Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απο τα 2 , για εμενα προτιμοτερο ειναι το Α4, πιο ευκολα θα μπορεσει να σου καλυψει τυχον αλλαγη στις μελλοντικες αναγκες.

Παντως δεν μπορω να καταλαβω γιαιτ το εχεις βαλει αμετι μουχαμετι να αλλαξεις το αυτοκινητο σου και ειναι κριμα να πετας ετσι χρηματα, μια χαρα αυτοκινητο ειναι αυτο που εχεις. Με το ιδιο σκεπτικο σε λιγα χρονια θα αλλαξεις και το Α4 και επειδη θα κοιτας αυτο που θα δινεις να καλυπτει το κοστος αγορας του αυτοκινητου που θα αγοραζεις στο τελος σε βλεπω να καταλήγεις με κανενα Ford Model T :fear: https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Model_T

Δημοσ.

Θα μας τρελάνεις. Έχεις καινούργιο αυτοκίνητο μια χαρά και ήθελες να πάρεις αρχαίο διθέσιο για drift και τώρα πας για γεροντικο?

Δημοσ.

Θα μας τρελάνεις. Έχεις καινούργιο αυτοκίνητο μια χαρά και ήθελες να πάρεις αρχαίο διθέσιο για drift και τώρα πας για γεροντικο?

Μπορει να το χρωστάει η μπορεί να του έτυχε κάτι, κακό είναι;

Δημοσ.

Μπορει να το χρωστάει η μπορεί να του έτυχε κάτι, κακό είναι;

Δεν εχει πει κατι τετοιο... βαση των λεγομενων του το βαρεθηκε και επειδη δεν κανει και πολλα χιλιομετρα θελει ενα πιο σπορτιφ... για το οικονομικο παλι, οτι παρει απο την πωληση θα το διαθεσει για την αγορα του καινουριου.

Δημοσ.

Δεν εχει πει κατι τετοιο... βαση των λεγομενων του το βαρεθηκε και επειδη δεν κανει και πολλα χιλιομετρα θελει ενα πιο σπορτιφ... για το οικονομικο παλι, οτι παρει απο την πωληση θα το διαθεσει για την αγορα του καινουριου.

Ας μας πει τότε. Ωραίο το πεζο εγώ δεν θα το έδινα.

Δημοσ.

Εχω S2000 και γελαω με κατι ωραια που γραφονται τυπου "αρχαιο διθεσιο για ντριφτ". Σε κατουραω Αδη γιατι οχι μονο δεν εχεις ιδεα τι λες αλλά γιατι είσαι και ξερολας.

Τωρα, στο φιλο που θελει να παει σε S απο RC εγω θα του πω σωστή η σκέψη για οδηγική εξέλιξη αλλά οχι σε S... δηλαδή προφανώς ΝΑΙ σε πισωκίνητο αλλά κάνε πρώτα ενα ενδιαμεσο βημα σε κανενα MX5, RX8 και δώσε τα ρέστα να το λιώσεις και να ευχαριστηθείς βολτες και οδήγηση. Οταν βαλεις εμπειρια πάρε το S, είναι πιο ειδικό αυτοκίνητο, απόλυτο και δε συγχωρεί το λάθος. Αν το παρεις κατευθείαν τοτε να έχεις υπομονή γιατι δεν εχει καμμια σχεση με προσθιοκινητα και θα κανεις χρονο να μαθεις τις ιδιοτροπίες του. Η ανταμοιβή είναι οτι η επόμενη στάση μετά απο S είναι τα supercars, ολα τα άλλα θα σου φαινονται βαρετα.

Δημοσ.

Που ειπα ψεμματα ή κατι κακο ?

Αυτοκινητο του 1999 ειναι (κοντευει 20ετια) διθεσιο και οσοι το παιρνουν το κανουν για παντηλικια και δεν εχει καμια σχεση με αυτο που εχει ο φιλος ουτε με το αλλο που λεει να παρει

Εμενα μου αρεσει σαν αυτοκινητο

Εσυ το λες σκοτωστρα

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ειδα ενα παλικαρι απο Peugeot 206 rally, πηρε s2000. Ολα καλα μεχρι εδω.

 

Προχτες ειχε ανοιχτη την κουκουλα, το κεφάλι του ηταν πολυ πιο πανω απο το προσκεφαλο του καθισματος(ειναι πολυψηλος), αμεσος πηγε το μυαλο μου σε καποιο ατυχημα που θα γυρνουσε το αμαξι. Τι ασφαλεια του παρεχει; και αν. Δεν επρεπε να εχει απο πισω καποια ασφάλεια, οπως κυκλικη μπαρα;

Δημοσ.

Θα σας πω που βρίσκομαι , αν μπορεί κάποιος να μοιραστεί τη γνώμη του.
Αποφάσισα μια επιλογή ανάμεσα σε Α1 και Α3 (όχι Α2 :D)

 

Λοιπόν βρίσκω τα εξής

 

A1 diesel μέσα-2016 με 4500χλμ full extra με 19400-19500 από αντιπροσωπεία
θεωρητικά η τιμή καινούργιου είναι 22500

εδώ έχω εγγύηση μέχρι 2021 ή 100000χλμ από audi

 

Α3 αρχές-2016 με 18000 χλμ full extra με 20500 από έμπορα

θεωρητικά η τιμή καινούργιου είναι 27000+

και η τιμή αντίστοιχου μεταχειρισμένου από αντιπροσωπεία 24000
εδώ έχω εγγύηση μέχρι 2021 ή 100000χλμ από audi πάλι

 

Έκανα τεστ ντραιβ το Α1 και μου άρεσε πάρα πολύ. Πολύ στοιβαρό σε σχέση με το polo , καλή επιτάχυνση , φρένα και στριψιμο.
Γενικά πολύ ευέλικτο. Φοβάμαι μόνο ότι στο μέλλον οι χώροι θα είναι απαγορευτικοί.

 

Το Α3 θα πάω να το δω στην Αθήνα το Σαββάτο. Από την άλλη φαίνεται πραγματική ευκαιρία αν είναι όντως οκ το αμάξι.

Στα χρήματα δεν μπορώ να πάω παραπάνω. Και στα δύο θα στραγγίξω την προκαταβολή μου (12-13κ)
και τα υπόλοιπα σε δόσεις 2-3 χρόνια. Μου κάνει εντύπωση , εκτός και αν έχουν κάνει λάθος, ότι ο έμπορας μου δίνει αυξημένο επιτόκιο σε σχέση με την αντιπροσωπεία.

Δημοσ.

Θα σας πω που βρίσκομαι , αν μπορεί κάποιος να μοιραστεί τη γνώμη του.

Αποφάσισα μια επιλογή ανάμεσα σε Α1 και Α3 (όχι Α2 :D)

 

Λοιπόν βρίσκω τα εξής

 

A1 diesel μέσα-2016 με 4500χλμ full extra με 19400-19500 από αντιπροσωπεία
θεωρητικά η τιμή καινούργιου είναι 22500

εδώ έχω εγγύηση μέχρι 2021 ή 100000χλμ από audi

 

Α3 με 18000 χλμ full extra με 20500 από έμπορα

θεωρητικά η τιμή καινούργιου είναι 27000+ 

και η τιμή αντίστοιχου μεταχειρισμένου από αντιπροσωπεία 24000
εδώ έχω εγγύηση μέχρι 2021 ή 100000χλμ από audi πάλι

 

Έκανα τεστ ντραιβ το Α1 και μου άρεσε πάρα πολύ. Πολύ στοιβαρό σε σχέση με το polo , καλή επιτάχυνση , φρένα και στριψιμο.
Γενικά πολύ ευέλικτο. Φοβάμαι μόνο ότι στο μέλλον οι χώροι θα είναι απαγορευτικοί.

 

Το Α3 θα πάω να το δω στην Αθήνα το Σαββάτο.

Στα χρήματα δεν μπορώ να πάω παραπάνω. Και στα δύο θα στραγγίξω την προκαταβολή μου (12-13κ)
και τα υπόλοιπα σε δόσεις 2-3 χρόνια. Μου κάνει εντύπωση , εκτός και αν έχουν κάνει λάθος ότι ο έμπορας μου δίνει αυξημένο επιτόκιο σε σχέση με την αντιπροσωπεία

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...