Προς το περιεχόμενο

quarto η s line


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλά το θυμόμουν. Είναι έτσι όπως το είπαμε πιο πάνω. Παρόμοια φιλοσοφία και το ΤΤ.

 

 

Εχω δοκιμασει αρκετες φορες να "σπινιαρω" το Honda (εχει και αυτοματο κιβωτιο) χωρις επιτυχια !!!

Μονο σε ενα συγεκριμενο φαναρι σε ανηφοριτσα που στριβω μετα αριστερα σε ισιωμα το εχω καταφερει .Του γιου με μηχανικο  κιβωτιο δεν εχω δοκιμασει .

Γιατρός και μηχανικός αυτοκινήτων :) ;)

 

 

Ετσι !!!!

  • Like 1
Δημοσ.

Όπως τα λέει ο γιατρός. Torsen συμπλέκτης κατανέμει μόνιμα τη ροπή εμπρός πίσω σε αναλογία 50/50 ενώ ο Haldex που χρησιμοποιείται και από την VW με την ονομασία 4motion δίνει κατά περίσταση ροπή.

 

Τα έχω φρέσκα γιατί κοιτούσα να δω τι διαφορά έχει το Amarok από τα υπόλοιπα επαγγελματικά στο θέμα της τετρακίνησης.

  • Like 1
Δημοσ.

τη διάφορες έχει ένας συμπλέκτης με τα ελατήρια στην μέση με κάποιους άλλους που έχουν φτερά

υγ τορσεν είναι διαφορικό

Δημοσ.

Εχω δοκιμασει αρκετες φορες να "σπινιαρω" το Honda (εχει και αυτοματο κιβωτιο) χωρις επιτυχια !!!

Μονο σε ενα συγεκριμενο φαναρι σε ανηφοριτσα που στριβω μετα αριστερα σε ισιωμα το εχω καταφερει .Του γιου με μηχανικο  κιβωτιο δεν εχω δοκιμασει .

 

Το 4WD του CRV  εχει δεχτει κριτικες κατα καιρους.  Δες το παρακατω τεστ απο τους Σουηδους.

 

https://www.youtube.com/watch?v=jkiv-bWbLIo

Δημοσ.

Αυτός ο τύπος έχει ξεφτιλίσει και την Toyota με το Hilux αλλά και την Jeep με το Grand Cherokee

  • Like 1
Δημοσ.

τη διάφορες έχει ένας συμπλέκτης με τα ελατήρια στην μέση με κάποιους άλλους που έχουν φτερά

υγ τορσεν είναι διαφορικό

γνωρίζει κανείς?

Δημοσ.

Τι εννοεις με ελατηρια στην μεση η φτερα;
Ολοι εχουν ελατηρια στην μεση εκτος απο καποιες περιπτωσεις.Φτερα τι εννοεις ακριβως; μηπως το μπερδευεις με το πλατο;

Δημοσ.

Εξαρταται κ. Γιαννη.  Τα ακριβα μοντελα εχουν torsen που ειναι οντως μονιμη τετρακινηση. Τα , S1, S3, Α3 και ΤΤ (και ισως και καποιο αλλο, δεν ξερω με σιγουρια) εχουν haldex που ειναι κατα βαση προσθιοκινητο συστημα που μολις ανιχνευσει ολισθηση μπροστα, στελνει ροπη στους πισω τροχους.

είναι μόνιμα 4κινητα τα haldex, δε γίνεται να μην είναι δεν απεμπλέκεται με κάποιο τρόπο η τετρακίνηση 

 

άσχετα αν σε συνθήκες που δεν απαιτείται δίνει κυρίως μπροστά, πάντα πάει κίνηση και πίσω 

 

δε ξέρω γιατί έχει επικρατήσει ο μύθος..

 

ΥΓ έχω στείλει email στη haldex με όλες μου τις απορίες, είναι σούπερ ευγενικοί και απαντάνε σε όλους 

 

επίσης τα "πιο ακριβά" 4κινητα γενικά δεν έχουν ποτέ κεντρικό διαφορικό αλλά κάποιο άλλο σύστημα είτε με συμπλέκτη είτε κάτι περίεργο (R8, lambo, gtr , 911, veyron που έχει haldex κτλ.. )

  • Like 1
Δημοσ.

είναι μόνιμα 4κινητα τα haldex, δε γίνεται να μην είναι δεν απεμπλέκεται με κάποιο τρόπο η τετρακίνηση 

 

άσχετα αν σε συνθήκες που δεν απαιτείται δίνει κυρίως μπροστά, πάντα πάει κίνηση και πίσω 

 

δε ξέρω γιατί έχει επικρατήσει ο μύθος..

 

ΥΓ έχω στείλει email στη haldex με όλες μου τις απορίες, είναι σούπερ ευγενικοί και απαντάνε σε όλους 

 

επίσης τα "πιο ακριβά" 4κινητα γενικά δεν έχουν ποτέ κεντρικό διαφορικό αλλά κάποιο άλλο σύστημα είτε με συμπλέκτη είτε κάτι περίεργο (R8, lambo, gtr , 911, veyron που έχει haldex κτλ.. )

 

 

Δεν ξερω τιποτα από τα παραπανω αλλα ο μηχανικος που τον ξερω 30 χρονια και του εχω εμπιστοσυνη μου εχει πει ότι εχει μονιμη 4κινηση του γιου το Quatro ενω της κορης το απλο ΤΤ δεν εχει .

Δημοσ.

κάτσε να βρω το email.. (αν και πάνε πολλά χρόνια) 

 

EDIT

 

βρήκα μόνο το τελευταίο email του  (μάλλον, γιατί πάνε 7 χρόνια από 6/2/10 που το έστειλε) όπου μου έλεγε σχετικά με το αν γίνεται να στείλει πίσω 100%, αλλά τεσπά κι εκεί από τα συμφραζόμενα φαίνεται ότι το αυτοκίνητο διαρκώς στέλνει και στον άλλο άξονα ανάλογα με την ολισθηρότητα, τη κατανομή βάρους ή την επιτάχυνση, θυμάμαι όταν τον είχα ρωτήσει συγκεκριμένο ποσοστό σε "νορμάλ" συνθήκες δε μπορούσε να μου δώσει ακριβές νούμερο γιατί αυτό εξαρτάται από τι θα αποφασίσει η ηλεκτρονική μονάδα του συμπλέκτη αναλόγως των συνθηκών 

 

από τη στιγμή όμως που δεν υπάρχει διακόπτης να το κλείσει ανά πάσα στιγμή αν κρίνει στέλνει πίσω και πρακτικά αυτό κάνει γιατί διαφορετικά θα υπήρχε σπινάρισμα με τόσα άλογα πράγμα σχεδόν αδύνατο, και αν φυσικά πίσω δεν υπάρχει πρόσφυση θα στείλει φουλ μπροστά όπως το ίδιο θα κάνει και για την ανάποδη περίπτωση 

 

 

 

 

 

 Hello George,
 
You are right about Bugatti Veyron. It is a the same Haldex GenII technology that we also installed in our other applications, but just backwards. 
 
In your S3 the Haldex coupling will completely lock when there is no grip on the front wheels. In that case 100% of the torque will be transferred to the rear. If you have the same surface on all wheels the torque distribution will depend on the weight distribution of the car.  When you accelerate there will be more weight on the rear and than you will have more than 50% on the rear when the coupling is locked.
 
I hope this helps.
 
Regards
 
/Ulf
 
HALDEX TRACTION SYSTEMS DIVISION
Vice President Business Development
Ulf Herlin
 

 

 

 

Δημοσ.

Δεν ξερω τιποτα από τα παραπανω αλλα ο μηχανικος που τον ξερω 30 χρονια και του εχω εμπιστοσυνη μου εχει πει ότι εχει μονιμη 4κινηση του γιου το Quatro ενω της κορης το απλο ΤΤ δεν εχει .

Προφανώς αν δεν είναι quattro της κόρης δεν έχει τετρακίνηση.

Τι εννοείς?

Δημοσ.

Προφανώς αν δεν είναι quattro της κόρης δεν έχει τετρακίνηση.

Τι εννοείς?

 

Λαθος διατυπωση μου .Δεν είναι quatro ...αν και εχει ένα ταμπελακι που το γραφει οποτε δν εχει και τετρακινηση .

 

Από τον αριθμο πλαισιου ή από τι άλλο μπορούμε μεσα από Internet να δουμε πρωτη κυκλοφορια ενός αυτοκινητου εισαγωγης ?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...