Zaytsev Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Κάτω οι servers? Δε μπορώ να μπω, ούτε κανένας φίλος...
splanis Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 εβαλα και γω το riva να δοκιμασω με frame cap και εκει που δεν ηξερα καν τι ειναι το tearing ξαφνικα το εμαθα, τι φαση;
Zaytsev Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 To netcode πάντως είναι τραγικό. Δεν ξέρω αν άλλαξαν κάτι σήμερα, ή είχαν πρόβλημα (υπάρχει report για θέματα στις 4 παρά ώρα Ελλάδος), αλλά ήμουν στο τσακ για uninstall. Έψαξα YT να δω videos που να εξηγούν τα κουλά που συμβαίνουν, δεδομένου ότι το χειρότερο ping που έχω είναι αρκετά χαμηλά (Ireland ~18ms, London ~ 24ms, EU ~35ms) και έπεσα πάνω στο παρακάτω. Συμπέρασμα, εκτός του ότι η Unreal είναι ***, και οι servers τους είναι ακόμα χειρότεροι 1
splanis Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 12 ώρες πριν, Zaytsev είπε To netcode πάντως είναι τραγικό. Δεν ξέρω αν άλλαξαν κάτι σήμερα, ή είχαν πρόβλημα (υπάρχει report για θέματα στις 4 παρά ώρα Ελλάδος), αλλά ήμουν στο τσακ για uninstall. Έψαξα YT να δω videos που να εξηγούν τα κουλά που συμβαίνουν, δεδομένου ότι το χειρότερο ping που έχω είναι αρκετά χαμηλά (Ireland ~18ms, London ~ 24ms, EU ~35ms) και έπεσα πάνω στο παρακάτω. εξηγα και σε μας που δεν μας ξεβλαχεψε ο κωστοπουλος , περι netcode κλπ edit: εννοω οτι δεν καταλαβαινω τι ακριβως λεει ο τυπος περι netcode 1 1
Zaytsev Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 3 hours ago, splanis said: εξηγα και σε μας που δεν μας ξεβλαχεψε ο κωστοπουλος , περι netcode κλπ edit: εννοω οτι δεν καταλαβαινω τι ακριβως λεει ο τυπος περι netcode 2
SoFGR Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 22 ώρες πριν, Zaytsev είπε To vsync είναι αρχαία τεχνολογία. Έχουν ήδη βγει νεότερες, αλλά κι αυτές έχουν τα προβλήματά τους. Ο βασικός λόγος που υπάρχουν, εκτός από το να πουλάνε φύκια, είναι για τον κάθε άσχετο που δε γνωρίζει πως να πειράξει τα .ini ή να βάλει ένα frame limiter της προκοπής. Το frame-cap, είναι ο σωστός τρόπος για να μην έχεις tearing, να μην έχεις lag και να μην έχεις micro-stuttering. εχει variable refresh rate η δικια σου οθονη ή μπα ? ας τα παρουμε απο την αρχη 1) χωρις καποιου ειδους sync το tearring ΔΕΝ εξαλειφεται, οτι fps limiter και να βαλεις η εικονα παλι θα σπαει, απλα με καποιους συνδυασμους πανελ - refresh rate - framerate το φαινομενο ειναι λιγοτερο εμφανες / κραχτο, αμα δεν εχεις οθονη με VRR και σιχαινεσαι το tearring τοτε αναγκαστηκα θα βαλεις vsync 2) το να βαζεις κοφτη στο framerate ο οποιος ισουται το με refresh rate της οθονης σου μειον 2, δηλαδη στην περιπτωση του αλλου με την LG πιο πανω, - 120hz 118fps - ειναι η καλυτερη δυνατη λυση για να μειωθει καπως το input lag που προσθετει το vsync. 3) με αυτη την "αρχαια" μεθοδο ομως, ειδικα οταν εισαι χωρις triple buffering τα drops γινονται ιδιαιτερα ενοχλητικα !! σε αντιθεση με το VRR 144hz monitor οπου μπορει να π ηγαινουν τα frames πανω κατω ενω παιζεις ( πες μεταξυ 110-140 ) αλλα εσυ, αμα δεν παει το ματι σε καποιο framerate counter εκεινη την ωρα, δεν προκειται να καταλαβεις Χριστο !! μπαινω να παιξω καμια γυρα για να μην φανει οτι ειμαι τελειως offtopic 1
Zaytsev Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 48 minutes ago, SoFGR said: εχει variable refresh rate η δικια σου οθονη ή μπα ? H oθόνη μου είναι Freesync, ενώ η κάρτα μου Gsync, οπότε μπα... Θα διαφωνίσω με αυτά που γράφεις και σου εξηγώ απλοϊκά το γιατί. Τo frame limiter, όταν δουλεύει σωστά, κάνει το παιχνίδι να κάνει render μόνο τα frames που έχεις βάλει, αν φυσικά έχει δυνατότητα η κάρτα σου. Η οθόνη σου από την άλλη, με fixed refresh rate, τα σχεδιάζει με το ρυθμό ανανέωσης, συνήθως 60, 120, 144 Hz. Όταν λοιπόν η κάρτα παράγει 60 frames το δευτερόλεπτο και η οθόνη απεικονίζει 60 frames το δευτερόλεπτο, συντονίζονται, σχεδιάζει πάντοτε ολόκληρο frame κι έτσι δεν υπάρχει το φαινόμενο του tearing που οφείλεται στο σχεδιασμό στην οθόνη 2 διαφορετικών frames. Αντίστοιχα, αν βάλεις cap στα 120/144 και η οθόνη σου είναι 120/144, δεν υπάρχει tearing. Σημειώσεις: 1. Η GPU σου να παράγει περισσότερα frames από όσα το cap. Αν δεν έχει τη δυνατότητα και βγάζει 40 με cap στα 60, πάλι θα έχεις το ίδιο φαινόμενο 2. Αν έχεις σποραδικά frame drops, τότε το φαινόμενο είναι ορατό, όταν κι αν συμβαίνει, αλλά για εμένα είναι σημαντικότερη η μόνιμη έλλειψη input lag, από το tearing μια στο τόσο 3. Ακόμα και με τα σποραδικά frame drops, σε συχνότητες > των 120, δεν φαίνεται σχεδόν καθόλου 4. Για κάποιο περίεργο λόγο, με cap 60 στα 60Hz, βγάζει input lag, ενώ στα 59, δεν έχει ούτε lag ούτε tearing. Αντίστοιχα 118/9 στα 120 και 142/3 στα 144. Θέλει 1-2 δοκιμές για να δεις ποιό νούμερο παίζει καλύτερα 5. Αν πας να βάλεις fps cap στα 120, επειδή έχεις οθόνη 120Hz, αλλά μου τα βάλεις όλα Ultra και η 1080ti, βογκάει και βγάζει με το ζόρι 90-100, τότε πολύ απλά, θα έχεις tearing πάλι, αλλά δε φταίει η μέθοδος... 6. Ο battle(non)sense είχε κάνει ένα ανάλογο video παλαιότερα, αλλά δεν το βρίσκω. 7. Περισσότερα από τους BlurBusters: https://www.blurbusters.com/gsync/gsync101-input-lag-tests-and-settings/9/ Αυτά.
Virus200 Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως γίνεται όταν παίζω χωρίς vsync είμαι 70-90 fps και το παιχνίδι μ κάνει μηδαμινά κολλήματα. Όταν παίζω με vsync κλειδωμένο 60αρι ή με limit 59 χωρίς vsync κάθε τρεις και λίγο το παιχνίδι μου κάνει drops. Κανονικά δεν θα έπρεπε τα fps να είναι ακατεβατα εκεί από την στιγμή που τα fps δεν πέφτουν ποτέ κάτω από 70 χωρίς κανένα limiter?
splanis Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 1 ώρα πριν, Zaytsev είπε H oθόνη μου είναι Freesync, ενώ η κάρτα μου Gsync, οπότε μπα... Θα διαφωνίσω με αυτά που γράφεις και σου εξηγώ απλοϊκά το γιατί. Τo frame limiter, όταν δουλεύει σωστά, κάνει το παιχνίδι να κάνει render μόνο τα frames που έχεις βάλει, αν φυσικά έχει δυνατότητα η κάρτα σου. Η οθόνη σου από την άλλη, με fixed refresh rate, τα σχεδιάζει με το ρυθμό ανανέωσης, συνήθως 60, 120, 144 Hz. Όταν λοιπόν η κάρτα παράγει 60 frames το δευτερόλεπτο και η οθόνη απεικονίζει 60 frames το δευτερόλεπτο, συντονίζονται, σχεδιάζει πάντοτε ολόκληρο frame κι έτσι δεν υπάρχει το φαινόμενο του tearing που οφείλεται στο σχεδιασμό στην οθόνη 2 διαφορετικών frames. Αντίστοιχα, αν βάλεις cap στα 120/144 και η οθόνη σου είναι 120/144, δεν υπάρχει tearing. Σημειώσεις: 1. Η GPU σου να παράγει περισσότερα frames από όσα το cap. Αν δεν έχει τη δυνατότητα και βγάζει 40 με cap στα 60, πάλι θα έχεις το ίδιο φαινόμενο 2. Αν έχεις σποραδικά frame drops, τότε το φαινόμενο είναι ορατό, όταν κι αν συμβαίνει, αλλά για εμένα είναι σημαντικότερη η μόνιμη έλλειψη input lag, από το tearing μια στο τόσο 3. Ακόμα και με τα σποραδικά frame drops, σε συχνότητες > των 120, δεν φαίνεται σχεδόν καθόλου 4. Για κάποιο περίεργο λόγο, με cap 60 στα 60Hz, βγάζει input lag, ενώ στα 59, δεν έχει ούτε lag ούτε tearing. Αντίστοιχα 118/9 στα 120 και 142/3 στα 144. Θέλει 1-2 δοκιμές για να δεις ποιό νούμερο παίζει καλύτερα 5. Αν πας να βάλεις fps cap στα 120, επειδή έχεις οθόνη 120Hz, αλλά μου τα βάλεις όλα Ultra και η 1080ti, βογκάει και βγάζει με το ζόρι 90-100, τότε πολύ απλά, θα έχεις tearing πάλι, αλλά δε φταίει η μέθοδος... 6. Ο battle(non)sense είχε κάνει ένα ανάλογο video παλαιότερα, αλλά δεν το βρίσκω. 7. Περισσότερα από τους BlurBusters: https://www.blurbusters.com/gsync/gsync101-input-lag-tests-and-settings/9/ Αυτά. εγω που δεν ηξερα καν το φαινομενο tearing και δοκιμασα το cap στα 74fps (75hz monitor) και ξαφνικα ειχε συνεχεια tearing το game τι φαση; (σπανια πεφτει το game κατω απο 75fps παντως)
insaneblyat Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Το θέμα είναι αν κάποιον δεν τον νοιάζει καθόλου το input lag για χ,y λόγους όπως στα μη ανταγωνιστικά παιχνίδια που πολλοί έτσι σκεφτονται αλλά τον ενδιαφέρει αποκλειστικά το tearing, ο μόνος τρόπος να το εξαλείψεις είναι το vsync αυτό εξηγώ εγω.. όλα τα υπόλοιπα κολπα απλά το μειώνουν χωρίς να προσθέτουν το εξωφρενικό input lag του vsync. Και φυσικά το vsync όσο αρχαίο και αν το λες είναι τεχνολογια και όχι μικρό ρυθμίσεις στο .ini για αυτό προφανώς τις περισσότερες φορες χρειάζεται περισσότερη χρήση απ' τη κάρτα Επεξ/σία 29 Απριλίου 2018 από insaneblyat
Zaytsev Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 2 hours ago, insaneblyat said: Το θέμα είναι αν κάποιον δεν τον νοιάζει καθόλου το input lag Προφανώς και ο καθένας κάνει ότι θέλει, δεν επιβάλουμε σε κανένα τι θα κάνει. Απλά, όσοι επιλέγετε το vsync, μη διαμαρτύρεστε που ρίξατε πρώτοι, αλλά πεθάνατε εσείς κι όχι ο αντίπαλος 1
giorgosmcmc Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπερα, κατεβαζω το pubg απ την αρχη, μπορειται να μου πειτε για πιο λογο κατεβαζει μονο 13gb ενω εχει κανει 500 update το παιχνιδι? Επεξ/σία 29 Απριλίου 2018 από giorgosmcmc
Zaytsev Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 26 minutes ago, giorgosmcmc said: Καλησπερα, κατεβαζω το pubg απ την αρχη, μπορειται να μου πειτε για πιο λογο κατεβαζει μονο 13gb ενω εχει κανει 500 update το παιχνιδι? Γιατί μόνο οι νέοι χάρτες και κάποια skins είναι επιπλέον χώρος. Τα υπόλοιπα libraries είναι αρχεία που έχεις ήδη κι έχουν διορθώσεις (bugs/additions) 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα