GT-MAN Δημοσ. 23 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2017 Γεια χαρα, πηγα σημερα στην wind και εκανα αιτηση για μεταφορα απο την vodafone (και μαλιστα για vdsl ενω στην vodafone ειχα adsl). μιας και η τιμη που μου εκανε η wind ηταν καλυτερη. πρωτα εκανα τηλεφωνο στην vodafone για καλυτερη τιμη και μου ειπαν 10 ευρω ακριβοτερα για vdsl απο οτι μου το εδινε η wind και τους ειπα αν εχουν να μου κανουν κατι καλυτερο γιατι αλλιως φευγω. και μου ειπαν οχι. οποτε και γω σημερα εκανα αιτηση για μεταφορα στην wind. μιση ωρα μετα με πηραν απειρα τηλεφωνα απο vodafone, οπου σηκωσα ενα τελικα και μου ειπαν γιατι φευγω και τετοια και οτι το συμβολαιο μου ειναι να ληξει σε 7-8 μερες απο τωρα και θα επρεπε να περιμενω ως τοτε αν θελω να φφυγω και αφου φευγω 8 μερες πριν θα πληρωσω 130 ευρω προστιμο και τετοια..και στο τελος μου ειπαν μια τιμη λιγο φθηνοτερη απο της wind αλλα για adsl...και δεν ρωτησα καν για vdsl μιας και η πιο πριν ηρωνια και συμπεριφορα στο τηλεφωνο με ξενερωσε και ειπα τερμα φευγω...και τους ειπα φευγω. και με απειλησε για 120 ευρω... ισχυει κατι τετοιο? υπαρχει προστιμο αν φυγω 7-8 μερες πριν? γιατι ξερω και το αντιθετο οτι αν εμενα μεχρι μια απριλιου θα μου ελεγαν οτι περασε και θα επρεπε να το κοψω λιγο νωριτερα. Καθως εφοσον μου ειπαν οτι στην wind θελει max 10 μερες για να γινει η μεταφορα ειπα οτι θα πεσει μαζι με την ληξει του τωρινου συμβολαιο.... με απειλησαν οπως καταλαβα για να παραμεινω ή οντως ισχυει το 130? τι λετε?
jkoukos Δημοσ. 23 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2017 Ναι ισχύει εφόσον είσαι ακόμη σε περίοδο δέσμευσης, μέχρι και την τελευταία μέρα. Το πόσο θα πληρώσεις εξαρτάται τι αναφέρει το συμβόλαιό σου. Σήμερα πάντως είναι το ποσό που αναφέρεις. Δεν έχει σημασία αν πάρει 3 ή 12 μέρες η φορητότητα. Η Vodafone υποχρεούται να σε αποδεσμεύσει εντός 6 εργάσιμων ωρών ή την επόμενη εργάσιμη.
de_thymamai Δημοσ. 23 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2017 Δες πότε εκδόθηκε ο τελευταίος λογαριασμός σου, στον οποίον πρέπει να έχει ενημέρωση για την αύξηση των τιμολογίων τους. http://www.vodafone.gr/portal/client/news/announcementClient!pressReleaseDetails.action?pressReleaseId=40464&dateFrom=&dateUntil= Αν είσαι εντός 30 ημερών από τη ημερομηνία έκδοσης του έχεις το δικαίωμα να φύγεις αζημίως χωρίς να τους δώσεις ούτε ένα ευρώ βάσει του παρακάτω: http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf 8. Έχει δικαίωμα η εταιρία να τροποποιήσει μονομερώς τους συμβατικούς όρους, παρόλο που δεν έχει λήξει η σύμβασή μου; Ποια είναι τα δικαιώματά μου; Η εταιρία διατηρεί αυτό το δικαίωμα, ωστόσο οφείλει να σας ενημερώσει τουλάχιστον 1 μήνα πριν ισχύσουν οι αλλαγές. Επίσης, πρέπει να σας ενημερώσει για το δικαίωμά σας να καταγγείλετε τη σύμβαση αζημίως λόγω αλλαγής των όρων της (βλ. και Ερ. 39). Η ενημέρωση για τις αλλαγές πραγματοποιείται σωρευτικά: • Από τον διαδικτυακό τόπο της εταιρίας. • Σε εμφανές σημείο στον έντυπο ή ηλεκτρονικό λογαριασμό. Μπορείτε να καταγγείλετε τη σύμβαση (ορισμένης ή αορίστου διάρκειας) αζημίως εντός 1 μηνός από την ενημέρωσή σας. Σημειώνεται ότι εξακολουθούν να ισχύουν οι υποχρεώσεις που ορίζει η σύμβασή σας σχετικά με τυχόν οφειλές για την επιδότηση συσκευών ή τερματικού εξοπλισμού, αλλά δεν ισχύουν για επιδότηση παγίου.
Πανος999 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2017 Ε κ ποτε πρεπει να κανουνε αλλαγη παροχου..?Αν ληξει μετα χανεις κ τη γραμμη κ θες τελη ενεργοποιησης στο Θεο..80-90 ευρω..
GT-MAN Δημοσ. 23 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2017 Ε κ ποτε πρεπει να κανουνε αλλαγη παροχου..?Αν ληξει μετα χανεις κ τη γραμμη κ θες τελη ενεργοποιησης στο Θεο..80-90 ευρω.. αυτο ακριβως.... αν περιμενα να παει 28-29 του μηνα μετα θα επρεπε να πληρωσω άλλα πραματα...ουσιαστικα δεν βγαζεις ακρη...και καμια λογικη... Δες πότε εκδόθηκε ο τελευταίος λογαριασμός σου, στον οποίον πρέπει να έχει ενημέρωση για την αύξηση των τιμολογίων τους. http://www.vodafone.gr/portal/client/news/announcementClient!pressReleaseDetails.action?pressReleaseId=40464&dateFrom=&dateUntil= Αν είσαι εντός 30 ημερών από τη ημερομηνία έκδοσης του έχεις το δικαίωμα να φύγεις αζημίως χωρίς να τους δώσεις ούτε ένα ευρώ βάσει του παρακάτω: http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf 8. Έχει δικαίωμα η εταιρία να τροποποιήσει μονομερώς τους συμβατικούς όρους, παρόλο που δεν έχει λήξει η σύμβασή μου; Ποια είναι τα δικαιώματά μου; Η εταιρία διατηρεί αυτό το δικαίωμα, ωστόσο οφείλει να σας ενημερώσει τουλάχιστον 1 μήνα πριν ισχύσουν οι αλλαγές. Επίσης, πρέπει να σας ενημερώσει για το δικαίωμά σας να καταγγείλετε τη σύμβαση αζημίως λόγω αλλαγής των όρων της (βλ. και Ερ. 39). Η ενημέρωση για τις αλλαγές πραγματοποιείται σωρευτικά: • Από τον διαδικτυακό τόπο της εταιρίας. • Σε εμφανές σημείο στον έντυπο ή ηλεκτρονικό λογαριασμό. Μπορείτε να καταγγείλετε τη σύμβαση (ορισμένης ή αορίστου διάρκειας) αζημίως εντός 1 μηνός από την ενημέρωσή σας. Σημειώνεται ότι εξακολουθούν να ισχύουν οι υποχρεώσεις που ορίζει η σύμβασή σας σχετικά με τυχόν οφειλές για την επιδότηση συσκευών ή τερματικού εξοπλισμού, αλλά δεν ισχύουν για επιδότηση παγίου. απο ότι θυμαμαι ο τελευταιος λογαριασμος το γραφει αυτο απο πισω... αλλα δεν θυμαμαι ημερομηνια εκδοσης...θα το δω μετα...αν ειναι εντος μηνα δηλαδη η εκδοση του λογαριασμου αυτου δεν ασχολουμαι καν?
de_thymamai Δημοσ. 23 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2017 αυτο ακριβως.... αν περιμενα να παει 28-29 του μηνα μετα θα επρεπε να πληρωσω άλλα πραματα...ουσιαστικα δεν βγαζεις ακρη...και καμια λογικη... απο ότι θυμαμαι ο τελευταιος λογαριασμος το γραφει αυτο απο πισω... αλλα δεν θυμαμαι ημερομηνια εκδοσης...θα το δω μετα...αν ειναι εντος μηνα δηλαδη η εκδοση του λογαριασμου αυτου δεν ασχολουμαι καν? Εγώ με αυτόν τρόπο έκανα φορητότητα και το κινητό και τι σταθερό μου ενώ ήταν σε ισχύ και τα δύο. Η αίτηση φορητότητας αποτελεί από μόνη της καταγγελία της σύμβασης σου. Καλό θα είναι να ενημερώσεις την προσωπική σου σύμβουλο για τα δικαιώματα σου όπως περιγράφονται παραπάνω. Θα επιμένεις σε αυτό. ΕΕΤΤ - Συνήγορος του καναλωτή κ.λ.π Εγώ πέρασα και από κατάστημα vodafone και τους είπα τι θέλω να κάνω. Και μετά έκανα την φορητότητα μου.
GT-MAN Δημοσ. 23 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2017 δεν ξερω αν θα με ξαναπαρουν τωρα...καθως τους ειπα οτι δεν με ενδιαφερει η προσφορα που μου κανουν μιας και ηταν ειρωνικοι. αλλα δεν το ηξερα αυτο για να το πω εκεινη την ωρα... τωρα πρεπει να κανω κατι εγω? ή αν με ξαναενοχλησουν να το επικαλεστω αυτο?
Moderators Inuyasha Δημοσ. 23 Μαρτίου 2017 Moderators Δημοσ. 23 Μαρτίου 2017 πρεπει να ληξει το συμβολαιο και μετα, μολις ληξει ως που να γινει ανανεωση γυρναει σε συμβολαιο που το ονομαζουν αοριστου χρονου η γραμμη δεν χανετε ουτε εχει νεα τελη ενεργοποιησης , ακομα και μια μερα νωριτερα να γινει κανονικα πρεπει να πληρωσεις τελος προωρης αποδεσμευσης
GT-MAN Δημοσ. 23 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2017 στον ξαδερφο μου με τον οποιο μενουμε διπλα διπλα και ξερω οτι εχει αλλαξει 3 εταιριες τα τελευταια χρονια, παντα ετσι αλλαζε και θυμαμαι οτι οταν ηταν ο ιδιος στην vodafone του ειχαν πει 5 μερες πριν να αλλαξετε εταιρια αν θελετε...ωραια εγω αλλαξα 7 μερες...ωστοσο θυμαμαι αρκετα παλιοτερα που ηταν οτε του ειχε πει κατι παρομοιο για 130 ευρω και δεν τα εδωσε ποτεε και δεν του εκαναν τιποτα...αν η εκδοση του λογαριασμου μου ειναι εντος 30 ημερων και μπορω να επικαλεστω αυτο που αναφερθηκε παραπανω οκ... να παω αυριο κιολας σε ενα καταστημα vodafone (μιας και δεν ξερω με ποιον μιλησα στο τηλ. και να το επικαλεστω. οτι εκανα δηλαδη μεταφορα στην wind kai επειδη δεχτηκα τηλεφωνο που ουσιαστικα με απειλησε και αν δικαιουμε να φυγω λογω αυτου που αναφερθηκε παραπανω θα το επικαλεστω....απλα δεν ξερω αν αρκει να το επικαλεστω στο καταστημα... τι ακριβως κανω δηλαδη αν ειναι εντος 30 ημερων ο λογαριασμος μου που λεει τα παραπανω που ειπωθηκαν? και ελπιζω οτι δεν θα υπαρξει οποιοδηποτε προβλημα με την wind αν παω στην vodafone και πω το παραπανω...παντως περιεργα πραγματα γιατι ειχε τυχει στον ξαδερφο μου αυτο με τον οτε την πρωτη φορα (το ιδιο δηλαδη) και οταν εφυγε απο vodafone για να παει αλλου και το αφησε μεχρι να ληξει (αν και νομιζω οτι δεν ειχε ληξει και πως 2 μερες πριν ληξει εκανε αιτηση). μετα η vodafone δεν του ειπε κατι αλλα του ειπε οτι πατησε τον επομενο μηνα οποτε τους χρωσταει εναν μηνα επιπλεον...οποτε παντα κατι ζηταν αν καταλαβα καλα...δεν βγαζω ακρη. στον ξαδερφο μου με τον οποιο μενουμε διπλα διπλα και ξερω οτι εχει αλλαξει 3 εταιριες τα τελευταια χρονια, παντα ετσι αλλαζε και θυμαμαι οτι οταν ηταν ο ιδιος στην vodafone του ειχαν πει 5 μερες πριν να αλλαξετε εταιρια αν θελετε...ωραια εγω αλλαξα 7 μερες...ωστοσο θυμαμαι αρκετα παλιοτερα που ηταν οτε του ειχε πει κατι παρομοιο για 130 ευρω και δεν τα εδωσε ποτεε και δεν του εκαναν τιποτα...αν η εκδοση του λογαριασμου μου ειναι εντος 30 ημερων και μπορω να επικαλεστω αυτο που αναφερθηκε παραπανω οκ... να παω αυριο κιολας σε ενα καταστημα vodafone (μιας και δεν ξερω με ποιον μιλησα στο τηλ. και να το επικαλεστω. οτι εκανα δηλαδη μεταφορα στην wind kai επειδη δεχτηκα τηλεφωνο που ουσιαστικα με απειλησε και αν δικαιουμε να φυγω λογω αυτου που αναφερθηκε παραπανω θα το επικαλεστω....απλα δεν ξερω αν αρκει να το επικαλεστω στο καταστημα... τι ακριβως κανω δηλαδη αν ειναι εντος 30 ημερων ο λογαριασμος μου που λεει τα παραπανω που ειπωθηκαν? και ελπιζω οτι δεν θα υπαρξει οποιοδηποτε προβλημα με την wind αν παω στην vodafone και πω το παραπανω...παντως περιεργα πραγματα γιατι ειχε τυχει στον ξαδερφο μου αυτο με τον οτε την πρωτη φορα (το ιδιο δηλαδη) και οταν εφυγε απο vodafone για να παει αλλου και το αφησε μεχρι να ληξει (αν και νομιζω οτι δεν ειχε ληξει και πως 2 μερες πριν ληξει εκανε αιτηση). μετα η vodafone δεν του ειπε κατι αλλα του ειπε οτι πατησε τον επομενο μηνα οποτε τους χρωσταει εναν μηνα επιπλεον...οποτε παντα κατι ζηταν αν καταλαβα καλα...δεν βγαζω ακρη.Edit: μολις τωρα ειδα οτι ο τελευταιος λογαριασμος που γραφει αυτο το παραπανω που ειπωθηκε εχει εκδοθει 1/3/2017...αρα δικαιουμαι αυτο που λεει ο εεττ...αρα τι πρεπει να κανω? Αλλα να μην υπαρξει και προβλημα με την wind στο μεταξυ...
GT-MAN Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 πηγα vodafone ειπα αυτο που λεει η ΕΕΤΤ και μου ειπαν οτι αφου το λεει, τοτε αν σε κανα μηνα ερθει 130 ευρω λογαριασμος ως προστιμο να παω απο κει παλι και να τους πω παλι αυτο με το ΕΕΤΤ και να το σβησουν. ομως αυτο που μου ειπαν με καλυπτει ή απλα με απεφυγαν? και επρεπε να μου δωσουν κατι εγγραφως? ή απλα αν ερθει παω εκει και τους το ξαναλεω? ομως τοτε θα εχει περασει και ο μηνας της εκδοσης μηπως μου λενε αλλα μετα? ή απο τη στιγμη που φενεται η αιτηση μεταφορας προς την wind δειχνει οτι εφυγα πριν κλεισει ο μηνας που εχω δικαιωμα να φυγω και ετσι καλυπτομαι?
chipakos Δημοσ. 26 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2017 πηγα vodafone ειπα αυτο που λεει η ΕΕΤΤ και μου ειπαν οτι αφου το λεει, τοτε αν σε κανα μηνα ερθει 130 ευρω λογαριασμος ως προστιμο να παω απο κει παλι και να τους πω παλι αυτο με το ΕΕΤΤ και να το σβησουν. ομως αυτο που μου ειπαν με καλυπτει ή απλα με απεφυγαν? και επρεπε να μου δωσουν κατι εγγραφως? ή απλα αν ερθει παω εκει και τους το ξαναλεω? ομως τοτε θα εχει περασει και ο μηνας της εκδοσης μηπως μου λενε αλλα μετα? ή απο τη στιγμη που φενεται η αιτηση μεταφορας προς την wind δειχνει οτι εφυγα πριν κλεισει ο μηνας που εχω δικαιωμα να φυγω και ετσι καλυπτομαι? Τίποτα δεν θα κάνεις σιγά μην πηγαίνεις να παρακαλάς την Vodafone.Αν σε πάρουν τηλέφωνο απλά πες τους ότι λυπάσαι που τόσο καιρό είχες συνεργασία μαζί τους. Ετσι κι αλλιώς δεν θα χρειαστεί να πας πίσω στη Vodafone ποτέ πια. Τώρα θα δεις ότι και η Wind δεν σε καλύπτει διότι δεν έχει καλό Internet και στην επόμενη ανανέωση θα είσαι στον ΟΤΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. Ετσι γίνεται διότι απλά δεν υπάρχει σοβαρότης ούτε από τη Vodafone αλλά ούτε και από την Wind κι επειδή αυτό μας λείπει σαν καταναλωτές στο τέλος εμείς οι παλιότεροι γυρίζουμε ΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ.
l337 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2017 Πάροχο αλλάζουμε αφού λήξει το συμβόλαιο. Κατά τ' άλλα είμαστε άσχετοι και δεν ξέρουμε τι μας γίνεται αλλά μας φταίνε και οι άλλοι που ήταν ειρωνικοί.. Όποιος δεν έχει μυαλό.... 1
iznodur Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Ε περίμενε και συ 7 με 8 μέρες, η wind την ίδια τιμή θα σου δώσει και μετά έφυγες!!
jkoukos Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Εγγράφως και με φωτοτυπία της ταυτότητας. Αποστολή εγγράφου με συστημένη επιστολή, φαξ ή σε κατάστημα της εταιρείας. Κάποιες (π.χ. ΟΤΕ), δίνουν δυνατότητα και με συμπλήρωση ηλεκτρονικής φόρμας μέσα από τον online λογαριασμό του χρήστη. Το θέμα είναι να πάρεις επιβεβαίωση της αποστολής του αιτήματος. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα