Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ε και σου εξηγώ οτι μάλλον εχει πρόβλημα... So simple, θες συμπλέκτη, θες κιβωτιο, θες εγκεφαλο κιβωτιου; κατι εχει πρόβλημα. Οσα και αν εχω οδηγησει ποτε δεν ειχα τετοιο θέμα, παρα μόνο με ενα μεταχειρισμένο που ειχα παει να δω πτοτου αγοράσω που επαιρνε τις ταχύτητες όπως γουσταρε και κλωτσαγε κιολας αλλα ηταν ρημαδιο...

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγω εχω να πω οτι καταλαβαινεις τις λακουβες λογο του ακαπτου κλωβου του. Και το μηκος του φυσικα, δεν προλαβαινει να περασει το μπροστα μερος περναει και το πισω. Γι αυτο και ταρακουνιεσαι.

 

Τωρα για τις ταχυτητες. Τα γκαπ γκουπ μπορει να οφειλονται σε πολλους παραγοντες οπως κομμενη βαση μηχανης, το ανεβοκατεβασμα πολλες φορες πριν εγκαταλείψει ο συμπλεκτης πανε και.τον ρυθμιζουν μεσα απι τον εγκεφαλο για πιο καλη ανταποκριση.

 

Παντως θεωρω ακυρηβτην συγκριση φιατ πουντο με σμαρτ αλλης κατηγοριας αυτοκηνιτα. Ακομα και με τα aygo, c1, 101 παλθ δεν τα θεωρώ βασιμη. Το ενα σου λεει ειμαι 700/1000 κυβικα παιρνω μονο δυο ατομα μαξ με λιγες αποσκευες που ειμαι αμαξι για την πολη. Ολα τα αλλα εχω δει να παιρνουν τεσσερα ατομα που αν υποθεσουμε ειναι 75κιλα το καθε ατομο μαζι με κλιματισμο παραδιδουν πνευμα, συν αν ειναι 4θυρο η πισω πορτο πιο πολυ σαν πορτα απο κλουβι μοιαζει που νομιζω αφαιρει ασφαλεια απο το αυτοκινητο. Επισης μειωνεται και ο αποθηκευτικος χωρος. Αυτα τα αμαξια πιο πολυ τα παιρνουν για να κανουν οικονομια παρα γι αυτο που θα παρει καποιος ενα σμαρτ και ξερει οτι αυτο το αμαξι ειναι πολης

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...