paylidis Δημοσ. 27 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2017 Σε τι είναι πιο άνετο το smart;! Εγώ θα ψήφιζα punto ή γενικά οποιοδήποτε μικρό αλλά πιο «κανονικό» αμάξι από το smart. Για μένα το smart είναι μόνο για δεύτερο, όχι για κύριο αμάξι. Σε οδήγηση. Δε με νοιάζει που λείπουν δυο θέσεις στο σμαρτ είναι πολύ πιο άνετο και ξεκούραστο. Όπως είπα δυο φορές αναγκάστηκα να οδηγήσω Punto 2005 και ήταν σαν τιμωρία τόσο σαράβαλο που είναι. Επίσης δε συγκρίνεται η ποιότητα κατασκευής τους. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2017 Σε οδήγηση. Δε με νοιάζει που λείπουν δυο θέσεις στο σμαρτ είναι πολύ πιο άνετο και ξεκούραστο. Όπως είπα δυο φορές αναγκάστηκα να οδηγήσω Punto 2005 και ήταν σαν τιμωρία τόσο σαράβαλο που είναι. Επίσης δε συγκρίνεται η ποιότητα κατασκευής τους. Μήπως ήταν πολύ ταλαιπωρημένο το punto ρε συ; Μου κάνει εντύπωση, εγώ που δεν έχω και φοβερές απαιτήσεις και μπορώ να ταξιδέψω με οτιδήποτε με το smart θα ψιλοφοβόμουνα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnTehGreek Δημοσ. 27 Μαρτίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2017 Από Punto σε Punto υπάρχει διαφορά. Στην σχολή είχαμε 2. Το ένα ήταν μια χαρά αμαξάκι και αρκετά μικρό και βολικό. Το δεύτερο Punto ήταν ένα σκέτο ρημάδι. Εντελώς άκυρος σχεδιασμός (τα πόδια μου έβρισκαν σε ένα πλαστικό κάτω από το τιμόνι), τα πετάλια έτριζαν και κολλούσαν και αρκετά ακόμα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
παπι Δημοσ. 27 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2017 Όπως είπες στο πρώτο μήνυμά σου, πάρε ένα grande punto 2008 και μετά, και ξεμπέρδευε. Άσε τα smart ντεμέκ καγκουράμαξα. Εκτός αν θες να σπάς τα @@ σου και την τσέπη με την κάθε μλκ που θα σου βγάζουν + το κόστος επισκευής κ ανταλλακτικών για ένα πράγμα που οριακά ονομάζεται αυτοκίνητο. Τουλάχιστον με το άλλο θα έχεις κ μια ασφάλεια κ θα μπορείς να βγείς άνετα στον αυτοκινητόδρομο(Ναι το ξέρω ότι και το smart μπορεί να βγεί εκεί άλλα το πόσο σωστό είναι αυτό είναι άλλο θέμα). +1 Punto από μένα. Δε θα το μετανιώσεις. Καγκουρια τα σμαρτια; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Καγκουρια τα σμαρτια; Δες στις αγγελίες του car τι πωλείται και θα καταλάβεις. Ηχοσυστήματα με 3 ηχεία στις πόρτες, σχεδόν τα περισσότερα με aftermarket ζαντικό και πλαστικά, ρετροφιτ ζίνον που τα μετατρέπει σε φάρους λόγω ύψους κ.ο.κ. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 καλα οτι ειχαν γινει η χαρα του καγκουρα ειναι δεδομένο... Μήπως ήταν πολύ ταλαιπωρημένο το punto ρε συ; Μου κάνει εντύπωση, εγώ που δεν έχω και φοβερές απαιτήσεις και μπορώ να ταξιδέψω με οτιδήποτε με το smart θα ψιλοφοβόμουνα του 2005 ήταν, δεν ειναι μονο θεμα συντηρησης θεωρω αλλα και σχεδιασμού, σίγουρα παντως ήταν ρημαδια. Με smart ταξίδεψα γερμανια ελλαδα οταν το πήρα και δεν ειχα κανένα απολύτως πρόβλημα, ποσο μάλλον θεσσαλονικη-αθηνα κλπ. Το μόνο θέμα ήταν σε κακοσχεδιασμένους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους αν πηγαινες να περάσεις με 140 νταλικα και ειχε ταυτόχρονα πλευρικούς ανέμους που ήθελε απλα λιγο προσοχή και να χαλαρώσεις το γκάζι λιγο, τιποτα παραπάνω... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Knight of Mercy Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Προσωπικά ως πρόσκαιρος ιδιοκτήτης 1000ριού turbo με όλα τα extras, όταν άρχισε να μην μπορεί να πάρει την όπισθεν και κατέβαινα και έσπρωχνα, το επέστρεψα στην Εταιρεία (είχε γράψει μόλις 55.000 km)Θετικά:- Ελάχιστη κατανάλωση για την ιπποδύναμή του- Ιδανικό στο parking- Ευχάριστη και φωτεινή παραμονή λόγω της οροφής- Ελάχιστα πιό υπάκουα τα paddles στις αλλαγές (η κλωτσιά όμως κλωτσιά σε κάθε αλλαγή)- Μέτριο το ηχοσύστημα για το κόστος του (θετική η πόρτα USB στο ντουλαπάκι- Γρήγορη μεταβολή θερμοκρασίας καμπίνας (λόγω μεγέθους προφανώς)Αρνητικά:- Αστάθεια και ανασφάλεια απο κάποια χλμ. και πάνω- Αυτόματη λειτουργία κιβωτίου ανεξήγητα κακή- Έλλειψη χώρων (για ταξίδι ούτε λόγος)- Ιδιαίτερα εύκολη η παραβίαση του- Τραγική η πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα- Τραγικά υψηλό κόστος συντήρησης (τότε τουλάχιστον), πολλαπλές επισκέψεις χωρίς λύσηΤο αυτοκίνητο όμως σχεδιάστηκε ως πόλης και μάλιστα για χρήση ως "δεύτερου" και ως τέτοιο πρέπει να κριθεί.Εχω την αίσθηση ότι "μόδα" ήταν και πέρασε ........................Προσωπικά αν χρειαζόμουν οπωσδήποτε ενα μτχ. Smart θα αγόραζα με μόνο κριτήριο τη τιμή κτήσης (τα μαζέματα θα τα είχα στο τσεπάκι ούτως ή άλλως) ακόμα και αν αυτό ήταν "προβληματικό" 600άρι ("λειωμένα" είναι στο σύνολό τους ως αυτοκίνητα πόλης)Αν το μέγεθος του Punto δεν ήταν αποτρεπτικό, θα διάλεγα Punto γιατί απλά θα το "μάζευα" πολύ πιό εύκολα, θα το συντηρούσα φθηνότερα και θα κατέληγα με ενα πιό αξιοπρεπές αυτοκίνητο πόλης χωρίς να ξεπεράσω το budget αγοράς ενός "έντιμου" μτχ. Smart.Ιταλόφιλος γαρ και δεν με φοβίζουν τα προϊόντα του Gruppo. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Παιδιά τι να λέμε τώρα, το Punto μετά την grande αλλαγή είναι αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο με χώρους κ με όλα. Λίγο κορεάτικο σε ποιότητα πλαστικών μέσα άλλα κλάιν. Αν πας σε καλύτερη έκδοση αλλάζει και το εσωτερικό. Η fiat έχει αλλάξει εντελώς μετά το 2007. Για να είμαστε πιο δίκαιοι στην ποιότητα να συγκρίνετε το smart με το fiat 500 που έχει εσωτερικό που λυπάσαι να το αγγίξεις, σαν κόσμημα είναι: VS 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Προσωπικά ως πρόσκαιρος ιδιοκτήτης 1000ριού turbo με όλα τα extras, όταν άρχισε να μην μπορεί να πάρει την όπισθεν και κατέβαινα και έσπρωχνα, το επέστρεψα στην Εταιρεία (είχε γράψει μόλις 55.000 km)Θετικά:- Ελάχιστη κατανάλωση για την ιπποδύναμή του- Ιδανικό στο parking- Ευχάριστη και φωτεινή παραμονή λόγω της οροφής- Ελάχιστα πιό υπάκουα τα paddles στις αλλαγές (η κλωτσιά όμως κλωτσιά σε κάθε αλλαγή)- Μέτριο το ηχοσύστημα για το κόστος του (θετική η πόρτα USB στο ντουλαπάκι- Γρήγορη μεταβολή θερμοκρασίας καμπίνας (λόγω μεγέθους προφανώς)Αρνητικά:- Αστάθεια και ανασφάλεια απο κάποια χλμ. και πάνω- Αυτόματη λειτουργία κιβωτίου ανεξήγητα κακή- Έλλειψη χώρων (για ταξίδι ούτε λόγος)- Ιδιαίτερα εύκολη η παραβίαση του- Τραγική η πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα- Τραγικά υψηλό κόστος συντήρησης (τότε τουλάχιστον), πολλαπλές επισκέψεις χωρίς λύσηΤο αυτοκίνητο όμως σχεδιάστηκε ως πόλης και μάλιστα για χρήση ως "δεύτερου" και ως τέτοιο πρέπει να κριθεί.Εχω την αίσθηση ότι "μόδα" ήταν και πέρασε ........................Προσωπικά αν χρειαζόμουν οπωσδήποτε ενα μτχ. Smart θα αγόραζα με μόνο κριτήριο τη τιμή κτήσης (τα μαζέματα θα τα είχα στο τσεπάκι ούτως ή άλλως) ακόμα και αν αυτό ήταν "προβληματικό" 600άρι ("λειωμένα" είναι στο σύνολό τους ως αυτοκίνητα πόλης)Αν το μέγεθος του Punto δεν ήταν αποτρεπτικό, θα διάλεγα Punto γιατί απλά θα το "μάζευα" πολύ πιό εύκολα, θα το συντηρούσα φθηνότερα και θα κατέληγα με ενα πιό αξιοπρεπές αυτοκίνητο πόλης χωρίς να ξεπεράσω το budget αγοράς ενός "έντιμου" μτχ. Smart.Ιταλόφιλος γαρ και δεν με φοβίζουν τα προϊόντα του Gruppo. επεσες σίγουρα σε προβληματικό εργοστασιακά μάλιστα κιβώτιο, ουδεποτε εχω ξαναακούσει θέματα στο κιβωτιο του και στις αλλαγές (γαντι τις αλλαζε εμενα το 700αρι σε σύγκριση με το αυτόματο Α150 που είχα που μου εβγαλε το κιβώτιο πρόβλημα και αλλαζε τις ταχύτητες σαν βεσπα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Knight of Mercy Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 επεσες σίγουρα σε προβληματικό εργοστασιακά μάλιστα κιβώτιο, ουδεποτε εχω ξαναακούσει θέματα στο κιβωτιο του και στις αλλαγές (γαντι τις αλλαζε εμενα το 700αρι σε σύγκριση με το αυτόματο Α150 που είχα που μου εβγαλε το κιβώτιο πρόβλημα και αλλαζε τις ταχύτητες σαν βεσπα) Αυτό το είχαμε αντιληφθεί άπαντες και εγώ και οι μηχανικοί του Lain που χλώμιαζαν κάθε φορά που έβλεπαν την μούρη μου στο συνεργείο. Φύσσα, ανάγνωση, φλασάρισμα ούτε τσιπαρισμένη παιχνιδοκονσόλα να ήταν. Το "κρέμασμα" απο αλλαγή σε αλλαγή δεν κατάλαβα ποτέ, επίσης. Εταιρικό ήταν και δεν με απασχόλησε έως τη στιγμή που άρχισε να απαιτεί πολύ χρόνο για το, άσκοπο απο πλευράς λύσης, πήγαινε-έλα. Επεστράφει και ΤΕΛΟΣ. Ακουσα απο φίλη ότι βγήκε αναβάθμιση κάποια στιγμή για το πρόβλημα με την όπισθεν (τουλάχιστον) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Αυτό το είχαμε αντιληφθεί άπαντες και εγώ και οι μηχανικοί του Lain που χλώμιαζαν κάθε φορά που έβλεπαν την μούρη μου στο συνεργείο. Φύσσα, ανάγνωση, φλασάρισμα ούτε τσιπαρισμένη παιχνιδοκονσόλα να ήταν. Το "κρέμασμα" απο αλλαγή σε αλλαγή δεν κατάλαβα ποτέ, επίσης. Εταιρικό ήταν και δεν με απασχόλησε έως τη στιγμή που άρχισε να απαιτεί πολύ χρόνο για το, άσκοπο απο πλευράς λύσης, πήγαινε-έλα. Επεστράφει και ΤΕΛΟΣ. Ακουσα απο φίλη ότι βγήκε αναβάθμιση κάποια στιγμή για το πρόβλημα με την όπισθεν (τουλάχιστον) ακριβως το ιδιο ειχε γινει με εμενα και το Α150 που επαιξε επιστροφη στην εταιρεία leasing με το που βαρεσε κιβωτιο... το πρόβλημα με την όπισθεν στο προηγούμενο μοντελο παντως (το χαρακτηριστικό Ξ στην οθονη) συνδεόταν με αλλαγμενες λαμπες (π.χ. λαμπα στοπ φρενων απο βενζινάδικο δεν ηταν συμβατη, ετσι απλα), κομμενα καλωδια, after market υλικά μη εγκεκριμένα υλικά κλπ (θέλει καλώδια μηδενικής αντίστασης σε κάθε εγκατασταση υλικού). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 του 2005 ήταν, δεν ειναι μονο θεμα συντηρησης θεωρω αλλα και σχεδιασμού, σίγουρα παντως ήταν ρημαδια. Με smart ταξίδεψα γερμανια ελλαδα οταν το πήρα και δεν ειχα κανένα απολύτως πρόβλημα, ποσο μάλλον θεσσαλονικη-αθηνα κλπ. Το μόνο θέμα ήταν σε κακοσχεδιασμένους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους αν πηγαινες να περάσεις με 140 νταλικα και ειχε ταυτόχρονα πλευρικούς ανέμους που ήθελε απλα λιγο προσοχή και να χαλαρώσεις το γκάζι λιγο, τιποτα παραπάνω... Τα Punto σε αυτές τις περιπτώσεις λοιπόν περνάει αέρα. Και χωρίς να χρειάζεται ESP μήπως και έχει φτύσει κανένας στο δρόμο και αρχίσει να φέρνει σβούρες. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vairass Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Smart vs Punto ; νταξει το Punto ειδικά το grande είναι φοβερό... Γενικά η φιατ έχει αλλάξει ώς προς το καλύτερο. Το smart είναι για καμιά πιτσιρικά η Μπεμπη που τώρα αρχίζει να οδηγάει. Δεν το εμπιστεύομαι καθόλου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakinor Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Προσωπικά ως πρόσκαιρος ιδιοκτήτης 1000ριού turbo με όλα τα extras, όταν άρχισε να μην μπορεί να πάρει την όπισθεν και κατέβαινα και έσπρωχνα, το επέστρεψα στην Εταιρεία (είχε γράψει μόλις 55.000 km) Θετικά: - Ελάχιστη κατανάλωση για την ιπποδύναμή του - Ιδανικό στο parking - Ευχάριστη και φωτεινή παραμονή λόγω της οροφής - Ελάχιστα πιό υπάκουα τα paddles στις αλλαγές (η κλωτσιά όμως κλωτσιά σε κάθε αλλαγή) - Μέτριο το ηχοσύστημα για το κόστος του (θετική η πόρτα USB στο ντουλαπάκι - Γρήγορη μεταβολή θερμοκρασίας καμπίνας (λόγω μεγέθους προφανώς) Αρνητικά: - Αστάθεια και ανασφάλεια απο κάποια χλμ. και πάνω - Αυτόματη λειτουργία κιβωτίου ανεξήγητα κακή - Έλλειψη χώρων (για ταξίδι ούτε λόγος) - Ιδιαίτερα εύκολη η παραβίαση του - Τραγική η πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα - Τραγικά υψηλό κόστος συντήρησης (τότε τουλάχιστον), πολλαπλές επισκέψεις χωρίς λύση Το αυτοκίνητο όμως σχεδιάστηκε ως πόλης και μάλιστα για χρήση ως "δεύτερου" και ως τέτοιο πρέπει να κριθεί. Εχω την αίσθηση ότι "μόδα" ήταν και πέρασε ........................ Προσωπικά αν χρειαζόμουν οπωσδήποτε ενα μτχ. Smart θα αγόραζα με μόνο κριτήριο τη τιμή κτήσης (τα μαζέματα θα τα είχα στο τσεπάκι ούτως ή άλλως) ακόμα και αν αυτό ήταν "προβληματικό" 600άρι ("λειωμένα" είναι στο σύνολό τους ως αυτοκίνητα πόλης) Αν το μέγεθος του Punto δεν ήταν αποτρεπτικό, θα διάλεγα Punto γιατί απλά θα το "μάζευα" πολύ πιό εύκολα, θα το συντηρούσα φθηνότερα και θα κατέληγα με ενα πιό αξιοπρεπές αυτοκίνητο πόλης χωρίς να ξεπεράσω το budget αγοράς ενός "έντιμου" μτχ. Smart. Ιταλόφιλος γαρ και δεν με φοβίζουν τα προϊόντα του Gruppo. Αν καταλαβα καλα ειχες το 451 με τα 84 αλογα. Απο καταναλωση πως ηταν; Το αμαξι με το turbo τραβαγε καλα; Σου εβγαλε τπτ αλλο περα του κιβωτιου; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Knight of Mercy Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Αν καταλαβα καλα ειχες το 451 με τα 84 αλογα. ΝΑΙ Απο καταναλωση πως ηταν; Ξεχνούσα να περάσω απο πρατήριο, παρά το γεγονός ότι άλλος πλήρωνε. Το αμαξι με το turbo τραβαγε καλα; Ικανοποιητικά, τηρουμένων των αναλογιών. Σου εβγαλε τπτ αλλο περα του κιβωτιου; Κανένα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα