Θεkλα Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Πάτησα το "αντιμετωπισες προβλημα;" στο σκρουτζ και ενημερωσα οτι η σελιδα δεν υπάρχει. Ισως και η τιμη. Αν δε σεβαστουν την παραγγελία θσ παρουν και αρνητικη ψηφο. 2
drade Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Καλημέρα σας, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η παραγγελία που πραγματοποιήσατε χθέςΠέμπτη 23/3 δεν θα μπορέσει να ολοκληρωθεί από το κατάστημα μας λόγωεξάντλησης του αποθέματος από τον προμηθευτή μας. Ζητούμε συγνώμη για την ταλαιπωρία. Είμαστε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση. Με εκτίμηση, MDStore Για να δούμε σε πόσους το έκαναν. 1
shamrock1404 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Αμετανόητο μαγαζάκι... Μακριά..28/11/2016 Motorola Moto X Style 32GB White EU,Φάγαμε άκυρα.. .
panos7 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 τραγικοι...και εγω σκεφτομουν να κανω παραγγελια...αλλα καταλαβα οτι θα πεσει ακυρο ντροπη τους
spacestar Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Φτηνή δικαιολογία!! Προβλέπονται πολλές αρνητικές στο σκρουτζ
drade Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Καλημέρα, Όταν παρήγγειλα είχατε απόθεμα, έλαβα επιβεβαίωση παραγγελίας και συνεπώς απαιτώ να τηρήσετε την παραγγελία. Αναμένω την απάντηση/επιβεβαίωση σας Καλήμερα σας, Η συσκευή η οποία παραγγείλατε δεν υπήρχε σε απόθεμα αλλά είχε χρόνο παράδοσης 1-3 εργάσιμες ημέρες κατόπιν παραγγελίας από τον προμηθευτή μας. Η επιβεβαίωση της παραγγελίας γίνεται αυτόματα μέσω του site μας και κατόπιν ελέγχεται από το αρμόδιο τμήμα του καταστήματος μας.Η παραγγελία σας ελέγχθηκε και προωθήθηκε στον προμηθευτή μας, ο οποίος μας ενημέρωσε πως το απόθεμα του έχει πλέον εξαντληθεί λόγω μεγάλης ζήτησης του προϊόντος. Για το λόγο αυτό η ολοκλήρωση της παραγγελία σας δεν είναι εφικτή. Με εκτίμηση,MDStore
JIMBOAthens Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Έτσι θα πάμε μπροστά και θα έρθει και η ανάπτυξη. Α ρε αθάνατε μ@λ@κ@ Ελληνάρα... 1
mourtias Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Το μαγαζί αυτό εξ αρχής το επισημάναν ότι το κάνει συστηματικά το κόλπο αυτό. Αν αφού το γνωρίζεις κάνεις παραγγελία μήπως και πάρεις το προϊόν δεν νομίζω να φταίει μόνο το μαγαζί. Τα θέλει ο κ@λος σας...
shamrock1404 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Απλά, την επόμενη δε χρειάζεται κάποιος ts να επισημάνει οτιδήποτε από δαύτους.. 1
Θεkλα Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 λόγω εξάντλησης του αποθέματος από τον προμηθευτή μας Το πρόβλημα είναι ότι δεν πρόκειται για προιον που αποσύρθηκε από την κυκλοφορία. (Εννοείται και εγώ το ίδιο μήνυμα πήρα).
thetruth Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Παρήγγειλα ένα προϊόν από ηλεκτρονικό κατάστημα για το οποίο υπήρχε η ένδειξη της διαθεσιμότητας κατά την ημέρα της παραγγελίας. Ωστόσο η επιχείρηση με ενημέρωσε ότι τελικά το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο και ότι η παραγγελία μου δεν μπορεί να εκτελεστεί. Είναι νόμιμο; Η συμπεριφορά αυτή είναι παράνομη. Αποτελεί μορφή παραπλάνησης, καθώς προκαλεί ψευδή εντύπωση στον καταναλωτή ως προς τα διατιθέμενα προϊόντα και υπηρεσίες. Η εταιρεία έχει την ευθύνη για την έγκαιρη ενημέρωση των δεδομένων στην ιστοσελίδα της. Εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις των άρθρων 9γ & 9δ του Ν. 2251/1994. Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων που ενδεχομένως έχετε καταβάλει. Παράλληλα, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για την παραπλάνηση στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. ( Site: ΒασικόςΟδηγός για τα Δικαιώματα του Καταναλωτή - προστιμα/ανακοινωσεις ΓΓΚ (updated 2-12-2015) ) "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me." 1
Θεkλα Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Ας κάνει τον κόπο να τους γράψει κάποιος και για τη δυσφήμιση στο insomnia.
Προτεινόμενες αναρτήσεις