πριν προλαβει να ολοκληρωσει το ναι) και να μιλάτε πολύ με τα παιδιά σας, σωστά;

-Ναι

-δηλαδή θα πληρώνεται λιγοτερα, το δέχεστε;

-Ναι, ναι

-Αρα να το κλείσουμε;

-Ναι, ναι

-Ο επομενος λογαριασμος που θα ερθει δεν θα γραφει οτε, αλλά θα ειναι οτε. Ευχαριστούμε, γεια σας

 

Δεν ειπαν τιποτα αλλο, δε στείλανε καν συμβόλαιο και απλά τον επομενο μήνα έσκασε ο λογαριασμός απο τον εναλλακτικό.

Μάντεψε ποιος ήταν ο λακαμας που έτρεχε μετά να κάνει καταγγελίες, να ζητά ηχογραφήσεις, να κάνει αιτήσεις αναίρεσης και επιστροφής στον προηγουμενο πάροχο; Εγώ γιατί οι άνθρωποι ως μεγαλης ηλικίας δεν ήξεραν ουτε μπορουσαν να κάνουν τιποτα. Εγω έχανα τα μεροκάματα και το χρόνο μου. Επίσης αντε να βρεις φαξ, να το στειλεις 2-3 φορες γιατί όλως τυχαια δεν το βρήκαν και αλλες κουταμαρες

 

ΑΡΑ στα πλαίσια αυτου, δηλαδή να μην τρέχεις για το αυτονόητο, δεν λες ναι ή δεχομαι και όσο πιεστικός κι αν ειναι ο πωλητης, του λες, στειλε μου το συμβόλαιο, να το διαβάσω και θα το στειλω πίσω υπογγεγραμμένο.

 

Εννοείται και στις δυο εταιρίες (γιατί ήταν διαφορετικές) έκανα επισημη καταγγελία στον ΕΕΤΤ.

  • Like 1
Δημοσ.

Τεκμηρίωση:

Εχω στο συγγενικό μου περιγυρο δυο (ναι δυο) περιπτωσεις που τους πήρανε τηλεφωνο και τους κλείσανε συμβόλαιο και κανανε αλλαγή παροχου χωρίς να τους στείλουν καν συμβόλαιο. Και οι δυο περιπτώσεις ήταν άνθρωποι μεγάλης ηλικίας με προβλήματα ακοής και ο πωλητης έκανε γρήγορες επιθετικές ερωτήσεις τύπου να παγιδευσει τα επαναλαμβανόμενα ναι. Πχ

-Σας συμφερει να πληρώνετε λιγοτερα, ετσι δεν ειναι;

-Ναι

-(πριν προλαβει να ολοκληρωσει το ναι) και να μιλάτε πολύ με τα παιδιά σας, σωστά;

-Ναι

-δηλαδή θα πληρώνεται λιγοτερα, το δέχεστε;

-Ναι, ναι

-Αρα να το κλείσουμε;

-Ναι, ναι

-Ο επομενος λογαριασμος που θα ερθει δεν θα γραφει οτε, αλλά θα ειναι οτε. Ευχαριστούμε, γεια σας

 

Δεν ειπαν τιποτα αλλο, δε στείλανε καν συμβόλαιο και απλά τον επομενο μήνα έσκασε ο λογαριασμός απο τον εναλλακτικό.

Μάντεψε ποιος ήταν ο λακαμας που έτρεχε μετά να κάνει καταγγελίες, να ζητά ηχογραφήσεις, να κάνει αιτήσεις αναίρεσης και επιστροφής στον προηγουμενο πάροχο; Εγώ γιατί οι άνθρωποι ως μεγαλης ηλικίας δεν ήξεραν ουτε μπορουσαν να κάνουν τιποτα. Εγω έχανα τα μεροκάματα και το χρόνο μου. Επίσης αντε να βρεις φαξ, να το στειλεις 2-3 φορες γιατί όλως τυχαια δεν το βρήκαν και αλλες κουταμαρες

 

ΑΡΑ στα πλαίσια αυτου, δηλαδή να μην τρέχεις για το αυτονόητο, δεν λες ναι ή δεχομαι και όσο πιεστικός κι αν ειναι ο πωλητης, του λες, στειλε μου το συμβόλαιο, να το διαβάσω και θα το στειλω πίσω υπογγεγραμμένο.

 

Εννοείται και στις δυο εταιρίες (γιατί ήταν διαφορετικές) έκανα επισημη καταγγελία στον ΕΕΤΤ.

Αυτό λύνεται ρε συ.. Λες στους ηλικιωμένους μην μιλάτε σε διαφημιστικες εταιρίες κλπ.
Δημοσ.

Αυτό λύνεται ρε συ.. Λες στους ηλικιωμένους μην μιλάτε σε διαφημιστικες εταιρίες κλπ.

Ετσι νομίζεις.

Οι ηλικιωμένοι παρακαλάνε να τους πάρουν τηλέφωνο μπας και μιλήσουν με κάποιον

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό λύνεται ρε συ.. Λες στους ηλικιωμένους μην μιλάτε σε διαφημιστικες εταιρίες κλπ.

καλά καλά :)

 

αυτό λύνεται μόνο με το να βρεις τρόπο να μπλοκάρεις τα τηλέφωνα για να μη τα σηκώνουν :)

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...