Andy Δημοσ. 21 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2017 Aν και το game ειναι early access ακομη κ πολλα μπορουν ν αλλαξουν..ξεκινα απο καρτα γραφικων πρωτα μαζι με oc του cpu...Μετα οταν βγουν coffe lake κτλ βλεπεις για πλατφορμα..Ingame settings δοκιμασε ολα low με μερικα medium..δεν θελει ολα low γιατι θα τον πιει ο cpu.. τι εννοεις οτι με ολα low θα τον πιει η cpu?τα εχω σχεδον ολα λεω και εχω δει να τρωει αρκετη cpu. γιατι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ShooterX Δημοσ. 21 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2017 τι εννοεις οτι με ολα low θα τον πιει η cpu?τα εχω σχεδον ολα λεω και εχω δει να τρωει αρκετη cpu. γιατι? Οταν ριχνεις τα gfx settings στο low <φευγει> το βαρος απο την καρτα και πεφτει στο cpu..Αν παιζεις και σε 1080p ακομη χειροτερα για το cpu..Aυτο ισχυει για ολα τα games..απλα μερικα ειναι πιο βαρια απο αλλα σε cpu.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aOUaS88 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2017 cpu: i5 6500 3.2GHz mobo: msi b150m bazooka gpu: asus strix r9 380 4gb ram: hyper x fury 8gb x1 οτι αλλο χρειαστεις πες μου να το γραψω και εχω hdd μονο Ναι ενδεχεται να ειναι λογου του μηχανικου δισκου!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rockjos21 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2017 Aν και το game ειναι early access ακομη κ πολλα μπορουν ν αλλαξουν..ξεκινα απο καρτα γραφικων πρωτα μαζι με oc του cpu...Μετα οταν βγουν coffe lake κτλ βλεπεις για πλατφορμα..Ingame settings δοκιμασε ολα low με μερικα medium..δεν θελει ολα low γιατι θα τον πιει ο cpu.. Εχω βαλει ολα very low και anti-aliasing medium και View Distance high αλλα κατι δεν μου παει καλα στα μακρινα πλανα δεν βλεπω καλα :/ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
inexhale Δημοσ. 21 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2017 Απο οτι μου εχουν πει το antialiasing (στο συγκεκριμενο παιχνιδι) δεν ριχνει καθολου τα frames και οντως απο very low σε ultra μου φανηκε ακριβως το ιδιο απο πλευρας αποδοσης. Δοκιμασε το Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k4ts0u Δημοσ. 21 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2017 Το view distance είναι μόνο για το terrain και τα κτίρια, δεν μετράει για τους παίχτες. Το AA βάζει λίγο blur αλλά κάνει πιο smooth τα edges. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rockjos21 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Αντε να το κανουν optimize μπας και δουμε κανα κοτοπουλακι ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aOUaS88 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Σαλμονελα κοντευω να παθω απο τα πολλα κοτοπουλα εγω..!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k4ts0u Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Μην περιμένετε τρελές αλλαγές από optimization. Η απόδοση βασίζεται κυρίως στο engine και όσο νάνε είναι ένα τεράστιο map με 100 παίχτες. Δεν παίζει να έχει ποτέ τα frames του CS/Overwatch. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rockjos21 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Μαγκες μπορειτε να μου πειτε λιγο τα settings in-game που εχετε βαλει , επισης οποιος εχει AMD ας μου πει τι settings να βαλω στο driver. Το pc μου : CPU : Intel Core i7-2700K 3.50GHz Sandy Bridge Motherboard : Asus P8Z68-V PRO GEN3 Memory: 2x8 = 16GB me DRAM frequency 823.2MHz GPU : AMD Radeon HD 7800 series 2048 MB SSD 128GB εχω μεσα το pubg. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k4ts0u Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 AA max,Shadows low, view distance high/ultra και όλα τα άλλα very low. Screen scale 120. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
insaneblyat Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 120% screen scale αλλά textures extra low? wtf logic για ποιο λόγο για να βλέπεις κρυστάλλινα τετράγωνα; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k4ts0u Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 (επεξεργασμένο) Το screen scale "ανεβάζει" την ανάλυση οπότε τα κάνει πιο ευδιάκριτα. Τα textures επηρεάζουν τις υφές, όχι την ευκρίνεια. Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2017 από k4ts0u 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
insaneblyat Δημοσ. 24 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2017 Αφου καποιος διαφωνει με αυτα που λες γιατι δε τσεκαρεις πριν γραψεις κατι που δεν ισχυει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 24 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2017 Τα textures είναι οι υφές και όσο ανεβάζεις την ρύθμιση, τόσο ανεβαίνει η ανάλυση σε αυτές. Τι ανοησίες για χρώματα διαβάζω ; 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα