Moderators Inuyasha Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Moderators Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Και ομως εισαι λαθος στο παραπανω σκεπτικο(κατα ενα μερος) για ενα και μονο λογο που εχει συμβει απειρες φορες με το eshop και το site του. Θελω λοιπον εγω να αγορασω 1 στικακι kingston μνημης ram που βλεπω στο site και γραφει οτι εχει ταχυτητες 2400 και CL10(με xmp profile) Οταν ομως εγω τις βαζω στο συστημα διαπιστωνω οτι οι μνημες ειναι στην ουσια 1866 αρες και αρα το eshop ειχε λαθος στοιχεια στο site για αυτες που εστειλε(τυχαιο το παραδειγμα αλλα ελπιζω να καταλαβαινετε το σκεπτικο μου). Σε αυτη την περιπτωση τι φταιει ο πελατης για αυτο?Δεν οφειλει να τις επιστρεψει και να παρει ολο το ποσο πισω? Επισης προφανως και εχουν σκεφτει εδω και καιρο τα καταστηματα/πωλητες για τα ενδεχομενα επιστροφων δεν μπαινει μεσα το καταστημα. Τις στελνει πισω στον κατασκευαστη αν ειναι τις μνημες. Και οσον αφορα αυτο Δεν καταλαβες αγαπητε. Δεν ειναι το θεμα να δεχτεις ή οχι ανοιγμενο προιον. Αν τους ριξεις καταγγελια οτι μαγαζι πουλαει ανοιγμενα προιοντα για καινουργια,να δεις τι τουμπες θα κανει το καταστημα μετα με τα προστιμα που θα φαει. Δυστηχως στην Ελλαδα εχουμε ξεχασει εδω και καιρο τι ρολο βαραμε σαν πελατες και τα δικαιωματα μας. Αν στη σ συσκευασία γράφει ότι είναι 1800,τότε της επιστρέφεις γιατί είναι δικό τους λάθος, αν όμως πάρεις 2400 και επειδή δεν υποστηρίζει ο επεξεργαστής αυτήν την ταχύτητα και πάνε μέχρι 1800 το λάθος είναι δικό σου 1
zacharis1955 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Oταν ο νομος επιτρπει στον καταναλωτη να επιστρέψει ανοιγμένο προϊόν επιτρεπει και στο καταστημα να το ξαναπουλησει...Σαν Open Box και φυσικά σε μειωμένη τιμή ναι...
stratigos24 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Ξεκινήσαμε. .. Πήρε φίλος με τηλεφωνική παραγγελία απο μαγαζί του σκρουτζ στις 18 του μηνος τηλεόραση Samsung (19 πηγε σπίτι του) και δεν δουλεύει ο δέκτης (δεν βρίσκει κανάλια κλπ) και του λένε μιλήστε με τη Samsung. Άντε πάλι τα ιδια. Θα τους πάρει ξανά να τους πει τους νομούς κλπ μπας κ βγάλει ακρη.
life is music Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Ξεκινήσαμε. .. Πήρε φίλος με τηλεφωνική παραγγελία απο μαγαζί του σκρουτζ στις 18 του μηνος τηλεόραση Samsung (19 πηγε σπίτι του) και δεν δουλεύει ο δέκτης (δεν βρίσκει κανάλια κλπ) και του λένε μιλήστε με τη Samsung. Άντε πάλι τα ιδια. Θα τους πάρει ξανά να τους πει τους νομούς κλπ μπας κ βγάλει ακρη. μα εκει πρεπει να παει στην samsung ma αυτη ειναι η αντιπρωσοποια το κοταστημα το μονο π μπορει να κανει ειναι αλλαγη σε περίπτωση π το προιον ειναι ελαττωματικο
stratigos24 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Το κατάστημα αναφέρει στο σαιτ του αυτα: ""Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος με έξοδα αποστολής που επιβαρύνουν το πελάτη, υπό την προϋπόθεση ότι η συσκευασία και το προϊόν είναι άθικτα. Η συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να μην είναι φθαρμένη, κατεστραμμένη ή αλλοιωμένη καθ’οιονδήποτε τρόπο, ή να βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του. Σε περίπτωση που δεν θα πληρούνται οι παραπάνω όροι οι επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές. Σημειώνεται ότι αλλαγή πραγματοποιείται μετά τον έλεγχο και την επιβεβαίωση ελαττώματος από την αντίστοιχη επίσημη αντιπροσωπεία."" Το θεμα είναι τα αναφέρει διαφορετικά από ότι είπαμε στις προηγουμενες σελίδες...
petroudis Δημοσ. 1 Μαΐου 2017 Δημοσ. 1 Μαΐου 2017 Πριν κανά 4 μήνες πήρα από eshop stock house μια lg 144hz οθόνη στα 220€ με 20 μήνες εγγύηση, μια πολλή καλή τιμή για τα δεδομένα, το φέρνει η courrier και τη να δω... η συσκευασία πάνω είχε 2 διαφορετικές ονομαστικές ετικέτες αποστολής συν την δικιά μου, με λίγα λόγια οι άλλοι 2 την επέστρεψαν πίσω αλλά ακόμα δεν έχω καταλάβει τον λόγο.. η οθόνη είναι άψογη, μήπως το παραξηλώνουμε το θέμα σαν καταναλωτές; τέλος πάντων εγώ κερδισμένος βγήκα.
dimoskoutr Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Για να ανοίξω και πάλι την συζήτηση, υπάρχει το ΦΕΚ 2144/B/30.08.2013 το οποίο ορίζει για το ηλεκτρονικό εμπόριο στο άρθρο 3ε "Δικαίωμα υπαναχώρησης" 14 ημερολογιακές μέρες από την μέρα παραλαβής του προϊόντος χωρίς να αναφέρει τον λόγο της επιστροφής, δεν μιλάει πουθενά για ανοιγμένες ή κλειστές συσκευασίες και μάλιστα αναφέρει στο άρθρο Άρθρο 3ι "Υποχρεώσεις του καταναλωτή σε περίπτωση υπαναχώρησης" το εξής: "Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών." στην περίπτωση των μνημών που συζητήθηκε στο θέμα υπάρχει τρόπος να διαπιστωθεί αν λειτουργούν χωρίς να ανοιχτεί η συσκευασία και να στηθούν σε μηχάνημα; Θεωρώ πως όχι, αρά πως μειώνεται η αξία του προϊόντος σύμφωνα με το νόμο, ώστε τα καταστήματα να προτείνουν μειωμένες πιστώσεις ή μειωμένες επιστροφές χρημάτων; Ωραίο θέμα συζήτησης νομίζω... Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2018 από dimoskoutr 1
KymcoAK550 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Δηλαδή αν αγοράσω μια οθόνη από το stock house του eshop και δε μου κανει, μπορώ να την επιστρέψω και να πάρω τα χρήματα μου πίσω;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα