Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα, εχω ενα peugeot 207 rc καινουριο 4 χρονων αλλά με λιγα χιλιομετρα γυρω στις 20000χλμ μιας και δεν εχω κανει απο οταν το πηρα χιλιομετρα...κανω γενικα λιγα χιλιομετρα... σκεφτομαι μηπως το εβαζα αγγελια γυρω στα 12500 + και με τα ιδια σχεδον λεφτα ή αν εβρισκα και κατι καλο με λιγοτερα να επαιρνα ενα honda s2000. το οποιο ναι μεν εχει 630 ευρω τελη αν ειναι 10ετιας (για να μην εχει και φορο πολυτ.)
ομως και αυτο που οδηγαω τωρα λογω τελων με ρυπους δινει 400 κατι ευρω. οποτε δεν εχει τρελη διαφορα στα κοστη...το ολο θεμα μου και η σκεψη μου ειναι αν αξιζει να πουλησω ενα αυτοκινητο που το οδηγησα εγω απο την πρωτη μερα και εχει 20000 μονο (δικα μου ολα) και να παρω ενα s2000 με 120000 χλμ ας πουμε. τι θα λεγατε?

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ένα s2000 για εμένα, όταν είναι και τουλάχιστον 10ετίας, σημαίνει ότι του έχουν πιει το αίμα... ναι δεν λέω πιο roadster και γενικά παιχνιδιάρικο αυτοκίνητο, αλλά θέλει πάρα πολύ ψάξιμο για να βρεις κάτι καλό... 

Αφού το έχεις βαρεθεί το δικό σου, τι θα έλεγες για κανένα ττ? 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεκαετίας θα έχει τα προβληματάκια του και με τα χιλιόμετρα που λες επίσης δίλιτρο ρουφάει βενζίνη πολύ καλό αμάξι όμως πολλά γκάζια στο λέω γιατί το είχα για μια περίοδο 2 μηνών καίει πολύ δεν συμφέρει ! Το αγόρασες καινούργιο κράτησε το και καλά χιλιόμετρα

  • Like 1
Δημοσ.

ένα s2000 για εμένα, όταν είναι και τουλάχιστον 10ετίας, σημαίνει ότι του έχουν πιει το αίμα... ναι δεν λέω πιο roadster και γενικά παιχνιδιάρικο αυτοκίνητο, αλλά θέλει πάρα πολύ ψάξιμο για να βρεις κάτι καλό... 

Αφού το έχεις βαρεθεί το δικό σου, τι θα έλεγες για κανένα ττ? 

το ττ θεωρω οτι θα εχει περισσοτερα προβληματα απο ενα αντιστοιχο s2000. γιατι με 12k max, δεν θα βρω ττ κατω των 10 ετων.

Δημοσ.

το ττ σίγουρα θα βγάλει περισότερα .το ς θα το ευχαριστηθείς,αλλά δύσκολα θα το ξεφορτωθείς μετά.

Δημοσ.

Αν και δεν είμαι λογω ηλικιας fun των ΤΤ επειδή και τα δυο μου παιδια εχουν μοτελλα μαλιστα πιο παλια του 1999 και 2001 είναι καλα αμαξια αλλα δεν βγαζουν και φωτια στον δρομο .

 

Παρολο που δεν είμαι ψηλος με δυσκολια μπαινω αλλα καθομαι καλα μετα στην θεση του οδηγου .

Ισως κανω συγκριση με το δικο μου Honda CRV που ...ανεβαινω σκαλι για να μπω .

 

Και στα δυο όπως και στο δικο μου εχω υγραεριο 3-4 χρονια χωρις πρόβλημα . Καινε καπου στα 10-11 λιτρα ανα 100 χλμ υγραεριο.

 

Είναι και τα δυο 1800 κυβικα με 180 ιππους. Το πιο ...νέο είναι και Quatro.

 

Το s2000 είναι σαφως πιο ακριβο με ιδια κριτηρια αλλα δεν εχει κυκλοφορησει οσο το ΤΤ και δεν ξερω τι μπορει να σημαινει αυτό για ανταλλακτικα κλπ

Δημοσ.

Αν και δεν είμαι λογω ηλικιας fun των ΤΤ επειδή και τα δυο μου παιδια εχουν μοτελλα μαλιστα πιο παλια του 1999 και 2001 είναι καλα αμαξια αλλα δεν βγαζουν και φωτια στον δρομο .

 

Παρολο που δεν είμαι ψηλος με δυσκολια μπαινω αλλα καθομαι καλα μετα στην θεση του οδηγου .

Ισως κανω συγκριση με το δικο μου Honda CRV που ...ανεβαινω σκαλι για να μπω .

 

Και στα δυο όπως και στο δικο μου εχω υγραεριο 3-4 χρονια χωρις πρόβλημα . Καινε καπου στα 10-11 λιτρα ανα 100 χλμ υγραεριο.

 

Είναι και τα δυο 1800 κυβικα με 180 ιππους. Το πιο ...νέο είναι και Quatro.

 

Το s2000 είναι σαφως πιο ακριβο με ιδια κριτηρια αλλα δεν εχει κυκλοφορησει οσο το ΤΤ και δεν ξερω τι μπορει να σημαινει αυτό για ανταλλακτικα κλπ

εντομεταξυ ειμαι 1.85 σε υψος και δεν ξερω μηπως εχω και θεμα σε αυτα τα αμαξια..απο θεμα υψους.

γενικα ειμαι λιγο της αποψης οτι ενα honda δεν νιωθει οσο ενα γερμανικο οποιοδηποτε, απο προσωπικη οικογενειακη πειρα μαλιστα. εννοω οτι ειχαμε για χρονια σαν οικογενεια τογιοτα και χοντα και πραγματα καποιες φορες δεν ειχα γινει σερβις για 2-3 ετη και δεν ενιωθαν τα αμαξια....ενω αντιθετα γερμανικο audi αγορασμενο καινουριο εβγαλε στα 30000 της παναγιας τα ματια στον αδερφο μου με σοβαρη οδηγηση και μονο σε ταξιδια, δεν το δουλευε πολη.

 

ωστοσο δεν μπορω να πω οτι το tt toy 2007 δεν ειναι πολυ ομορφο...αλλα θα παιρνατε ενα audi με 100.000 χλμ?

  • Like 1
Δημοσ.

Για μένα δεν αξίζει να δώσεις το δικό σου και να πας σε τόσο παλιό μεταχειρισμένο. Άσε που λιγικά πιο λίγο θα το δώσεις και δεν θα σε πιστεύουν και για τα χιλιόμετρα! :)

  • Like 3
Δημοσ.

Θα ελεγα να κατσεις στα αυγα σου.

 

Οπως τωρα μετα απο 4 χρονια και τοσο συντομα  ανακαλυπτεις δεν σε ικανοποιει πιθανον σε αλλα τοσα και λιγοτερα χρονια να ανακαλυψεις οτι και αυτο που θελεις να παρεις τωρα δεν  θα σε ικανοποει και παλι.

Στην 1η περιπτωση δηλάδη τωρα δεν σε ικανοποει απα πλευρας στυλ ή  απο πλευρας prestige ή εκπληρωσης ενος ονειρου ενω στην 2η στο μελλον δεν θα σε ικανοποιει απο πλευρας καλυψης αναγκων.

 

Θα δωσεις ενα καινουριο αυτοκινητο απο 1ο χερι οπου δεν εχεις θεματα και τα χρηματα που ελπιζεις να παρεις να μην τοσα οσα υπολογιζεις για να αγορασεις ενα μεταχειρισμενο αρκετα παλαιοτερο, με υψηλοτερο κοστος,  ταλαιπωρημενο και με το ρισκο να ειναι ζημιαρικο.

 

Απο την στιγμη που κανεις και τοσα λιγα χιλιομετρα θεωρω οτι πιθανον να μην το ευχαριστηθεις. Αν καιγεται τοσο να οδηγησεις ενα πιο σπορτιφ αυτοκινητο νοικιασε ενα τετοιογια τις μερες που θα πας μια εκδρομη για να "ξεκαυλωσεις".

 

Σημερα με την κατασταση που επικρατει και την αβεβαιοτητα που υπαρχει οπου δεν βρισκονται και δεν πρεπει να πετιουνται ετσι απλα χιλιαρικα στο δρομο θα πρεπει να υπολογισεις οτι το σημερινο σου αυτοκινητο μπορεις ευκολα να το πουλησεις και ισως και κοντα στο ποσο που ελπιζεις. Αλλα για το αλλο που θα αγορασεις οταν θα αποφασισεις να το πουλησεις, γιατι δεν θα καλυπτει τις αναγκες σου, θα το πουλησεις παρα-παρα πολυ δυσκολα και με πολυ χαμηλη τιμη γιατι πλεον η αγορα της κατηγοριας αυτης αυτοκινητων λογω της κρισης έχει ισοπεδωθεί. Αν υπολογισεις τα κοστη του, θα αξιζει να δινεις πανω 1100€ το χρονο για ασφαλεια και τελή + την αυξημενη καταναλωση που θα εχει και ισως και το πιο ακριβο κοστος σερβις για τα 4-5.000χλμ που κανεις ετησιως????

  • Like 2
Δημοσ.

καλησπερα, εχω ενα peugeot 207 rc καινουριο 4 χρονων αλλά με λιγα χιλιομετρα γυρω στις 20000χλμ μιας και δεν εχω κανει απο οταν το πηρα χιλιομετρα...κανω γενικα λιγα χιλιομετρα... σκεφτομαι μηπως το εβαζα αγγελια γυρω στα 12500 + και με τα ιδια σχεδον λεφτα ή αν εβρισκα και κατι καλο με λιγοτερα να επαιρνα ενα honda s2000. το οποιο ναι μεν εχει 630 ευρω τελη αν ειναι 10ετιας (για να μην εχει και φορο πολυτ.)

ομως και αυτο που οδηγαω τωρα λογω τελων με ρυπους δινει 400 κατι ευρω. οποτε δεν εχει τρελη διαφορα στα κοστη...το ολο θεμα μου και η σκεψη μου ειναι αν αξιζει να πουλησω ενα αυτοκινητο που το οδηγησα εγω απο την πρωτη μερα και εχει 20000 μονο (δικα μου ολα) και να παρω ενα s2000 με 120000 χλμ ας πουμε. τι θα λεγατε?

Γιατι δεν περνεις την mercedes την slk r171 και 1800 ειναι και πολυ καλύτερη μεταπώληση εχει κλπ

Δημοσ.

Γιατι δεν περνεις την mercedes την slk r171 και 1800 ειναι και πολυ καλύτερη μεταπώληση εχει κλπ

γενικα δεν ξερω αν αξιζει να παρω κατι που θα εχει πανω απο 80χιλιαδες χλμ. και γερμανικο κιολας. στο ιαπωνικο νιωθω καπως πιο ασφαλης απο θεμα βλαβων. απο την αλλη ολα αυτα για να ειναι στο ευρος μεχρι 10000 σε τιμη θα εχουν πανω απο 100χιλ. χλμ.

αν δηλαδη βρω να πουλησω στην τιμη που επιθυμω το δικο μου, θα ειμαι ευχαριστημενος για τα λεφτα γιατι δεν θα εχω χασει και πολλα, ενω αν το πουλησω σε καμια 3ετια ας πουμε θα εχει πεσει στα μισα η τιμη του. αλλα δεν ξερω αν θα ειναι καλη επιλογη αυτο που σκεφτομαι. σιγουρα ενα slk, ena TT kai ενα s2000 ειναι ωραια φαση, αλλά σιγουρα με 10000 ευρω θα παω σε κατι 10 χρονων +

Δημοσ.

Αν σκέφτεσαι ΤΤ και SLK άσε το S2000.

Δεν σου κάνει.

δεν πολυ καταλαβα το γιατι...ωστοσο εμφανισιακα πιο πολυ μαρεσει το s2000 και μηχανικα...ασε που αν ειναι να δωσω 10000 μαλλον προς ιαπωνα θα πηγαινα....το θεμα δεν ειναι αυτο. το θεμα ειναι αν αξιζει να πουλησω (σητν τιμη που επιθυμω βεβαια) ενα αυτοκινητο που το εχω δουλεψει εγω πρωτο χερι και εχω κανει εγω 20.000 χλμ. και να παρω ενα 10-15 ετιας που να εχει και 100.000 + χλμ

Δημοσ.

προφανως και αξιζει, εφοσον δεν κανεις πολλα χιλιομετρα...

Το s2000 ειναι απο τα καλυτερα αυτοκινητα που μπορεις να αγορασεις για οδηγικη απολαυση

βεβαια s2000 με 12500euro δεν ξερω αν θα βρεις...το εχεις ψαξει καθολου? σιγουρα θα εχει πανω απο 150000 χιλιομετρα..

το tt και η slk ειναι για κομμωτριες...

Δημοσ.

Απο καινουργιο να πας σε σκισμενο αμαξι 15ετιας, μεγαλυτερου κυβισμου, με πολλαπλασια running costs κλπ;

Την λες και τραγικη κινηση. Μεινε εκει που εισαι.

 

ΥΓ. Ασε που παιζει να μην πουληθει 12500 το αμαξι σου, αλλα ακομα πιο χαμηλα (πχ ειδικη εκδοση με λιγοτερα χιλιομετρα και το δινει οσο εσυ ή και πιο κατω https://www.car.gr/9652617-peugeot-207-rc-le-mans-series ). Μονο ποσο το πηρες και ποσο θα το πουλησεις σχεδον στην κατασταση που το αγορασες, κατσε υπολογισε τι ζημια εχεις.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...