jason97 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 τη διάφορες έχουν αυτές οι δύο εκδόσεις της audi?
GTI890 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 quatro ειναι για να ειναι τετρακινητο... το s-line ειναι για να έχει καποια στοιχεια ποιο sport και καλα της σειρα S της audi... δηλαδη καποιες γριλιες στην μασκα ας πουμε. άλλο τιμονι και γενικα καποια στοιχεια που θα λεει πιθανον στο site τους. το ένα δηλαδη ειναι κατι καθαρα οδηγικο, ενω το αλλο καθαρα για εμφανιση. 1
doctorkostis Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 (επεξεργασμένο) Διαγραφη παρακαλω. Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2017 από doctorkostis
liakinen Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Στο S-Line η βασικότερη διαφορά δεν είναι οι αισθητικές παρεμβάσεις, αλλά η χρήση μεγαλύτερων διαστάσεων ζαντών σε συνδυασμό με σπορ ανάρτηση (περίπου 20-25 mm κάτω ανάλογα το μοντέλο). Για τους δρόμους της Ευρώπης πχ Γερμανίας όλα καλά, αλλά για τους δρόμους της χώρας μας πρέπει να συνοδεύεται με δωρεάν φυσικοθεραπείες 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 τη διάφορες έχουν αυτές οι δύο εκδόσεις της audi? quatro ειναι για να ειναι τετρακινητο... Ακριβως αυτο .Μαλιστα μονιμη 4κινηση.
Γιάννης Platano Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 μηχανικά υπάρχουν διαφορές? Οχι ...Αν εννοεις ιπποδυναμη κλπ .Απλα το 4 κινητο οταν χρειαζεται εχει καλυτερο κρατημα . 1
doctorkostis Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Ακριβως αυτο .Μαλιστα μονιμη 4κινηση. Εξαρταται κ. Γιαννη. Τα ακριβα μοντελα εχουν torsen που ειναι οντως μονιμη τετρακινηση. Τα , S1, S3, Α3 και ΤΤ (και ισως και καποιο αλλο, δεν ξερω με σιγουρια) εχουν haldex που ειναι κατα βαση προσθιοκινητο συστημα που μολις ανιχνευσει ολισθηση μπροστα, στελνει ροπη στους πισω τροχους.
Γιάννης Platano Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Εξαρταται κ. Γιαννη. Τα ακριβα μοντελα εχουν torsen που ειναι οντως μονιμη τετρακινηση. Τα , S1, S3, Α3 και ΤΤ (και ισως και καποιο αλλο, δεν ξερω με σιγουρια) εχουν haldex που ειναι κατα βαση προσθιοκινητο συστημα που μολις ανιχνευσει ολισθηση μπροστα, στελνει ροπη στους πισω τροχους. Για το παλιο ΤΤ του γιου μου (2001) που εχω ρωτησει τον μηχανικο μου εχει πει οτι εχει μονιμη τετρακινηση. 1800 κυβικα με 180 ιππους .
doctorkostis Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Για το παλιο ΤΤ του γιου μου (2001) που εχω ρωτησει τον μηχανικο μου εχει πει οτι εχει μονιμη τετρακινηση. 1800 κυβικα με 180 ιππους . Haldex φοράει. 4κινηση on demand δηλαδή. Χωρίς ολίσθηση είναι προσθιοκινητο 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Haldex φοράει. 4κινηση on demand δηλαδή. Χωρίς ολίσθηση είναι προσθιοκινητο on demand σημαινει κατ επιλογη οπως το δικο μου Honda CRV του 2008 ?
doctorkostis Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Νομίζω είναι ίδια τεχνολογία, ή έστω ίδια φιλοσοφία. Κίνηση εμπρός, αν το σύστημα ανιχνεύσει ολίσθηση, ροπή πίσω. Δεν έχει κλείδωμα διαφορικού χειροκίνητα, η διαδικασία γίνεται αυτόματα. Αν δεν κάνω λάθος, το ίδιο ισχύει για το CRV. Έχει διακόπτη lock ;;; 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Νομίζω είναι ίδια τεχνολογία, ή έστω ίδια φιλοσοφία. Κίνηση εμπρός, αν το σύστημα ανιχνεύσει ολίσθηση, ροπή πίσω. Δεν έχει κλείδωμα διαφορικού χειροκίνητα, η διαδικασία γίνεται αυτόματα. Αν δεν κάνω λάθος, το ίδιο ισχύει για το CRV. Έχει διακόπτη lock ;;; Οχι δεν εχει απολυτως τιποτα .
doctorkostis Δημοσ. 26 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2017 Καλά το θυμόμουν. Είναι έτσι όπως το είπαμε πιο πάνω. Παρόμοια φιλοσοφία και το ΤΤ. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα