Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ε περίμενε και συ 7 με 8 μέρες, η wind την ίδια τιμή θα σου δώσει και μετά έφυγες!!

ειχα παρει τηλ. στην wind και ζητησα η ενεργοποιηση να γινει μετα την ληξη της vodafone...και ακυρωσαν την μεταφορα που ειχα κανει γιατι με πηραν και απο τη vodafone και μου ειπαν αν θα παραμεινω τελικα γιατι ειδαν οτι εκυρωθηκε η μεταφορα....και περιμενω τωρα να μου πουν απο wind ποτε θα μπω στο δικτυο της...γιατι δεν ελαβα νεα ενημερωση και ουτε ρουτερ μου εφεραν ακομα...θα δειξει...τωρα κακως ασχοληθηκα τοσο? δεν ξερω, θα δειξει ο καιρος....και ποτε θα μπω στη wind.

Πάροχο αλλάζουμε αφού λήξει το συμβόλαιο. Κατά τ' άλλα είμαστε άσχετοι και δεν ξέρουμε τι μας γίνεται αλλά μας φταίνε και οι άλλοι που ήταν ειρωνικοί.. Όποιος δεν έχει μυαλό....

αλλοι λενε αφου ληξει και αλλοι πριν. εχω μιλησει με υπαλληλο που λεει αφου ληξει θα κανεις μεταφορα, αλλα μετα ειχα δει να στελνουν νεο λογαριασμο για το μηνα εκεινο επειδη 2 μερες χρειαστηκε να ειμαι στην εταιρια τους ακομα...αν το κανω πιο πριν οπως εκανα, μου λενε αυτα που μου ειπαν...ουτε αυτοι δεν ξερουν γιατι θελουν απλα να στα αρπαξουν και τελος. επισης την ειρωνια που ελαβα στην κληση δεν την ακουσες οποτε και συ τα ιδια θα ελεγες.

τα οποιος δεν εχει μυαλο να τα λες αλλου, δεν με ξερεις και θα μιλας ομορφα.... οχι μαγκια πισω απο ενα πληκτρολογιο...

Δημοσ.

Φορητότητα κάνουμε πάντα όταν λήγει η περίοδος δέσμευσης, εκτός αν είμαστε large και δεν μας ενδιαφέρει αν θα πληρώσουμε το τέλος πρόωρης διακοπής της σύμβασης. Όλα τα άλλα είναι απλά για να συζητάμε στο καφενείο.

 

Ακόμη και να βγει νέος λογαριασμός, όταν θα ολοκληρωθεί η φορητότητα πρέπει να εκδοθεί εκκαθαριστικός που θα χρεώνει αναλογικά μόνον τις μέρες του μήνα που είχες υπηρεσίες από τον προηγούμενο πάροχο.

  • Like 1
Δημοσ.

αλλοι λενε αφου ληξει και αλλοι πριν. εχω μιλησει με υπαλληλο που λεει αφου ληξει θα κανεις μεταφορα, αλλα μετα ειχα δει να στελνουν νεο λογαριασμο για το μηνα εκεινο επειδη 2 μερες χρειαστηκε να ειμαι στην εταιρια τους ακομα...αν το κανω πιο πριν οπως εκανα, μου λενε αυτα που μου ειπαν...ουτε αυτοι δεν ξερουν γιατι θελουν απλα να στα αρπαξουν και τελος. επισης την ειρωνια που ελαβα στην κληση δεν την ακουσες οποτε και συ τα ιδια θα ελεγες.

τα οποιος δεν εχει μυαλο να τα λες αλλου, δεν με ξερεις και θα μιλας ομορφα.... οχι μαγκια πισω απο ενα πληκτρολογιο...

 

Σου είπα πριν λιτά και περιεκτικά πως "Πάροχο αλλάζουμε αφού λήξει το συμβόλαιο". Αυτό ισχύει παντού σε όλους τους παρόχους και αυτό προστάζει και ο κώδικας δεοντολογίας της εεττ. Οτιδήποτε άλλο και αν κάνεις παίρνεις εσύ την ευθύνη για ότι συμβεί. Τόσο απλά. Τα υπόλοιπα όλα που γράφεις είναι ένα ανούσιο μπλα-μπλα το οποίο προσπερνώ.

 

Δημοσ.

Σου είπα πριν λιτά και περιεκτικά πως "Πάροχο αλλάζουμε αφού λήξει το συμβόλαιο". Αυτό ισχύει παντού σε όλους τους παρόχους και αυτό προστάζει και ο κώδικας δεοντολογίας της εεττ. Οτιδήποτε άλλο και αν κάνεις παίρνεις εσύ την ευθύνη για ότι συμβεί. Τόσο απλά. Τα υπόλοιπα όλα που γράφεις είναι ένα ανούσιο μπλα-μπλα το οποίο προσπερνώ.

 

Οπως ειπα και γω πριν, εχω ζητησει να γινει μετα την ληξει του συμβολαιου ή ενεργοποιηση στην wind, άρα δεν εχει θεμα πλεον το ζητημα αυτο...δεν ξερω καν ποσο μετα θα γινει κιολας...τεσπα ανουσια τα περαιτερω.

  • Moderators
Δημοσ.

Οπως ειπα και γω πριν, εχω ζητησει να γινει μετα την ληξει του συμβολαιου ή ενεργοποιηση στην wind, άρα δεν εχει θεμα πλεον το ζητημα αυτο...δεν ξερω καν ποσο μετα θα γινει κιολας...τεσπα ανουσια τα περαιτερω.

Πότε δεν το τηρούν αυτό μόλις κάνεις αίτηση ξεκινάει η διαδικασία (μόλις υπογράψεις συμβόλαιο) αν η διαδικασία ξεκινήσει πριν λήξη το προηγούμενο συμβόλαιο θα εκδώσει ο προηγούμενος παροχος εκκαθαριστικό λογαριασμό μαζί με το πρόστιμο

Δημοσ.

Πότε δεν το τηρούν αυτό μόλις κάνεις αίτηση ξεκινάει η διαδικασία (μόλις υπογράψεις συμβόλαιο) αν η διαδικασία ξεκινήσει πριν λήξη το προηγούμενο συμβόλαιο θα εκδώσει ο προηγούμενος παροχος εκκαθαριστικό λογαριασμό μαζί με το πρόστιμο

παντως μου ειχαν στειλει οτι το αιτημα μου για αργοτερη περιοδο ενεργοποιησης κατωχηρωθηκε και  θα με ενημερωσουν και απο τοτε δεν εχω λαβει καμια ενημερωση και ισα ισα με πηρε η βονταφον και με ρωτησε γιατι ακυρωσα και αν θα μεινω τελικα εκει...οποτε λογικα θα κανουν απο τη ληξη την αιτηση εκ νεου. ουσιαστικα εχθες εληξε το συμβολαιο και ακομα δεν εχω καν ενημερωση απο wind. αρα σιγουρα θα γινει πολυ αργοτερα η μεταφορα...και τελικα κακως μαλλον ασχοληθηκα και τους ειπα για πιο μετα, μιας και θα ενεργοποιουνταν ετσι και αλλιως μετα τη ληξη...απο κει και περα με νοιαζει να πανε ολα καλα με τη wind και να συνδεθω αμεσα και να ειναι ολα οπως πρεπει και οκ. απο κει και περα με τη βονταφον οταν χρεαστει θα τα ξαναπω γιατι εχω μιλησει και σε καταστημα και παντου και ο καθενας  λεει οτι θελει...

Δημοσ.

Αποχώρηση κάνεις μόνο με τη λήξη του συμβολαίου ή αν οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι πολύ χειρότερες από το φυσιολογικό που θα περίμενε κάποιος. Κατά τα άλλα ειρωνείες και λοιπά θα έχεις πάντα και παντού σε όλους τους παρόχους και είναι λογικό. Μην τρελαίνεστε.

Δημοσ.

αυτο που με ενδιαφερει αυτη τη στιγμη ειναι να ολοκληρωθει η ενεργοποιηση με την wind και ολα να ειναι καλα στη συνεχεια. Γιατι ουτε ενημερωση εχω ακομα, ουτε το ρουτερ εχω λαβει ουτε τιποτα και αγχωνομαι...τιποτα αλλο δεν με νοιαζει, ισως δεν επρεπε καν να τους πω να το ενεργοποιησουν αργοτερα και να ειχε γινει ηδη...γιατι τωρα δεν εχω ιδεα που βρισκεται το πραμα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...