Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαιρετώ το φόρουμ,

 

Μου έχει μείνει η πορεία μόνο για το δίπλωμα και εδώ και καιρό σκέφτομαι για ένα αμαξάκι αρκετά φτηνό.

 

Σαν πρώτη επιλογή σκέφτομαι ενα Punto.

 

Αλλά μπήκα πρόσφατα στο Car.gr και είδα πολλά Smart αμάξια του 2003-2004 με σχετικά λίγα χιλιόμετρα και με λιγότερο από 3.000€ και έχω μπει σε μεγάλο πειρασμό.

 

Γιατί ένα τόσο μικρό αμαξάκι και μάλιστα αυτόματο για Αθήνα πιστεύω είναι πραγματικά λουκούμι (ειδικά για εμένα που μένω κέντρο και θέση δεν βρίσκεις ούτε με βύσμα).

 

Θέλω να μου πείτε τι προβλήματα θα μπορούσα να αντιμετωπίσω αν αγόραζα ένα τόσο φτηνό και σχετικά παλιό Smart.

 

Το έχει επιχειρήσει κανένας σας; 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Επειδη πριν ενα χρονο το ειχα ψαξει λιγο για την μικρη μου κορη ειχα διαβασει διαφορα ....Παντως απο οτι ειχα καταλαβει μονο αυτα με κινητηρα mitsubishi ειναι καλα και 1000αρακια

 

Οχι τα πιο παλια .Μου φανηκε πολυ...ψευτικο .

 

Τελικα δεν πηρα ....Πηρε ενα Aygo αλλα επειδη ηθελε αυτοματο το εδωσε και τωρα εχει ενα citroen C1 αυτοματο (εχουν και τα δυο καθως και το 107  της Peugeot κινητηρα Toyota) και ειναι ιδια και σαν αμαξια .

Δημοσ.

Από ότι βλέπω κινητήρα Mitsubishi έχουν τα μοντέλα του 2007 και μετά.

 

Άρα με βγάζει πολύ εκτός Budget.

 

Γενικά δεν περιμένω να πάρω Smart του 2002-3 και να μην βγάλει ούτε πρόβλημα.

 

Αλλά θέλω να ξέρω αν είναι να πληρώσω 2 και 3 φορές την τιμή του σε επισκευές ας προσπεράσω.

  • Like 1
Δημοσ.

Από ότι βλέπω κινητήρα Mitsubishi έχουν τα μοντέλα του 2007 και μετά.

 

Άρα με βγάζει πολύ εκτός Budget.

 

Γενικά δεν περιμένω να πάρω Smart του 2002-3 και να μην βγάλει ούτε πρόβλημα.

 

Αλλά θέλω να ξέρω αν είναι να πληρώσω 2 και 3 φορές την τιμή του σε επισκευές ας προσπεράσω.

 

 

Πολυ το φοβαμαι  χωρις να ειμαι ειδικος .

  • Like 1
Δημοσ.

Ειμαι σε παρομοια αναζητηση.

Τα οχηματα που παιζουν στα 2 -3κ ειναι της πρωτης γενιας με τον 600αρη κινητηρα και ειναι απο τα πιο ζημιαρικα.συνηθως θελουν ανακατασκευη μηχανης τουρμπινας στα 100 μρ 120 χιλιαδες χιλιομετρα.

 

Τα πιο αξιοπιστα αλλα ξεφεγουν απο το bujdet σου ειναι τα 1000αρια ειτε με τον ατμοσφαιρικο κινητητα στα 74 αλογα ειτε με τον turbo στα 84.

 

Επισης μπορεις να κοιταξεις με τον 700αρη δλδ τα δευτερης γενιας που ειναι σαφως καλυτερα απο τα 600.

 

Επισης το βασικο που πρεπει να κοιταξεις στα σμαρτ αν το αμαξι ειναι ελληνικο και αν εχει γυρισμενα χιλιομετρα

  • Like 3
Δημοσ.

Ειμαι σε παρομοια αναζητηση.

Τα οχηματα που παιζουν στα 2 -3κ ειναι της πρωτης γενιας με τον 600αρη κινητηρα και ειναι απο τα πιο ζημιαρικα.συνηθως θελουν ανακατασκευη μηχανης τουρμπινας στα 100 μρ 120 χιλιαδες χιλιομετρα.

 

Τα πιο αξιοπιστα αλλα ξεφεγουν απο το bujdet σου ειναι τα 1000αρια ειτε με τον ατμοσφαιρικο κινητητα στα 74 αλογα ειτε με τον turbo στα 84.

 

Επισης μπορεις να κοιταξεις με τον 700αρη δλδ τα δευτερης γενιας που ειναι σαφως καλυτερα απο τα 600.

 

Επισης το βασικο που πρεπει να κοιταξεις στα σμαρτ αν το αμαξι ειναι ελληνικο και αν εχει γυρισμενα χιλιομετρα

 

Αυτο αν ειναι ελληνικο μπορεις να το καταλαβεις σε καθε αυτοκινητο και απο την αδεια κυκλοφοριας . Τα εισαγωγης στο πρωτο πεδιο γραφουν  μηδενικα ενω αυτα που κυκλοφορισαν Ελλλαδα πρωτη φορα την ημερομηνια τους . Παραθετω δυο ενδεικτικες εικονες .Στην δεξια το αυτοκινητο ειναι εισαγωγης μεταχειρισμενο .

post-40980-0-58847300-1490480773_thumb.jpg

post-40980-0-07031100-1490480774_thumb.jpg

Δημοσ.

Αυτο αν ειναι ελληνικο μπορεις να το καταλαβεις σε καθε αυτοκινητο και απο την αδεια κυκλοφοριας . Τα εισαγωγης στο πρωτο πεδιο γραφουν μηδενικα ενω αυτα που κυκλοφορισαν Ελλλαδα πρωτη φορα την ημερομηνια τους . Παραθετω δυο ενδεικτικες εικονες .Στην δεξια το αυτοκινητο ειναι εισαγωγης μεταχειρισμενο .

 

Σωστος εισαι!

Κυριως πολλα σμαρτακια τα φερνουν απο γερμανια με γυρισμενα χιλιομετρα και πολλο μαντραδες δε το λενε

  • Like 3
Δημοσ.

Ειχα σμαρτ 700αρη.

 

Ολα μια χαρα ηταν, δεν εκαιγε καθολου λαδι, αλλαγη καθε 5000χλμ με ακριβο και αυτο που επρεπε λαδι. Το παλουκι ηταν οταν επρεπε να αλλαξεις μπουζι,εχει 6 και για να βγουν τα τρια απο αυτα πρεπει να βγει ο πισω προφυλακτηρας.

 

Παντα οπου και να πήγαινα επρεπε να περιμενω πριν ξεκινησω να πεσουν οι στροφες και οταν σταματησα παλι επρεπε να περιμενω λιγο μεχρι να πεσουν τα λαδια, αλλιως παιζεις να σπασει η τουρμπινα απο τις αποτομες αυξομειωσεις των θερμοκρασιων.

 

Αν ειναι να παρεις 700αρη παρε καποιο που να χει κλιατισμο γιατι μετα δεν μπαινει, να χει γυαλινη ηλιοροφη, απο καποιον ιδιωτη που θα το χει στην πενα.

 

Εγω το πουλησα και το χω μετανιωσει χιλιες φορες. Το αγορασα 3000χιλιαρικα πολυ ακριβα γιατι ηταν το pure και μετα που ηθελα να το δωσω ουτε 2000 δεν το παιρναν μαζι με ζαντολαστιχα αξια 800€, με λιγα λογια το χαρισα, απλα τωρα λεω οτι επρεπε να μην το δωσω.

 

Μονο λάδι επρεπε να αλλαζω καθε 5000χλμ

 

Καλυτερα να μπεις σε καποιο φορουμ για σμαρτ να μπεις να ρωτησεις μπορει να ξερουν ακομα και το αμαξι που θες να παρεις και να σου πούνε παρτο ή οχι.

 

Υ.Γ απωθημενο το roadster

  • Like 3
Δημοσ.

Ακριβως αυτο θελουν τα σμαρτ.τακτικος ελενχος λαδιων και σωστη χρηση της τουρμπινας[δεν το ζοριζεις πολυ οταν ειναι κρυο και το αφηνεις παντα λιγο κρυωμα στο τελος]

 

Εγω κοιταζω για αγορα κατι για μετα του 8 μοντελο δλδ το 451 με τα 84 αλογα το turbo δλδ.

Δημοσ.

Ακριβώς. Το ανάρτηση θέλει σεβασμό. Και εμένα το 700αρι δεν έκαιγε πάνω από 150-200 γραμμάρια άνα 5000 χλμ που έκανα αλλαγή. Κατά τα αλλά μια χαρά αυτοκίνητο. Ισχύει επίσης ότι ανα κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα θέλει ανακατασκευή αλλά και πάλι δεν είναι στάνταρ το νούμερο καθώς έχει να κάνει με το ποσό το σέβεται ο καθένας.

Επίσης η ανακατασκευή έχει εξευτελιστεί σε τιμή. Κάπου είχα δει με 4 κατοστάρικα +φπα και ένα χρόνο εγγύηση προσφάτως.

 

Για τα γυρισμένα χλμ στο σμαρτ φαίνεται εύκολα από το δείκτη των χλμ που αν δεν είναι στο απόλυτο 0 και είναι είτε πάνω είτε από κάτω είναι σκαλισμένα.

 

Αν ξαναείπε να πάντως θα έπαιρνα το 1000αρι

Δημοσ.

Δεν αποκλείεται. Σίγουρα όμως να ξέρετε επειδή έχω πάρει 3 αμάξια από Γερμανία μέχρι τώρα, ότι δε τα γυρίζει ο Γερμανός αλλά ο έμπορος ο Έλληνας ή ο τούρκος έμπορος εκεί....

 

Στα σμαρτ πάντως γυρίζουν πανεύκολα με βασικές γνώσεις ηλεκτρονικής.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...