Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα να ρωτήσω. Θέλω να βάλω ουδέτερη αξιολόγηση σε ένα άτομο.. γιατί από τη μεριά του η συναλλαγή δεν ήταν σωστή. Αν για κάποιο λόγο αντιδράσει και βάλει και σε εμένα, λογικά θα μπορέσω να το αποδείξω κάπως; από εμένα η συμπεριφορά μου ήταν άψογη θαρρω. Ξέρω ότι υπάρχει κουμπί αναφοράς, αλλά έχω ενδοιασμούς γιατί είμαι εξαιρετική στις συναλλαγές μου και δεν θα ήθελα να υποστώ κάτι αρνητικό ή ουδέτερο επειδή δεν έκανα κάτι.

Δημοσ.

Εγώ θα έλεγα να μην μπεις στην διαδικασία  με αρνητικές η ουδέτερες αξιολογήσεις όταν δεν υπάρχει σημαντικός λόγος σίγουρα θα σου γυρίσει  μπούμερανγκ η αξιολόγηση που θα αφήσεις στον άλλον.  

Δημοσ.

Θα περιμένω να μου απαντήσει κάποιος πιο σίγουρα.. το συγκεκριμένο άτομο έχει πολλές θετικές αξιολογησεις! Και δεν μπορώ να καταλάβω.. τη στάση του. Απλώς εγώ βασίστηκα σε αυτές , επειδή παίζουν όντως ρόλο .. και βγήκε αναξιόπιστο.

Δημοσ.

Επειδή δεν ξέρω το περιστατικό που συνέβη μεταξύ σας για αυτό και σου έδωσα μια γενικόλογη απάντηση κανε αναφορά σε ένα mod να δεις τι θα σου απαντήσει και αυτός για το θέμα που σε απασχολεί. 

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Όταν η αξιολόγηση είναι γραμμένη σωστά και χωρίς προσωπικούς χαρακτηρισμούς κλπ, μπορεί φυσικά να είναι θετική, ουδέτερη ή αρνητική. Προφανώς και η άλλη πλευρά μπορεί να απαντήσει και να περιγράψει αντίστοιχα την εμπειρία από τη συναλλαγή. Αν όμως απαντήσει απλά για αντίποινα ή αρχίσει να αξιολογεί επίτηδες τον άλλο χρήστη σε άσχετες αγγελίες, ο λογαριασμός του θα απενεργοποιηθεί οριστικά και μαζί θα αφαιρεθούν και οι αξιολογήσεις.

 

Επίσης δεν μας ενδιαφερει να μάθουμε εδώ το λόγο της αρνητικής.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν θα έγραφα εδώ τον λόγο της αρνητικής. Αλλά πως θα μπορουσα να αποδείξω στον διαχειριστή ότι το κάνει για αντίποινα εφόσον έπραξα σωστά σαν ιδιώτης στην αγγελία μου. Αυτό εννοώ. Τέλος πάντων σας ευχαριστώ.

Δημοσ.

Αυτό ακριβώς το πρόβλημα είχα πρίν λίγο καιρό κι εγω Sp3cial.
Ορίστε όπως την δημοσίευσα.

 

Επειδή πολλά μέλη κάνουν κουβέντα περι αξιοπιστίας βάσει αξιολογήσεων εγω θα μιλήσω για ενα περιστατικό το οποίο μου έτυχε πριν κανένα δίμηνο περίπου απο μέλος με 75+ αξιολογήσεις.

Πρίν δύο μήνες αγόρασα μια κάρτα γραφικών στην οποία δεν πρόσεξα πως οι υποδοχές που διέθετε ηταν μόνο DVI-I και HDMI κι εμένα η οθόνη μου διέθετε μόνο VGA οπότε,και λόγω εορτών και κάποιων χρημάτων που ήρθαν,αποφάσισα να ψάξω να βρώ μια καλή οθόνη με υποδοχή HDMI για να μπορέσω να συνδέσω την κάρτα γραφικών μου.

Έβαλα αγγελία και επικοινώνησε μαζί μου ενα μέλος που μου έδινε μια LG 24" στα 90€ προσπάθησα να του κάνω παζάρι για να κόψει κάτι αλλά ήταν ανένδοτος γιατί η οθόνη όπως μου έλεγε ήταν σε κατάσταση καινούργιας,ψήθηκα κι εγω βλέποντας τόσες αξιολογήσεις και ενέδωσα πιστέυοντας οτι έπεσα σε ευκαιρία.

Βρεθήκαμε σε κεντρική πλατεία των Αθηνών και την παρέλαβα σε μια τζαμποσακούλα προστατευμένη απο κομμένα κουτιά παπουτσοθηκών ενα φάκελο συσκευασίας με φυσαλίδες μέσα και μια σακούλα πάνινη.

Επειδή είχε πολύ κόσμο δεν την έβγαλα να την επεξεργαστώ λεπτομερώς αλλά όπως την είδα μου φάνηκε σε εξαιρετική κατάσταση απλά λίγο βρώμικη.

Γυρνώντας σπίτι και βγάζοντας την έμεινα λίγο άγαλμα γιατί η οθόνη στο πίσω μέρος και στο κάτω μέρος της,στο λεπτό διάφανο διακοσμητικό,ήταν γεμάτη με κάτι σαν κοκκινόχωμα και χρυσόσκονη το οποίο δεν μπορούσα να φτάσω για να καθαρίσω,επίσης στο φώς πρόσεξα λεκέδες σαν μύξα κολλημένη και στη βάση της αρκετά γδαρσίματα.

Το αποκορύφωμα όμως συνέβη όταν ξεκίνησα να την καθαρίζω στο κάτω μέρος αφού όπως απλά ακουμπούσα με το ειδικό πανάκι το πλαστικό και το καθάριζα προσεκτικά ακούω εναν ήχο παράξενο και παρατηρώ πως είχε ξεκολλήσει το μισό πλαστικό της πρόσοψης,τρόμαξα αλλα νευρίασα ταυτόχρονα μιας και η οικονομική διευκόλυνση που ζήτησα δεν έγινε λόγο του οτι η οθόνη ήταν σε άριστη κατάσταση.

Του τηλεφώνησα αμέσως να του γνωστοποιήσω οτι δεν μπορώ να κρατήσω την οθόνη για τους προαναφερόμενους λόγους και εκείνος προσπάθησε να το ρίξει επάνω μου χρησιμοποιώντας τις αξιολογήσεις του σαν επιχείρημα αλλά δεν έπιασε μιας και ήξερε σε τι κατάσταση μου την έδωσε και συμφώνησε στην επιστροφή των χρημάτων μου την επόμενη μέρα,το θέμα είναι οτι ο τύπος μετά κυριολεκτικά εξαφανίστηκε και δε σήκωνε τηλέφωνα ούτε στο φόρουμ απαντούσε στα μηνύματα μου παρ'ότι έμπαινε έστω και για λίγο.

Για να μη μακρυγορώ έμαθα τα στοιχεία και τη διέυθυνση του απο τον φάκελο τον οποίο είχε συσκευάσει στην οθόνη αφού η ετικέτα με τα στοιχεία του υπήρχε ακόμα,οπότε με μια απλή έρευνα έμαθα το σταθερό του τηλέφωνο και μετά απο μια εβδομάδα σχολαστικής πίεσης κατάφερα να συναντηθούμε και να πάρω τα χρήματα μου πίσω.

Συνοψίζοντας λοιπόν,οι αξιολογήσεις δεν είναι πάντα εγγύηση πως κάποιος δε θα σκεφτεί να σου την κάνει γυριστή,υπάρχουν και οι στιγμές που "λυγίζει" κάποιος και μπορεί να υποκύψει σε παράπτωμα,είναι βέβαια μια καλή και θετική προτροπή για μια συναλλαγή αλλά δυστυχώς δε σε διασφαλίζει 100% σε κάτι και ο λόγος που τη δημοσίευσα είναι απλά γιατί αρκετοί απευθύνονται σε αυτές η τις χρησιμοποιούν σαν "πιστοποιητικό φερεγγυότητας" για κάποιον.

  • Like 3
Δημοσ.

 Αν όμως απαντήσει απλά για αντίποινα ή αρχίσει να αξιολογεί επίτηδες τον άλλο χρήστη σε άσχετες αγγελίες, ο λογαριασμός του θα απενεργοποιηθεί οριστικά και μαζί θα αφαιρεθούν και οι αξιολογήσεις.

 

Aπο ποτε?

Δημοσ.

Καλημέρα σας! Έγραψα μια αρνητική αξιολόγηση σε μια συναλλαγή που δεν πήγε καλά και έκανα κάποιο λάθος σε κάποια λέξη και δεν βγάζει τόσο νόημα. Μήπως μπορώ να την αλλάξω για να τη διορθώσω ή να με βοηθήσει ένας διαχειριστής;

Δημοσ.

Καλημέρα σας! Έγραψα μια αρνητική αξιολόγηση σε μια συναλλαγή που δεν πήγε καλά και έκανα κάποιο λάθος σε κάποια λέξη και δεν βγάζει τόσο νόημα. Μήπως μπορώ να την αλλάξω για να τη διορθώσω ή να με βοηθήσει ένας διαχειριστής;

Πολύ απλά κάνεις αναφορά στην αξιολόγηση και γράφεις τι ζητάς.

 

Επειδή είδα την αξιολόγηση έχω περιέργεια να δω αν θα την αφήσουν οι διαχειριστές και δεν θα τη σβήσουν. Σύμφωνα με τους όρους για να ισχύει μια αξιολόγηση πρέπει μια συναλλαγή να έχει ολοκληρωθεί.

  • Like 3
Δημοσ.

Πολύ απλά κάνεις αναφορά στην αξιολόγηση και γράφεις τι ζητάς.

Επειδή είδα την αξιολόγηση έχω περιέργεια να δω αν θα την αφήσουν οι διαχειριστές και δεν θα τη σβήσουν. Σύμφωνα με τους όρους για να ισχύει μια αξιολόγηση πρέπει μια συναλλαγή να έχει ολοκληρωθεί.

Συμφωνω αλλα σε αυτη την περιπτωση το αντικειμενο σταλθηκε απο τον πωλητη-ανταλλαγεα αλλα ο ενδιαφερομενος αδιαφορησε οποτε καλο θα ειναι να μεριμνησει η διαχειριση για αξιολογηση χρηστη,γιατι στη συγκεκριμενη περιπτωση επειδη το αντικειμενο εμεινε καιρο μακρια απο τον κατοχο του ο κατοχος μπορει να ζημιωθηκε ειτε μιλαμε για ανταλλαγη ειτε για πωληση οποτε καλο θα ειναι να ειμαστε ενημεροι και οι υπολοιποι γιατι και απο προσωπικης εμπειριας πλεον και 1000 αξιολογησεις δε μου λενε κατι,και μαλιστα απο χερι-χερι συναλλαγη.

  • Like 1
Δημοσ.

Εφόσον δεν ολοκληρωθηκε η συναλλαγή δε μπορει να γινει αξιολογηση, ετσι λεει ο κανονισμος.

Τι λεει το μελος για τη μη παραλαβη?

  • Like 1
Δημοσ.

Καλημέρα!

Απο ότι είδα σβήστηκαν και οι 2 αναφορές που έγιναν μεταξύ μας και το θεωρώ προσωπικά άδικο. Υπάρχουν και συναλλαγές που δεν ολοκληρώνονται επειδή το άλλο μέλος για τον α ή β λόγο δεν είναι συνεργάσιμο. Δεν θα πρέπει να γνωρίζει ο κόσμος τι έγινε; Γιατί να γίνονται αξιολογήσεις μόνο  όταν ολοκληρωθούν οι συναλλαγές; Αν και στο ινσομνια σπάνια κατά τη γνώμη μου μια συναλλαγή πάει στραβά λόγω του ικανοποιητικού συστήματος αξιολογήσεων και όσα μέλη εχω συναντήσει για συναλλαγές ήταν εξαιρετικά!
Πέρα απο αυτό έστειλα και αναφορά λόγω υβριστικού μηνύματος αλλά το μέλος συνεχίζει να είναι ακόμα ενεργό.. έχω στη διάθεσή μου ολη τη συνομιλία και δεν καταλαβαίνω γιατί πήρε αυτή τη τροπή.

rus, δεν νομίζω πως θα μπορούσα να το αναλύσω δημόσια λόγω των κανόνων του φόρουμ.

Ωστόσο αν υπάρχει κάποιος τρόπος να μιλήσω με τη διαχείρηση, θα το εκτιμούσα γιατί αναφέρουν πως οι πλατφόρμες αναφοράς δεν είναι τρόπος επικοινωνίας.

Δημοσ.

Ωστόσο αν υπάρχει κάποιος τρόπος να μιλήσω με τη διαχείρηση, θα το εκτιμούσα γιατί αναφέρουν πως οι πλατφόρμες αναφοράς δεν είναι τρόπος επικοινωνίας.

Ομάδα διαχειρισεισ http://www.insomnia.gr/index.php?app=forums&module=extras&section=stats&do=leaders

Με pm στον Administrators του insomnia αν είναι τόσο σοβαρός ο λόγος 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Καλημέρα!

 

Απο ότι είδα σβήστηκαν και οι 2 αναφορές που έγιναν μεταξύ μας και το θεωρώ προσωπικά άδικο. Υπάρχουν και συναλλαγές που δεν ολοκληρώνονται επειδή το άλλο μέλος για τον α ή β λόγο δεν είναι συνεργάσιμο. Δεν θα πρέπει να γνωρίζει ο κόσμος τι έγινε; Γιατί να γίνονται αξιολογήσεις μόνο  όταν ολοκληρωθούν οι συναλλαγές; Αν και στο ινσομνια σπάνια κατά τη γνώμη μου μια συναλλαγή πάει στραβά λόγω του ικανοποιητικού συστήματος αξιολογήσεων και όσα μέλη εχω συναντήσει για συναλλαγές ήταν εξαιρετικά!

Πέρα απο αυτό έστειλα και αναφορά λόγω υβριστικού μηνύματος αλλά το μέλος συνεχίζει να είναι ακόμα ενεργό.. έχω στη διάθεσή μου ολη τη συνομιλία και δεν καταλαβαίνω γιατί πήρε αυτή τη τροπή.

 

rus, δεν νομίζω πως θα μπορούσα να το αναλύσω δημόσια λόγω των κανόνων του φόρουμ.

 

Ωστόσο αν υπάρχει κάποιος τρόπος να μιλήσω με τη διαχείρηση, θα το εκτιμούσα γιατί αναφέρουν πως οι πλατφόρμες αναφοράς δεν είναι τρόπος επικοινωνίας.

 

Όταν κάποιος ζητάει την αφαίρεση μιας αξιολόγησης και έχει νόημα αυτό το αίτημα, συνήθως αφαιρείται και τυχόν αξιολόγηση από την άλλη πλευρά που έγινε σαν απάντηση σε αυτή που αφαιρέθηκε. Δεν γίνεται να ζητάτε την αφαίρεση μόνο της μίας! Μετά τη διαγραφή έχετε ξανά τη δυνατότητα να γράψετε νέα, καλύτερα διατυπωμένη, χωρίς προσωπικούς χαρακτηρισμούς και μόνο αν έχει υπάρξει ολοκληρωμένη συναλλαγή. Αυτοί οι κανόνες ισχύουν για την ώρα και μέχρι να αλλάξει το σύστημα των αγγελιών κλπ.

 

Τα προσωπικά σας μηνύματα δεν μας ενδιαφέρουν γιατί είναι ...προσωπικά (εκτός ελαχίστων περιπτώσεων που έχουμε να κάνουμε με προβληματικά ή επικίνδυνα άτομα).

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...