Προς το περιεχόμενο

quarto η s line


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

quatro ειναι για να ειναι τετρακινητο...

 

το s-line ειναι για να έχει καποια στοιχεια ποιο sport και καλα της σειρα S της audi... δηλαδη καποιες γριλιες στην μασκα ας πουμε. άλλο τιμονι και γενικα καποια στοιχεια που θα λεει πιθανον στο site τους.
 

το ένα δηλαδη ειναι κατι καθαρα οδηγικο, ενω το αλλο καθαρα για εμφανιση.

  • Like 1
Δημοσ.

Στο S-Line η βασικότερη διαφορά δεν είναι οι αισθητικές παρεμβάσεις, αλλά η χρήση μεγαλύτερων διαστάσεων ζαντών σε συνδυασμό με σπορ ανάρτηση (περίπου 20-25 mm κάτω ανάλογα το μοντέλο). Για τους δρόμους της Ευρώπης πχ Γερμανίας  όλα καλά, αλλά για τους δρόμους της χώρας μας πρέπει να συνοδεύεται με δωρεάν φυσικοθεραπείες :-D

  • Like 1
Δημοσ.

Ακριβως αυτο .Μαλιστα μονιμη 4κινηση.

Εξαρταται κ. Γιαννη.  Τα ακριβα μοντελα εχουν torsen που ειναι οντως μονιμη τετρακινηση. Τα , S1, S3, Α3 και ΤΤ (και ισως και καποιο αλλο, δεν ξερω με σιγουρια) εχουν haldex που ειναι κατα βαση προσθιοκινητο συστημα που μολις ανιχνευσει ολισθηση μπροστα, στελνει ροπη στους πισω τροχους.

Δημοσ.

Εξαρταται κ. Γιαννη.  Τα ακριβα μοντελα εχουν torsen που ειναι οντως μονιμη τετρακινηση. Τα , S1, S3, Α3 και ΤΤ (και ισως και καποιο αλλο, δεν ξερω με σιγουρια) εχουν haldex που ειναι κατα βαση προσθιοκινητο συστημα που μολις ανιχνευσει ολισθηση μπροστα, στελνει ροπη στους πισω τροχους.

 

 

Για το παλιο ΤΤ του γιου μου (2001) που εχω ρωτησει τον μηχανικο μου εχει πει οτι εχει μονιμη τετρακινηση.

1800 κυβικα με 180 ιππους .

Δημοσ.

Για το παλιο ΤΤ του γιου μου (2001) που εχω ρωτησει τον μηχανικο μου εχει πει οτι εχει μονιμη τετρακινηση.

1800 κυβικα με 180 ιππους .

Haldex φοράει. 4κινηση on demand δηλαδή. Χωρίς ολίσθηση είναι προσθιοκινητο
  • Like 1
Δημοσ.

Νομίζω είναι ίδια τεχνολογία, ή έστω ίδια φιλοσοφία. Κίνηση εμπρός, αν το σύστημα ανιχνεύσει ολίσθηση, ροπή πίσω.

Δεν έχει κλείδωμα διαφορικού χειροκίνητα, η διαδικασία γίνεται αυτόματα. Αν δεν κάνω λάθος, το ίδιο ισχύει για το CRV. Έχει διακόπτη lock ;;;

  • Like 1
Δημοσ.

Νομίζω είναι ίδια τεχνολογία, ή έστω ίδια φιλοσοφία. Κίνηση εμπρός, αν το σύστημα ανιχνεύσει ολίσθηση, ροπή πίσω.

Δεν έχει κλείδωμα διαφορικού χειροκίνητα, η διαδικασία γίνεται αυτόματα. Αν δεν κάνω λάθος, το ίδιο ισχύει για το CRV. Έχει διακόπτη lock ;;;

 

 

Οχι δεν εχει απολυτως τιποτα .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...